|
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Bericht Re: Wie is de populairste ploeg van het land?
We hadden maw 1700 valse stemmen. Wie houdt er zich daar in godsnaam mee bezig? Trouwens, ik zie ze de foto's gewoon posten op het einde van de telling. Anders zou het toch zonde zijn van de tijd die ze in de shoots hebben gestoken, neen?
|
| 07 Jun 2011, 14:08 |
|
|
Reserve
ik vraag mij toch ook af wie zich daar mee bezig hield al kan het niet moeilijk zijn om dit automatisch te maken aangezien je zo geen rare letters moet lezen etc
|
| 07 Jun 2011, 14:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
filibert schreef: ik vraag mij toch ook af wie zich daar mee bezig hield al kan het niet moeilijk zijn om dit automatisch te maken aangezien je zo geen rare letters moet lezen etc Ja wie zou hem daar nu toch mee bezig houden ![]() |
| 07 Jun 2011, 14:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Joren schreef: We hadden maw 1700 valse stemmen. Wie houdt er zich daar in godsnaam mee bezig? Trouwens, ik zie ze de foto's gewoon posten op het einde van de telling. Anders zou het toch zonde zijn van de tijd die ze in de shoots hebben gestoken, neen? 1700 stuks dat kan toch niet van 1 iemand komen of die moet er ganse dag mee bezig geweest zijn Koploper was Lokeren die zakten van 2729 naar 930 dus net géén 1800 onrechtmatige stemmen Misschien zitten er nog mailadressen tussen die er nog van tussen moeten ![]() Ondanks alle gesjoemel blijven, we na filtering toch mooi in top 4 staan met "echte" stemmen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Jun 2011, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: filibert schreef: ik vraag mij toch ook af wie zich daar mee bezig hield al kan het niet moeilijk zijn om dit automatisch te maken aangezien je zo geen rare letters moet lezen etc Ja wie zou hem daar nu toch mee bezig houden ![]() Gij zeker |
| 07 Jun 2011, 14:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Joren schreef: We hadden maw 1700 valse stemmen. Wie houdt er zich daar in godsnaam mee bezig? Trouwens, ik zie ze de foto's gewoon posten op het einde van de telling. Anders zou het toch zonde zijn van de tijd die ze in de shoots hebben gestoken, neen? 1700 stuks dat kan toch niet van 1 iemand komen of die moet er ganse dag mee bezig geweest zijn Koploper was Lokeren die zakten van 2729 naar 930 dus net géén 1800 onrechtmatige stemmen Misschien zitten er nog mailadressen tussen die er nog van tussen moeten ![]() Ondanks alle gesjoemel blijven, we na filtering toch mooi in top 4 staan met "echte" stemmen ![]() Ach ja, blijkbaar zijn er zelfs die mensen hun e-mailadres zonder hun medeweten gebruikten . |
| 07 Jun 2011, 14:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Jun 2011, 14:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Iendrachtzot schreef: Zonet heeft pinupps de valse stemmen gefiltert, wij staan opeens op een 5e plek. ook alle andere ploegen zakken met hun stemmen... Alé dan hebben al die dames hun kleren terug mogen aandoen ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 07 Jun 2011, 14:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Banee toch? Trouwens heel die Pin Offs is een truukje van Menzo om zoveel mogelijk mensen hun e-mailadres te hebben zodat ze ons kunnen beginnen spammen |
| 07 Jun 2011, 14:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Zienaa schreef: Iendrachter90 schreef: filibert schreef: ik vraag mij toch ook af wie zich daar mee bezig hield al kan het niet moeilijk zijn om dit automatisch te maken aangezien je zo geen rare letters moet lezen etc Ja wie zou hem daar nu toch mee bezig houden ![]() Gij zeker Nee ze ![]() |
| 07 Jun 2011, 14:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zienaa schreef: Onderkroiper schreef: Banee toch? Trouwens heel die Pin Offs is een truukje van Menzo om zoveel mogelijk mensen hun e-mailadres te hebben zodat ze ons kunnen beginnen spammen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Jun 2011, 17:05 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Joren schreef: We hadden maw 1700 valse stemmen. Wie houdt er zich daar in godsnaam mee bezig? Trouwens, ik zie ze de foto's gewoon posten op het einde van de telling. Anders zou het toch zonde zijn van de tijd die ze in de shoots hebben gestoken, neen? 1700 stuks dat kan toch niet van 1 iemand komen of die moet er ganse dag mee bezig geweest zijn Koploper was Lokeren die zakten van 2729 naar 930 dus net géén 1800 onrechtmatige stemmen Misschien zitten er nog mailadressen tussen die er nog van tussen moeten ![]() Ondanks alle gesjoemel blijven, we na filtering toch mooi in top 4 staan met "echte" stemmen ![]() Ach ja, blijkbaar zijn er zelfs die mensen hun e-mailadres zonder hun medeweten gebruikten .Heb zelf ook al 3 keer gestemd, telkens met een ander, UNIEK, mailadres (hotmail, telenet en da van mijn werk). Als er maar 1 stem geld per IP-adres verdwijnt er uiteraard ook nog een extra stem. Tis te zien hoe ze de stemmen gaan aanvaarden. |
| 08 Jun 2011, 9:50 |
|
|
zotvawies schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: 1700 stuks dat kan toch niet van 1 iemand komen of die moet er ganse dag mee bezig geweest zijn Koploper was Lokeren die zakten van 2729 naar 930 dus net géén 1800 onrechtmatige stemmen Misschien zitten er nog mailadressen tussen die er nog van tussen moeten ![]() Ondanks alle gesjoemel blijven, we na filtering toch mooi in top 4 staan met "echte" stemmen ![]() Ach ja, blijkbaar zijn er zelfs die mensen hun e-mailadres zonder hun medeweten gebruikten .Heb zelf ook al 3 keer gestemd, telkens met een ander, UNIEK, mailadres (hotmail, telenet en da van mijn werk). Als er maar 1 stem geld per IP-adres verdwijnt er uiteraard ook nog een extra stem. Tis te zien hoe ze de stemmen gaan aanvaarden. Waarschijnlijk zullen de stemmen met *@pandora.be en *@telenet.be ook als 1 stem worden geteld. Zo kunnen er ook vele stemmen in mindering gebracht zijn. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Jun 2011, 11:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Denk nu niet dat ze daarvan gaan wakker liggen hoor. Dat is zo'n typische stunt om e-mails te verzamelen... Al mogen ze volgens mij die adressen nooit gaan gebruiken, want je stemt nergens toe dat je ingevuld emailadres "gebruikt mag worden voor commerciële doeleinden".
Als ze daar dus effectief reclamemails naar gaan sturen gaan ze eerder een serieuze boete krijgen. |
| 08 Jun 2011, 11:35 |
|
|
Blijkbaar sprokkelen we opnieuw GELDIGE stemmen want komen weer op derde plaats
Den Onderkroiper schakelde nieuwe stemmenbron in en zal later uit de doeken doen dewelke Rarara ... hopelijk komen de stemmen er ook effectief ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Jun 2011, 18:56 |
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |