Eerste klasse - Pagina 327 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 325 326 327 328 329 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Eerste klasse
Smetje schreef:
Gilles schreef:
Ik zie ons ginds nog is een katholieke kerk uit de grond stampen en er nog geld voor krijgen ook. :zzz:

In Marokko zijn wel degelijk katholieke kerken hoor.

Weet ik ook wel, maar ik je snapt het punt wel dat het daar geen waar zou zijn om als buitenlander hetzelfde te doen als hier.

18 Mei 2011, 22:19
Ancien

Leeftijd: 38
El Corredor schreef:

îk denk niet dat wij met ons katholiek kerk reclame moeten maken... :D

Feit. :D

18 Mei 2011, 22:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Gilles schreef:
El Corredor schreef:

îk denk niet dat wij met ons katholiek kerk reclame moeten maken... :D

Feit. :D

Maar zij met hunnen islam nog véél minder...

19 Mei 2011, 10:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Perisic voor vier jaar naar Dortmund.

Ivan Perisic zal volgend seizoen geen blauw-zwart truitje meer aantrekken. De Kroaat heeft zijn krabbel gezet onder een contract voor vier jaar bij Borussia Dortmund

19 Mei 2011, 10:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ben eens benieuwd of die daar in de eerste ploeg veel gaat mogen meespelen, zou anders wel schoon CL seizoen kunnen worden voor hem.

19 Mei 2011, 10:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De Bleeckere: "Fout van Mavinga was absoluut onvrijwillig"
Frank De Bleeckere verdedigt in Het Nieuwsblad zijn keuze om Chris Mavinga slechts geel te geven voor zijn overtreding op Mehdi Carcela. De Franse verdediger van Genk blesseerde de Marokkaanse international van Standard zeer zwaar.

"Een veelbelovende aanval van Standard werd foutief afgestopt, daarom gaf ik geel", zegt De Bleeckere. "Maar de fout was absoluut onvrijwillig."

"Het is duidelijk dat Mavinga de bal wou ontruimen, alleen was Carcela wat sneller dan hij", vervolgt de ref. "Net als de spelers verkeerde ik ook in shock. Ik ben dan ook opgelucht te horen dat het relatief goed gaat met Carcela."

19 Mei 2011, 12:03
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Zoals Panoleon zegt, tzou maar erg zijn dat zoiets vrijwillig zou zijn hé.

Als je op zo'n hoogte met je voet zit te zwieren terwijl de bal toch zeker weg is, dan is dat toch je eigen fout zeker en verdien je m.i. rood...

19 Mei 2011, 13:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:

Als je op zo'n hoogte met je voet zit te zwieren terwijl de bal toch zeker weg is, dan is dat toch je eigen fout zeker en verdien je m.i. rood...

Dat vind ik ook. Toen Witsel het been brak van Wasilewski zal dat ook wel onvrijwillig geweest zijn, maar als ge gans naast de bal zijt en nen tegenstander zo toetakelt, moet ge maar de gevolgen dragen ook hé.

19 Mei 2011, 13:30
Ancien

Leeftijd: 56
salvador schreef:
waly 2 schreef:
http://www.sporza.be/permalink/1.1027015
er staat geen enkele belg bij denk ik. :hmm:

Ik denk dat het ver allemaal Belgen zijn (misschien hier en daar met een extra nationaliteit), misschien wel kinderen en kleinkinderen van de mensen die vroeger in de mijn gewerkt hebben...
Bij Aalst zijn de supporters ook (bijna) allemaal Belgen met een hele lange zuivere stamboom en daar zijn er nog nooit rellen geweest! Idem voor Club Brugge trouwens.
Mensen die niet kunnen feesten zonder boel maken en vechten zijn zielig, maar helaas lopen er overal zo rond.
Misschien liep gisteren de kleinzoon er wel bij van de Turk die in de mijn van Winterslag mijn vader zijn leven heeft gered bij een ongeval... 'k Zou het spijtig vinden, want die man is één keer bij ons thuis geweest en dat was een heel waardige man en ontzettend dankbaar, gewoon omdat wij hem dankbaar waren.
Voor wie het nog niet door heeft, er zijn tienduizenden vreemdelingen naar hier gehaald om te werken, gekomen om werk te zoeken, nagekomen om bij hun familie te zijn en gevlucht omdat alles beter was dan de miserie van hun land, en die gaan hier echt niet meer verdwijnen.
Ofwel leren we ze a priori respectvol te benaderen en verwachten we evenredig respect van hen zoals wij het hen geven, ofwel blijven we ze als tweederangsburgers behandelen en uitsluiten en dan krijg je bitterheid en boel terug. Aan ons de keuze, maar weggaan doen ze echt niet meer (misschien eens een paar niet te na gesproken).
Voor alle duidelijkheid: ik woon wel in Heusden (Oost-Vlaanderen) maar ik werk in de Brugse poort in Gent. Ik weet echt wel waarover ik praat!
Allez, i rest my case, shoot...

By the way en nu wel on topic.
Genk had halfweg de eerste helft met 10 moeten staan, maar al bij al zijn en blijven ze de verdiende kampioen.
Leuk dat de 2 grote voorvechters van de play offs niet kregen wat ze ervan verwachtten: Gent bakte er (qua resultaten) niks van en Anderlecht verspeelde er zijn kans op de champions league. Misschien is er echt wel een rechtvaardige voetbalgod?

Zoals jij praat, lijkt het wel of de fout bij ons ligt. Jij had beter voor een job gekozen in de wetsrtraat. Trouwens off-topic.

19 Mei 2011, 14:46
Ancien

Leeftijd: 56
salvador schreef:
waly 2 schreef:
http://www.sporza.be/permalink/1.1027015
er staat geen enkele belg bij denk ik. :hmm:

Ik denk dat het ver allemaal Belgen zijn (misschien hier en daar met een extra nationaliteit), misschien wel kinderen en kleinkinderen van de mensen die vroeger in de mijn gewerkt hebben...
Bij Aalst zijn de supporters ook (bijna) allemaal Belgen met een hele lange zuivere stamboom en daar zijn er nog nooit rellen geweest! Idem voor Club Brugge trouwens.
Mensen die niet kunnen feesten zonder boel maken en vechten zijn zielig, maar helaas lopen er overal zo rond.
Misschien liep gisteren de kleinzoon er wel bij van de Turk die in de mijn van Winterslag mijn vader zijn leven heeft gered bij een ongeval... 'k Zou het spijtig vinden, want die man is één keer bij ons thuis geweest en dat was een heel waardige man en ontzettend dankbaar, gewoon omdat wij hem dankbaar waren.
Voor wie het nog niet door heeft, er zijn tienduizenden vreemdelingen naar hier gehaald om te werken, gekomen om werk te zoeken, nagekomen om bij hun familie te zijn en gevlucht omdat alles beter was dan de miserie van hun land, en die gaan hier echt niet meer verdwijnen.
Ofwel leren we ze a priori respectvol te benaderen en verwachten we evenredig respect van hen zoals wij het hen geven, ofwel blijven we ze als tweederangsburgers behandelen en uitsluiten en dan krijg je bitterheid en boel terug. Aan ons de keuze, maar weggaan doen ze echt niet meer (misschien eens een paar niet te na gesproken).
Voor alle duidelijkheid: ik woon wel in Heusden (Oost-Vlaanderen) maar ik werk in de Brugse poort in Gent. Ik weet echt wel waarover ik praat!
Allez, i rest my case, shoot...

By the way en nu wel on topic.
Genk had halfweg de eerste helft met 10 moeten staan, maar al bij al zijn en blijven ze de verdiende kampioen.
Leuk dat de 2 grote voorvechters van de play offs niet kregen wat ze ervan verwachtten: Gent bakte er (qua resultaten) niks van en Anderlecht verspeelde er zijn kans op de champions league. Misschien is er echt wel een rechtvaardige voetbalgod?

Zoals jij praat, lijkt het wel of de fout bij ons ligt. Jij had beter voor een job gekozen in de wetstraat. Trouwens off-topic.

19 Mei 2011, 14:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DavidSeal schreef:
Zoals jij praat, lijkt het wel of de fout bij ons ligt. Jij had beter voor een job gekozen in de wetstraat. Trouwens off-topic.

Ik denk dat salvador bedoelt dat als we gewoon direct onze portefeuille afgeven ze ze tenminste niet meer zouden moeten stelen :D .

19 Mei 2011, 14:53
forumlegende

Bartos schreef:
Jeroen schreef:

Dat vind ik ook. Toen Witsel het been brak van Wasilewski zal dat ook wel onvrijwillig geweest zijn, maar als ge gans naast de bal zijt en nen tegenstander zo toetakelt, moet ge maar de gevolgen dragen ook hé.

Bwa, de fase Witsel - Wasyl heeft niet veel met die van Mavinga - Carcela te maken.
Mavinga heeft in ieder geval de intentie om de bal te raken maar komt net te laat door de kwieke Carcela.
De beslissing van De Bleeckere is terecht.

Het feit dat hij Carcela vol in het gezicht raakt, dat zijn de risico's van het vak.

Je kan overigens ook iemand zwaar blesseren na een correcte tackel ... dus de aard van de blessure staat niet altijd in rechtstreeks verband met een eventuele sanctie : met andere woorden - het is niet omdat Carcela nogal zwaar toegetakeld is dat het meteen ook een rode kaart moet zijn.
Stel dat mavinga wel de bal raakt en dan zo het gezicht toetakelt van Carcela ... dan is er zelfs van een fout geen sprake maar is de blessure wel even erg...

19 Mei 2011, 15:54
Freak

t is precies de fout van carcella. :hmm:

19 Mei 2011, 20:26
Nationale Ploeg

Ik vond daar toch weinig fout aan ze, diepe bal waar ze alle twee invliegen en aanvaller die de pech heeft sneller te zijn dan de verdediger. Gewoon brute pech voor Carcella.

20 Mei 2011, 2:51
forumlegende

Leeftijd: 45
ik vond dat de bal toch al vrij ver van het hoofd van Carcela was
en ge kunt nen bal willen wegtrappen maar ge maakt mij nie wijs dat hij niet wist dat hij Carcela ging/kon raken,zuiver rood

20 Mei 2011, 8:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 325 326 327 328 329 500