|
|
| Pagina 9 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
El Corredor schreef: OPC059 schreef: weet er al iemand iet meer? ze gingen me bellen ver da kickertornooi ma ![]() mailtje naar Yannick ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 10 Jun 2011, 19:42 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: El Corredor schreef: OPC059 schreef: weet er al iemand iet meer? ze gingen me bellen ver da kickertornooi ma ![]() mailtje naar Yannick ![]() saskia ![]() |
| 10 Jun 2011, 19:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Al via facebook iemand moeten opzoeken om een vraag te kunnen stellen i.v.m. de fandag
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Jun 2011, 13:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
dat zijn de moderne tijden hé hansken, gebruike maken van de nieuwste communicatie middelen. Ze zijn gewoon ver vooruit op den iendracht!
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 11 Jun 2011, 13:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gaskonijn schreef: dat zijn de moderne tijden hé hansken, gebruike maken van de nieuwste communicatie middelen. Ze zijn gewoon ver vooruit op den iendracht! ![]() |
| 11 Jun 2011, 13:16 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 26 Mei 2011, 15:21 Berichten: 36 Leeftijd: 49 Locatie: Aalst |
hier ben ik sè, vragen of opmerkingen mbt de fandag, stel ze gerust!
Kevin, ik stuur je via een PB mijn gsm nummer. 'k Ga die hier niet online smijten ![]() |
| 14 Jun 2011, 10:00 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
wel een opmerkelijke - geslaagde - stijlbreuk wat betreft de affiche
_________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2011, 16:56 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 26 Mei 2011, 15:21 Berichten: 36 Leeftijd: 49 Locatie: Aalst |
Bram schreef: wel een opmerkelijke - geslaagde - stijlbreuk wat betreft de affiche 'k zie dat als een compliment durven veranderen is de boodschap ![]() |
| 14 Jun 2011, 17:20 |
|
|
Freak
Bram schreef: wel een opmerkelijke - geslaagde - stijlbreuk wat betreft de affiche misschien een stijlbreuk maar het programma van die dag vind ik toch maar weinig soeps. |
| 14 Jun 2011, 18:15 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ja, absoluut. Ik vrees er ook voor zonder een wedstrijd die dag.
Al was het tegen 2 keer een half uur tegen de Leeuwkens Teralfene, maar leg daar toch een matchke ... _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2011, 18:18 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Bram schreef: wel een opmerkelijke - geslaagde - stijlbreuk wat betreft de affiche misschien een stijlbreuk maar het programma van die dag vind ik toch maar weinig soeps. Het is gewoon dom om nen fandag te combineren met een "demotraining" als Westerlo en Club Brugge op bezoek komen. Dat was perfect combineerbaar om er een leuke middag & avond van te maken. En als ze dan toch een demotraining willen inlassen, dan moeten ze de gewone mens de kans is laten om is een balleke te shotten met de spelers. Dat is dan op zijn minst nog een kleine meerwaarde. Want als ge de spelers wilt zien trainen, kunt ge evengoed naar de zandberg trekken |
| 14 Jun 2011, 18:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
voorbijganger schreef: El Corredor schreef: Bram schreef: wel een opmerkelijke - geslaagde - stijlbreuk wat betreft de affiche misschien een stijlbreuk maar het programma van die dag vind ik toch maar weinig soeps. Het is gewoon dom om nen fandag te combineren met een "demotraining" als Westerlo en Club Brugge op bezoek komen. Dat was perfect combineerbaar om er een leuke middag & avond van te maken. En als ze dan toch een demotraining willen inlassen, dan moeten ze de gewone mens de kans is laten om is een balleke te shotten met de spelers. Dat is dan op zijn minst nog een kleine meerwaarde. Want als ge de spelers wilt zien trainen, kunt ge evengoed naar de zandberg trekken Volmondig mee eens, ofwel spelen ze een match tegen Westel of Bruhe, ofwel spelen een aantal "uitverkorenen" een matchke tegen de spelers. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Jun 2011, 19:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: voorbijganger schreef: El Corredor schreef: misschien een stijlbreuk maar het programma van die dag vind ik toch maar weinig soeps. Het is gewoon dom om nen fandag te combineren met een "demotraining" als Westerlo en Club Brugge op bezoek komen. Dat was perfect combineerbaar om er een leuke middag & avond van te maken. En als ze dan toch een demotraining willen inlassen, dan moeten ze de gewone mens de kans is laten om is een balleke te shotten met de spelers. Dat is dan op zijn minst nog een kleine meerwaarde. Want als ge de spelers wilt zien trainen, kunt ge evengoed naar de zandberg trekken Volmondig mee eens, ofwel spelen ze een match tegen Westel of Bruhe, ofwel spelen een aantal "uitverkorenen" een matchke tegen de spelers. Ik en Iendrachtzot hebben het voorgesteld,met wat goede wil van de fandagorganisators zou dat dus moeten lukken.Ze moeten zelf eigenlijk alleen maar goed keuren,de ploegen samenstellen enzo zouden wij dan wel voor ons rekening nemen. |
| 14 Jun 2011, 19:35 |
|
|
forumlegende |
bij deze stel ik mij al kandidaat om mee te doen moest er een matchke komen
![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Jun 2011, 19:39 |
|
|
Dries schreef: bij deze stel ik mij al kandidaat om mee te doen moest er een matchke komen ![]() Dat kunnen ze eigenlijk toch niet weigeren,zo'n matchke en dan dat kickerding van opc059 zou dieje fandag toch al ietske beter maken. |
| 14 Jun 2011, 19:42 |
|
| Pagina 9 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Volgende |