|
|
| Pagina 90 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 88 89 90 91 92 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Misschien heeft dit wel goede gevolgen. Ik veronderstel dat ze (aangezien het zonder DDB onmiddelijk over en out is) snel terug zullen praten en DDB nadien het volledige laken naar zich toe zal trekken.
Dirk moet dan maar eens haar op zijn tanden tonen en de krijtlijnen voor de volgende jaren uitzetten. Ik hoop daarbij dat zijn advies niet zal komen van sjarlatans waarmee hij zich int verleden heeft ingeladen op voetbalvlak. Ik veronderstel - en hoop - toch dat dit een simpel machtspel is, waarbij uiteindelijk iedereen toch op voorhand al weet dat er maar 1 winnaar kan zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2011, 22:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bram schreef: Misschien heeft dit wel goede gevolgen. Ik veronderstel dat ze (aangezien het zonder DDB onmiddelijk over en out is) snel terug zullen praten en DDB nadien het volledige laken naar zich toe zal trekken. Dirk moet dan maar eens haar op zijn tanden tonen en de krijtlijnen voor de volgende jaren uitzetten. Ik hoop daarbij dat zijn advies niet zal komen van sjarlatans waarmee hij zich int verleden heeft ingeladen op voetbalvlak. Ik veronderstel - en hoop - toch dat dit een simpel machtspel is, waarbij uiteindelijk iedereen toch op voorhand al weet dat er maar 1 winnaar kan zijn. Goh ja, een machtsspel... En wie is dan zijn tegenstander? De Roose? |
| 14 Jun 2011, 22:25 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: mijn voorspelling gaat nog rapper uitkomen dan ik had gevreesd. als al het nieuws wat ik hoorde omtrent betalingen, niet inzaaien van terreinen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon, klopt. Dan is dit het begin van het einde! en nu geeft de voorzitter de pijp aan Maarten, wegens een machtsstrijd omtrent de aanstelling van de nieuwe manager?? DDB wou Patricia, De Roose wou Yannick. Iendracht Veroit. ps: toen ze een paar weken zeiden, geef de nieuwe manager en spelers wat krediet, denk ik dat ze dat letterlijk bedoelden... idd El corredor achterstallige betalingen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon en serieuse onenigheid over die gratis truitjes bij het aankopen van abonnement(lees:geld door de ramen goeien)+inzage vd boekhouding weigeren an de andere leden vh bestuur.... ik heb dit ook allemaal uit zeeeeeer goeie bron vernomen.... De Rose is een alleenheerser en onze nieuwe manager is zijn poulain.(lees marionet) |
| 14 Jun 2011, 22:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ge ziet waar rook is vuur,indertijd als ik poste dat het mis was met De Roose en DDB,werd dit meteen de kop ingedrukt dat het allemaal zever was
ik hoop dat DDB terug voorzitter kan worden,en er eens met de grove borstel doorgaat._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Jun 2011, 22:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De (9)Bilde schreef: El Corredor schreef: mijn voorspelling gaat nog rapper uitkomen dan ik had gevreesd. als al het nieuws wat ik hoorde omtrent betalingen, niet inzaaien van terreinen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon, klopt. Dan is dit het begin van het einde! en nu geeft de voorzitter de pijp aan Maarten, wegens een machtsstrijd omtrent de aanstelling van de nieuwe manager?? DDB wou Patricia, De Roose wou Yannick. Iendracht Veroit. ps: toen ze een paar weken zeiden, geef de nieuwe manager en spelers wat krediet, denk ik dat ze dat letterlijk bedoelden... idd El corredor achterstallige betalingen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon en serieuse onenigheid over die gratis truitjes bij het aankopen van abonnement(lees:geld door de ramen goeien)+inzage vd boekhouding weigeren an de andere leden vh bestuur.... ik heb dit ook allemaal uit zeeeeeer goeie bron vernomen.... De Rose is een alleenheerser en onze nieuwe manager is zijn poulain.(lees marionet) Als da hier klopt, ist simpel he. Dan moet De Roose buiten!!! |
| 14 Jun 2011, 22:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Dan mogen ze denk ik ook direct op zoek naar een nieuwe manager.
|
| 14 Jun 2011, 22:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
SC Eendracht Aalst voorzitter Dirk De Bruecker heeft deze morgen zijn mandaat als voorzitter van de raad van bestuur neergelegd. Hij blijft nog lid van de algemene vergadering van SC Eendracht Aalst en blijft ook hoofdsponsorS van de club.
Wij houden onze supporters verder op de hoogte. Het Bestuur mannekes toch ... _________________ OB17 |
| 14 Jun 2011, 22:32 |
|
|
toevallige voorbijganger
man man man, eerst garré die met heel zijnen (gentse) nest afkwam en dan De ridder die hier zich de koning te rijk voelde en nu tees...
anders moeten we de eerste voetbalclub zijn zonder voorzitter.... Sorry dak zo kritisch ben en me zo uitdruk maar tis toch altijd hetzelfste hier in oiljst KV mechelen, Lommel, Beveren enz hebben allemaal in hetzelfde schuitje van ons gezeten maar die hebben al jaren aan één stuk dezelfde mensen in het bestuur en is er geen sprake van macht en vriendjespolitiek. bahalve hier in Oiljst is dit weeral de zoveelste stoelendans na ons faillissement van 10 jaar geleden |
| 14 Jun 2011, 22:33 |
|
|
Freak
boon schreef: man man man, eerst garré die met heel zijnen (gentse) nest afkwam en dan De ridder die hier zich de koning te rijk voelde en nu tees... anders moeten we de eerste voetbalclub zijn zonder voorzitter.... Sorry dak zo kritisch ben en me zo uitdruk maar tis toch altijd hetzelfste hier in oiljst KV mechelen, Lommel, Beveren enz hebben allemaal in hetzelfde schuitje van ons gezeten maar die hebben al jaren aan één stuk dezelfde mensen in het bestuur en is er geen sprake van macht en vriendjespolitiek. bahalve hier in Oiljst is dit weeral de zoveelste stoelendans na ons faillissement van 10 jaar geleden ![]() |
| 14 Jun 2011, 22:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
word het nu eens geen tijd deze topic voorgoed te sluiten aub?
|
| 14 Jun 2011, 22:37 |
|
|
toevallige voorbijganger
ok slecht voorbeeld maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel zeker
![]() |
| 14 Jun 2011, 22:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
supersossis schreef: word het nu eens geen tijd deze topic voorgoed te sluiten aub? En een nieuwe openen Dirk De Bruecker moet voorzitter blijven. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Jun 2011, 22:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: supersossis schreef: word het nu eens geen tijd deze topic voorgoed te sluiten aub? En een nieuwe openen Dirk De Bruecker moet voorzitter blijven. ![]() Ik volg ![]() |
| 14 Jun 2011, 22:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bakkie schreef: Ge ziet waar rook is vuur,indertijd als ik poste dat het mis was met De Roose en DDB,werd dit meteen de kop ingedrukt dat het allemaal zever was ik hoop dat DDB terug voorzitter kan worden,en er eens met de grove borstel doorgaat.Gij moest waarzegger geworden zijn Bakkie ipv forumlegende!! ![]() |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bakkie schreef: supersossis schreef: word het nu eens geen tijd deze topic voorgoed te sluiten aub? En een nieuwe openen Dirk De Bruecker moet voorzitter blijven. ![]() De Bruecker voorzitter, dan voorzitter af, terug voorzitter, terug weg en nu nog eens terugkomen ? Ik vrees dat het wel eens definitief over and out zou kunnen zijn. En dan ? _________________ Iendracht 4ever. |
|
| Pagina 90 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 88 89 90 91 92 … 289 Volgende |