|
|
| Pagina 30 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: lopershoekje
El Corredor schreef: Stef DV schreef: Zijn er hier sportievelingen die meedoen aan de 20km van Brussel? Ik ben op zoek naar mensen die enkele produkten willen uittesten (gratis en dopingvrij wat voor producten? Sure2endure van CNP professional, even googelen voor info _________________ Broer van ja |
| 27 Apr 2011, 22:16 |
|
|
Freak
Stef DV schreef: El Corredor schreef: Stef DV schreef: Zijn er hier sportievelingen die meedoen aan de 20km van Brussel? Ik ben op zoek naar mensen die enkele produkten willen uittesten (gratis en dopingvrij wat voor producten? Sure2endure van CNP professional, even googelen voor info ik doe ook duursport, maar van dit product had ik nog nooit gehoord... er is heel veel op de markt, wat heeft dit product extra? ![]() |
| 27 Apr 2011, 22:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
El Corredor schreef: Stef DV schreef: El Corredor schreef: wat voor producten? Sure2endure van CNP professional, even googelen voor info ik doe ook duursport, maar van dit product had ik nog nooit gehoord... er is heel veel op de markt, wat heeft dit product extra? ![]() drinkt goi mor voesj van a roeie biëten ![]() _________________ MCMXIX |
| 27 Apr 2011, 22:30 |
|
|
Freak
69 schreef: El Corredor schreef: Stef DV schreef: Sure2endure van CNP professional, even googelen voor info ik doe ook duursport, maar van dit product had ik nog nooit gehoord... er is heel veel op de markt, wat heeft dit product extra? ![]() drinkt goi mor voesj van a roeie biëten ![]() rode bietensap is niet te drinken ... precies ne klont aarde da ge in uwen mond stopt ![]() |
| 27 Apr 2011, 22:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Stef DV schreef: Zijn er hier sportievelingen die meedoen aan de 20km van Brussel? Das al te laat zeker om nog in te schrijven? _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 28 Apr 2011, 8:41 |
|
|
Freak
Bart Van den Neste schreef: Stef DV schreef: Zijn er hier sportievelingen die meedoen aan de 20km van Brussel? Das al te laat zeker om nog in te schrijven? alle startnummers waren op 2u weg |
| 28 Apr 2011, 17:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik heb gisteren zo eens een voetscan laten doen bij Foncé want ik sukkel al een tijd met een pijnlijke knie als ik langer dan een half uur loop. Kheb nu aangepaste schoenen en morgenvroeg ga ik ze direct eens uittesten ze.
|
| 01 Mei 2011, 21:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Keniase Olympische kampioen marathonlopen Samuel Wanjiru (24) is overleden toen hij van het balkon van zijn woning sprong. "Hij is van het balkon van zijn huis gevallen en liep daarbij een schedelbreuk op. Kort na zijn overbrenging naar het ziekenhuis is hij overleden. Momenteel is het nog niet duidelijk of het om een ongeval of een wanhoopsdaad ging", verklaart Jasper Ombati, de verantwoordelijke van de lokale politie.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Mei 2011, 10:31 |
|
|
Freak
Kenia verliest vandaag een grote man, Wanjiru won Londen, 2x Chicago en Olympisch goud in Peking. Was dé man om de komende jaren het WR te breken. Heel jammere zaak!
|
| 16 Mei 2011, 19:22 |
|
|
Freak
Paula Radcliffe neemt op 25 september deel aan de marathon van Berlijn, zo maakte ze vandaag bekend.
De 37-jarige Britse beviel anderhalf jaar geleden van haar tweede kind. Vorige maand vierde ze haar retour op het circuit met een 10 km in Londen. Haar laatste marathon dateert van november 2009 in New York. Radcliffe is met een tijd van 2u15:25 wereldrecordhouder op de marathon. (afp/adv) |
| 25 Jun 2011, 14:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: Paula Radcliffe neemt op 25 september deel aan de marathon van Berlijn, zo maakte ze vandaag bekend. De 37-jarige Britse beviel anderhalf jaar geleden van haar tweede kind. Vorige maand vierde ze haar retour op het circuit met een 10 km in Londen. Haar laatste marathon dateert van november 2009 in New York. Radcliffe is met een tijd van 2u15:25 wereldrecordhouder op de marathon. (afp/adv) Ik denk dat ze in het atletendorp in Londen best een kindercreche installeren voor de knidjes van Paula en Tia en Kim... Maar allez, dat is off topic... Maar ge kunt ook niet voor elke reply een nieuwe topic openen, hé... Allez, er zijn hier wel sommigen die dat wel doen, natuurlijk ![]() |
| 27 Jun 2011, 22:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Wie stapt er nu mee met de dodentocht ?
Hansken is erbij maar wie nog ? Vergeet je Eendrachtsjaal niet mee te nemen Morgen beperkt ik mij tot wandelingske van amper 25 km in de Voerstreek. Meer dan genoeg voor mij ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Aug 2011, 23:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ik zal men startnummer hier wel is posten, kunde allemaal is volgen
![]() Kdoe mijnen t-shirt van opc aan ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Aug 2011, 0:10 |
|
|
Miniem
Onderkroiper schreef: Wie stapt er nu mee met de dodentocht ? Hansken is erbij maar wie nog ? Vergeet je Eendrachtsjaal niet mee te nemen Morgen beperkt ik mij tot wandelingske van amper 25 km in de Voerstreek. Meer dan genoeg voor mij ![]() Alé onderkroiper, meedoen met den dodentocht jong. Ik doe mee (als rupel boom fan en wonende in Bornem) Dit jaar mijn 13e keer. Startnummer 6257 - Patrick Van Beneden of beter bekend bij Rupel Boom onder Patje Trompet. Onderkroiper, heb jij eigenlijk een tijd terug per post oude voetbalkaartjes ontvangen van mij ? |
| 11 Aug 2011, 11:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Patje schreef: Onderkroiper schreef: Wie stapt er nu mee met de dodentocht ? Hansken is erbij maar wie nog ? Vergeet je Eendrachtsjaal niet mee te nemen Morgen beperkt ik mij tot wandelingske van amper 25 km in de Voerstreek. Meer dan genoeg voor mij ![]() Alé onderkroiper, meedoen met den dodentocht jong. Ik doe mee (als rupel boom fan en wonende in Bornem) Dit jaar mijn 13e keer. Startnummer 6257 - Patrick Van Beneden of beter bekend bij Rupel Boom onder Patje Trompet. Onderkroiper, heb jij eigenlijk een tijd terug per post oude voetbalkaartjes ontvangen van mij ? @Patje zie straks PB wat betreft tickets. Mijn probleem waarom ik zeker de dodentocht niet ga stappen is dat deze wandeltocht over straatwegen gestapt wordt. Tot 25 km geen enkel probleem ik doe dit maandelijks samen met de collega's. Indien we wandeling doen waar meer dan 10 km op de straat gestapt wordt, heb ik steeds bleinen of blaren heb. Dit zelfs met aangepaste wandelschoenen en speciale kousen. Het onbegrijpelijke is dat zoals vandaag in de Voerstreek 90 % in de bossen gestapt wordt ik géén last heb. Iedere keer stappen we in een andere streek in het binnenland. In oktober onze jaarlijkse buitenlandse 4-daagse trip. We gaan naar Echternach met de nodige klim en daal wandelroutes. Eerste dag komen we pas tegen de middag aan en beperkt tot 15 à 20 km wegens de vroegere duisternis. Dag 2 en 3 schommelt de afstand tussen 25 à 30 km. Vierde dag is dit jaar enkel een terugreisdag om hopelijk rond 14.30 reeds in Aalst te zijn en de match tegen Boussu-Dour-Borinage niet te missen. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Aug 2011, 21:35 |
|
| Pagina 30 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 41 Volgende |