|
|
| Pagina 153 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Nog wat geduld hebben ook hé. De buitenlandse managers moeten eerst nog alle 1ste klassers afschuimen vooraleer ze op den Eendracht zullen neerstrijken. God weet zit er in de laatste oefenmatch nog ergensn nen goeie fransman of kroaat tussen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mei 2011, 11:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DavidSeal schreef: Merir,die is toch ook al 35 zèker? 04/06/1976. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mei 2011, 11:48 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Nog wat geduld hebben ook hé. De buitenlandse managers moeten eerst nog alle 1ste klassers afschuimen vooraleer ze op den Eendracht zullen neerstrijken. God weet zit er in de laatste oefenmatch nog ergensn nen goeie fransman of kroaat tussen. Maja, als ge wacht tot uw laatste oefenmatch, dan zit ge weer in hetzelfde verhaal als bij de Amghars en de Papa Gueyes. Ik blijf erbij: hun huiswerk moest al een tijdje afgeweest zijn met een aantal spelers die ze absoluut in hun rangen wouden hebben. Het financiele aspect kon dan later bekeken worden. Nu heb ik het gevoel dat ze - voor zover we informatie krijgen - wanhopig zijn op zoek naar een oplossing voor het middenveld. En ja, ik heb nog steeds het volste vertrouwen in het bestuur. Want wat ze hebben verwezenlijkt het afgelopen jaar, is fantastisch en daarvoor nen 1000ste merci. Maar het seizoen is nu gedaan, de vieringen zijn gepasseerd. Tijd om weer vooruit te kijken. |
| 27 Mei 2011, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't was dan ook ironisch bedoeld
![]() * al vrees ik wel voor zo een scenario * _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mei 2011, 12:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: DavidSeal schreef: Merir,die is toch ook al 35 zèker? 04/06/1976. ![]() Yep, maar de Sergiy is ni veel jonger peis ik. En zal waarschijnlijk iets minder kosten + kan serieuze bommen lossen, goeie vrije trappen, spel verdelen en heeft automatismen met De Castro, Gallu en Depoitre... Pas op ne rappen is het ook ni zenne Misschien kan je dan nog een tweede, jongere centrale middenvelder aantrekken ipv al uw centjes in één 35 jarige te stoppen... Zit er bij Turnhout of Doornik niks bruikbaars? |
| 27 Mei 2011, 12:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Bakkie schreef: DavidSeal schreef: Merir,die is toch ook al 35 zèker? 04/06/1976. ![]() Yep, maar de Sergiy is ni veel jonger peis ik. En zal waarschijnlijk iets minder kosten + kan serieuze bommen lossen, goeie vrije trappen, spel verdelen en heeft automatismen met De Castro, Gallu en Depoitre... Pas op ne rappen is het ook ni zenne Misschien kan je dan nog een tweede, jongere centrale middenvelder aantrekken ipv al uw centjes in één 35 jarige te stoppen... Zit er bij Turnhout of Doornik niks bruikbaars? Gaan ze niet doen,er gaat nog 1ne centrale middenvelder bijkomen en dat gaat het zijn.Tenzij wouter nog vertrekt,dan gaan ze nog een spits halen ook.En zoals ge al zei het moet iemand met ervaring zijn,dus 3/4van de spelers die hier vernoemd zijn kunnen meteen geschrapt worden op basis van ervaring of gewoon op basis van de positie(sommigen komen hier met dekelver af,terwijl we ne middenvelder zoeken) |
| 27 Mei 2011, 12:45 |
|
|
forumlegende
Om een lang verhaal kort te maken : onzen belangrijksten transfer komt maar niet in orde...
|
| 27 Mei 2011, 13:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dani schreef: Om een lang verhaal kort te maken : onzen belangrijksten transfer komt maar niet in orde... Perfecte samenvatting ![]() |
| 27 Mei 2011, 13:06 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: In de wetenschap dat we de eerste 5 jaar niet voor promotie naar eerste zullen spelen, zou het al te gek zijn een ploeg bij elkaar te kopen die top 5 gaat spelen. De financiële gevolgen zullen dan navenant zijn. Met een ploegske dat zich de eerste jaren kan handhaven zou ik al heel content zijn, al heb je die garantie nooit. alleman rustig blijven. door de neusgaten blijven ademhalen, anders ge krijgt alleen maar shit. _________________ may the FORCE be with you. |
| 27 Mei 2011, 13:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: Bart Van den Neste schreef: Er worden hier inderdaad wel veel onhaalbare namen gegeven maar langs den andere kant is de poging tot onderhandelen met Serebrenikov toch ook een naam waarvan je denkt dat dit geen spek voor de bek van Aalst is, dus je weet soms maar nooit wat er uit de bus kan komen. ![]() Ik vraag mij alleen af waarom zo'n namen altijd meteen in de krant te vinden zijn, waardoor er plots een hele resem andere geïnteresseerden opduiken. Is dat nu zo moeilijk om discreet ergens met een speler te gaan spreken? Oudenaarde had daar precies niet zoveel moeite mee zenne bij Van Nieuwenhuyze... Voor dat de pers het wist, was het contract al getekend... Ik snap eigenlijk wel niet goed waarom er plots zoveel ploegen geïnteresseerd zijn in Serebrennikov... Precies of er zijn geen andere middenvelders meer in België... Dat GBA interesse heeft kan ik nog begrijpen - daar moet een nieuwe wind komen waaien en de Jacky kent Sergiy nog van bij Charleroi... maar al die ploegen uit tweede??? Zit er dan niks deftig in tweede zelf? Ik hoop dat ze bij ons bestuur natuurlijk ook wel realistisch zijn wat Serebrennikov betreft: als uw onderhandelingen lang zouden aanslepen, met iemand van 35 die nauwelijks nog van de bank afkomt, dat zijn toch geen bemoedigende signalen hé... Als er concrete interesse was/is voor De Ly, Serebrennikov en Van Nieuwenhuyze (de eerste en de laatste trouwens tegelijkertijd) dan moet er toch wel nog een portefeuilleken te openen zijn zeker... Nog dit: erin blijven is zeker een succes volgend seizoen, maar ik ben niet akkoord met de stelling dat we ons dan pas gestaag moeten versterken jaar na jaar. Gewoon omdat dat ijdele hoop zal zijn gezien het feit dat er op het eind van het seizoen 11-12 een pak contracten aflopen, en niet van de minste zenne... Eigenlijk moet je nu duchtig versterken zodat je tegen Nieuwjaar redelijk veilig staat en je uw sterkhouders met het oog op volgende jaren kan laten verlengen... Als je tot het einde van de rit moet knokken om erin te blijven en het contract van ongeveer 10 man loopt tegelijkertijd af, dan mag je nog zwaarder aan de bak dan nu... Omdat de manager er alle belang bij heeft dat zijn speler in de krant verschijnt met de melding dat hij op zoek is naar een transfer en reeds aan het onderhandelen is. |
| 27 Mei 2011, 13:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
voorbijganger schreef: Nu heb ik het gevoel dat ze - voor zover we informatie krijgen - wanhopig zijn op zoek naar een oplossing voor het middenveld. Wanhopig lijkt me een beetje sterk... Het is nog niet eens juni, het bestuur heeft nog wel even de tijd om een mooi wit konijntje uit de hoed te toveren. |
| 27 Mei 2011, 14:54 |
|
|
Freak
josken1 schreef: Bartos schreef: dubbelpunt schreef: Waarom niet proberen voor walter baseggio? Ik denk dat die wel nog een seizoen het beste van zichzelf wil geven. Thomatt schreef: Zou nu cafebaas zijn, dus da kan wel nog goekomen precies.. Jah, waarom niet eigelijk? Verder komt in mij op: Foley, Dekelver, .. Dezen topic is in razend tempo oscar's voor grappigste topic aan het verzamelen . Ik vraag mij nu echt af of degene die met zulke berichten afkomen het zelf als grap bedoelen.Het is soms erg, sommige blijken niet te beseffen dat we al content dat we content mogen zijn met spelers die al iet of wat 2deklasse ervaring hebben en waar talent in zit. Dit jaar er in blijven en het seizoen is toch geslaagd zeker. En dan moet het <el de bedoeling zijn om jaar na jaar uw ploeg te versterken. Naar het voorbeeld van OH Leuven dus dan zal er organisatorisch toch nog heel veel moeten veranderen, met de nadruk op HEEL VEEL. |
| 27 Mei 2011, 17:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ook ik hoop dat er nog enige versterking komt, maar gene paniek. We zijn nog maar eind mei. De eindrondes zijn zelfs nog nie gedaan.
Gaat in 2de klasse is vrage hoeveel ploege hun kern al rond hebben voor volgend jaar. Tzullen dr nie teveel zen |
| 27 Mei 2011, 18:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Amghar was in feite toch geen slechte speler, tijdens de winterstop u nestelen in een ploeg is nooit evident é.
Eigenlijk had het bestuur al een optie moeten nemen op bepaalde spelers na de winterstop, hen een voorlopig contract laten tekenen met een clausule die het verbrak indien we niet promoveerden. Dan hadden we nu niet moeten opbieden tegen eersteklassers en kapitaalkrachtigere tweedeklassers. Ik dacht nochtans dat zulke zaken gedaan waren? |
| 27 Mei 2011, 19:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: josken1 schreef: Bartos schreef: Dezen topic is in razend tempo oscar's voor grappigste topic aan het verzamelen . Ik vraag mij nu echt af of degene die met zulke berichten afkomen het zelf als grap bedoelen.Het is soms erg, sommige blijken niet te beseffen dat we al content dat we content mogen zijn met spelers die al iet of wat 2deklasse ervaring hebben en waar talent in zit. Dit jaar er in blijven en het seizoen is toch geslaagd zeker. En dan moet het <el de bedoeling zijn om jaar na jaar uw ploeg te versterken. Naar het voorbeeld van OH Leuven dus dan zal er organisatorisch toch nog heel veel moeten veranderen, met de nadruk op HEEL VEEL. En dan zal het stadsbestuur van Aalst ook eens mogen gaan kijken ginder.... |
| 27 Mei 2011, 21:48 |
|
| Pagina 153 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 345 Volgende |