|
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
salvador schreef: Iendrachter90 schreef: lot schreef: Da heeft nu niks te maken met hen onderschatten. Ik kan mij gewoon wel voorstellen dat de technische staf tegen dit idee is. Een oefenmatch tegen een andere ploeg is nog iets anders dan tegen supporters. De enige reden dat ik kan bedenken is idd angst voor blessures,maar dan moeten ze hun spelers ook maar verbieden om aan al die zomertoernooien mee te doen,daar zitten zowiezo beenhouwers tussen.Nu zou het een match tegen u eigen supporters zijn en die gaan hun eigen spelers nu wel niet blesseren.Btw,desnoods de spelers zelf laten kiezen é,degene die zich 100procent fit voelen en willen spelen spelen ,de rest niet.We zien wel,we proberen ook maar de fandag wat op te fleuren ![]() Er kan nog een reden zijn waarom de staf dat niet ziet zitten: Stel nu een keer dat de supporters winnen, dan zit ge wel met een zwaar probleem, hé... ![]() Misschien ontdekken we wel een gepaste CM. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Jun 2011, 20:28 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Dries schreef: bij deze stel ik mij al kandidaat om mee te doen moest er een matchke komen ![]() Dat kunnen ze eigenlijk toch niet weigeren,zo'n matchke en dan dat kickerding van opc059 zou dieje fandag toch al ietske beter maken. Als ik mij goed herinner was dat een organisatie van de supportersclubs onderling wat de wedstrijden betreft, the A-team van den Iendracht nam niet deel aan dit tornooi. De organisator ging wel eens bekijken of hij dat kickerding niet voordeliger kon huren, omdat het blijkbaar volgens OPC059 aan de dure kant was. Ik ben geen kenner, maar kost dit zo een bom geld dat de supportersclubs zelf de organisatie van dit tornooi niet in handen nemen? Enfin, blijkbaar is de communicatie hierover weer eens mis gelopen. Heeft OPC059 de organisator Luc Ledegen al eens opgebeld of gemaild hierover, het zou nochtans een leuk tijdverdrijf zijn op de fandag, ik keek er alvast naar uit. Ik had ook liever een fandag gezien met 's avonds als climax een wedstrijd tegen een topper op het programma, maar alles was blijkbaar al geregeld en tot wat die vergadering over de fandag gediend heeft weet ik ook niet want alles blijft gewoon bij hetgene dat zij reeds gepland hadden. Enfin, het zal me worst wezen, ik doe mijn ding en verder zal ik niet wakker liggen van deze fandag. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2011, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Ik heb bericht gekregen:
Morgen gaan ze samenzitten voor de fandag en zal ze het voorstellen... afwachten dus nog steeds eigenlijk ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Jun 2011, 21:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht FANDAG
op onze fandag is er blijkbaar doorlopend een BBQ. Moet je daarvoor kaarten bestellen, of kan je dat daar ter plekke regelen?
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 14 Jun 2011, 21:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: FANDAG
zwetzat schreef: op onze fandag is er blijkbaar doorlopend een BBQ. Moet je daarvoor kaarten bestellen, of kan je dat daar ter plekke regelen? ![]() Bestellen op voorhand Ze moeten toch weten hoeveel eters er komen mail naar [email protected] Misschien kaartenverkoop via de supportersclubs ? Ik zond een uur geleden reeds vragende mail ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jun 2011, 21:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
sas schreef: Bram schreef: wel een opmerkelijke - geslaagde - stijlbreuk wat betreft de affiche 'k zie dat als een compliment durven veranderen is de boodschap ![]() Den Onderkroiper zijn foto's werden gebruikt Ik zal in het komende seizoen nieuwe maken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jun 2011, 21:36 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: sas schreef: Bram schreef: wel een opmerkelijke - geslaagde - stijlbreuk wat betreft de affiche 'k zie dat als een compliment durven veranderen is de boodschap ![]() Den Onderkroiper zijn foto's werden gebruikt Ik zal in het komende seizoen nieuwe maken ![]() Voor mijn part mogen ze diene fandag al afschaffen, al da gedoe voor wat? Is toch geen slimme zet nu deze aankondigingen doen, juist nu de fans hun abbo moeten bestellen, er zullen er veel bij zijn die nu wijselijk zullen afwachten. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2011, 23:01 |
|
|
Vaste Waarde |
kickertornooi gaat door, morgen ist vergaderingsken daar over, dan neem ik wel contact op met de supportersclubs
| 14 Jun 2011, 23:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
OPC059 schreef: kickertornooi gaat door, morgen ist vergaderingsken daar over, dan neem ik wel contact op met de supportersclubs |
| 14 Jun 2011, 23:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Als je gewoon op 26/06 naar de fandag gaat, en daar je nieuw abonnement koopt en cash betaalt, krijg je dan ook dat truitje?
Logisch zou zijn van wel, maar ik hun brief staat er 'betaald voor 26/06'. Het geld overschrijven doe ik liever niet, na de cinema die ze er vorig jaar van gemaakt hebben. Of kent iemand de huidige openingsuren van het secretariaat? |
| 16 Jun 2011, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Stijn schreef: Als je gewoon op 26/06 naar de fandag gaat, en daar je nieuw abonnement koopt en cash betaalt, krijg je dan ook dat truitje? Logisch zou zijn van wel, maar ik hun brief staat er 'betaald voor 26/06'. Het geld overschrijven doe ik liever niet, na de cinema die ze er vorig jaar van gemaakt hebben. Of kent iemand de huidige openingsuren van het secretariaat? Ik heb overgeschreven en heb het betalingsbewijs. Ik kan echter niet naar de fandag, werk gans dat week end. Had hier echter wel ergens gelezen dat je enkel op de fandag zelf dan dat truitje zou krijgen maar daar is in dienen brief die ik gekregen heb niks over terug te vinden en de aankondiging op de officiële site is er alsook NIKS van over weer te vinden ze... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 16 Jun 2011, 12:51 |
|
|
Vaste Waarde
SC Eendracht Aalst organiseert een voorverkoop voor de wedstrijden tegen Club Brugge en KVC Westerlo en dit op 22 juni op het jeugdcomplex zandberg tussen 19 en 21u. Tevens kunnen fans dan ook terecht voor alle vragen in verband met abonnementen.Bron: eendracht-aalst.be
Ik begin mij lichtjes te irriteren aan deze amateuristische praktijken in verband met de communicatie. Er bestaan toch moderne en snelle communicatiemiddelen genoeg om vaak gestelde vragen al te beantwoorden zodat niet iedereen naar de Zandberg hoeft te trekken? Een mail is rap geschreven... De timing is ook weer schitterend. 4 dagen voor de fandag... Hoogstwaarschijnlijk gaat ge ook geen abonnement kunnen kopen op de zandberg, omdat de 'infrastructuur' dat niet toelaat. Normaal zou ik mijn abonnement al lang aangeschaft hebben zoals elk jaar, maar ik twijfel nu zelf al of de 160€ wel goed gaat toekomen en of ik ze dan ook niet kwijt ben, omdat 'er een probleem was'. Ook heb ik een brief aan huis ontvangen voor de vernieuwing van het abonnement. Op de envelop was niets terug te vinden van EA. Alles was op naam van Derowood. Moest mijn euro niet gevallen zijn, dan had ik hem meteen in de vuilbak gesmeten, denkende dat het reclame was. Het zijn maar kleine details, maar in de details maak je het verschil. Ik bekijk misschien alles vanuit een negatief perspectief, maar we spelen nu in 2de klasse. Ze deden vorig seizoen zoveel moeite om nieuwe supporters aan te trekken. Ze vergeten wel dat ze de 'anciens' behoorlijk op de zenuwen aan het werken zijn door deze manier van werken. Enfin, ik hoop op beterschap, hopelijk niet tegen beter weten in.. |
| 16 Jun 2011, 13:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gio schreef: Stijn schreef: Als je gewoon op 26/06 naar de fandag gaat, en daar je nieuw abonnement koopt en cash betaalt, krijg je dan ook dat truitje? Logisch zou zijn van wel, maar ik hun brief staat er 'betaald voor 26/06'. Het geld overschrijven doe ik liever niet, na de cinema die ze er vorig jaar van gemaakt hebben. Of kent iemand de huidige openingsuren van het secretariaat? Ik heb overgeschreven en heb het betalingsbewijs. Ik kan echter niet naar de fandag, werk gans dat week end. Had hier echter wel ergens gelezen dat je enkel op de fandag zelf dan dat truitje zou krijgen maar daar is in dienen brief die ik gekregen heb niks over terug te vinden en de aankondiging op de officiële site is er alsook NIKS van over weer te vinden ze... dat hadden er vorig jaar ook een aantal gedaan. Hun lijst met ontvangen betalingen liep toen maar tot een veel vroegere datum, en iedereen die nadien had overgeschreven, kon er naar fluiten, betalingsbewijs of niet. Ik betaal het liever cash (en ik heb trouwens geen printer). Ik zal de 22ste eens gaan luisteren. |
| 16 Jun 2011, 15:22 |
|
|
Junior
Ik ben maandag 13/06 naar de vvk geweest om info te vragen omtrent de abonnementen, ik wou immers veranderen van zitje.
Ik heb daar mijn naam en wat gegevens op moeten schrijven, men heeft mij verzekerd dat de wijziging goed zou komen. Betalen kon enkel via overschrijving dus niet op de zandberg (wat jammer is). Eergisteren dan ook nog 2x een brief gekregen van Derowood... 1x op mijn naam en 1x op mijn naam en die van mijn vriendin (wij hebben gezamelijke rekening) echt professioneel is dat niet. Kost trouwens alleen maar geld. Ach... tees is gewoon den iendracht ![]() Edit: gratis trui kon ook op een later tijdstip dan de fandag afgehaald worden. |
| 16 Jun 2011, 16:11 |
|
|
Vaste Waarde
Stijn schreef: Als je gewoon op 26/06 naar de fandag gaat, en daar je nieuw abonnement koopt en cash betaalt, krijg je dan ook dat truitje? Logisch zou zijn van wel, maar ik hun brief staat er 'betaald voor 26/06'. Het geld overschrijven doe ik liever niet, na de cinema die ze er vorig jaar van gemaakt hebben. Of kent iemand de huidige openingsuren van het secretariaat? Als je op de fandag je abonnement cash betaalt, krijg je ook je truitje! |
| 16 Jun 2011, 18:33 |
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |