|
|
| Pagina 6 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
filibert schreef: Bakkie schreef: DT schreef: Ga eens kijken bij de andere ploegen in tweede - het is daar ook niet voor niks zenne... Als je ziet dat je op den Aantwaarp al 20 EUR moet betalen per match om op een houten banksken te zitten... Trouwens: het is nu meer dan ooit een aanrader om een abonnement aan te schaffen hé... Vind er niks mis mee... De laatste jaren al eens in eerste gaan kijken (niet-beker uiteraard)? Alleen daarom hoop ik al om een tijd in tweede te kunnen blijven... Op Denderbrol is het ook 20€ om te zitten en daar zit je gans alleen ![]() 20 ero voor een vak valt goe mee 20 Euro voor uw eigen tribune valt inderdaad nog mee. |
| 27 Mei 2011, 18:11 |
|
|
Freak
De signalen die ik krijg van verschillende mensen over de werking en structuur (of het gebrek daaraan) zijn ronduit verontrustend, zoniet alarmerend.
De roep om een full-time (geen half-time) integere manager met organisatietalent en ook financiële know-how klinkt steeds luider en luider. De werking van onze club is één chaos. Sportief kan het voorbije jaar top geweest zijn, alles wat ernaast komt kijken dreigt mis te lopen. Mensen die een mail sturen om informatie te vragen om hun abonnement te verlengen, krijgen nul op het rekest. Sponsors die willen instappen weten niet bij wie ze terecht kunnen. Ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van iemand als Peter VDB, ging die niet nieuwe sponsors aanbrengen? Hoeveel heeft dit opgebracht sedert zijn aanstelling, zoiets mag gerust eens gevraagd worden op een volgende supportersvergadering. Ik vermoed dat de heer VDB dit momenteel niet gratis zal doen. Gratis hoeft hij dit zeker niet te doen, maar wat is de return? Het verhogen van de abonnementen vind ik op zich geen probleem, is zelfs wat logisch, dus dat is iets dat ik wel kan begrijpen en waar ik als jarenlang trouw abonnee mijn steentje toe bijdraag. De organisatie van de fandag kan ook stukken beter, men plant voor en na een mooie oefenmatch tegen een eersteklasser, maar op de dag zelf een demotraining?! Dat is toch iets dat ik niet begrijp. Wie het voorbije ITEA bezocht heeft, zag dat dit tornooi waarschijnlijk veel geld in het laatje brengt, ik hoop dan maar dat ons bestuur niet in de verleiding komt om dit aan te wenden voor vanalles (lees openstaande schulden, premies,…) en nog wat, en dat deze gelden worden gebruikt voor wat ze nodig zijn, nl. de jeugdwerking. Hopelijk houden ze de boekhouding in de gaten, en worden de inkomstgelden proper op de rekening gestort, ook hier zou een fulltime manager een oogje in het zeil kunnen houden, zodat er geen geld aan mensen hun handen blijft pakken, zoals ten tijde van Orlans het geval was. Ik kan mij voorstellen indien er geen controle is op de inkomsten, mensen al eens in de verleiding komen om geld achterover te drukken… Kortom, het moet dringend anders, want anders zou het ticket retour kunnen klaarliggen. |
| 27 Mei 2011, 18:12 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: De signalen die ik krijg van verschillende mensen over de werking en structuur (of het gebrek daaraan) zijn ronduit verontrustend, zoniet alarmerend. De roep om een full-time (geen half-time) integere manager met organisatietalent en ook financiële know-how klinkt steeds luider en luider. De werking van onze club is één chaos. Sportief kan het voorbije jaar top geweest zijn, alles wat ernaast komt kijken dreigt mis te lopen. Mensen die een mail sturen om informatie te vragen om hun abonnement te verlengen, krijgen nul op het rekest. Sponsors die willen instappen weten niet bij wie ze terecht kunnen. Ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van iemand als Peter VDB, ging die niet nieuwe sponsors aanbrengen? Hoeveel heeft dit opgebracht sedert zijn aanstelling, zoiets mag gerust eens gevraagd worden op een volgende supportersvergadering. Ik vermoed dat de heer VDB dit momenteel niet gratis zal doen. Gratis hoeft hij dit zeker niet te doen, maar wat is de return? Het verhogen van de abonnementen vind ik op zich geen probleem, is zelfs wat logisch, dus dat is iets dat ik wel kan begrijpen en waar ik als jarenlang trouw abonnee mijn steentje toe bijdraag. De organisatie van de fandag kan ook stukken beter, men plant voor en na een mooie oefenmatch tegen een eersteklasser, maar op de dag zelf een demotraining?! Dat is toch iets dat ik niet begrijp. Wie het voorbije ITEA bezocht heeft, zag dat dit tornooi waarschijnlijk veel geld in het laatje brengt, ik hoop dan maar dat ons bestuur niet in de verleiding komt om dit aan te wenden voor vanalles (lees openstaande schulden, premies,…) en nog wat, en dat deze gelden worden gebruikt voor wat ze nodig zijn, nl. de jeugdwerking. Hopelijk houden ze de boekhouding in de gaten, en worden de inkomstgelden proper op de rekening gestort, ook hier zou een fulltime manager een oogje in het zeil kunnen houden, zodat er geen geld aan mensen hun handen blijft pakken, zoals ten tijde van Orlans het geval was. Ik kan mij voorstellen indien er geen controle is op de inkomsten, mensen al eens in de verleiding komen om geld achterover te drukken… Kortom, het moet dringend anders, want anders zou het ticket retour kunnen klaarliggen. Ik moet u hier jammer genoeg enkel maar bijtreden. Alles wat nu is opgebouwd, mogen we niet verloren laten gaan. Wel nog 1 opmerking waar ik niet helemaal akkoord mee ben. PVDB is niet in dienst genomen om nieuwe sponsors aan te trekken. Eerder om bestaande sponsorscontracten te onderhouden. Ik moet zeggen dat hij daar een goede job in doet, tot zover de mogelijkheden reiken in de huidige structuur binnen EA. Ik zou eigenlijk niet durven zeggen wie de prospectie doet binnen EA. |
| 27 Mei 2011, 18:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: De signalen die ik krijg van verschillende mensen over de werking en structuur (of het gebrek daaraan) zijn ronduit verontrustend, zoniet alarmerend. De roep om een full-time (geen half-time) integere manager met organisatietalent en ook financiële know-how klinkt steeds luider en luider. De werking van onze club is één chaos. Sportief kan het voorbije jaar top geweest zijn, alles wat ernaast komt kijken dreigt mis te lopen. Mensen die een mail sturen om informatie te vragen om hun abonnement te verlengen, krijgen nul op het rekest. Sponsors die willen instappen weten niet bij wie ze terecht kunnen. Ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van iemand als Peter VDB, ging die niet nieuwe sponsors aanbrengen? Hoeveel heeft dit opgebracht sedert zijn aanstelling, zoiets mag gerust eens gevraagd worden op een volgende supportersvergadering. Ik vermoed dat de heer VDB dit momenteel niet gratis zal doen. Gratis hoeft hij dit zeker niet te doen, maar wat is de return? Het verhogen van de abonnementen vind ik op zich geen probleem, is zelfs wat logisch, dus dat is iets dat ik wel kan begrijpen en waar ik als jarenlang trouw abonnee mijn steentje toe bijdraag. De organisatie van de fandag kan ook stukken beter, men plant voor en na een mooie oefenmatch tegen een eersteklasser, maar op de dag zelf een demotraining?! Dat is toch iets dat ik niet begrijp. Wie het voorbije ITEA bezocht heeft, zag dat dit tornooi waarschijnlijk veel geld in het laatje brengt, ik hoop dan maar dat ons bestuur niet in de verleiding komt om dit aan te wenden voor vanalles (lees openstaande schulden, premies,…) en nog wat, en dat deze gelden worden gebruikt voor wat ze nodig zijn, nl. de jeugdwerking. Hopelijk houden ze de boekhouding in de gaten, en worden de inkomstgelden proper op de rekening gestort, ook hier zou een fulltime manager een oogje in het zeil kunnen houden, zodat er geen geld aan mensen hun handen blijft pakken, zoals ten tijde van Orlans het geval was. Ik kan mij voorstellen indien er geen controle is op de inkomsten, mensen al eens in de verleiding komen om geld achterover te drukken… Kortom, het moet dringend anders, want anders zou het ticket retour kunnen klaarliggen. Tja... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Mei 2011, 9:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor schreef: De signalen die ik krijg van verschillende mensen over de werking en structuur (of het gebrek daaraan) zijn ronduit verontrustend, zoniet alarmerend. De roep om een full-time (geen half-time) integere manager met organisatietalent en ook financiële know-how klinkt steeds luider en luider. De werking van onze club is één chaos. Sportief kan het voorbije jaar top geweest zijn, alles wat ernaast komt kijken dreigt mis te lopen. Mensen die een mail sturen om informatie te vragen om hun abonnement te verlengen, krijgen nul op het rekest. Sponsors die willen instappen weten niet bij wie ze terecht kunnen. Ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van iemand als Peter VDB, ging die niet nieuwe sponsors aanbrengen? Hoeveel heeft dit opgebracht sedert zijn aanstelling, zoiets mag gerust eens gevraagd worden op een volgende supportersvergadering. Ik vermoed dat de heer VDB dit momenteel niet gratis zal doen. Gratis hoeft hij dit zeker niet te doen, maar wat is de return? Het verhogen van de abonnementen vind ik op zich geen probleem, is zelfs wat logisch, dus dat is iets dat ik wel kan begrijpen en waar ik als jarenlang trouw abonnee mijn steentje toe bijdraag. De organisatie van de fandag kan ook stukken beter, men plant voor en na een mooie oefenmatch tegen een eersteklasser, maar op de dag zelf een demotraining?! Dat is toch iets dat ik niet begrijp. Wie het voorbije ITEA bezocht heeft, zag dat dit tornooi waarschijnlijk veel geld in het laatje brengt, ik hoop dan maar dat ons bestuur niet in de verleiding komt om dit aan te wenden voor vanalles (lees openstaande schulden, premies,…) en nog wat, en dat deze gelden worden gebruikt voor wat ze nodig zijn, nl. de jeugdwerking. Hopelijk houden ze de boekhouding in de gaten, en worden de inkomstgelden proper op de rekening gestort, ook hier zou een fulltime manager een oogje in het zeil kunnen houden, zodat er geen geld aan mensen hun handen blijft pakken, zoals ten tijde van Orlans het geval was. Ik kan mij voorstellen indien er geen controle is op de inkomsten, mensen al eens in de verleiding komen om geld achterover te drukken… Kortom, het moet dringend anders, want anders zou het ticket retour kunnen klaarliggen. Nagel op de kop. |
| 28 Mei 2011, 11:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
parol schreef: Luc Ledegen van het EA-bestuur heeft mij gevraagd om de supportersclubs en OPC uit te nodigen voor een vergadering ter voorbereiding van de fandag van 26 juni. Deze vergadering zal nu vrijdag, 27 mei, om 19u plaats hebben in ons PC-stadion. Iemand die weet wat er daar gezegd is? |
| 29 Mei 2011, 9:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
zwawi schreef: parol schreef: Luc Ledegen van het EA-bestuur heeft mij gevraagd om de supportersclubs en OPC uit te nodigen voor een vergadering ter voorbereiding van de fandag van 26 juni. Deze vergadering zal nu vrijdag, 27 mei, om 19u plaats hebben in ons PC-stadion. Iemand die weet wat er daar gezegd is? |
| 29 Mei 2011, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Citeer: wat betreft de supportersvergadering... het programma van de fandag blijft zo goed als ongewijzigd, er komt wel een menselijk kickertornooi bij voor de supporters en eventueel de spelers en onder voorbehoud een miss iendracht verkiezing, als ik het goed begrepen heb is er 7 juni een algemene vergadering (gevolgd door een supporters vergadering) waarbij de nieuwe fulltime manager zal voorgesteld worden, momenteel zijn er zo'n 7 kandidaten die gescreend worden en alsook de nieuwe middenvelder... zijn er nog vragen? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 29 Mei 2011, 22:05 |
|
|
Freak
Iendrachtzot schreef: Citeer: wat betreft de supportersvergadering... het programma van de fandag blijft zo goed als ongewijzigd, er komt wel een menselijk kickertornooi bij voor de supporters en eventueel de spelers en onder voorbehoud een miss iendracht verkiezing, als ik het goed begrepen heb is er 7 juni een algemene vergadering (gevolgd door een supporters vergadering) waarbij de nieuwe fulltime manager zal voorgesteld worden, momenteel zijn er zo'n 7 kandidaten die gescreend worden en alsook de nieuwe middenvelder... zijn er nog vragen? wie gaat er zich daar met bezighouden ![]() |
| 29 Mei 2011, 22:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: Citeer: wat betreft de supportersvergadering... het programma van de fandag blijft zo goed als ongewijzigd, er komt wel een menselijk kickertornooi bij voor de supporters en eventueel de spelers en onder voorbehoud een miss iendracht verkiezing, als ik het goed begrepen heb is er 7 juni een algemene vergadering (gevolgd door een supporters vergadering) waarbij de nieuwe fulltime manager zal voorgesteld worden, momenteel zijn er zo'n 7 kandidaten die gescreend worden en alsook de nieuwe middenvelder... zijn er nog vragen? wie gaat er zich daar met bezighouden ![]() Overgaan naar een systeem waarbij de socio's van den Iendracht op die kandidaten kunnen stemmen en den uitslag wordt dan op de fandag bekend gemaakt ![]() |
| 29 Mei 2011, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: Citeer: wat betreft de supportersvergadering... het programma van de fandag blijft zo goed als ongewijzigd, er komt wel een menselijk kickertornooi bij voor de supporters en eventueel de spelers en onder voorbehoud een miss iendracht verkiezing, als ik het goed begrepen heb is er 7 juni een algemene vergadering (gevolgd door een supporters vergadering) waarbij de nieuwe fulltime manager zal voorgesteld worden, momenteel zijn er zo'n 7 kandidaten die gescreend worden en alsook de nieuwe middenvelder... zijn er nog vragen? wie gaat er zich daar met bezighouden ![]() het zijn er geen 7, maar 3 kandidaten. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Mei 2011, 9:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachtzot schreef: momenteel zijn er zo'n 7 kandidaten die gescreend worden en alsook de nieuwe middenvelder Moeten die middenvelders ook solliciteren of zo ? Ik vind het toch een rare manier van handelen, dat zo nen transfer op een algemene vergadering (of iets in die aard) moet besproken worden. Is er geen sportieve cel die zich met zulke zaken bezig houdt? Als alleman op de club daar eerst zijne zeg wil over doen, is het alleszins logisch dat het lang duurt eer ge iemand kunt aanwerven. |
| 30 Mei 2011, 9:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Iendrachtzot schreef: momenteel zijn er zo'n 7 kandidaten die gescreend worden en alsook de nieuwe middenvelder Moeten die middenvelders ook solliciteren of zo ? Ik vind het toch een rare manier van handelen, dat zo nen transfer op een algemene vergadering (of iets in die aard) moet besproken worden. Is er geen sportieve cel die zich met zulke zaken bezig houdt? Als alleman op de club daar eerst zijne zeg wil over doen, is het alleszins logisch dat het lang duurt eer ge iemand kunt aanwerven.Ze gaan op die vergadering mss eerst eens met den hoed rond _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 30 Mei 2011, 9:18 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Iendrachtzot schreef: momenteel zijn er zo'n 7 kandidaten die gescreend worden en alsook de nieuwe middenvelder Moeten die middenvelders ook solliciteren of zo ? Ik vind het toch een rare manier van handelen, dat zo nen transfer op een algemene vergadering (of iets in die aard) moet besproken worden. Is er geen sportieve cel die zich met zulke zaken bezig houdt? Als alleman op de club daar eerst zijne zeg wil over doen, is het alleszins logisch dat het lang duurt eer ge iemand kunt aanwerven.Bedoelen ze niet dat op die vergadering de Fulltime manager zal worden voorgesteld en dat er nu nog een lijstje is van 7 namen daarvoor. En dat de middenvelder al bekend is in interne kringen, maar pas op die vergadering zal worden bekend gemaakt aan het grote publiek? |
| 30 Mei 2011, 9:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
voorbijganger schreef: Bartos schreef: Iendrachtzot schreef: momenteel zijn er zo'n 7 kandidaten die gescreend worden en alsook de nieuwe middenvelder Moeten die middenvelders ook solliciteren of zo ? Ik vind het toch een rare manier van handelen, dat zo nen transfer op een algemene vergadering (of iets in die aard) moet besproken worden. Is er geen sportieve cel die zich met zulke zaken bezig houdt? Als alleman op de club daar eerst zijne zeg wil over doen, is het alleszins logisch dat het lang duurt eer ge iemand kunt aanwerven.Bedoelen ze niet dat op die vergadering de Fulltime manager zal worden voorgesteld en dat er nu nog een lijstje is van 7 namen daarvoor. En dat de middenvelder al bekend is in interne kringen, maar pas op die vergadering zal worden bekend gemaakt aan het grote publiek? Just, het zijn er wel geen 7, maar 3 kandidaten. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Mei 2011, 9:50 |
|
| Pagina 6 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 21 Volgende |