|
|
| Pagina 154 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 152 153 154 155 156 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Op 7 juni is er een algemene vergadering van de VZW EA. Hierop zullen de definitieve beslissingen vallen over de transfers en de manager. Hierna zal het bestuur een supportersvergadering bijeenroepen om de beslissingen te communiceren en vooruit te blikken naar volgend seizoen.
|
| 28 Mei 2011, 11:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Interview: Vervaeke: "Aalst is een schitterende club"
Eendracht Aalst wist vorige week Bas Vervaeke te strikken voor het volgende seizoen. De middenvelder komt over van reeksgenoot Wetteren. Voetbalkrant.com ging op bezoek bij de nieuwste aanwinst van Aalst. Proficiat met je transfer naar Aalst, maar geen spijt van je vertrek bij Wetteren? "Natuurlijk ben ik tevreden met deze transfer naar Aalst, maar ik heb het goed gehad bij Wetteren. Het is altijd spijtig dat ik afscheid moet nemen, maar met mijn nieuwe club Aalst heb ik een nieuwe wending in mijn carrière." Voor hoeveel seizoenen lig je nu onder contract bij Aalst? "Ik heb een contract voor één seizoen met een optie voor één extra seizoen. Alles verliep heel vlot en ik heb niet lang moeten nadenken alvorens we tot een overeenkomst kwamen." Wat verwacht je van je nieuwe club ? "Ik ben blij dat ik bij Aalst heb getekend omdat het een club is met geschiedenis en veel supporters. Voetbal leeft in Aalst en de club heeft ambitie. Het is een ploeg die altijd wil voetballen en ik denk dat we zeker een verrassing kunnen worden komend seizoen in de tweede klasse. Aalst is een club die thuishoort in tweede klasse of zelfs nog hoger." Was er nog andere interesse voor je of was het duidelijk dat Aalst het ging worden? "Enkel met Aalst heb ik gesproken. Ik heb zelf vooral contact gehad met trainer Bart Van Renterghem en kijk al uit naar de samenwerking. Het seizoen kan niet snel genoeg beginnen." Veel succes alvast volgend seizoen. "Bedankt". _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Mei 2011, 8:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Voor hoeveel seizoenen lig je nu onder contract bij Aalst? "Ik heb een contract voor één seizoen met een optie voor één extra seizoen. Alles verliep heel vlot en ik heb niet lang moeten nadenken alvorens we tot een overeenkomst kwamen." Dat staat dan verkeerd op de website, daar kondigden ze hem aan als 'getekend voor twee seizoenen'. |
| 29 Mei 2011, 9:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: josken1 schreef: Bartos schreef: Dezen topic is in razend tempo oscar's voor grappigste topic aan het verzamelen . Ik vraag mij nu echt af of degene die met zulke berichten afkomen het zelf als grap bedoelen.Het is soms erg, sommige blijken niet te beseffen dat we al content dat we content mogen zijn met spelers die al iet of wat 2deklasse ervaring hebben en waar talent in zit. Dit jaar er in blijven en het seizoen is toch geslaagd zeker. En dan moet het <el de bedoeling zijn om jaar na jaar uw ploeg te versterken. Naar het voorbeeld van OH Leuven dus dan zal er organisatorisch toch nog heel veel moeten veranderen, met de nadruk op HEEL VEEL. Indien bepaalde zaken kloppen zal er véél stront aan de knikker hangen.Ik wil geen paniek zaaien maar er roert wat achter de schermen . Gaan we nu nooit eens een stabiele club worden met een stabiel bestuur???? Panoleon heb jij geen nieuws?????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 29 Mei 2011, 13:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
DavidSeal schreef: Bartos schreef: DavidSeal schreef: De Meersman? Allé, diene naam is hier nochtans nog door niemand vernoemd .Ahja, ik was het ook al aan het peizen, dat die zijn naam hier al eerder viel ![]() voila, De Meersman. Jaren geleden ook al geopperd om de broertjes Moreels naar Aalst te halen. Nog vele jaren terug hetzelfde met Davy Cooreman...en alledrie gekomen hé Wie me ook opviel was een zekere Van Damme en Massureel toen ik gisteren de finale bekeek tss W.Beveren en bergen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 30 Mei 2011, 14:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
witzwet schreef: DavidSeal schreef: Bartos schreef: Allé, diene naam is hier nochtans nog door niemand vernoemd .Ahja, ik was het ook al aan het peizen, dat die zijn naam hier al eerder viel ![]() voila, De Meersman. Jaren geleden ook al geopperd om de broertjes Moreels naar Aalst te halen. Nog vele jaren terug hetzelfde met Davy Cooreman...en alledrie gekomen hé Wie me ook opviel was een zekere Van Damme en Massureel toen ik gisteren de finale bekeek tss W.Beveren en bergen. Principieel tegen! We hebben al twee lookalikes (Verheyden en Cousin) én al twee broers (met dus dezelfde familienaam), ne Van Damme kan er niet meer bij ze!!! ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 30 Mei 2011, 17:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Nochtans nen dikke speler, RSCA was er vorig jaar in geïnteresseerd en wordt als één van de sterkhouders bekeken (ondanks zijn jonge leeftijd).
Maar anderzijds geen spek voor onzen bek dus ![]() |
| 30 Mei 2011, 17:17 |
|
|
Freak
witzwet schreef: DavidSeal schreef: Bartos schreef: Allé, diene naam is hier nochtans nog door niemand vernoemd .Ahja, ik was het ook al aan het peizen, dat die zijn naam hier al eerder viel ![]() voila, De Meersman. Jaren geleden ook al geopperd om de broertjes Moreels naar Aalst te halen. Nog vele jaren terug hetzelfde met Davy Cooreman...en alledrie gekomen hé Wie me ook opviel was een zekere Van Damme en Massureel toen ik gisteren de finale bekeek tss W.Beveren en bergen. voor mij mag de andere centrale middenvelder komen van St-Niklaas in de plek van De Meersman... ![]() |
| 30 Mei 2011, 18:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: witzwet schreef: DavidSeal schreef: Ahja, ik was het ook al aan het peizen, dat die zijn naam hier al eerder viel ![]() voila, De Meersman. Jaren geleden ook al geopperd om de broertjes Moreels naar Aalst te halen. Nog vele jaren terug hetzelfde met Davy Cooreman...en alledrie gekomen hé Wie me ook opviel was een zekere Van Damme en Massureel toen ik gisteren de finale bekeek tss W.Beveren en bergen. voor mij mag de andere centrale middenvelder komen van St-Niklaas in de plek van De Meersman... ![]() en die back links ook |
| 30 Mei 2011, 18:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
witteken schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: voila, De Meersman. Jaren geleden ook al geopperd om de broertjes Moreels naar Aalst te halen. Nog vele jaren terug hetzelfde met Davy Cooreman...en alledrie gekomen hé Wie me ook opviel was een zekere Van Damme en Massureel toen ik gisteren de finale bekeek tss W.Beveren en bergen. voor mij mag de andere centrale middenvelder komen van St-Niklaas in de plek van De Meersman... ![]() en die back links ook Ja op back links zitten we krap ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Mei 2011, 18:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Jeroen schreef: Nochtans nen dikke speler, RSCA was er vorig jaar in geïnteresseerd en wordt als één van de sterkhouders bekeken (ondanks zijn jonge leeftijd). Maar anderzijds geen spek voor onzen bek dus ![]() Inderdaad Joachim Van Damme (Vammos a la dammos) is een persoonlijke vriend van mij, is 19 jaar en heeft contacten met anderlecht, Gent en nog een stuk of 2 nederlandse ploegen uit de eredivisie. Inderdaad dus geen spek voor onze spek, zit bij de nationale ploeg, en is verdedigend zeer sterk en pakt regelmatig zijn goaltje mee, woont op 1km van de freethiel. 1 van de sterkhouders bij de waaslanders. Ik heb hem een paar maand gevraagd of hij niet voor een 3000 tal supporters wil komen voetballen, en beloofde hem dat we zijn naam zouden scanderen, maar het zal niet mogen baten! ![]() Hopelijk horen we van de week nog wie onze ploeg komt versterken, en kunnen we ons 1ste seizoen in 2de rustig doorkomen! |
| 30 Mei 2011, 18:52 |
|
|
Freak
England4ever schreef: Jeroen schreef: Nochtans nen dikke speler, RSCA was er vorig jaar in geïnteresseerd en wordt als één van de sterkhouders bekeken (ondanks zijn jonge leeftijd). Maar anderzijds geen spek voor onzen bek dus ![]() Inderdaad Joachim Van Damme (Vammos a la dammos) is een persoonlijke vriend van mij, is 19 jaar en heeft contacten met anderlecht, Gent en nog een stuk of 2 nederlandse ploegen uit de eredivisie. Inderdaad dus geen spek voor onze spek, zit bij de nationale ploeg, en is verdedigend zeer sterk en pakt regelmatig zijn goaltje mee, woont op 1km van de freethiel. 1 van de sterkhouders bij de waaslanders. Ik heb hem een paar maand gevraagd of hij niet voor een 3000 tal supporters wil komen voetballen, en beloofde hem dat we zijn naam zouden scanderen, maar het zal niet mogen baten! ![]() Hopelijk horen we van de week nog wie onze ploeg komt versterken, en kunnen we ons 1ste seizoen in 2de rustig doorkomen! dan raad ik je aan om supporter van de Schroevers te worden... ![]() |
| 30 Mei 2011, 19:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
El Corredor schreef: England4ever schreef: Jeroen schreef: Nochtans nen dikke speler, RSCA was er vorig jaar in geïnteresseerd en wordt als één van de sterkhouders bekeken (ondanks zijn jonge leeftijd). Maar anderzijds geen spek voor onzen bek dus ![]() Inderdaad Joachim Van Damme (Vammos a la dammos) is een persoonlijke vriend van mij, is 19 jaar en heeft contacten met anderlecht, Gent en nog een stuk of 2 nederlandse ploegen uit de eredivisie. Inderdaad dus geen spek voor onze spek, zit bij de nationale ploeg, en is verdedigend zeer sterk en pakt regelmatig zijn goaltje mee, woont op 1km van de freethiel. 1 van de sterkhouders bij de waaslanders. Ik heb hem een paar maand gevraagd of hij niet voor een 3000 tal supporters wil komen voetballen, en beloofde hem dat we zijn naam zouden scanderen, maar het zal niet mogen baten! ![]() Hopelijk horen we van de week nog wie onze ploeg komt versterken, en kunnen we ons 1ste seizoen in 2de rustig doorkomen! dan raad ik je aan om supporter van de Schroevers te worden... ![]() Moorsel ? ![]() |
| 30 Mei 2011, 19:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
England4ever schreef: Moorsel ? ![]() Kende gij Schroevers Moorsel niet? ![]() |
| 31 Mei 2011, 8:45 |
|
|
Junior
Vermits de topic "bestuur" gesloten is , hier dan maar.
Wij zijn goed bezig om dit jaar de trofee te winnen van " De beste en GROOTSTE amateurclub van het land !! " |
| 31 Mei 2011, 10:39 |
|
| Pagina 154 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 152 153 154 155 156 … 345 Volgende |