|
|
| Pagina 319 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 317 318 319 320 321 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Eerste klasse
Jeroen schreef: Als je met gestrekt been op die hoogte vooruit gaat, dan is het mijn inziens altijd rood & strafschop. Nog een chance dat hij de bal had, anders was Vossen zijn been eraf. Hij heeft trouwens zelf zijn voet gebroken, tzal hem leren er zo in te vliegen... Getj doar geloik in Jeroen. Mor Blondel mocht gisteren va moi oeik goan douchen zelle.... Om de zoeveil matchen kroigt diejen een kertsloitink in zènne kop peizek.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Mei 2011, 8:26 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
Club Brugge - Racing Genk: 3-0
De ideale kans voor Standard om vandaag gelijk te komen met Genk. Wie speelt er kampioen? ![]() |
| 11 Mei 2011, 10:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Doet mij een beetje denken aan ons scenario, ze zullen bij Genk ook wel serieus met stress beginnen te zitten nu.
Als het op de laatste speeldag moet gebeuren vrees ik voor Genk, die gaan met een veel hogere druk te kampen hebben dan Standard aangezien die mannen hun seizoen al dik geslaagd is als ze Champions League halen. Die kunnen trouwens ook nog altijd hun kans slaan in de beker, voor Genk is het echt alles of niets. |
| 11 Mei 2011, 10:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Jason schreef: Club Brugge - Racing Genk: 3-0 De ideale kans voor Standard om vandaag gelijk te komen met Genk. Wie speelt er kampioen? ![]() Gelijk komen en ook niet gelijk komen wanneer Genk en Standard met evenveel punten eindigen, tellen de halvekes van bij de start van de play offs, waardoor Standard 0,5ptn moet afgeven en Genk dus kampioen is._________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 11 Mei 2011, 12:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Jason schreef: Club Brugge - Racing Genk: 3-0 De ideale kans voor Standard om vandaag gelijk te komen met Genk. Wie speelt er kampioen? ![]() Gelijk komen en ook niet gelijk komen wanneer Genk en Standard met evenveel punten eindigen, tellen de halvekes van bij de start van de play offs, waardoor Standard 0,5ptn moet afgeven en Genk dus kampioen is.Toch een schitterend systeem he die play-offs. Eerst halveren we je punten en ronden we af, want met halvekes werken we niet. Maar als je daardoor dan een halveke te weinig hebt, krijg je 't op 't einde terug, maar alleen als je 't echt nodig hebt he, anders ni... ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Mei 2011, 16:02 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
Een universitair diploma hebde op zijn minst al nodig om heel da stom systeem te verstaan. Soit, laat het maar Standard zijn die kampioen wordt, met wa sjans in POI geraakt, net op tijd in vorm en toch kampioen. Tis te hopen da ze het dan eens inzien hoe stom da hun systeem is.
|
| 11 Mei 2011, 18:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Toch een schitterend systeem he die play-offs. Eerst halveren we je punten en ronden we af, want met halvekes werken we niet. Maar als je daardoor dan een halveke te weinig hebt, krijg je 't op 't einde terug, maar alleen als je 't echt nodig hebt he, anders ni... ![]() Ge hebt er weer niks van verstaan hé Vicky, het zijn degene die een half punt teveel hebben die het moeten teruggeven . |
| 11 Mei 2011, 18:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Jaja 't gaan nog twee enorm spannende speeldagen worden, zowat iedereen behalve Lokeren heeft nog iets te winnen of te verliezen. Al gaat het voor Gent moeilijk worden om nog Europees te halen.
|
| 11 Mei 2011, 22:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Zienaa schreef: Jaja 't gaan nog twee enorm spannende speeldagen worden, zowat iedereen behalve Lokeren heeft nog iets te winnen of te verliezen. Al gaat het voor Gent moeilijk worden om nog Europees te halen. Als Standard nu ook zoals gisteren zijn mindere matchen kan winnen, ja dan zijn ze voor mij nu wel echt de grote favoriet. Want in de laatste match op Genk, verwacht ik ze echt top denk ik, voor zulke matchen heeft standard immers de kwaliteit om zich enorm op te laden. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 12 Mei 2011, 9:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik verwacht dat ze (Standard) het moeilijker gaan hebben tegen Anderlecht als tegen Genk. Als Genk op de laatste speeldag nog moet winnen dan zijn ze er aan voor de moeite.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Mei 2011, 9:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: Toch een schitterend systeem he die play-offs. Eerst halveren we je punten en ronden we af, want met halvekes werken we niet. Maar als je daardoor dan een halveke te weinig hebt, krijg je 't op 't einde terug, maar alleen als je 't echt nodig hebt he, anders ni... ![]() Ge hebt er weer niks van verstaan hé Vicky, het zijn degene die een half punt teveel hebben die het moeten teruggeven .Mijn excuses! Ik heb dan ook nog genen universitairen diplom he... In ieder geval, ik hoop ook op Standard als kampioen en hoe lager de andere grote eindigen hoe liever. MISSCHIEN geraken we dan van die play offs af... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 12 Mei 2011, 12:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hoe lager de anderen eindigen hoe beter ?
Een klassement werkt met plaatsen hé. sowieso gaat er IEMAND den 2de eindigen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Mei 2011, 13:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bram schreef: Hoe lager de anderen eindigen hoe beter ? Een klassement werkt met plaatsen hé. sowieso gaat er IEMAND den 2de eindigen ![]() Staat dan ook niet "de anderen" maar de andere GROTE. Lezen water staat, hé... Al vraag ik me af wie ze mag bedoelen met de grote in België? |
| 12 Mei 2011, 20:04 |
|
|
salvador schreef: Bram schreef: Hoe lager de anderen eindigen hoe beter ? Een klassement werkt met plaatsen hé. sowieso gaat er IEMAND den 2de eindigen ![]() Staat dan ook niet "de anderen" maar de andere GROTE. Lezen water staat, hé... Al vraag ik me af wie ze mag bedoelen met de grote in België? merci Salvador! Anders mag ik het weer horen, terwijl het dus duidelijk niet mijn fout is he!! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Mei 2011, 11:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Vicky schreef: salvador schreef: Bram schreef: Hoe lager de anderen eindigen hoe beter ? Een klassement werkt met plaatsen hé. sowieso gaat er IEMAND den 2de eindigen ![]() Staat dan ook niet "de anderen" maar de andere GROTE. Lezen water staat, hé... Al vraag ik me af wie ze mag bedoelen met de grote in België? merci Salvador! Anders mag ik het weer horen, terwijl het dus duidelijk niet mijn fout is he!! Graag gedaan... |
| 13 Mei 2011, 18:09 |
|
| Pagina 319 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 317 318 319 320 321 … 500 Volgende |