|
|
| Pagina 4 van 6 |
[ 79 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
spees:asshole
|
| 12 Feb 2006, 21:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
waly 2 schreef: spees:asshole Sorry dat ik zei dat het Jurgen Verstrepen was. zal het niet meer doen :snif: |
| 12 Feb 2006, 21:47 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
iedereen doet en verkleed zich zoals hij zelf wilt
in ons 3 daags karnavalfeest. Niemand heeft ons te beperken. in juli 2004 kreeg ik een dreigbrief van het drugsmilieu dat ze "mij wel zouden vinden". Dit omdat ik in de gemeenteraad vroeg om verhoogde controles aan ' t station. Ik leef nog ,veeg aan dat briefke mijn voeten + kom nog buiten waar/wanneer ik wil. Jowwan |
| 14 Feb 2006, 11:14 |
|
|
forumlegende
On 't station kan der ni genoeg controle zen, wa der daur allemol rondloopt...ken genoeg verhalen van een kennis die dor achter 't loket zit!
Mor ver dorveer om 1.5 miljoen euro camera's aan te schaffen got toch ewa veir vinnek... |
| 14 Feb 2006, 12:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
tympanum2 schreef: On 't station kan der ni genoeg controle zen, wa der daur allemol rondloopt...ken genoeg verhalen van een kennis die dor achter 't loket zit! Mor ver dorveer om 1.5 miljoen euro camera's aan te schaffen got toch ewa veir vinnek... spreek me carnaval is af aant station, da doeje ni vo aa plezier ze
aleja asge me wa volk zet isda wel nog grappig, zo nen hoop negers tege nen hoop voil zjanette! :grijns: _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Feb 2006, 19:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
hansken schreef: tympanum2 schreef: On 't station kan der ni genoeg controle zen, wa der daur allemol rondloopt...ken genoeg verhalen van een kennis die dor achter 't loket zit! Mor ver dorveer om 1.5 miljoen euro camera's aan te schaffen got toch ewa veir vinnek... spreek me carnaval is af aant station, da doeje ni vo aa plezier ze aleja asge me wa volk zet isda wel nog grappig, zo nen hoop negers tege nen hoop voil zjanette! ![]() Met Carnaval ziet ge niet veel vreemdelingen buiten komen hoor omdat ze weten dat dan de aalstenaars is aan één zeel trekken :coolen: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 14 Feb 2006, 21:23 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
behalve op zondag zeker ? dan krioelt het op sommige plaatsen... neeje serieus op zondag is de sfeer de laatste jaren (en in het verleden ook alsk dat zo eens hoor) altijd een hoop grimmiger... 's maandags als alle Aalstenaars buiten komen dan is er idd een andere soort sfeer, moeilijk om uit te leggen maar ik denk dat iedereen wel verstaat wat ik wil zeggen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Feb 2006, 21:51 |
|
|
Engeland schreef: hansken schreef: tympanum2 schreef: On 't station kan der ni genoeg controle zen, wa der daur allemol rondloopt...ken genoeg verhalen van een kennis die dor achter 't loket zit! Mor ver dorveer om 1.5 miljoen euro camera's aan te schaffen got toch ewa veir vinnek... spreek me carnaval is af aant station, da doeje ni vo aa plezier ze aleja asge me wa volk zet isda wel nog grappig, zo nen hoop negers tege nen hoop voil zjanette! ![]() Met Carnaval ziet ge niet veel vreemdelingen buiten komen hoor omdat ze weten dat dan de aalstenaars is aan één zeel trekken rond zondag namidag/aved al isj na tstation geweest? dan ist daar echt wel hun 'hood' _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Feb 2006, 22:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Die mannen denken altijd en overal dat de 'hood' van hun is ... :hmm:
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Feb 2006, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
placietjen schreef: behalve op zondag zeker ? dan krioelt het op sommige plaatsen... neeje serieus op zondag is de sfeer de laatste jaren (en in het verleden ook alsk dat zo eens hoor) altijd een hoop grimmiger... 's maandags als alle Aalstenaars buiten komen dan is er idd een andere soort sfeer, moeilijk om uit te leggen maar ik denk dat iedereen wel verstaat wat ik wil zeggen. Ja da is e feit..tzondags is ver de toeristen ook e Alhoewel ik amuzeer mij tijn toch ook gralijk goe :grijns: Tzal weer gelijk verlede jaar zijn...Kwam zo groepke allochtonen met hun zondagskleren tegen die wouden komen meefeesten...Pas op ge had daar echt goei gasten tussen die hun echt amuseerde,mor ge had van die beuzakken die dachten dat ze het al waren en ambras zochten als er iemand begon te zjieveren over hun kleren :hmm: |
| 14 Feb 2006, 22:05 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
de zondag eje idd veel toeristen. maandag blijven der dor al ni veel nimmer van over. mor tes al gelijk, ambiance verzekerd :dans:
|
| 14 Feb 2006, 22:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Ge hebt natuurlijk ook mensen die de maandag al ziek zijn e Jeroen
Sorry konnet mij ni laten :grijns: (nu hopen dak maandag ook ni doodziek in mijn bedde lig ) |
| 14 Feb 2006, 22:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Stijn schreef: Ge hebt natuurlijk ook mensen die de maandag al ziek zijn e Jeroen Sorry konnet mij ni laten (nu hopen dak maandag ook ni doodziek in mijn bedde lig )en da had nix me drank te make? :lachen: |
| 14 Feb 2006, 22:14 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Verbechio schreef: Stijn schreef: Ge hebt natuurlijk ook mensen die de maandag al ziek zijn e Jeroen Sorry konnet mij ni laten :grijns: (nu hopen dak maandag ook ni doodziek in mijn bedde lig )en da had nix me drank te make? :lachen: :lachen:_________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Feb 2006, 22:16 |
|
|
Stijn schreef: Ge hebt natuurlijk ook mensen die de maandag al ziek zijn e Jeroen Sorry konnet mij ni laten (nu hopen dak maandag ook ni doodziek in mijn bedde lig )ni lache, klag zondag na 3uur carnaval alweer thuis!!
dag erna op medicatie toch gegaan me alle gevolge vandien, dinsdags spaven, spaven en nog is :kots: _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Feb 2006, 22:34 |
|
| Pagina 4 van 6 |
[ 79 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende |