Transfers 2010-2011 - Pagina 132 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Transfers 2010-2011
De Schutter kwam ook over van de beloften van Lokeren. Als hij even goed is, mag hij gerust komen.

04 Mei 2011, 11:59
Vaste Waarde

Tom_1919 schreef:
Zienaa schreef:
Trouwens inderdaad als ge eens kijkt naar wat er in eerste klasse loopt dan moet Wouter daar zeker niet misstaan, ik denk dan bijvoorbeeld nog maar aan een Dekelver.

Dieter Dekelver is zeker geen grote naam in België, maar velen onderschatten hem wel wat ze.

Zijt maar zeker. Als ge zijn statistieken eens zou bekijken zou je verschieten denk ik.

04 Mei 2011, 12:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Urzua schreef:
Tom_1919 schreef:
Zienaa schreef:
Trouwens inderdaad als ge eens kijkt naar wat er in eerste klasse loopt dan moet Wouter daar zeker niet misstaan, ik denk dan bijvoorbeeld nog maar aan een Dekelver.

Dieter Dekelver is zeker geen grote naam in België, maar velen onderschatten hem wel wat ze.

Zijt maar zeker. Als ge zijn statistieken eens zou bekijken zou je verschieten denk ik.

Die Dekelver is zeker een goeie spits en scoort ook dikwijls in belangrijke matchen, maar misschien vergelijkt Zienaa met De Sutter en Sonck en vindt hij daarom Dekelver niet meteen grote naam :D .

04 Mei 2011, 12:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Enkele seizoenen geleden was er hier iemand (ik dacht El Corredor) die zei dat De Petter hier zou tekenen, in hoeverre was dit eigenlijk waar?

04 Mei 2011, 13:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Zienaa schreef:
Enkele seizoenen geleden was er hier iemand (ik dacht El Corredor) die zei dat De Petter hier zou tekenen, in hoeverre was dit eigenlijk waar?

Helemaal niet he want hij heeft hier nooit getekend...

04 Mei 2011, 13:35
Ancien

Leeftijd: 38
Zienaa schreef:

En wat voor nut heeft dit nu nog? :wadde:

04 Mei 2011, 13:55
Scholier

De Jean schreef:
Bartos schreef:
De Jean schreef:
Allez, dat is dan linksback nummer 8 in de kern ofzo? :D

Nu volledig los van het feit of da klopt van diene gast van Lokeren, maar linksback lijkt me nu toch net de positie waar we echt nog iemand zouden kunnen gebruiken. Ik hoop echt dat er toch op Ringoot niet gerekend wordt en als ge er dan rekening mee houdt dat Podevijn eigenlijk een rij hoger speelt, De Schutter liever centraal speelt en Thomas Van Renterghem toch ook nog alles moet bewijzen (en bovendien polyvalent is), zie ik niet meteen een vaste back links in onze kern. Al mag van mij gerust De Schutter daar blijven staan, maar dan moet ge centraal een alternatief hebben, en als er geen centrale verdediger bijkomt, zie ik ons volgend seizoen terugkeren naar een centraal duo De Schutter - Filipovic.

Ik zal mijn mening accurater verwoorden:

"Allez, dat is dan back-up linksback nummer 8 in de kern ofzo?"

Akkoord dat we een vaste linksback zeker kunnen gebruiken, maar of dat dan een 21jarige belofte van Lokeren moet zijn, dat weet ik toch zo niet.

Waarom zouden we een vaste linksback nodig hebben? Den besten uit de reeks hebben we al. Zou het niet beter zijn een ervaren centrale verdediger aan te trekken?

04 Mei 2011, 14:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Wannes schreef:
De Jean schreef:
Bartos schreef:

Nu volledig los van het feit of da klopt van diene gast van Lokeren, maar linksback lijkt me nu toch net de positie waar we echt nog iemand zouden kunnen gebruiken. Ik hoop echt dat er toch op Ringoot niet gerekend wordt en als ge er dan rekening mee houdt dat Podevijn eigenlijk een rij hoger speelt, De Schutter liever centraal speelt en Thomas Van Renterghem toch ook nog alles moet bewijzen (en bovendien polyvalent is), zie ik niet meteen een vaste back links in onze kern. Al mag van mij gerust De Schutter daar blijven staan, maar dan moet ge centraal een alternatief hebben, en als er geen centrale verdediger bijkomt, zie ik ons volgend seizoen terugkeren naar een centraal duo De Schutter - Filipovic.

Ik zal mijn mening accurater verwoorden:

"Allez, dat is dan back-up linksback nummer 8 in de kern ofzo?"

Akkoord dat we een vaste linksback zeker kunnen gebruiken, maar of dat dan een 21jarige belofte van Lokeren moet zijn, dat weet ik toch zo niet.

Waarom zouden we een vaste linksback nodig hebben? Den besten uit de reeks hebben we al. Zou het niet beter zijn een ervaren centrale verdediger aan te trekken?

Dan zet ge op De Schutter bezig veronderstel ik? Heel correct daarin, maar ne speler dat meermaals aangeeft da hij er liever ni speelt er toch blijven posteren, da spelleke blijft ook ni duren.
Nu allemaal goed en wel omda ge een gans jaar op kop speelt en voor den titel. Dan wilt elke speler wel een efforke doen, maar ik denk da alst volgend jaar minder zal gaan dan pas de kat op de koord zal komen...

04 Mei 2011, 15:39
Nationale Ploeg

Tom_1919 schreef:
Dan zet ge op De Schutter bezig veronderstel ik? Heel correct daarin, maar ne speler dat meermaals aangeeft da hij er liever ni speelt er toch blijven posteren, da spelleke blijft ook ni duren.
Nu allemaal goed en wel omda ge een gans jaar op kop speelt en voor den titel. Dan wilt elke speler wel een efforke doen, maar ik denk da alst volgend jaar minder zal gaan dan pas de kat op de koord zal komen...

Ik denk dat hij Filipovic bedoelt.

04 Mei 2011, 15:41
Nationale Ploeg

Dat hebben we twee jaar geleden toch nog maar gezien? De enige die er de hele tijd voor ging werd dan uiteindelijk nog speler van het seizoen ook, Marijn Steurs...

04 Mei 2011, 15:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
De Jean schreef:
Tom_1919 schreef:

Ik denk dat hij Filipovic bedoelt.

Ok Flippo dan :) , maar dienen volgend jaar centraal weghalen????
Dan gade ne serieus sterke CV mogen gaan halen ze + die moet de ploeg dan nog gaan sturen... Gaat iedereen dat zomaar accepteren van die speler??

04 Mei 2011, 15:50
Ancien

Leeftijd: 38
Zienaa schreef:
Dat hebben we twee jaar geleden toch nog maar gezien? De enige die er de hele tijd voor ging werd dan uiteindelijk nog speler van het seizoen ook, Marijn Steurs...

Dat was toch ook echt wel bij gebrek aan beter e.

04 Mei 2011, 15:56
Freak

Leeftijd: 45
Zienaa schreef:

verkeerd gedacht, ge moogt uwe post aanpassen zé. Ik heb nooit geschreven dat De Petter hier zou tekenen, dus ge zijt mis.

enkele seizoenen geleden zaten we in derde of vierde klasse, spelers van het niveau De Petter kwamen dan niet naar hier, en zullen dat de komende jaren ook niet doen...

ik heb de indruk dat ge niet echt goed beseft in wat voor klasse wij spelen/speelden...

04 Mei 2011, 16:01
Nationale Ploeg

Gilles schreef:
Zienaa schreef:

Dat was toch ook echt wel bij gebrek aan beter e.

Was dan inderdaad ook een seizoen om snel te vergeten.

04 Mei 2011, 16:08
Ancien

Leeftijd: 46
maximke schreef:
Olivier Speltdooren, belofte van lokeren, zou volgend jaar voor aalst uitkomen. (als we zijn moeder gisteren mogen geloven)
24/08/1990
belg
verdediger
1m83
64kg
linksback kon bij lokeren geen garanties krijgen op meer speelminuten(zelfde plaats als de bock)en zou daarom in 2de komen spelen.

Gegevens kloppen maar dit is wel degelijk een rechtsback hoor - al verschillende keren zien spelen ook en is degelijk maar of hij beter is dan De Castro?? D'er lopen bij de reserven van Lokeren toch andere gasten die ik liever zou zien komen... Een ervan is spijtig genoeg al naar Wetteren vertrokken...

04 Mei 2011, 17:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 345