|
|
| Pagina 38 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Blessures
Dani schreef: Als ge ambitie hebt om in eerste klasse te spelen, dan is een blessure oplopen tijdens een minivoetbaltoernooi nogal onprofessioneel vind ik ... Das wel heel naïef. Der zijn veel grotere spelers als Wouter Moreels die na het seizoen nog wa tornooikes spelen. Ge kunt u trouwens even goed blesseren op training ook. Of moeten die mannen gans de zomer gewoon in hunne zetel blijven liggen? |
| 22 Mei 2011, 19:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bartos schreef: Dani schreef: Als ge ambitie hebt om in eerste klasse te spelen, dan is een blessure oplopen tijdens een minivoetbaltoernooi nogal onprofessioneel vind ik ... Das wel heel naïef. Der zijn veel grotere spelers als Wouter Moreels die na het seizoen nog wa tornooikes spelen. Ge kunt u trouwens even goed blesseren op training ook. Of moeten die mannen gans de zomer gewoon in hunne zetel blijven liggen? Veel clubs in 1e klasse (zoniet allemaal) verbieden het nochtans hun spelers om aan zaalvoetbaltornooien mee te doen omdat de kans om blessures op te lopen enorm stijgt. In de lagere klassen mogen ze er tijdens het seizoen bij de meeste clubs ook niet aan meedoen (na het seizoen weet ik niet). |
| 22 Mei 2011, 19:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jules Destrooper schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Als ge ambitie hebt om in eerste klasse te spelen, dan is een blessure oplopen tijdens een minivoetbaltoernooi nogal onprofessioneel vind ik ... Das wel heel naïef. Der zijn veel grotere spelers als Wouter Moreels die na het seizoen nog wa tornooikes spelen. Ge kunt u trouwens even goed blesseren op training ook. Of moeten die mannen gans de zomer gewoon in hunne zetel blijven liggen? Veel clubs in 1e klasse (zoniet allemaal) verbieden het nochtans hun spelers om aan zaalvoetbaltornooien mee te doen omdat de kans om blessures op te lopen enorm stijgt. In de lagere klassen mogen ze er tijdens het seizoen bij de meeste clubs ook niet aan meedoen (na het seizoen weet ik niet). Ik ben toch redelijk zeker dat er heel wat daarvan zich daar niet veel van aantrekken. |
| 22 Mei 2011, 19:24 |
|
|
Bartos schreef: Jules Destrooper schreef: Bartos schreef: Das wel heel naïef. Der zijn veel grotere spelers als Wouter Moreels die na het seizoen nog wa tornooikes spelen. Ge kunt u trouwens even goed blesseren op training ook. Of moeten die mannen gans de zomer gewoon in hunne zetel blijven liggen? Veel clubs in 1e klasse (zoniet allemaal) verbieden het nochtans hun spelers om aan zaalvoetbaltornooien mee te doen omdat de kans om blessures op te lopen enorm stijgt. In de lagere klassen mogen ze er tijdens het seizoen bij de meeste clubs ook niet aan meedoen (na het seizoen weet ik niet). Ik ben toch redelijk zeker dat er heel wat daarvan zich daar niet veel van aantrekken. Tuurlijk trekken er zich daar niet veel van aan, maar vanuit het standpunt van die profvoetballers (dus over Franck, Moreels, De Schutter en de andere namen van 2e-,3e- en 4eklassespelers heb ik het niet) kan ik dat niet begrijpen aangezien ze wel met de gebakken peren (boete, blessure, indien ernstige knieblessure basisplaats en/of vertrouwen trainer/club kwijt) als ze zich blesseren en ik vind het van weinig respect getuigen ten opzichte van de club die hun enorme sommen geld per maand betaalt. |
| 22 Mei 2011, 19:50 |
|
|
Jules Destrooper schreef: Tuurlijk trekken er zich daar niet veel van aan, maar vanuit het standpunt van die profvoetballers (dus over Franck, Moreels, De Schutter en de andere namen van 2e-,3e- en 4eklassespelers heb ik het niet) kan ik dat niet begrijpen aangezien ze wel met de gebakken peren (boete, blessure, indien ernstige knieblessure basisplaats en/of vertrouwen trainer/club kwijt) als ze zich blesseren en ik vind het van weinig respect getuigen ten opzichte van de club die hun enorme sommen geld per maand betaalt. Mja, tijdens het seizoen kunnen ze dat natuurlijk niet maken, maar zo meteen na het seizoen, toch nog ruim voor de voorbereiding op het nieuwe kunt ge het evengoed zien als een manier om wa bezig te blijven. Ze kunnen zich evengoed blesseren bijvoorbeeld door gewoon hun conditie te onderhouden (al weet ik ook wel dat die kans veel kleiner is). |
| 22 Mei 2011, 19:54 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Jules Destrooper schreef: Tuurlijk trekken er zich daar niet veel van aan, maar vanuit het standpunt van die profvoetballers (dus over Franck, Moreels, De Schutter en de andere namen van 2e-,3e- en 4eklassespelers heb ik het niet) kan ik dat niet begrijpen aangezien ze wel met de gebakken peren (boete, blessure, indien ernstige knieblessure basisplaats en/of vertrouwen trainer/club kwijt) als ze zich blesseren en ik vind het van weinig respect getuigen ten opzichte van de club die hun enorme sommen geld per maand betaalt. Mja, tijdens het seizoen kunnen ze dat natuurlijk niet maken, maar zo meteen na het seizoen, toch nog ruim voor de voorbereiding op het nieuwe kunt ge het evengoed zien als een manier om wa bezig te blijven. Ze kunnen zich evengoed blesseren bijvoorbeeld door gewoon hun conditie te onderhouden (al weet ik ook wel dat die kans veel kleiner is). Ik bedoelde natuurlijk spelers met een profstatuut.Als je nu in onderhandeling bent met een eersteklasser om een profcontract te tekenen en bij de medische keuring moet je gaan uitleggen dat je je zopas hebt geblesseerd tijdens een tornooiken ... tja, dan denk ik niet dat je een goede indruk maakt .. Bovendien krijgen de profspelers wel een schema mee hoor om tijdens het tussenseizoen de conditie te onderhouden. |
| 23 Mei 2011, 13:30 |
|
|
Dani schreef: Bovendien krijgen de profspelers wel een schema mee hoor om tijdens het tussenseizoen de conditie te onderhouden. Tuurlijk, maar ik bedoel dat ge u daarmee evengoed kunt blesseren. De kans is veel kleiner dan op een voetbaltornooi, maar een ongeluk kan altijd gebeuren (bijvoorbeeld Volders blesseerde zich enkele seizoenen geleden heel zwaar door zelf in vorm te blijven en bij te trainen tijdens het tussenseizoen). |
| 23 Mei 2011, 13:40 |
|
|
Ancien
Wouter Moreels (Eendracht Aalst) haalt Westerlo
AALST/ZOTTEGEM - Voor de Aalsterse spits Wouter Moreels viel de diagnose mee nadat hij onlangs de enkel verzwikte. Na een scan bleek slechts sprake van een miniem scheurtje van de ligamenten van de enkel zodat een korte revalidatie volstaat voor de fel begeerde Zottegemse aanvaller. Binnen enkele dagen kan Moreels al de loopoefeningen hervatten zodat hij tijdig klaar zal zijn voor de start van de trainingen. Op vrijdag 24 juni steekt Aalst al van wal met zijn oefencampagne via een oefenduel in het Pierre Cornelisstadion tegen bekerfinalist Westerlo met de gewezen Aalsterse coach Jan Ceulemans en Steven De Petter en Evariste Ngolok van FCV Dender. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Jun 2011, 11:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dacht eventjes dat die kop in een andere volgorde stond.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Jun 2011, 11:38 |
|
|
Bram schreef: Dacht eventjes dat die kop in een andere volgorde stond. Ik heb die titel ook enkele keren moeten lezen vooraleer ik gerustgesteld was .Alsof die oefenmatch trouwens een doel zou zijn . Der zijn toch nog genoeg oefenmatchen daarna. Het belangrijkste is trouwens dat hij op woensdag 17 augustus aan de ene kant topfit is en nog veel belangrijker, nog steeds onder contract ligt bij ons. |
| 01 Jun 2011, 11:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bartos schreef: Bram schreef: Dacht eventjes dat die kop in een andere volgorde stond. Ik heb die titel ook enkele keren moeten lezen vooraleer ik gerustgesteld was .Alsof die oefenmatch trouwens een doel zou zijn . Der zijn toch nog genoeg oefenmatchen daarna. Het belangrijkste is trouwens dat hij op woensdag 17 augustus aan de ene kant topfit is en nog veel belangrijker, nog steeds onder contract ligt bij ons.Miljaarde, just op en nog nie goe wakker en bekanst een kries kardiak... ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 01 Jun 2011, 14:46 |
|
|
Gio schreef: Bartos schreef: Bram schreef: Dacht eventjes dat die kop in een andere volgorde stond. Ik heb die titel ook enkele keren moeten lezen vooraleer ik gerustgesteld was .Alsof die oefenmatch trouwens een doel zou zijn . Der zijn toch nog genoeg oefenmatchen daarna. Het belangrijkste is trouwens dat hij op woensdag 17 augustus aan de ene kant topfit is en nog veel belangrijker, nog steeds onder contract ligt bij ons.Miljaarde, just op en nog nie goe wakker en bekanst een kries kardiak... ![]() Westerlo haalt Wouter Moreels ...niet weg bij E.Aalst ![]() |
| 01 Jun 2011, 16:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Amai mijnen tikker toen ik da las
azu misverstoan ![]() |
| 01 Jun 2011, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Hier ook van't zelfde. Verdorie.
|
| 01 Jun 2011, 19:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als Westerlo hem niet haalt dan zal Club Brugge hem wel halen zeker..............of zoiets.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 02 Jun 2011, 11:05 |
|
| Pagina 38 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 53 Volgende |