Transfers 2010-2011 - Pagina 130 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 128 129 130 131 132 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers 2010-2011
El Corredor schreef:
als ik zie wie er allemaal al in eerste heeft gespeeld of er speelt, dan steek ik mijn hand in het vuur dat Wouter het daar goed zou doen. één "minpunt" misschien, hij zou misschien iets meer zijn momenten moeten kiezen ipv hem te pletter te werken. Maar God ja, is dat wel een minpunt je truitje nat maken?

ik vind Wouter onze beste speler van de laatste tien jaar, een klasbak pur sang.

Inderdaad,een klasse apart ik ga hier geen namen noemen,maar dienen die ook naar eerste ging mag Wouter zijn veters nog niet knopen.

03 Mei 2011, 18:07
Vaste Waarde

lowieken84 schreef:
Er wordt eigenlijk zo weinig geklapt over onze aanwinsten (?) van enige tijd geleden, nl. Alteron Balaj en Thomas Vanrenterghem. Waarom wordt daar zo weinig over gesproken? Zijn dit geen echte versterkingen? Of enkel in de breedte? Op welke posities spelen die mannen? Iemand een idee wat onze trainer ermee van plan is volgend jaar?

btw. ik werd zonet nog opgebeld door Moreels zijn metjen vanuit Benidorm, Wouter zou wel degelijk verkassen naar Zulte-W, voor 0.5 miljoen euro en nen bak SAFIR van een goe jaar.

alle dan zijn we schuldenvrij dezen topic is gewoon te grappig! :D

03 Mei 2011, 18:31
Ancien

Leeftijd: 56
El Corredor schreef:
als ik zie wie er allemaal al in eerste heeft gespeeld of er speelt, dan steek ik mijn hand in het vuur dat Wouter het daar goed zou doen. één "minpunt" misschien, hij zou misschien iets meer zijn momenten moeten kiezen ipv hem te pletter te werken. Maar God ja, is dat wel een minpunt je truitje nat maken?

ik vind Wouter onze beste speler van de laatste tien jaar, een klasbak pur sang.

Ja, ik vergelijk hem zelfs beetje met David Destorme, hij moet er in elk geval (voor mijn part) niet voor onderdoen.

03 Mei 2011, 18:37
Ancien

Leeftijd: 46
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

Inderdaad,een klasse apart ik ga hier geen namen noemen,maar dienen die ook naar eerste ging mag Wouter zijn veters nog niet knopen.

Was natuurlijk nog een verschil in leeftijd ook (Troch was al een paar jaartjes ouder en kwam nu niet terecht in de meest competitieve ploeg ook hé) en net daarom denk ik dat Wouter - als hij de kans krijgt - ze nu moet grijpen, hoe spijtig dit ook is voor ons. Iemand die al twee jaar op zo'n hoog niveau acteert, moet je dat gewoon gunnen. En ik treed El Corredor bij - d'er lopen in eerste veel gasten rond van veel minder allooi die het daar toch ook kunnen blijven bolwerken. Als Wouter dezelfde werkkracht kan koppelen aan nog maar de helft van zijn huidig rendement, zal er nog niemand klagen in eerste denk ik - en een groot aantal verdedigers zal hem alvast niet graag zien komen want dat wil zeggen dat ze 90 minuten lang achter hem moeten aanhollen...

Het zal echter wel enorm belangrijk zijn voor Wouter welke ploeg het wordt - zal het best renderen naast een grote, krachtige speler - vandaar dat ik het eigenaardig vind dat Brys er blijkbaar toch niet genoeg in ziet.. Benteke voor/naast Wouter en Gorius - Buyens erachter, zou toch vonken kunnen geven... Ik vind het bizar dat Peeters van Cercle Wouter nog niet heeft opgemerkt: achter Owuso met Neto achter Wouter en Van Ennoo/Dhaene enerzijds en Reynaldo anderzijds op de flanken... Amai nog ni...

Bij Zulte-Wargem is er Habibou voor hem, maar is er op Wouter's positie toch meer concurrentie hoor van een Kevin Roelandts, Matton, Erneman die misschien terugkeert van Roeselare... GBA is ook een mogelijkheid nu Cruz en Haroun mogen gaan daar...

Goe nadenken Wouter zou ik zo zeggen...

03 Mei 2011, 18:52
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

Was natuurlijk nog een verschil in leeftijd ook (Troch was al een paar jaartjes ouder en kwam nu niet terecht in de meest competitieve ploeg ook hé) en net daarom denk ik dat Wouter - als hij de kans krijgt - ze nu moet grijpen, hoe spijtig dit ook is voor ons. Iemand die al twee jaar op zo'n hoog niveau acteert, moet je dat gewoon gunnen. En ik treed El Corredor bij - d'er lopen in eerste veel gasten rond van veel minder allooi die het daar toch ook kunnen blijven bolwerken. Als Wouter dezelfde werkkracht kan koppelen aan nog maar de helft van zijn huidig rendement, zal er nog niemand klagen in eerste denk ik - en een groot aantal verdedigers zal hem alvast niet graag zien komen want dat wil zeggen dat ze 90 minuten lang achter hem moeten aanhollen...

Het zal echter wel enorm belangrijk zijn voor Wouter welke ploeg het wordt - zal het best renderen naast een grote, krachtige speler - vandaar dat ik het eigenaardig vind dat Brys er blijkbaar toch niet genoeg in ziet.. Benteke voor/naast Wouter en Gorius - Buyens erachter, zou toch vonken kunnen geven... Ik vind het bizar dat Peeters van Cercle Wouter nog niet heeft opgemerkt: achter Owuso met Neto achter Wouter en Van Ennoo/Dhaene enerzijds en Reynaldo anderzijds op de flanken... Amai nog ni...

Bij Zulte-Wargem is er Habibou voor hem, maar is er op Wouter's positie toch meer concurrentie hoor van een Kevin Roelandts, Matton, Erneman die misschien terugkeert van Roeselare... GBA is ook een mogelijkheid nu Cruz en Haroun mogen gaan daar...

Goe nadenken Wouter zou ik zo zeggen...

Roelandts mag vertrekken bij Zulte dacht ik

03 Mei 2011, 19:03
nieuw in de eerste ploeg

Een half miljoen zeg, da kan al tellen... Indien wat gezegd wordt waar is uiteraard.

Voor Wouter zou het ook mooi zijn moest hij onder een trainer als Hugo Broos kunnen voetballen. Nu maar hopen dat zijn niveau nog enkele jaren constant kan blijven en dat hij zich weet te vinden in het systeem van ZW.

03 Mei 2011, 19:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Joren schreef:
Een half miljoen zeg, da kan al tellen... Indien wat gezegd wordt waar is uiteraard.

Voor Wouter zou het ook mooi zijn moest hij onder een trainer als Hugo Broos kunnen voetballen. Nu maar hopen dat zijn niveau nog enkele jaren constant kan blijven en dat hij zich weet te vinden in het systeem van ZW.

Als ze stevig onderhandelen misschien nog meer en hebben we al over :D

03 Mei 2011, 19:11
Freak

Joren schreef:

half miljoen euro voor Moreels bedoel je? een Zienaaken gelijk da we zeggen... :plat:

03 Mei 2011, 19:12
Scholier

Joren schreef:

Toch even voor alle duidelijkheid, ivm mijn vorige post waar moreels zijn metje vanuit benidorm zogezegd zou gebeld hebben ivm zijn vertrek naar Zulte-W enz... dit was wel degelijk niet serieus op te vatten... :plat: Ik dacht dat dienen bak SAFIR wel zou volstaan om dat indirect duidelijk te maken, duidelijk niet voor iedereen... :plat:

03 Mei 2011, 21:45
Freak

lowieken84 schreef:
Joren schreef:

Toch even voor alle duidelijkheid, ivm mijn vorige post waar moreels zijn metje vanuit benidorm zogezegd zou gebeld hebben ivm zijn vertrek naar Zulte-W enz... dit was wel degelijk niet serieus op te vatten... :plat: Ik dacht dat dienen bak SAFIR wel zou volstaan om dat indirect duidelijk te maken, duidelijk niet voor iedereen... :plat:

ge moet het dan ook in één post zetten hé... ;)

03 Mei 2011, 21:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bakkie schreef:
DavidSeal schreef:
Zienaa schreef:
Kaminsky zou naar Anderlecht gaan dus is de kans groot dat VDN terug in beeld komt bij GBA.

Dan halen wij toch "gewoon" Proto?!

Newcastle aast op Anderlecht-doelman ProtoSilvio Proto staat hoog aangeschreven bij Newcastle United. De Premier League-club wil de doelman van landskampioen Anderlecht graag overhalen om naar Engeland te verhuizen.

Dan gaan wij voor Griffin Devroe. :p

Vangers, ge denkt toch ni da wij voor minder dan Casillas gaan dan? :cool:

03 Mei 2011, 22:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Trouwens inderdaad als ge eens kijkt naar wat er in eerste klasse loopt dan moet Wouter daar zeker niet misstaan, ik denk dan bijvoorbeeld nog maar aan een Dekelver.

03 Mei 2011, 22:14
Junior

Olivier Speltdooren, belofte van lokeren, zou volgend jaar voor aalst uitkomen. (als we zijn moeder gisteren mogen geloven)
24/08/1990
belg
verdediger
1m83
64kg
linksback kon bij lokeren geen garanties krijgen op meer speelminuten(zelfde plaats als de bock)en zou daarom in 2de komen spelen.

03 Mei 2011, 22:42
Nationale Ploeg

Allez, dat is dan linksback nummer 8 in de kern ofzo? :D

03 Mei 2011, 22:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
[quote="De Jean"]Allez, dat is dan linksback nummer 8 in de kern ofzo? :D

ik stel voor dat iedereen er mee stopt met de nonsens "va horen zeggen, van den zoon van den bakker , van zen metjen, van zen maa, hooren zeggen diene speler en diene speler" en allemaal gewoon af te wachten tot op de officiele voorstelling van de nieuwe ploeg eind juni, anders is het hier alleen maar moppentapperij en zatte cafépraat da ge allemaal verkoopt :drank:

03 Mei 2011, 23:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 128 129 130 131 132 345