|
|
| Pagina 129 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 127 128 129 130 131 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
panoleon schreef: ik zou jullie willen verlossen maar kan dit helaas ook niet. Uiteraard is het meest concrete wouter, maar hier hoor ik constant tegenstrijdige berichten (naar Zulte-Waregem, naar GBA, blijven). Intern weet ik dat men bezig is met zijn contract open te breken, maar of dit gaat voldoende zijn is koffiedik kijken. Wat ik wel weet, is dat indien hij zou vertrekken het voor wouter geen sinecure gaat worden. Top in 3de of basis in 1ste is een levensgroot verschil. Brys heeft hem bvb uitvoerig gescout en uiteindelijk te licht bevonden. Indien ik wouter was (ik ben natuurlijk licht bevooroordeeld) ik zou blijven met Aalst groeien. Herhaaldelijk werd hier bvb gerefereerd naar Troch en kijk naar de spits van Coxyde (Papa Sene) die naar Cercle is gegaan, hoeveel basisplaatsen heeft die veroverd? Enfin we zien wel, indien ik meer weet, breng ik jullie wel op de hoogte. ![]() Natuurlijk willen we allen dat Wouter blijft.Maar door Wouter met Thomas te vergelijken doe je hem tekort.Wouter is een veel completere speler. En Papa Sene speelde vorig jaar nog in eerste proviciale en dan mag je zo een speler niet beoordelen na vier maand eerste klasse. Je zou natuurlijk kunnen verwijzen naar andere spelers die wel slaagden zoals Tom De Sutter en Gilles De Bilde. En het oordeel van Brys is natuurlijk persoonlijk.Maar ik herinner mij hoe Litmanen hier bij een Belgische eersteklasser werd weggestuurd met onvoldoende. |
| 03 Mei 2011, 13:45 |
|
|
forumlegende
Ik denk dat sommigen niet beseffen hoe groot de kloof is tussen derde en eerste klasse.
Persoonlijk maak ik graag de vergelijking met David Destorme. Een klasbak die pas op zijn 28ste in eerste debuteerde bij Dender. Mocht Wouter kunnen bevestigen in tweede klasse, de stap naar eerste zou al veel kleiner zijn.. Momenteel is het toch een risico dat de speler in kwestie en de geïnteresseerde club moeten nemen. Als hij echt wil slagen in eerste, dan mag hij geen stappen overslaan. |
| 03 Mei 2011, 13:53 |
|
|
Vaste Waarde
Gewoon wat wachten. Het is toch zo een schone deugd.
De helft is hier al aan het panikeren dat we spelers te weinig gaan hebben om aan het nieuwe seizoen te starten als ik het hier zo hoor. Het huidige seizoen is nog bezig é. Laat ons dus eerst nog van die laatste match nog is genieten en dan vol uitkijken naar 2de klasse. Ik denk dat het bestuur zich nu wel al bewezen heeft dat het weet waar het mee bezig is. |
| 03 Mei 2011, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Wouter kan zich volgend seizoen bij ons in de beker nog altijd eens extra in de kijker spelen van enkele eersteklassers.
|
| 03 Mei 2011, 14:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Komaan zeg, Wouter is toch gewoon een klasbak, en als hij nu zijn kans niet waagt krijgt hij ze misschien nooit meer aangeboden.
Bovendien schat ik hem veel, en veel hoger in dan Troch. Ik zou dus een gat in de lucht springen moest hij beslissen van te blijven. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Mei 2011, 15:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik zou d'er toch voor tekenen hoor om al voor minstens een jaar van het profbestaan van een voetballer te mogen proeven. Elke dag wat oefeningskes met kegelkes en nen bal doen, hier en daar een sessieken overslagen omdat ge u zogezegd ewa moekes voelt of een beetje pijntjes hebt, u laten masseren, wa snooker spelen, naar huis gaan en tegen 't vrouwken zeggen dat ge doodop zijt en dat den doktoor gezegd heeft dat ge veel moet rusten... en voor dat alles nog ne schonen boterham verdienen. Al is het maar voor een jaar en keert ge nadien terug naar tweede of derde... ik zou het wel weten.
|
| 03 Mei 2011, 15:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
panoleon schreef: ik zou jullie willen verlossen maar kan dit helaas ook niet. Uiteraard is het meest concrete wouter, maar hier hoor ik constant tegenstrijdige berichten (naar Zulte-Waregem, naar GBA, blijven). Intern weet ik dat men bezig is met zijn contract open te breken, maar of dit gaat voldoende zijn is koffiedik kijken. Wat ik wel weet, is dat indien hij zou vertrekken het voor wouter geen sinecure gaat worden. Top in 3de of basis in 1ste is een levensgroot verschil. Brys heeft hem bvb uitvoerig gescout en uiteindelijk te licht bevonden. Indien ik wouter was (ik ben natuurlijk licht bevooroordeeld) ik zou blijven met Aalst groeien. Herhaaldelijk werd hier bvb gerefereerd naar Troch en kijk naar de spits van Coxyde (Papa Sene) die naar Cercle is gegaan, hoeveel basisplaatsen heeft die veroverd? Enfin we zien wel, indien ik meer weet, breng ik jullie wel op de hoogte. ![]() Wat weet je over De Schutter, VDN, Cousin? Laatst gewijzigd door Gilles op 03 Mei 2011, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 03 Mei 2011, 15:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kaminsky zou naar Anderlecht gaan dus is de kans groot dat VDN terug in beeld komt bij GBA.
|
| 03 Mei 2011, 15:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Zienaa schreef: Kaminsky zou naar Anderlecht gaan dus is de kans groot dat VDN terug in beeld komt bij GBA. Dan halen wij toch "gewoon" Proto?! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Mei 2011, 16:40 |
|
|
Scholier
Er wordt eigenlijk zo weinig geklapt over onze aanwinsten (?) van enige tijd geleden, nl. Alteron Balaj en Thomas Vanrenterghem. Waarom wordt daar zo weinig over gesproken? Zijn dit geen echte versterkingen? Of enkel in de breedte? Op welke posities spelen die mannen? Iemand een idee wat onze trainer ermee van plan is volgend jaar?
btw. ik werd zonet nog opgebeld door Moreels zijn metjen vanuit Benidorm, Wouter zou wel degelijk verkassen naar Zulte-W, voor 0.5 miljoen euro en nen bak SAFIR van een goe jaar. |
| 03 Mei 2011, 16:47 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Komaan zeg, Wouter is toch gewoon een klasbak, en als hij nu zijn kans niet waagt krijgt hij ze misschien nooit meer aangeboden. Bovendien schat ik hem veel, en veel hoger in dan Troch. Ik zou dus een gat in de lucht springen moest hij beslissen van te blijven. Mocht Wouter toch zo'n klasbak zijn, dan had hij met de winterstop al ergens in eerste getekend zoals Meunier dat deed... Dat er eersteklassers afhaken moet toch ergens te maken hebben met een aantal minpunten die blijkbaar serieus doorwegen in de eindafrekening.. Pas op, begrijp me absoluut niet verkeerd, ik spring ook een gat in de lucht hoor als hij blijft. En om te stellen dat je als "gebuisde" in eerste zo maar aan de slag kan in tweede of derde, dat betwijfel ik toch ook om nog maar te zwijgen van het loon van een debutant in eerste, zal ook niet om over naar huis te schrijven zijn. |
| 03 Mei 2011, 16:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DavidSeal schreef: Zienaa schreef: Kaminsky zou naar Anderlecht gaan dus is de kans groot dat VDN terug in beeld komt bij GBA. Dan halen wij toch "gewoon" Proto?! Newcastle aast op Anderlecht-doelman ProtoSilvio Proto staat hoog aangeschreven bij Newcastle United. De Premier League-club wil de doelman van landskampioen Anderlecht graag overhalen om naar Engeland te verhuizen. Dan gaan wij voor Griffin Devroe. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Mei 2011, 17:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dani schreef: Bram schreef: Komaan zeg, Wouter is toch gewoon een klasbak, en als hij nu zijn kans niet waagt krijgt hij ze misschien nooit meer aangeboden. Bovendien schat ik hem veel, en veel hoger in dan Troch. Ik zou dus een gat in de lucht springen moest hij beslissen van te blijven. Mocht Wouter toch zo'n klasbak zijn, dan had hij met de winterstop al ergens in eerste getekend zoals Meunier dat deed... Dat er eersteklassers afhaken moet toch ergens te maken hebben met een aantal minpunten die blijkbaar serieus doorwegen in de eindafrekening.. Pas op, begrijp me absoluut niet verkeerd, ik spring ook een gat in de lucht hoor als hij blijft. En om te stellen dat je als "gebuisde" in eerste zo maar aan de slag kan in tweede of derde, dat betwijfel ik toch ook om nog maar te zwijgen van het loon van een debutant in eerste, zal ook niet om over naar huis te schrijven zijn. Wat zijn dan die minpunten tegenover de gemiddelde eersteklasser. Hij scoort gemakkelijk zowel met rechts als links,met het hoofd en zelfs uit vrijschop. Hij kan een man voorbij en kan zowel van rechts en links voorzetten.Wouter werd gehaald als linkerflank maar is eigenlijk rechtsvoetig maar als je het niet weet kan je het nauwelijks zien. Bovendien is hij snel en beschikt over een loopvermogen(fysiek) waar veel aanvallers een punt kunnen aanzuigen.Bovendien heeft hij vista. Ik ben al met slechtere paarden naar de markt geweest. Het is niet omdat een bepaalde ploeg je niet wil dat je een onvoldoende krijgt.Soms beschikken ze zelf al over hetzelfde type speler en ook wordt dikwijls gekozen voor een speler met eersteklasse-ervaring. |
| 03 Mei 2011, 17:37 |
|
|
Freak
als ik zie wie er allemaal al in eerste heeft gespeeld of er speelt, dan steek ik mijn hand in het vuur dat Wouter het daar goed zou doen. één "minpunt" misschien, hij zou misschien iets meer zijn momenten moeten kiezen ipv hem te pletter te werken. Maar God ja, is dat wel een minpunt je truitje nat maken?
ik vind Wouter onze beste speler van de laatste tien jaar, een klasbak pur sang. |
| 03 Mei 2011, 17:45 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: als ik zie wie er allemaal al in eerste heeft gespeeld of er speelt, dan steek ik mijn hand in het vuur dat Wouter het daar goed zou doen. één "minpunt" misschien, hij zou misschien iets meer zijn momenten moeten kiezen ipv hem te pletter te werken. Maar God ja, is dat wel een minpunt je truitje nat maken? ik vind Wouter onze beste speler van de laatste tien jaar, een klasbak pur sang. |
| 03 Mei 2011, 17:49 |
|
| Pagina 129 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 127 128 129 130 131 … 345 Volgende |