|
|
| Pagina 326 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 324 325 326 327 328 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eerste klasse
kreezie nonkeltje schreef: Dries schreef: brrrr, mavinga jongen khad het al ni voor u ma tees was wel neig ze zot ![]() da's donkerrood, zo'n beweging moet ge gewoon ni doen he, rood, punt uit. ben het volledig eens, heb de fase ondertussen een paar maal gezien en het is gewoon donkerrood en ik ben absoluut geen supporter van standard, zelfs in het tegendeel. Zulke zaken dienen strenger te worden bestraft. Ik denk bvb ook aan de 2 voeten vooruit van Opare, hij zal je maar meehebben. _________________ geer'n bè |
| 18 Mei 2011, 16:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bram schreef: Jeroen schreef: Vicky schreef: Vond het ook maar stom dat de supporters van Genk allemaal samentroepten aan de cornervlag waar de standardsupps zaten. Als mijn ploeg kampioen speelt, dan kan de tegenstander mij gestolen worden ze na het fluitsignaal. Nee, we gaan allemaal die eens gaan jennen en dan hopen dat die niet op het plein geraken, anders krijgen we nog slaag ook... Op zo'n moment zou ik mijn eigen club/spelers toch eerder bejubelen dan de andere supps te provoceren, ma bon, 't ligt aan mij zeker? En Carcela, brr, dat zag er vies uit! En aan de gezichten van sommige Standardspelers te zien, was het een vreselijk zicht. Maar het zou nu allemaal nog meevallen, lees ik. Een chance voor hem, al vrees ik dat zijn verlof al annulé is... Remember OHL-EA zoveel jaar geleden, toen gebeurde exact hetzelfde... ![]() Dat zeg ik niet, maar het gebeurt overal dus... |
| 18 Mei 2011, 16:13 |
|
|
forumlegende
Denk niet dat de fout op Carcela echt moedwillig gebeurde. Maar om zoiets te doen moet je niet te bijster intelligent zijn, zeker niet als je dan die uitleg hoort...
![]() |
| 18 Mei 2011, 16:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
tympanum2 schreef: Denk niet dat de fout op Carcela echt moedwillig gebeurde. Maar om zoiets te doen moet je niet te bijster intelligent zijn, zeker niet als je dan die uitleg hoort... ![]() het zou er nog aan mankeren, als dit moedwillig zou zijn geweest, moet je de persoon in kwestie levenslang straffen. een duw aan een scheidsrechter kost makkelijk 3 jaar en een doodschop zou dan maar 2 weekjes zijn ![]() _________________ geer'n bè |
| 18 Mei 2011, 16:38 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bram schreef: Dat zeg ik toch ook niet ? Het zou alleen nog veel lachwekkender geweest zijn als Standard het net daarom gehaald had ? Over de titel verdienen ben ik het helemaal eens: dat moest Genk ( of misschien zelfs Anderlecht) zijn. Ja, die hebben het goed vlaggen! Geen kampioen, geen voorronde CL...en enkele miljoenen kwijt dus. Dit ishet beste scenario die zich voltrekken voor al diegenen die tegen de play-offs zijn. Laat dit 2 a 3 seizoen gebeuren...en Van Holsbeeck zal op zijn knieën smeken om de Play-offs af te schaffen. Enfin, Schoon dingen voor die dikkennekken! Genk kebab-smurfen?? Nog niet veel in stad Anderlecht geweest denk ik. Bengelt onderaan de lijst: VERLOEDERD, VUIL en HINKEND ACHTEROP. en vol 'nieuwe' Belgen. GO GO GO RSC!! ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 18 Mei 2011, 17:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Dat zeg ik niet, maar het gebeurt overal dus... En elke keer opnieuw is het zielig. En daarbij het gebeurt absoluut niet overal. Bovendien denk ik dat ze gisteren nog geen 2 minuten afgeloten hadden of ze stonden daar al voor dat vak. Op dat moment is nen (normale) supporter toch met andere dingen bezig zeker ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mei 2011, 18:47 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
witzwet schreef: Bram schreef: Dat zeg ik toch ook niet ? Het zou alleen nog veel lachwekkender geweest zijn als Standard het net daarom gehaald had ? Over de titel verdienen ben ik het helemaal eens: dat moest Genk ( of misschien zelfs Anderlecht) zijn. Ja, die hebben het goed vlaggen! Geen kampioen, geen voorronde CL...en enkele miljoenen kwijt dus. Dit ishet beste scenario die zich voltrekken voor al diegenen die tegen de play-offs zijn. Laat dit 2 a 3 seizoen gebeuren...en Van Holsbeeck zal op zijn knieën smeken om de Play-offs af te schaffen. Enfin, Schoon dingen voor die dikkennekken! Genk kebab-smurfen?? Nog niet veel in stad Anderlecht geweest denk ik. Bengelt onderaan de lijst: VERLOEDERD, VUIL en HINKEND ACHTEROP. en vol 'nieuwe' Belgen. GO GO GO RSC!! ![]() Smurfen hebben ze ni in Anderlecht ze. Dat kan alleen in Genk zijn. En aangezien er daar bij zijn die graag kebab eten, zijn dat kebab-smurfen En Anderlecht miljoenen kwijt? Hoe dat? Er gaat geen geld worden afgetrokken als ge geen kampioen speelt of CL speelt. En ge kunt nog altijd spelers verkopen ook. 8 miljoen voor Boussoufa was al een onverwacht hoge transfersom. Ik verwacht trouwens veel activiteit bij de titelkandidaten van volgend jaar. De kampioen van volgend jaar is immers sowieso verzekerd van 15 miljoen euro aangezien die rechtstreeks naar de Champions League mag. _________________
|
| 18 Mei 2011, 18:54 |
|
|
Freak
Sven KSK Opwijk schreef: witzwet schreef: Bram schreef: Dat zeg ik toch ook niet ? Het zou alleen nog veel lachwekkender geweest zijn als Standard het net daarom gehaald had ? Over de titel verdienen ben ik het helemaal eens: dat moest Genk ( of misschien zelfs Anderlecht) zijn. Ja, die hebben het goed vlaggen! Geen kampioen, geen voorronde CL...en enkele miljoenen kwijt dus. Dit ishet beste scenario die zich voltrekken voor al diegenen die tegen de play-offs zijn. Laat dit 2 a 3 seizoen gebeuren...en Van Holsbeeck zal op zijn knieën smeken om de Play-offs af te schaffen. Enfin, Schoon dingen voor die dikkennekken! Genk kebab-smurfen?? Nog niet veel in stad Anderlecht geweest denk ik. Bengelt onderaan de lijst: VERLOEDERD, VUIL en HINKEND ACHTEROP. en vol 'nieuwe' Belgen. GO GO GO RSC!! ![]() Smurfen hebben ze ni in Anderlecht ze. Dat kan alleen in Genk zijn. En aangezien er daar bij zijn die graag kebab eten, zijn dat kebab-smurfen En Anderlecht miljoenen kwijt? Hoe dat? Er gaat geen geld worden afgetrokken als ge geen kampioen speelt of CL speelt. En ge kunt nog altijd spelers verkopen ook. 8 miljoen voor Boussoufa was al een onverwacht hoge transfersom. Ik verwacht trouwens veel activiteit bij de titelkandidaten van volgend jaar. De kampioen van volgend jaar is immers sowieso verzekerd van 15 miljoen euro aangezien die rechtstreeks naar de Champions League mag. de verdeelsleutel van de tv-gelden is op basis van de rangschikking, dus tweedes of derdes maakt wel degelijk uit... ![]() |
| 18 Mei 2011, 19:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
witzwet schreef: Bram schreef: Dat zeg ik toch ook niet ? Het zou alleen nog veel lachwekkender geweest zijn als Standard het net daarom gehaald had ? Over de titel verdienen ben ik het helemaal eens: dat moest Genk ( of misschien zelfs Anderlecht) zijn. Ja, die hebben het goed vlaggen! Geen kampioen, geen voorronde CL...en enkele miljoenen kwijt dus. Dit ishet beste scenario die zich voltrekken voor al diegenen die tegen de play-offs zijn. Laat dit 2 a 3 seizoen gebeuren...en Van Holsbeeck zal op zijn knieën smeken om de Play-offs af te schaffen. Enfin, Schoon dingen voor die dikkennekken! Genk kebab-smurfen?? Nog niet veel in stad Anderlecht geweest denk ik. Bengelt onderaan de lijst: VERLOEDERD, VUIL en HINKEND ACHTEROP. en vol 'nieuwe' Belgen. GO GO GO RSC!! ![]() Skjoeze me, mor kém doar voif joar gewerkt. In Kuregem tein nog (een woik van Anderlecht). En tein nog isj iet, kém mor iejn ploeg en das den iejndracht. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 18 Mei 2011, 19:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bram schreef: Jeroen schreef: Dat zeg ik niet, maar het gebeurt overal dus... En elke keer opnieuw is het zielig. En daarbij het gebeurt absoluut niet overal. Bovendien denk ik dat ze gisteren nog geen 2 minuten afgeloten hadden of ze stonden daar al voor dat vak. Op dat moment is nen (normale) supporter toch met andere dingen bezig zeker ? Laat Gent, Genk, Standard, Anderlecht, of Brugge zo'n match als gisteren spelen en het zal zeker en vast gebeuren. Alleen Westerlo of Wetteren, daar zie'k het niet gebeuren... ![]() |
| 18 Mei 2011, 20:11 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
El Corredor schreef: Sven KSK Opwijk schreef: witzwet schreef: Ja, die hebben het goed vlaggen! Geen kampioen, geen voorronde CL...en enkele miljoenen kwijt dus. Dit ishet beste scenario die zich voltrekken voor al diegenen die tegen de play-offs zijn. Laat dit 2 a 3 seizoen gebeuren...en Van Holsbeeck zal op zijn knieën smeken om de Play-offs af te schaffen. Enfin, Schoon dingen voor die dikkennekken! Genk kebab-smurfen?? Nog niet veel in stad Anderlecht geweest denk ik. Bengelt onderaan de lijst: VERLOEDERD, VUIL en HINKEND ACHTEROP. en vol 'nieuwe' Belgen. GO GO GO RSC!! ![]() Smurfen hebben ze ni in Anderlecht ze. Dat kan alleen in Genk zijn. En aangezien er daar bij zijn die graag kebab eten, zijn dat kebab-smurfen En Anderlecht miljoenen kwijt? Hoe dat? Er gaat geen geld worden afgetrokken als ge geen kampioen speelt of CL speelt. En ge kunt nog altijd spelers verkopen ook. 8 miljoen voor Boussoufa was al een onverwacht hoge transfersom. Ik verwacht trouwens veel activiteit bij de titelkandidaten van volgend jaar. De kampioen van volgend jaar is immers sowieso verzekerd van 15 miljoen euro aangezien die rechtstreeks naar de Champions League mag. de verdeelsleutel van de tv-gelden is op basis van de rangschikking, dus tweedes of derdes maakt wel degelijk uit... ![]() Jaja, dat wel, maar het is niet dat ze dat geld hebben en dat ze dat moesten teruggeven enzo. Ze hebben minder inkomsten... _________________
|
| 18 Mei 2011, 20:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
waly 2 schreef: http://www.sporza.be/permalink/1.1027015 er staat geen enkele belg bij denk ik. ![]() Ik denk dat het ver allemaal Belgen zijn (misschien hier en daar met een extra nationaliteit), misschien wel kinderen en kleinkinderen van de mensen die vroeger in de mijn gewerkt hebben... Bij Aalst zijn de supporters ook (bijna) allemaal Belgen met een hele lange zuivere stamboom en daar zijn er nog nooit rellen geweest! Idem voor Club Brugge trouwens. Mensen die niet kunnen feesten zonder boel maken en vechten zijn zielig, maar helaas lopen er overal zo rond. Misschien liep gisteren de kleinzoon er wel bij van de Turk die in de mijn van Winterslag mijn vader zijn leven heeft gered bij een ongeval... 'k Zou het spijtig vinden, want die man is één keer bij ons thuis geweest en dat was een heel waardige man en ontzettend dankbaar, gewoon omdat wij hem dankbaar waren. Voor wie het nog niet door heeft, er zijn tienduizenden vreemdelingen naar hier gehaald om te werken, gekomen om werk te zoeken, nagekomen om bij hun familie te zijn en gevlucht omdat alles beter was dan de miserie van hun land, en die gaan hier echt niet meer verdwijnen. Ofwel leren we ze a priori respectvol te benaderen en verwachten we evenredig respect van hen zoals wij het hen geven, ofwel blijven we ze als tweederangsburgers behandelen en uitsluiten en dan krijg je bitterheid en boel terug. Aan ons de keuze, maar weggaan doen ze echt niet meer (misschien eens een paar niet te na gesproken). Voor alle duidelijkheid: ik woon wel in Heusden (Oost-Vlaanderen) maar ik werk in de Brugse poort in Gent. Ik weet echt wel waarover ik praat! Allez, i rest my case, shoot... By the way en nu wel on topic. Genk had halfweg de eerste helft met 10 moeten staan, maar al bij al zijn en blijven ze de verdiende kampioen. Leuk dat de 2 grote voorvechters van de play offs niet kregen wat ze ervan verwachtten: Gent bakte er (qua resultaten) niks van en Anderlecht verspeelde er zijn kans op de champions league. Misschien is er echt wel een rechtvaardige voetbalgod? |
| 18 Mei 2011, 21:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
salvador schreef: Ofwel leren we ze a priori respectvol te benaderen en verwachten we evenredig respect van hen zoals wij het hen geven, ofwel blijven we ze als tweederangsburgers behandelen en uitsluiten en dan krijg je bitterheid en boel terug. Komaan man, doe u ogen open. Of wij die mannen nu met respect behandelen of niet, dat maakt juist geen verschil uit. De meeste vreemdelingen aka 'nieuwe Belgen' zijn gewoon crapul. Je moet daar niet onnozel over doen. Die moskee in Aalst hier krijgt gewoon subsidies ondanks dat de imam geen woord Nederlands praat. Ik zie ons ginds nog is een katholieke kerk uit de grond stampen en er nog geld voor krijgen ook. ![]() |
| 18 Mei 2011, 21:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gilles schreef: Ik zie ons ginds nog is een katholieke kerk uit de grond stampen en er nog geld voor krijgen ook. ![]() In Marokko zijn wel degelijk katholieke kerken hoor. |
| 18 Mei 2011, 21:40 |
|
|
Freak
Gilles schreef: salvador schreef: Ofwel leren we ze a priori respectvol te benaderen en verwachten we evenredig respect van hen zoals wij het hen geven, ofwel blijven we ze als tweederangsburgers behandelen en uitsluiten en dan krijg je bitterheid en boel terug. Komaan man, doe u ogen open. Of wij die mannen nu met respect behandelen of niet, dat maakt juist geen verschil uit. De meeste vreemdelingen aka 'nieuwe Belgen' zijn gewoon crapul. Je moet daar niet onnozel over doen. Die moskee in Aalst hier krijgt gewoon subsidies ondanks dat de imam geen woord Nederlands praat. Ik zie ons ginds nog is een katholieke kerk uit de grond stampen en er nog geld voor krijgen ook. ![]() îk denk niet dat wij met ons katholiek kerk reclame moeten maken... ![]() |
| 18 Mei 2011, 21:47 |
|
| Pagina 326 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 324 325 326 327 328 … 500 Volgende |