Transfers 2010-2011 - Pagina 157 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 155 156 157 158 159 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers 2010-2011
salvador schreef:
Kijk, we zijn een club die nog veel te groeien heeft om de ambities van de meeste supporters (ooit terug in eerste, als de meesten eerlijk zijn) ooit waar te maken.
In die fase vind ik het belangrijker dat er een ploeg op het veld staat (en dat is het voorbije seizoen en drie kwart echt wel het geval) dan elke dag een post op website, echt waar.
De transfers, want daarover gaat deze topic, vind ik "wijs" gedaan. Het is afwachten hoe het uitdraait op het veld, maar dat geldt net zo goed voor "namen" (vraag het anders eens aan Chelsea met Fernando Torres...) hoor, we kunnen er uit onze geschiedenis ook wel een paar opnoemen! Juan Lozano, dat was nog eens een naam: geschitterd bij Anderelcht, gespeeld bij Real Madrid...

Volledig akkoord!

02 Jun 2011, 11:09
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Er is niks om van wakker te liggen. Nog één positie die moet worden ingevuld. Als je eens op de forums van andere tweede klassers gaat snuffelen staan wij verder dan de meeste van onze reeksgenoten.

Wat betreft organisatie kan het altijd beter. Helaas hangt daar een prijskaartje aan. En vergeet niet dat we nog met een serieuze schuldenlast zitten. Nee geef mij dan maar liever "sec" verder doen en de schuldenlast verder afbouwen. De uitstraling van onze club staat en valt toch steeds met de prestaties op het veld.

02 Jun 2011, 11:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Prodialoog schreef:
Wat betreft organisatie kan het altijd beter. Helaas hangt daar een prijskaartje aan. En vergeet niet dat we nog met een serieuze schuldenlast zitten. Nee geef mij dan maar liever "sec" verder doen en de schuldenlast verder afbouwen. De uitstraling van onze club staat en valt toch steeds met de prestaties op het veld.

Punt is wel dat de schuldenlast al veel verder kon afgebouwd zijn indien er een betere interne organisatie en structuur was. ;)

02 Jun 2011, 12:04
Freak

Leeftijd: 45
Prodialoog schreef:
Er is niks om van wakker te liggen. Nog één positie die moet worden ingevuld. Als je eens op de forums van andere tweede klassers gaat snuffelen staan wij verder dan de meeste van onze reeksgenoten.

organisatie heeft niets met meer geld te maken, enkel met een DUIDELIJKE taakverdeling en kennis van zaken...

verder doen zoals we bezig zijn? goh, voor mij mag het toch anders. Als sponsors al naar hun factuur moeten vragen, is het erg gesteld...

02 Jun 2011, 12:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Prodialoog schreef:
Wat betreft organisatie kan het altijd beter. Helaas hangt daar een prijskaartje aan. En vergeet niet dat we nog met een serieuze schuldenlast zitten. Nee geef mij dan maar liever "sec" verder doen en de schuldenlast verder afbouwen.
Lijkt mij zeer contradictorisch.

02 Jun 2011, 13:00
nieuw in de eerste ploeg

Bram schreef:
Prodialoog schreef:
Wat betreft organisatie kan het altijd beter. Helaas hangt daar een prijskaartje aan. En vergeet niet dat we nog met een serieuze schuldenlast zitten. Nee geef mij dan maar liever "sec" verder doen en de schuldenlast verder afbouwen.

Hij spreekt zichzelf toch niet tegen?
Betere organisatie --> kost geld
Wij hebben schulden --> verder blijven doen met de huidige organisatie totdat schulden weg zijn

02 Jun 2011, 13:54
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Jules Destrooper schreef:
Bram schreef:
Prodialoog schreef:

Wij hebben schulden --> verder blijven doen met de huidige organisatie totdat schulden weg zijn

Volgens mij brengt een betere organisatie juist geld op in plaats van dat dat geld kost.

02 Jun 2011, 19:06
nieuw in de eerste ploeg

Stijn schreef:
Jules Destrooper schreef:
Bram schreef:

Volgens mij brengt een betere organisatie juist geld op in plaats van dat dat geld kost.

Op lange termijn wel, op korte daarentegen niet. Ik denk ook dat een echt goeie organisatie in de club toekomstmuziek zal zijn en de situatie lijkt mij nu toch niet zo precair te zijn om meteen moord en brand beginnen te schreeuwen? :?

02 Jun 2011, 22:19
Junior

Website: http://www.facebook.com/9300records
Nu staar er in krant (HNB) dat Serebrennikov dichter staat bij een overgang naar Eendracht Aalst , terwijl een paar weken terug nog geschreven werd dat Aalst die piste gesloten heeft... :wadde:

03 Jun 2011, 12:13
nieuw in de eerste ploeg

Geef de mensen toch eens wat tijd :D

03 Jun 2011, 12:41
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
boer touch schreef:
Dat denk ik er ook van. We hebben met dit bestuur al schitterende tijden beleefd met de titel en dus de promotie die ze als doel hadden gesteld.Nu is er weer op een beetje van alles kritiek.Geef die mensen toch het vertrouwen en respect dat ze verdienen.

03 Jun 2011, 13:37
Iendracht.be - beheer

WLM: [email protected]
boer touch schreef:

Het is nu dat ze het moeten doen! Ge hebt juist een kampioensjaar achter de rug, ok dat verloopt altijd hectisch maar er hangt wel een positieve sfeer rond de club dan. Daarvan moet ge gebruik maken om snel te handelen en alles in goede banen te leiden. Want de volgende jaren gaan sowieso slechter gaan, hoe ge het draait of keert. Zowel sportief als kwa toeschouwers. Nu zou de basis er eigenlijk al moeten liggen om als club dit door te kunnen komen. :) In een jaar dat het goed gaat komen de slechte punten minder rap naar buiten waardoor je ze rustig kan wegwerken, maar als het iets minder gaat zijn dit die eerste dingen die bovenkomen. .. Hebben daar de laatste 10 jaar toch genoeg bewijzen van gekregen?

03 Jun 2011, 13:53
Nationale Ploeg

Bij Lommel moeten er een paar sterkhouders buiten, misschien kunnen ze daar eens gaan vissen...

03 Jun 2011, 19:16
Freak

Leeftijd: 45
Gijzegem Vaneigest schreef:
Bij Lommel moeten er een paar sterkhouders buiten, misschien kunnen ze daar eens gaan vissen...

die sterkhouders hebben wel al bij eersteklassers getekend... :cool:

03 Jun 2011, 19:19
nieuw in de eerste ploeg

Gaskonijn schreef:
boer touch schreef:

Het is nu dat ze het moeten doen! Ge hebt juist een kampioensjaar achter de rug, ok dat verloopt altijd hectisch maar er hangt wel een positieve sfeer rond de club dan. Daarvan moet ge gebruik maken om snel te handelen en alles in goede banen te leiden. Want de volgende jaren gaan sowieso slechter gaan, hoe ge het draait of keert. Zowel sportief als kwa toeschouwers. Nu zou de basis er eigenlijk al moeten liggen om als club dit door te kunnen komen. :) In een jaar dat het goed gaat komen de slechte punten minder rap naar buiten waardoor je ze rustig kan wegwerken, maar als het iets minder gaat zijn dit die eerste dingen die bovenkomen. .. Hebben daar de laatste 10 jaar toch genoeg bewijzen van gekregen?

We hebben de laatste 10 jaar inderdaad wat gezien, MAAR ge kunt van dit bestuur toch niks slecht zeggen zeker, promotie binnen 3 jaar is gebeurt in 2 jaar schuldenafbouw is volop bezig , enz...
Deze mensen verdienen SERIEUS wat krediet!
:D

04 Jun 2011, 9:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 155 156 157 158 159 345