|
|
| Pagina 323 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 321 322 323 324 325 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eerste klasse
kreezie nonkeltje schreef: Dries schreef: brrrr, mavinga jongen khad het al ni voor u ma tees was wel neig ze zot ![]() da's donkerrood, zo'n beweging moet ge gewoon ni doen he, rood, punt uit. Da's ni waar, da's gevaarlijk spel en verdiend zeker geel, feit is gewoon dat de gevolgen deze keer erger zijn. Gevaarlijk spel gebeurt in elke wedstrijd meer als 1 keer hoor... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 17 Mei 2011, 21:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bedankt voor de link mannen
Persoonlijk vond ik Genk toch iets scherper... maar zo is voetbal nu eenmaal. _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 17 Mei 2011, 21:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Gevaarlijk spel is 1, maar dit was echt wel op volle kracht 1,5meter boven de grond trappen... levensgevaarlijk als je dan dat vol op je gezicht krijgt.
|
| 17 Mei 2011, 21:35 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Gevaarlijk spel is 1, maar dit was echt wel op volle kracht 1,5meter boven de grond trappen... levensgevaarlijk als je dan dat vol op je gezicht krijgt. Carcela moet zijn gezicht maar hoger houden ![]() |
| 17 Mei 2011, 21:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Jeroen schreef: Gevaarlijk spel is 1, maar dit was echt wel op volle kracht 1,5meter boven de grond trappen... levensgevaarlijk als je dan dat vol op je gezicht krijgt. ja das mss erg dak da zeg, maar die mannen van standard zijn ook geen doetjes ze. Ik moet nog altijd aan die open beenbreuk van wasyl denken. |
| 17 Mei 2011, 21:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
ajoin_bart schreef: Jeroen schreef: Gevaarlijk spel is 1, maar dit was echt wel op volle kracht 1,5meter boven de grond trappen... levensgevaarlijk als je dan dat vol op je gezicht krijgt. ja das mss erg dak da zeg, maar die mannen van standard zijn ook geen doetjes ze. Ik moet nog altijd aan die open beenbreuk van wasyl denken. Tja, Wasyl was een doetje he. Die Witsel heeft een arrogante uitstraling dat is zo, maar voor dat voorval met die "beenhouwer Wasyl" had hij toch niet echt de reputatie van een schopper te zijn he. En wat Wasyl zelf betreft, had hij blijven voortdoen zoals hij bezig was, was het wachten tot hij eens iemand zou verminken...ik vond de fout even erg als iedereen maar de reactie's waren erover toen._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Mei 2011, 21:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
DavidSeal schreef: Tja, Wasyl was een doetje he. Die Witsel heeft een arrogante uitstraling dat is zo, maar voor dat voorval met die "beenhouwer Wasyl" had hij toch niet echt de reputatie van een schopper te zijn he. En wat Wasyl zelf betreft, had hij blijven voortdoen zoals hij bezig was, was het wachten tot hij eens iemand zou verminken...ik vond de fout even erg als iedereen maar de reactie's waren erover toen.gij doet precies of wasyl verdiende die blessure aan uwen uitleg te horen.. maja, iedereen heeft zijn mening hé en ik respecteer die. ik gun het genk gewoon veel meer dan standard. standard heeft nog geen enkele speeldag op kop gestaan en dan omdat ze in vorm zijn de laatste matchen, worden ze zomaar kampioen. Bij den bond mogen ze toch ook eens beginnen nadenken ze. |
| 17 Mei 2011, 21:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
ajoin_bart schreef: DavidSeal schreef: Tja, Wasyl was een doetje he. Die Witsel heeft een arrogante uitstraling dat is zo, maar voor dat voorval met die "beenhouwer Wasyl" had hij toch niet echt de reputatie van een schopper te zijn he. En wat Wasyl zelf betreft, had hij blijven voortdoen zoals hij bezig was, was het wachten tot hij eens iemand zou verminken...ik vond de fout even erg als iedereen maar de reactie's waren erover toen.gij doet precies of wasyl verdiende die blessure aan uwen uitleg te horen.. maja, iedereen heeft zijn mening hé en ik respecteer die. ik gun het genk gewoon veel meer dan standard. standard heeft nog geen enkele speeldag op kop gestaan en dan omdat ze in vorm zijn de laatste matchen, worden ze zomaar kampioen. Bij den bond mogen ze toch ook eens beginnen nadenken ze. Bijlange niet, maar telkens er over vuile fouten wordt gesproken, zijn ze daar met dat voorval...en nee ik ben geen supporter van Standard, en ja ik respecteer ook iemand anders zijn mening. Wat die Play-offs betreft heb je overschot van gelijk. Trouwens Standaard was daar geen voorstander van, nu wel waarschijnlijk... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Mei 2011, 22:04 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
1-1 Genk
![]() |
| 17 Mei 2011, 22:11 |
|
|
forumlegende |
compleet vrij, en dan perfecte kopbal...
om een of andere reden had ik al een raar gevoel toen die erop kwam ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 17 Mei 2011, 22:12 |
|
|
Ancien
Gilles schreef: 1-1 Genk ![]() Die mag daar toch gemakkelijk koppen vind ik. Daar staat niemand bij zeker? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Mei 2011, 22:13 |
|
|
wat een save van courtois. Diene heeft er toch een fantastisch seizoen op zitten ze!
|
| 17 Mei 2011, 22:20 |
|
|
forumlegende |
er is maar 1 conclusie te maken over het seizoen van genk vind ik: vossen echt wel outstanding alsge ziet dat hij op belangrijke momenten bijna altijd zijn goaltje maakte, maar courtois=GOD
over een heel seizoen 1 foutje gemaakt en dat was nota bene de penaltyfout tegen standard in de play-offs(en dat kon ge nog met moeite een echt foutje noemen) niets dan lof kunt ge geven over die kerel ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 17 Mei 2011, 22:22 |
|
|
Dries schreef: er is maar 1 conclusie te maken over het seizoen van genk vind ik: vossen echt wel outstanding alsge ziet dat hij op belangrijke momenten bijna altijd zijn goaltje maakte, maar courtois=GOD over een heel seizoen 1 foutje gemaakt en dat was nota bene de penaltyfout tegen standard in de play-offs(en dat kon ge nog met moeite een echt foutje noemen) niets dan lof kunt ge geven over die kerel ![]() zou wel eens de nationale nr 1 voor lang kunnen worden (alhoewel ik mignolet ook wel goed vind) |
| 17 Mei 2011, 22:23 |
|
|
RC Genk = de verdiende kampioen
|
| 17 Mei 2011, 22:26 |
|
| Pagina 323 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 321 322 323 324 325 … 500 Volgende |