|
|
| Pagina 651 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 649 650 651 652 653 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Nooit Off-topic
Hugo schreef: Vanden Borre geflitst aan 243 km/u: 'Ik was gehaast' Anthony Vanden Borre heeft een zware voet. En dat toonde hij niet op het veld met één of ander kanonschot maar met zijn Audi S3, waarmee hij geflitst werd aan een topsnelheid van 243 km/u... De feiten dateren van 27 mei 2010, op de E40 ter hoogte van Bertem, maar nu werd zijn proces afgehandeld in de politierechtbank van Leuven. De 23-jarige middenvelder van KRC Genk moet drie maanden zijn rijbewijs inleveren en krijgt een boete van 2.200 euro. Zijn smoes was niet bijster origineel: 'Ik was gehaast, maar achteraf gezien is dat geen excuus', zei hij tegen de politie. Op zijn inlichtingsformulier stond bovendien geschreven dat hij 'zonder beroep' was, maar zijn naam deed bij de rechter een belletje rinkelen: 'Gezien zijn grote financiële draagkracht, en uiteraard zijn extreme snelheid, leg ik hem ook een geldboete op', motiveerde ze haar vonnis.Goe bezig...professioneel moet ik zeggen. |
| 10 Jun 2011, 13:20 |
|
|
Vaste Waarde
Dani schreef: Hugo schreef: Vanden Borre geflitst aan 243 km/u: 'Ik was gehaast' Anthony Vanden Borre heeft een zware voet. En dat toonde hij niet op het veld met één of ander kanonschot maar met zijn Audi S3, waarmee hij geflitst werd aan een topsnelheid van 243 km/u... De feiten dateren van 27 mei 2010, op de E40 ter hoogte van Bertem, maar nu werd zijn proces afgehandeld in de politierechtbank van Leuven. De 23-jarige middenvelder van KRC Genk moet drie maanden zijn rijbewijs inleveren en krijgt een boete van 2.200 euro. Zijn smoes was niet bijster origineel: 'Ik was gehaast, maar achteraf gezien is dat geen excuus', zei hij tegen de politie. Op zijn inlichtingsformulier stond bovendien geschreven dat hij 'zonder beroep' was, maar zijn naam deed bij de rechter een belletje rinkelen: 'Gezien zijn grote financiële draagkracht, en uiteraard zijn extreme snelheid, leg ik hem ook een geldboete op', motiveerde ze haar vonnis.Goe bezig...professioneel moet ik zeggen. Wa heeft da te maken met professionalisme? Het is toch niet omdat ge voetballer zijt dat ge niet rap moogt rijden? |
| 10 Jun 2011, 21:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Versta ik dat nu goed dat hij een geldboete krijgt omdat hij een groot inkomen heeft? Dus nen dopper die tegen 250 voorbij vliegt krijgt alleen een rijverbod en geen geldboete omdat hij geen 'grote financiele draagkracht' heeft?
![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Jun 2011, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Vicky schreef: Versta ik dat nu goed dat hij een geldboete krijgt omdat hij een groot inkomen heeft? Dus nen dopper die tegen 250 voorbij vliegt krijgt alleen een rijverbod en geen geldboete omdat hij geen 'grote financiele draagkracht' heeft? ![]() Communisme komt eraan |
| 11 Jun 2011, 16:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bomber schreef: Vicky schreef: Versta ik dat nu goed dat hij een geldboete krijgt omdat hij een groot inkomen heeft? Dus nen dopper die tegen 250 voorbij vliegt krijgt alleen een rijverbod en geen geldboete omdat hij geen 'grote financiele draagkracht' heeft? ![]() 't gaat hem omt feit dat enen die rijker is ook zijn gat aan de regels kan vegen omdattem toch geld genoeg heeft, daarom dus die hogere boete... Ik kan de redenering volgen, maar het lijkt me toch geen waterdicht systeem ze... Ik weet nu niet hoe ze dat nakijken, maar checken ze echt hoeveel iemand verdient vooraleer ze een geldboete bepalen? Of is het nu bij hem toevallig omdat iedereen weet dat hij een voetballer is? Als ze dat bv. met een percentage van je inkomsten ofzo zouden berekenen, kan ik het volgen, maar gewoon omdat hij voetballer is 'en dus wel veel zal verdienen' vind ik maar met de natte vinger gerekend... Trouwens, ik ben student en verdien dus 0,0 euro en toch moet ik iedere keer dat ik 56 rijd in de bebouwde kom schoonekes mijn 50 euro storten ze! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Jun 2011, 19:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Nog een reden om in 't zwart te werken dus
![]() |
| 11 Jun 2011, 19:37 |
|
|
Vaste Waarde
@ Tokkie: mocht uwen drum ooit is kapot gaan, er bestaan goedkope alternatieven e..
http://www.youtube.com/watch?v=FFnLuqP0 ... re=related |
| 13 Jun 2011, 12:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Sporza Fail
https://www.youtube.com/watch?v=ro_MDv90rtw&feature=player_embedded (stond ook al is door mij bij 'video's' )_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Jun 2011, 21:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nu op canvas nieuwe reeks over WOII maar dan USA-Jappen kant.
Van de makers van band of brothers... kan niet slecht zijn denk ik zo. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2011, 21:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: nu op canvas nieuwe reeks over WOII maar dan USA-Jappen kant. Van de makers van band of brothers... kan niet slecht zijn denk ik zo. The Pacific, is niet slecht, heb ik op blue ray liggen ;o toch wel een aanrader vind ik! _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Jun 2011, 21:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik vraag me af waar "Boris" zit
Is jarig vandaag en van de aardbol verdwenen sinds vorig jaar http://www.iendracht.be/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=57 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jun 2011, 22:19 |
|
|
Bram schreef: nu op canvas nieuwe reeks over WOII maar dan USA-Jappen kant. Van de makers van band of brothers... kan niet slecht zijn denk ik zo. Lijkt me toch ook een sterke reeks, al had er wel terug een soort introductie bij mogen zijn zoals in BoB zodat we de personages wat beter leerden kennen. Ik had de serie al een tijdje op dvd maar nog geen tijd gehad om naar te kijken. Ga ze dan maar meteen op Canvas volgen. |
| 14 Jun 2011, 22:22 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Onderkroiper schreef: Ik vraag me af waar "Boris" zit Is jarig vandaag en van de aardbol verdwenen sinds vorig jaar http://www.iendracht.be/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=57 Bartos kan ons hiermee helpen. |
| 15 Jun 2011, 12:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zienaa schreef: Bram schreef: nu op canvas nieuwe reeks over WOII maar dan USA-Jappen kant. Van de makers van band of brothers... kan niet slecht zijn denk ik zo. Lijkt me toch ook een sterke reeks, al had er wel terug een soort introductie bij mogen zijn zoals in BoB zodat we de personages wat beter leerden kennen. Ik had de serie al een tijdje op dvd maar nog geen tijd gehad om naar te kijken. Ga ze dan maar meteen op Canvas volgen. Is bijlange niet zo goed als BoB, maar overtreft wel nog altijd serieus de middelmaat. Schitterende beelden, maar je wordt er niet zo in meegetrokken als bij BoB. |
| 15 Jun 2011, 13:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ace schreef: Onderkroiper schreef: Ik vraag me af waar "Boris" zit Is jarig vandaag en van de aardbol verdwenen sinds vorig jaar http://www.iendracht.be/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=57 Bartos kan ons hiermee helpen. Het forum wat ontgroeid veronderstel ik. Tis niet omdat iemand niet meer op het forum zit dat ze van den aardbol verdwenen zijn hé . |
| 15 Jun 2011, 13:10 |
|
| Pagina 651 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 649 650 651 652 653 … 885 Volgende |