|
|
| Pagina 136 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
panoleon schreef: en toch geef ik ringoot niet op. Was idd defensief tegen Torhout niet goed, met het 1ste doelpunt als gevolg, waar nota bene bij de rebound De Castro staat te slapen (maar dit doet niets ter zake) Ik weiger te geloven dat iemand die alle jeugdreeksen van de nationale ploeg heeft doorlopen, geen capiceiten heeft. Hopelijk kan hij eens volledig blessurevrij beginnen aan het seizoen en dan wil ik het nog wel eens zien. Maar ik brgrijp ten volle dat er heel veel zijn die aan hem twijfelen. ![]() Capacieteiten zal hij zeker hebben. Maar hij is veel te blessuregevoelig. En in tweede klasse zal dat er niet op beteren. Zou liever een linksachter zien waar je toch kan op rekenen. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 10 Mei 2011, 11:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Er worden deze week of ten laatste volgende week nog 2transfers bekend gemaakt normaal gezien..
|
| 10 Mei 2011, 12:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Iendrachter90 schreef: Er worden deze week of ten laatste volgende week nog 2transfers bekend gemaakt normaal gezien.. we zijn in blijde verwachting. Hopelijk wordt het een linksback en een centrale middenvelder. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Mei 2011, 12:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
panoleon schreef: Jeroen schreef: Conclusie, indien Wouter Moreels zit, zitten we vooraan enorm goed (zeker als Depoitre topfit terugkeert). Centrale middenveld blijft het zwakke punt... Voor Verheyden, Kestens & Brecht Moreels heb ik echt mijn twijfels of ze het niveau in tweede gaan aankunnen. Basisspelers zouden dat m.i. niet mogen zijn in tweede klasse. Wat mag er voor mij nog bij: - Linksback - Centrale verdediger (type Seminck...) - Centrale Middenvelder (moet een topper zijn) - Polyvalente flankspeler (maar drie bovenstaande zijn meer noodzakelijk) ik geef je deels gelijk Jeroen, zeker inzake de positie van centrale middenvelder en centrale verdediger. Aan de andere kant staan er een aantal jeugdspelers te trappelen om de stap richting 1ste ploeg te nemen. Dat kan enkel als je meetraint en af en toe meespeelt met de grote jongens. Je kan ook niet gaan werken met een kern van 30 man, dat is trouwens financieel niet haalbaar. Ik miste trouwens Ringoot in je opsomming en Gert-Jan Verhoeven (in concurentie met Jorden als 3de doelman) ![]() Ringoot heeft zijn kans gekregen en niet gegrepen. Als iemand als Coppens wegmoet, dan Ringoot zeker m.i. Is ook énorm blessuregevoelig... |
| 10 Mei 2011, 12:12 |
|
|
Vaste Waarde
Als ge Ringoot blessuregevoelig vindt, is Depoitre dat ook e.
Op de 2 seizoenen dat hij bij ons is, is hij ook in totaal ook al een seizoen afwezig geweest. |
| 10 Mei 2011, 12:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Schepper schreef: DT schreef: witzwet schreef: Ja, want we hebben volledig vertrouwen in Kestens! (btw dit is sarcastisch bedoeld) Fantastische bijdrage dan van uwentwege Een speler als Serbest die geen meerwaarde biedt ten opzichte van Kestens, waarvoor je dan nog zou betalen, zou u wel het nodige vertrouwen schenken zeker?Tja, sommegste zèn tein oeik echte kenners ein.... ![]() Er is nochtans een ruime tijd geweest dat niemand nog een stuiver voor Kestens over had. Pas op, groot eendracht hart, inzet...ma volgens mij gaat hij er afgelopen worden en bovendien raakt hij nogal snel in paniek bij man tegen man situaties. Met een centrale verdediging Schutter-Filippovic denk ik niet dat hij volgend seizoen een basisplaats zal hebben. @DT: Wat betreft Serbest: nog niet gezien, alleen maar van gehoord...wellicht ben jij dan veel naar Dender gaan kijken om te kunnen besluiten dat hij geen meerwaarde biedt? Hoog tijd dat ge u bij Belgacom aanbiedt als analist! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Mei 2011, 12:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wie heeft er in uw gat gebeten hé ?
Iemand in uw pint gerocheld ofzo bij de laatste match ? Ik sluit mij aan bij Jeroen: backlinks hoeft wel niet persé voor mij, De Schutter volstaat ruimschoots. Een centrale verdediger zou geen overbodige luxe zijn, een centralve middenvelder onontbeerlijk. ringoot kreeg tegen torhout nog eens zijn kans, zowel defensief, offensief niet kunnen bewijzen, daar nog eens een blessure bij.... sorry maar dan moet je eerlijk zijn. Persoonlijk absoluut niets tegen hem maar ik vrees dat zijn toekomst volgend jaar dan ergens in 4de klasse zal liggen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Mei 2011, 12:36 |
|
|
Nationale Ploeg
panoleon schreef: ik geef je deels gelijk Jeroen, zeker inzake de positie van centrale middenvelder en centrale verdediger. Aan de andere kant staan er een aantal jeugdspelers te trappelen om de stap richting 1ste ploeg te nemen. Ook op die twee posities? Die echt zicht hebben op een invalbeurt volgend seizoen in tweede? |
| 10 Mei 2011, 12:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
De Jean schreef: panoleon schreef: ik geef je deels gelijk Jeroen, zeker inzake de positie van centrale middenvelder en centrale verdediger. Aan de andere kant staan er een aantal jeugdspelers te trappelen om de stap richting 1ste ploeg te nemen. Ook op die twee posities? Die echt zicht hebben op een invalbeurt volgend seizoen in tweede? centraal achteraan geloof ik enorm in Aster, heeft de ingesteldheid, het talent en de vista om er te komen. Centraal op het middenveld is een ander paar mouwen. Daar moet je gewoon gaan voor een type Webers. Groot, sterk, enorm loopvermogen en vooral als regulator op het middenveld een scorend vermogen. Ikzelf ben altijd een voorstander geweest om ook centraal achteraan Jerry Poorters te halen, ik heb zijn kwaliteiten reeds uitvoerig besproken, maar op de lange duur zitten we idd met een te grote kern en is er voor de jeugd weinig kans om door te groeien. We zien wel wat het wordt, dat er in ieder geval kracht moet bijkomen, daar zal ieereen het wel over eens zijn. ![]() _________________ geer'n bè |
| 10 Mei 2011, 13:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Jeroen,
je vergelijking tussen Glenn en Niels gaat niet op. De ene is einde contract, de andere heeft nog een contract. Ik ga geen prijzen uit de doeken doen, maar Ringoot speelt voor een appel en een ei (2 pistolets zou Boskamp zeggen) terwijl Coppens voor een speler die amper een half seizoen gebruikt is, en dan nog vaak als wisselspeler, een behoorlijk contract had. Je kan, om in het fruit te blijven, geen appels met peren vergelijken. Maar nogmaals, dat er velen hun twijfels hebben bij ringoot, kan ik goed begrijpen. Allen stel ik mij de vraag, waarom iemand als Johan Walem (toch wel een kenner en iemand met voetbalverstand) tegen Niels zelf zei dat hij maximum mocht zakken naar 2de nationale. Blessuregevoelig idd, maar moesten jullie weten wat de jongen hiervoor allemaal al gedaan heeft ......Er zijn er anderen....maar ook dit is nu niet aan de orde. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we volgend seizoen aan Niels nog veel plezier gaan beleven en anders, zal ik nog eens in mijn buidel tasten voor een vat, alleen was ik er vorig jaar met mijn voorspelling (toen we troosteloos 17de stonden en ik er een vat op verwedde dat we de eindronde gingen spelen) en dit jaar (voorspelling kampioen met 10pt verschil) niet ver naast en die pinten, moet ik helaas ook nog drinken. Zoals altijd, het hart op de tong, moar en hert geklert in wit-zwet. ![]() _________________ geer'n bè |
| 10 Mei 2011, 13:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De cijfers ken ik niet dus daar spreek ik me niet over uit. Maar hoeveel matchen heeft Ringoot gespeeld? Veel te weinig toch?
Dat Coppens te duur was om als "backup" te dienen kan ik goed inkomen. Ringoot mag voor mij gerust blijven, maar dan alleen om te gebruiken als je met een massa geblesseerden zou zitten... |
| 10 Mei 2011, 13:42 |
|
|
Jeroen schreef: De cijfers ken ik niet dus daar spreek ik me niet over uit. Maar hoeveel matchen heeft Ringoot gespeeld? Veel te weinig toch? Dat Coppens te duur was om als "backup" te dienen kan ik goed inkomen. Ringoot mag voor mij gerust blijven, maar dan alleen om te gebruiken als je met een massa geblesseerden zou zitten... spring binnen op ITEA, je vindt me wel en we drinken er eentje op ![]() _________________ geer'n bè |
| 10 Mei 2011, 13:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: @DT: Wat betreft Serbest: nog niet gezien, alleen maar van gehoord...wellicht ben jij dan veel naar Dender gaan kijken om te kunnen besluiten dat hij geen meerwaarde biedt? Hoog tijd dat ge u bij Belgacom aanbiedt als analist! Als je mijn posts hier wat volgt, weet je dat ik niet oordeel over iemand die ik niet zelf heb zien spelen. Bovendien moet je met het oog op gerichte transfers ook altijd kijken WAAR je iemand nodig hebt en dat lijken veel mensen precies te vergeten als het op transfers aankomt. Het is niet omdat het iemand van naam is of met ervaring dat we hem ook kunnen gebruiken hé. Dus even de oefening: Serbest is een naam, maar is het een goeie en kan je hem gebruiken? Kijk dan gewoon al waar hij speelt momenteel: links centraal in de verdediging - wie hebben wij daar? Juist ja... Kan hij naast Filipovic opereren? Antwoord: neen want is net hetzelfde type, is bovendien niet groter dan Flippo, een pak trager en moet het ook van zijn sturen en zijn positiespel hebben... Dan is Serbest dus niet de speler die je moet hebben, punt, want je heb al de man met dat profiel in uw basis (zelfs nog een betere versie ervan). Dan is zo'n speler voor mij in teken van onze ploeg geen meerwaarde. Dan ben je puur naar het geheel toe, beter af met Kestens die wel kopbalduels kan winnen, positioneel goed staat en als de mogelijkheid er is, mee naar voor trekt van achteruit. Dat doet een Flippo niet (een Serbest al helemaal niet) wat Kestens dus andere kwaliteiten geeft waarvan je als kern wel kan profiteren. Is inderdaad niet van de snelste, maar compenseert dat met voldoende andere kwaliteiten. Als je dan Serbest in zijn plaats zou willen - good luck: is niet voor niks een paar seizoenen geleden bij Waasland al een rij achteruitgeschoven... De twijfels die geuit worden door Jeroen over het drietal Kestens, Verheyden en Brecht kan ik goed begrijpen MAAR als het bestuur die drie het vertrouwen geeft en twee ervan zelfs een aflopend contract laat verlengen, hebben wij ons daarnaar te schikken. Dan kan je nog een heleboel namen toevoegen voor die posities, maar wat haalt dat dan nog uit? Meer spelers van hetzelfde niveau erbij gooien is net wat Lierse bijna doodmaakte - ofwel trek je achteraan en in het midden nog twee kleppers aan (bijv. Poorters - Webers) ofwel doe je het met wie je nu hebt. Achteraan heb je nu in uw kern Kestens, Ringoot, De Schutter, Brecht Moreels, Filipovic en Van Renterghem met Aster die aan de deur van de eerste ploeg klopt. Wat moet je dan in godsnaam nog met een Serbest? Dan zou ik mijn geld inzetten op een sterke centrale middenvelder - hoeft geen wereldvoetballer te zijn, maar wel iemand die het tempo aankan en Ken kan ontlasten... Als je met 11 kan spelen op volle sterkte, ipv soms met 10 als het hard tegen hard gaat, zullen mannen als Brecht en Kristof echt hun streng wel trekken omdat ze specifieke kwaliteiten hebben. Is ook mijn probleem met mensen die graag Schamp, enz. zouden zien komen - kan voetballen, maar als je als staf/bestuur besluit om Cousin en Galucci te houden met Podevijn, die kerel van Deinze en wat jeugd als back-up, dan weet je dat een Schamp niet gaat komen - want gaat nooit een heel seizoen op de bank willen zitten (en omgekeerd een Cousin ook niet)... We zijn geen Real Madrid hé die op alle posities drie evenwaardige spelers kunnen zetten - ik zou al heel blij zijn dat we op onze cruciale posities een echte versterking kunnen opstellen, onze andere sterkhouders (VDN, Filipovic, Wouter, Depoitre, Cousin, De Schutter en Ken) kunnen behouden en de rest aanvullen met mensen van wie we weten dat we er kunnen op rekenen. Waar jij dan de meerwaarde van Serbest blijkt in te zien??? In ons geheel zeg ik neen. Wel 1 ding: als je een uitstekende aanval hebt, kan je u al iets meer veroorloven - de ploegen die uit tweede zakken of die in derde net geen potten kunnen breken, hebben dat vooral te wijten aan een gebrek aan scorend vermogen voorin... Als wij die van ons al kunnen houden met Sam en Ode daar nog bij, dan is dat alvast een deel van het werk. |
| 10 Mei 2011, 16:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zienaa schreef: Het is natuurlijk de vraag of we volgend seizoen de tijd en de ruimte gaan hebben om te twijfelen. Bijna elke dag lees ik in de krant iets over Dender die een speler laten tekenen heeft of iemand aan het volgen is. Het wordt echt wel tijd dat ik over onze club ook eens zo een berichtje lees. Want het is nu dat het moet gebeuren, eind augustus wil ik geen vrije spelers meer zien afkomen want we weten allemaal hoe dat afloopt. De spelers die Dender tekent zijn - op Dom na - jonge spelers zonder ervaring in tweede; die keuze lukte dit seizoen wonderwel maar of dat die mayonaise opnieuw een jaar gaat pakken met een hele rits nieuwelingen is nog maar de vraag... Doel dit seizoen was een rustig seizoen draaien en het werd een seizoen boven verwachting. Aan de interviews met De Ly te zien, worden de verwachtingen opgeschroefd en spreekt men van eindronde volgend seizoen... Dat is al een heel ander startgegeven en dus van bij dag 1 al meer druk... Waar ik vind dat ons bestuur een inschattingsfout heeft gemaakt, is het feit dat ze in de woelige periode bij Dender niet heeft geprofiteerd van haar betere positie om een paar sterkhouders naar hier te halen... Dender was op een gegeven moment helemaal dood, dan had je spelers met een aflopend contract mits enige druk zeker kunnen tekenen... Om nu jaloers te zijn op de spelers die Dender al heeft aangetrokken, dat vind ik er toch wat over. Dender was opnieuw genoodzaakt om een heleboel vers bloed aan te trekken omdat er een heleboel gaan vertrekken ook (gevolg van maar eenjaarcontracten te geven of spelers te huren)... Bij ons heeft men ervoor gekozen om praktisch onze hele huidige kern althans tot Nieuwjaar het vertrouwen te schenken... Voorlopig verliezen we enkel reservespelers (Coppens) en zelfs mannen die we nauwelijks nog reserves konden noemen (Gueye, Delclef, De Vidts, T. Coppens, Denys)... dan weet je dat wij geen 28 nieuwe namen gaan presenteren hé... |
| 10 Mei 2011, 17:09 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: (bijv. Poorters - Webers) |
| 10 Mei 2011, 17:25 |
|
| Pagina 136 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 345 Volgende |