Transfers 2010-2011 - Pagina 135 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 133 134 135 136 137 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 56
Bericht Re: Transfers 2010-2011
El Corredor schreef:
DavidSeal schreef:
Volgens een Dender-supp van op het werk, tekende Serbest bij ons.

primo, ik zou dat een vreemde transfer vinden
secundo, zoek eens ander werk David :D

Geen probleem, ze zijn sterk in de minderheid (raar he :D ).
Naar het schijnt wel goede speler, toch volgens hem. Hij zou het een verlies voor hen vinden :wadde:

09 Mei 2011, 18:11
Ancien

Leeftijd: 46
DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:
DavidSeal schreef:
Volgens een Dender-supp van op het werk, tekende Serbest bij ons.

Naar het schijnt wel goede speler, toch volgens hem. Hij zou het een verlies voor hen vinden :wadde:

Geloof ik eigenlijk niks van - als je Kestens hebt laten bijtekenen, kan je met Serbest niks meer aanvangen. Kwakkel van die Dender-supp denk ik (hoop ik)

09 Mei 2011, 18:22
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:

Geloof ik eigenlijk niks van - als je Kestens hebt laten bijtekenen, kan je met Serbest niks meer aanvangen. Kwakkel van die Dender-supp denk ik (hoop ik)

prioriteit is centrale middenvelder, geen CV. laat dienen Asbest maar waar hij is...

09 Mei 2011, 19:44
Ancien

Leeftijd: 47
Ja, want we hebben volledig vertrouwen in Kestens! (btw dit is sarcastisch bedoeld)

09 Mei 2011, 23:09
Rode kaart
Rode kaart

Ik denk eerlijk gezegd dat dat een kwakkel zal zijn van Serbest. Ligt bij ons nog een jaar onder contract dus denk niet dat Aalst zomaar een contract wil afkopen.

Het zou nochtans een dikke transfer voor jullie zijn, altijd tevreden geweest van Asbest. Voor een klein miljoen mogen jullie hem altijd hebben ;)

10 Mei 2011, 0:48
Ancien

Leeftijd: 46
witzwet schreef:
Ja, want we hebben volledig vertrouwen in Kestens! (btw dit is sarcastisch bedoeld)

Fantastische bijdrage dan van uwentwege :hmm: Een speler als Serbest die geen meerwaarde biedt ten opzichte van Kestens, waarvoor je dan nog zou betalen, zou u wel het nodige vertrouwen schenken zeker?

10 Mei 2011, 6:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
DT schreef:
witzwet schreef:

Fantastische bijdrage dan van uwentwege :hmm: Een speler als Serbest die geen meerwaarde biedt ten opzichte van Kestens, waarvoor je dan nog zou betalen, zou u wel het nodige vertrouwen schenken zeker?

Tja, sommegste zèn tein oeik echte kenners ein.... :hmm:

10 Mei 2011, 9:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Was er enkele maanden geleden eigenlijk geen sprake over namen die gingen tekenen maar zouden wachten tot we kampioen waren?

10 Mei 2011, 9:29
Nationale Ploeg

Zienaa schreef:
Was er enkele maanden geleden eigenlijk geen sprake over namen die gingen tekenen maar zouden wachten tot we kampioen waren?

Dat gerucht ging de ronde, inderdaad. Maar volgens mij zijn er ofwel al een paar spelers die in die periode eieren voor hun geld hebben gekozen, ofwel was dat een gerucht om de supporters een beetje kalm te houden.

Ik blijf denken dat de nodige contacten al gelegd zijn, maar dat bepaalde transfers pas 'geregeld' zullen zijn wanneer de spelers in kwestie geen verplichtingen meer hebben dit seizoen. Na de eindrondes bijvoorbeeld.

10 Mei 2011, 10:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Van welke spelers mogen we nu vanuit gaan dat ze volgend seizoen in de kern zitten?

Jorden De Batselier Doelman
Kevin Kempeneer Doelman
Kevin Van den Noortgaete Doelman

Predrag Filipovic Verdediger
Niels De Schutter Verdediger
Olivier De Castro Verdediger
Brecht Moreels Verdediger
Thomas Van Renterghem Verdediger
Kristof Kestens Verdediger / Middenvelder

Damien Gallucci Middenvelder
Jens Podevijn Middenvelder
Ken Van Damme Middenvelder
Bob Cousin Middenvelder
Ewen Verheyden Middenvelder
Jonathan Yombo Middenvelder
Alteron Balaj Middenvelder

Wouter Moreels Middenvelder
Sam Crispijn Aanvaller
Laurent Depoitre Aanvaller
Ode Thompson Aanvaller

10 Mei 2011, 10:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Conclusie, indien Wouter Moreels zit, zitten we vooraan enorm goed (zeker als Depoitre topfit terugkeert). Centrale middenveld blijft het zwakke punt...

Voor Verheyden, Kestens & Brecht Moreels heb ik echt mijn twijfels of ze het niveau in tweede gaan aankunnen. Basisspelers zouden dat m.i. niet mogen zijn in tweede klasse.

Wat mag er voor mij nog bij:

- Linksback
- Centrale verdediger (type Seminck...)
- Centrale Middenvelder (moet een topper zijn)
- Polyvalente flankspeler (maar drie bovenstaande zijn meer noodzakelijk)

10 Mei 2011, 11:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Jeroen schreef:
Conclusie, indien Wouter Moreels zit, zitten we vooraan enorm goed (zeker als Depoitre topfit terugkeert). Centrale middenveld blijft het zwakke punt...

Voor Verheyden, Kestens & Brecht Moreels heb ik echt mijn twijfels of ze het niveau in tweede gaan aankunnen. Basisspelers zouden dat m.i. niet mogen zijn in tweede klasse.

- Linksback

ik geef je deels gelijk Jeroen, zeker inzake de positie van centrale middenvelder en centrale verdediger. Aan de andere kant staan er een aantal jeugdspelers te trappelen om de stap richting 1ste ploeg te nemen. Dat kan enkel als je meetraint en af en toe meespeelt met de grote jongens. Je kan ook niet gaan werken met een kern van 30 man, dat is trouwens financieel niet haalbaar. Ik miste trouwens Ringoot in je opsomming en Gert-Jan Verhoeven (in concurentie met Jorden als 3de doelman) ;)

10 Mei 2011, 11:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
panoleon schreef:
Jeroen schreef:

- Linksback

ik geef je deels gelijk Jeroen, zeker inzake de positie van centrale middenvelder en centrale verdediger. Aan de andere kant staan er een aantal jeugdspelers te trappelen om de stap richting 1ste ploeg te nemen. Dat kan enkel als je meetraint en af en toe meespeelt met de grote jongens. Je kan ook niet gaan werken met een kern van 30 man, dat is trouwens financieel niet haalbaar. Ik miste trouwens Ringoot in je opsomming en Gert-Jan Verhoeven (in concurentie met Jorden als 3de doelman) ;)

Ik denk dat Ringoot voor veel heeft afgedaan. Is bijna altijd gekwetst en als hij speelt is het gwn zeer zwak omdat hij nooit wedstrijdritme heeft. Ik hoop dat ze hem laten gaan.

10 Mei 2011, 11:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
en toch geef ik ringoot niet op. Was idd defensief tegen Torhout niet goed, met het 1ste doelpunt als gevolg, waar nota bene bij de rebound De Castro staat te slapen (maar dit doet niets ter zake) Ik weiger te geloven dat iemand die alle jeugdreeksen van de nationale ploeg heeft doorlopen, geen capiceiten heeft. Hopelijk kan hij eens volledig blessurevrij beginnen aan het seizoen en dan wil ik het nog wel eens zien. Maar ik brgrijp ten volle dat er heel veel zijn die aan hem twijfelen. ;)

10 Mei 2011, 11:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Het is natuurlijk de vraag of we volgend seizoen de tijd en de ruimte gaan hebben om te twijfelen.
Bijna elke dag lees ik in de krant iets over Dender die een speler laten tekenen heeft of iemand aan het volgen is. Het wordt echt wel tijd dat ik over onze club ook eens zo een berichtje lees. Want het is nu dat het moet gebeuren, eind augustus wil ik geen vrije spelers meer zien afkomen want we weten allemaal hoe dat afloopt.

10 Mei 2011, 11:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 133 134 135 136 137 345