Transfers 2010-2011 - Pagina 160 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 158 159 160 161 162 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Ik heb zo een gevoel dat ze er echt niet al te veel geld willen of kunnen aan geven.

07 Jun 2011, 16:13
Ancien

Leeftijd: 46
Zienaa schreef:
Ik heb zo een gevoel dat ze er echt niet al te veel geld willen of kunnen aan geven.

Afgaande op de namen die circuleerden is het profiel van onze toptransfer die ons in tweede moet houden dus: + 32, snelheid totaal afgebot, vista en ervaring (en voetballende kwaliteiten die de spelers in kwestie ooit bezaten zoals een Magerman bijvoorbeeld)

Chance da Temse rapper was want Fadiga had hier ook nog kunnen tekenen als ik het zo lees... Straks komt Troch ook weer in aanmerking: vista, techniek en ervaring, alleen te jong waarschijnlijk...

Bij de namen die ik de revue zie passeren, valt mijn mond open van verbazing eigenlijk... Laat Ewen dan maar staan zenne, zou ik zeggen en hou uw centjes tot met de winterstop...

Als je mannen zoekt waarmee je nog iets kan doen: Christophe Grondin (AA Gent maar als Sollied komt, zal die niet teveel meer spelen), Lander Van Steenbrugghe (terug naar Zulte Waregem na uitleenbeurt aan Roeselare), Vincent Provoost (einde contract bij Roeselare), Stijn Meert (Zulte-Waregem), Roy Mauro (ex-Turnhout, terug naar GBA), ....

KVO deed wel zijn werk: na Dissa weer een goede transfer gedaan door Michiel Jonckheere (ex-kapitein bij de beloften van Brugge) over te nemen van Zulte-Waregem

07 Jun 2011, 19:03
nieuw in de eerste ploeg

Zienaa schreef:

Als er onderhandeld werd met Serrebrennikov moet er toch nog budgetaire ruimte zijn.Wachten tot de winterstop vind ik absoluut geen goed idee.Voor je het weet zit je dan in de problemen en wordt het weer een paniektransfer.
Marcel denkt waarschijnlijk dat hij nog eens een Wouter Moreels op zijn bord krijgt voor een appel en een ei.Hij zal toch eens zijn portefeuille moeten bovenhalen als hij kwaliteit wil binnenhalen en behouden.
Geduld in zaken is een mooie deugd maar op een bepaald ogenblik moet je toch toehappen.

07 Jun 2011, 19:18
Ancien

Leeftijd: 56
dwarskijker schreef:
Zienaa schreef:

Als er onderhandeld werd met Serrebrennikov moet er toch nog budgetaire ruimte zijn.Wachten tot de winterstop vind ik absoluut geen goed idee.Voor je het weet zit je dan in de problemen en wordt het weer een paniektransfer.
Marcel denkt waarschijnlijk dat hij nog eens een Wouter Moreels op zijn bord krijgt voor een appel en een ei.Hij zal toch eens zijn portefeuille moeten bovenhalen als hij kwaliteit wil binnenhalen en behouden.
Geduld in zaken is een mooie deugd maar op een bepaald ogenblik moet je toch toehappen.

De dag dat de Walen allen vloeiend Nederlands gaan praten en allochtonen zich zonder morren gaan aanpassen is korterbij dan dat Marcel ZIJN portefeuille zal opendoen...ik heb alle respect voor ons bestuur, maar dieje mens :kots: . Laat de reacties maar komen :hmm:

07 Jun 2011, 19:24
Ancien

dwarskijker schreef:
Zienaa schreef:

Hola, ik vind dit ook geen goeie optie hé, maar als ik zie wie er op het lijstje stond om aangetrokken te worden, vind ik wachten tot de winter zelfs nog veiliger: dat is het punt dat ik wilde maken...

Ik schrik eerlijk gezegd niet van die paniekaankopen, als ik zie hoeveel tijd er al is voorbijgegaan om amper 1 cruciale positie opgevuld te krijgen... Ik zeg niet dat er geen tijd meer is, maar hoe langer je wacht, hoe meer kans dat het een paniekaankoop wordt... Het verhaal Mirvic laat dat nogmaals zien: had twee concrete aanbiedingen - van Bergen en van Wezet - Bergen talmde te lang en viste achter het net, zelfs al speelt de ploeg een reeks hoger...

Waarom kijken ze niet naar het middenveld van Cappellen? Hun kapitein speelde een dijk van een match tegen ons... Of waarom proberen ze het duo Schrauwen - Diddi niet los te weken bij Hoogstraten? Je zal er niet zoveel geld mee kwijt zijn en je hebt evenveel kans dat ze meevallen als met het aantrekken van een (quasi gepensioneerde) naam...

07 Jun 2011, 19:32
Freak

Leeftijd: 45
DavidSeal schreef:
dwarskijker schreef:
Zienaa schreef:

De dag dat de Walen allen vloeiend Nederlands gaan praten en allochtonen zich zonder morren gaan aanpassen is korterbij dan dat Marcel ZIJN portefeuille zal opendoen...ik heb alle respect voor ons bestuur, maar dieje mens :kots: . Laat de reacties maar komen :hmm:

goh ja reactie, ik heb de indruk dat onze Marcel een Geert De Ridderken aan t doen is, alles zelf beslissen en naar niemand luisteren... En iedereen weet hoe ver we daarmee gekomen zijn...

die sportieve cel waar ze zo een spel van gemaakt hebben, komt eigenlijk neer op één persoon.

07 Jun 2011, 20:38
Ancien

Leeftijd: 47
pfff, gaan we een Rupel-Boomke doen? Er moet toch in tweede of in derde ne goede cm rondlopen zeker? In de top vijf van derde moet toch wat te vinden zijn?

En Magerman: getest en gebuisd hé.

07 Jun 2011, 23:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
sjeezer schreef:
Citeer:
Frank Magerman en Joren Dom (Dender) zijn voorlopig de enige spelers van Rupel Boom die ook volgend seizoen in tweede aantreden. Magerman stond in de belangstelling van onder andere Racing Mechelen, Eendracht Aalst en Sporting Sint-Niklaas.

Voor Magerman is het uiteindelijk Standaard Wetteren geworden. Magerman mocht vertrekken bij de boomkes en kon op voldoende interesse rekenen uit tweede. Hij tekende er een contract voor 3 seizoenen.

Nico Van Der Linden mag de club dan weer verlaten. Hij speelde jarenlang naast Jerry Poorters maar mag nu vertrekken. Van Der Linden is na Frank Magerman de tweede ancien die mag beschikken. Ook Dom, Trouillard, Ravau en Van Impe zijn al weg.

Dan toch in de belangstelling gestaan ?

Die Van Der Linden is toch ook gene slechte. Maar een CV hebben we niet meer echt nodig natuurlijk. Alhoewel iemand met zijn kopbalkracht wel nog welkom zou zijn.

07 Jun 2011, 23:19
Ancien

lolo4ever schreef:
parol schreef:
Op 7 juni is er een algemene vergadering van de VZW EA. Hierop zullen de definitieve beslissingen vallen over de transfers en de manager. Hierna zal het bestuur een supportersvergadering bijeenroepen om de beslissingen te communiceren en vooruit te blikken naar volgend seizoen.

Na vandaag mogen we dan hopelijk positief nieuws vernemen over onze prioritaire transfer:de draaischijf van ons middenveld.

Vermits er hier (nog) niets gepost is, vermoed ik dat er op de vergadering niets wereldschokkends verteld werd.

08 Jun 2011, 9:02
Scholier

Leeftijd: 41
Heeft EA geen samenwerking met een of ander team in eerste klasse ? Hebben wij geen speciale banden met Anderlecht ? :whistle:

Anderlecht wil Seck en Diandy verhuren

Anderlecht heeft nog heel wat volk op overschot voor volgend seizoen, zeker met de transfers die nog moeten komen. De Brusselaars zullen zoals elk seizoen dus nog wat spelers uitlenen.

Dender doet dit goed met elk jaar jonge kerels aan te trekken uit de B-kern van eersteklassers, waarom wij niet ?

09 Jun 2011, 12:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
sjeezer schreef:
Heeft EA geen samenwerking met een of ander team in eerste klasse ? Hebben wij geen speciale banden met Anderlecht ? :whistle:

Anderlecht wil Seck en Diandy verhuren

Anderlecht heeft nog heel wat volk op overschot voor volgend seizoen, zeker met de transfers die nog moeten komen. De Brusselaars zullen zoals elk seizoen dus nog wat spelers uitlenen.

Dender doet dit goed met elk jaar jonge kerels aan te trekken uit de B-kern van eersteklassers, waarom wij niet ?

omdat wij geen goede scouting hebben zeker?

Laatst gewijzigd door witteken op 09 Jun 2011, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Jun 2011, 12:24
Ancien

Leeftijd: 38
Mannekes zijt is serieus. Die mannen zitten in de A-kern van Anderlecht. Die zitten echt niet te wachten op een uitleenbeurt naar het 'grote' Eendracht Aalst in 2e klasse hoor. Als die uitgeleend worden zal het eerder aan Westerlo, Beerschot en dat soort ploegen zijn.

09 Jun 2011, 13:10
nieuw in de eerste ploeg

Gilles schreef:
Mannekes zijt is serieus. Die mannen zitten in de A-kern van Anderlecht. Die zitten echt niet te wachten op een uitleenbeurt naar het 'grote' Eendracht Aalst in 2e klasse hoor. Als die uitgeleend worden zal het eerder aan Westerlo, Beerschot en dat soort ploegen zijn.

Inderdaad, het enige wat mss kan is ne speler op overschot van nen middemoot

09 Jun 2011, 13:56
Scholier

Leeftijd: 41
Gilles schreef:

Ik heb het dan ook niet over een Seck of Diandy maar ge gaat mij toch niet zeggen dat er niet meer talenten rondlopen bij de jeugd ?

Anderlecht is maar een voorbeeld. Ze werken al samen met Brussels dacht ik.

Ik wou gewoon het principe even aanhalen. Jonge talenten met een goede opleiding die meer willen spelen laten groeien bij ons, niet meer niet minder. Deze zijn (denk ik) betaalbaar en willen zich nog bewijzen.
Er zijn natuurlijk ook nadelen bij maar ik zie er vooral het positieve in.

09 Jun 2011, 14:46
Ancien

sjeezer schreef:

Ik wou gewoon het principe even aanhalen. Jonge talenten met een goede opleiding die meer willen spelen laten groeien bij ons, niet meer niet minder. Deze zijn (denk ik) betaalbaar en willen zich nog bewijzen.
Er zijn natuurlijk ook nadelen bij maar ik zie er vooral het positieve in.

Ik volg uw redenering maar als het lijstje van spelers waarin de club interesse toont De Ly, Van Nieuwenhuyze, Serrebrenikov, Magerman is dan vrees ik dat jonge talenten aanwerven niet hoog op de prioriteitslijst staat...

Langs de andere kant - als je een jonge kerel gaat halen voor op het middenveld bijvoorbeeld, barreer je meteen de kansen van kerels als Yombo, Balaj, enz.

Laatst gewijzigd door DT op 09 Jun 2011, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Jun 2011, 16:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 158 159 160 161 162 345