|
|
| Pagina 166 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 164 165 166 167 168 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Artikels
Iendrachter90 schreef: Wouter Moreels - Aalst ‘Leuke bekroning van de supporters' vrijdag 06 mei 2011, 05u00Auteur: (RWD) AALST - Aalst trekt zaterdag naar Hoogstraten, dat als titelrivaal het langste overeind bleef. Voor Wouter Moreels wordt het mogelijk zijn laatste wedstrijd in Aalsterse kleuren, nadat hij vorige week nog in de bloemetjes werd gezet als beste speler van het voorbije seizoen. Aalst‘Het was een leuke bekroning, omdat die komt door de supporters', zegt een gelukkige Moreels. ‘Ik ben best tevreden over mijn seizoen, maar de jongste weken ebde de frisheid wat weg. Ik begon dit seizoen aan elke wedstrijd en maakte doorgaans de negentig minuten vol.' ' Zonder Laurent Depoitre kreeg ik het gewicht van de aanval op de schouders, terwijl ik sowieso een speelstijl aankleef waarbij ik veel ruimte bestrijk. Ik ben nu eenmaal een werker en wroeter, die veelvuldig in de vrije ruimte duikt. Nog één keer alles geven moet nog wel lukken.' 'We mogen onze meereizende fans zeker niet ontgoochelen. We trainden deze week ook heel erg scherp in tegenstelling tot vorige week, toen het feestgedruis van de kampioenenviering ons pad kruisten.' KV Mechelen, Zulte Waregem en Beerschot zaten al op de tribune, maar de Zottegemse spits ziet geen graten in een nieuw contract bij Eendracht. ‘Ik verwacht dat mijn nog een jaar lopende contract zal opengebroken worden. Er kan dan een clausule ingebouwd worden dat ik tegen een gelimiteerde transfersom naar eerste klasse kan.' 'Eerste klasse is een kinderdroom, die ik blijf najagen. Bij Club Brugge was ik destijds niet klaar, maar alle partijen kunnen er nu wel bij varen.' |
| 06 Mei 2011, 16:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Topschutter derde klasse op weg naar Antwerp
Volgend seizoen zal er op de Great Old weer een Belg meer rondlopen. Antwerp staat immers zeer dicht bij een overeenkomst met Jimmy Fockaert. Fockaert speelt momenteel voor derdeklasser Hoogstraten. De 25-jarige aanvaller kroonde zich daar dit seizoen tot topschutter met vijfendertig doelpunten. Wellicht zal de overgang deze week worden afgerond. Eerder legde Antwerp ook al Karel De Smet (Tienen) en Wouter Smeets (Geel Meerhout) vast. Daarmee lijkt stamnummer één vooral Belgen te willen aantrekken |
| 10 Mei 2011, 9:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Gilles schreef: Topschutter derde klasse op weg naar Antwerp Volgend seizoen zal er op de Great Old weer een Belg meer rondlopen. Antwerp staat immers zeer dicht bij een overeenkomst met Jimmy Fockaert. zou er een korreltje zout bij doen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Mei 2011, 9:26 |
|
|
forumlegende
Karel De Smet is wel een topper !
|
| 10 Mei 2011, 10:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Still standing ! schreef: Gilles schreef: Topschutter derde klasse op weg naar Antwerp Volgend seizoen zal er op de Great Old weer een Belg meer rondlopen. Antwerp staat immers zeer dicht bij een overeenkomst met Jimmy Fockaert. zou er een korreltje zout bij doen. Zelfs twee. |
| 10 Mei 2011, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Still standing ! schreef: Gilles schreef: Topschutter derde klasse op weg naar Antwerp Volgend seizoen zal er op de Great Old weer een Belg meer rondlopen. Antwerp staat immers zeer dicht bij een overeenkomst met Jimmy Fockaert. zou er een korreltje zout bij doen. Fockaert heeft bijgetekend op Hoogstraten, dan gaan ze met geld over de brug moeten komen en op den antwerp, ...... ![]() _________________ geer'n bè |
| 10 Mei 2011, 16:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
panoleon schreef: Still standing ! schreef: Gilles schreef: Topschutter derde klasse op weg naar Antwerp Volgend seizoen zal er op de Great Old weer een Belg meer rondlopen. Antwerp staat immers zeer dicht bij een overeenkomst met Jimmy Fockaert. zou er een korreltje zout bij doen. Fockaert heeft bijgetekend op Hoogstraten, dan gaan ze met geld over de brug moeten komen en op den antwerp, ...... ![]() Ging Verhaegen daar niet een paar miljoen inpompen ![]() |
| 10 Mei 2011, 16:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Zienaa schreef: panoleon schreef: Still standing ! schreef: zou er een korreltje zout bij doen. Fockaert heeft bijgetekend op Hoogstraten, dan gaan ze met geld over de brug moeten komen en op den antwerp, ...... ![]() Ging Verhaegen daar niet een paar miljoen inpompen ![]() en Vermeersch ging Dender overpakken, eerst zien en dan geloven. ![]() _________________ geer'n bè |
| 10 Mei 2011, 16:20 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Jun 2011, 16:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Kleine ergernis en bijgevolg oproep aan de spelers die worden geïnterviewd: stop aub met zeveren in de kranten en bewijs eens 90 minuten (ik ben nog braaf hé) op het veld dat er effectief muziek inzit voor het komende seizoen... Verkondigen dat je vlot gaat meedraaien in tweede, de verrassing zal zijn en nog een hoop clichés d'erin smijten terwijl je na afname van het interview zelf niet in staat bent twee gelukte passes na elkaar te geven in een wedstrijd tegen een neo-vierdeklasser, komt echt wel onnozel over sorry...
Extra tip: noem me 1 speler op bij den Iendracht die in de krant zelf zijn goeie punten oplijst (vooraleer we er zelfs nog geen flits van hebben gezien bovendien) en die daadwerkelijk ook zijn geslaagd hier... Mannen die in dit kader de revue passeerden waren Stolpa, Van Mieghem, Franck, Iakovlievski, Kabongo, Denys en Ode Thompson... Ik moet er geen tekening bijmaken zeker? Het is in de groene rechthoek dat het moet gebeuren - als het daar goed is, zal de buitenwacht de goeie punten wel schrijven... niet omgekeerd... |
| 03 Aug 2011, 10:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DT schreef: Kleine ergernis en bijgevolg oproep aan de spelers die worden geïnterviewd: stop aub met zeveren in de kranten en bewijs eens 90 minuten (ik ben nog braaf hé) op het veld dat er effectief muziek inzit voor het komende seizoen... Verkondigen dat je vlot gaat meedraaien in tweede, de verrassing zal zijn en nog een hoop clichés d'erin smijten terwijl je na afname van het interview zelf niet in staat bent twee gelukte passes na elkaar te geven in een wedstrijd tegen een neo-vierdeklasser, komt echt wel onnozel over sorry... Extra tip: noem me 1 speler op bij den Iendracht die in de krant zelf zijn goeie punten oplijst (vooraleer we er zelfs nog geen flits van hebben gezien bovendien) en die daadwerkelijk ook zijn geslaagd hier... Mannen die in dit kader de revue passeerden waren Stolpa, Van Mieghem, Franck, Iakovlievski, Kabongo, Denys en Ode Thompson... Ik moet er geen tekening bijmaken zeker? Het is in de groene rechthoek dat het moet gebeuren - als het daar goed is, zal de buitenwacht de goeie punten wel schrijven... niet omgekeerd... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 11:17 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zwetzat schreef: DT schreef: Kleine ergernis en bijgevolg oproep aan de spelers die worden geïnterviewd: stop aub met zeveren in de kranten en bewijs eens 90 minuten (ik ben nog braaf hé) op het veld dat er effectief muziek inzit voor het komende seizoen... Verkondigen dat je vlot gaat meedraaien in tweede, de verrassing zal zijn en nog een hoop clichés d'erin smijten terwijl je na afname van het interview zelf niet in staat bent twee gelukte passes na elkaar te geven in een wedstrijd tegen een neo-vierdeklasser, komt echt wel onnozel over sorry... Extra tip: noem me 1 speler op bij den Iendracht die in de krant zelf zijn goeie punten oplijst (vooraleer we er zelfs nog geen flits van hebben gezien bovendien) en die daadwerkelijk ook zijn geslaagd hier... Mannen die in dit kader de revue passeerden waren Stolpa, Van Mieghem, Franck, Iakovlievski, Kabongo, Denys en Ode Thompson... Ik moet er geen tekening bijmaken zeker? Het is in de groene rechthoek dat het moet gebeuren - als het daar goed is, zal de buitenwacht de goeie punten wel schrijven... niet omgekeerd... |
| 03 Aug 2011, 12:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
En zwijg over die f*cking knikkers
![]() te veel slechte herinneringen _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Aug 2011, 12:57 |
|
|
Ancien
Davy schreef: zwetzat schreef: DT schreef: Kleine ergernis en bijgevolg oproep aan de spelers die worden geïnterviewd: stop aub met zeveren in de kranten en bewijs eens 90 minuten (ik ben nog braaf hé) op het veld dat er effectief muziek inzit voor het komende seizoen... Verkondigen dat je vlot gaat meedraaien in tweede, de verrassing zal zijn en nog een hoop clichés d'erin smijten terwijl je na afname van het interview zelf niet in staat bent twee gelukte passes na elkaar te geven in een wedstrijd tegen een neo-vierdeklasser, komt echt wel onnozel over sorry... Extra tip: noem me 1 speler op bij den Iendracht die in de krant zelf zijn goeie punten oplijst (vooraleer we er zelfs nog geen flits van hebben gezien bovendien) en die daadwerkelijk ook zijn geslaagd hier... Mannen die in dit kader de revue passeerden waren Stolpa, Van Mieghem, Franck, Iakovlievski, Kabongo, Denys en Ode Thompson... Ik moet er geen tekening bijmaken zeker? Het is in de groene rechthoek dat het moet gebeuren - als het daar goed is, zal de buitenwacht de goeie punten wel schrijven... niet omgekeerd... Voor mij zijn de transfers een dikke flop, verder heb je meer dan gelijk dat ze eerst eens op het veld bewijzen tweede klasse waard te zijn. Enfin, ik ga nog niet alles afbreken, maar zoals ze nu bezig zijn vrees ik een tweede VDH-scenario. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Aug 2011, 16:42 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
Hugo schreef: Davy schreef: zwetzat schreef: Voor mij zijn de transfers een dikke flop, verder heb je meer dan gelijk dat ze eerst eens op het veld bewijzen tweede klasse waard te zijn. Enfin, ik ga nog niet alles afbreken, maar zoals ze nu bezig zijn vrees ik een tweede VDH-scenario. zouden we de eerste competitie matchen niet eerst afwachten voor men het vuurpeleton opstelt???? _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 03 Aug 2011, 19:18 |
|
| Pagina 166 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 164 165 166 167 168 … 497 Volgende |