Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 91 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 89 90 91 92 93 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik ga een onrustige nacht tegemoet, ik ben tegelijkertijd kwaad en triestig.
We waren de goede weg op, op een onwaarschijnlijke manier kampioen spelen en eindelijk terug in de klasse waar we thuis horen en nu dit, ik ben er gewoon ziek van.

14 Jun 2011, 22:42
Scholier

pfffffffffffff donderslag bij heldere hemel ( of was em toch ni zo helder)
Ik hoop dat hij met zijn cengen niet naar wetteren trekt he, daar zoeken ze ne nieuwe voorzitter. :(

14 Jun 2011, 22:43
Vaste Waarde

anubis schreef:
Ik hoop dat hij met zijn cengen niet naar wetteren trekt he, daar zoeken ze ne nieuwe voorzitter. :(

:nieje: Yannick De Clercq wordt voorzitter van voetbalclub Standaard Wetteren en blijft voorzitter van basketbalclub Optima Gent. Een unicum in de sportwereld...

14 Jun 2011, 22:45
Scholier

England4ever schreef:
anubis schreef:

:nieje: Yannick De Clercq wordt voorzitter van voetbalclub Standaard Wetteren en blijft voorzitter van basketbalclub Optima Gent. Een unicum in de sportwereld...

is dat al zeker, ik dacht dat die vooral ging helpen zoeken naar een nieuwe voorzitter.
laat ons dat dan maar hopen he.

14 Jun 2011, 22:48
forumlegende

Leeftijd: 43
Kzou graag ne keer weten wat de Flippo hiervan vindt. Als ik mij nie vergis, was hij toch twee handen op nen buik met De Bruecker he.

14 Jun 2011, 22:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bomber schreef:
supersossis schreef:
word het nu eens geen tijd deze topic voorgoed te sluiten aub?

Kdenk dat da alleen mogelijk is als er eens een deftig en stabiel bestuur komt...

edit: btw, mss beter dat al die miserie er nu is en tegen 't begin van 't seizoen opgelost, dan dat dit tijdens het seizoen zelf allemaal voor zou vallen...

Ook al begrijp ik niets van de acties die Frank de laatste weken ZOU genomen hebben (vooral rond aanstelling Yannick dan) toch zou ik hem - zoals er hier wel al doen - niet willen overladen met alle zonden van Egypte. Zoniet heb ik een compleet verkeerd beeld van Frank.
Ik geloof nog altijd dat ons bestuur op zich wel bekwaam is. Alleen kunnen ze het 1) zelf niet aan en 2)Dirk het gros van de rekeningen betaalt en het dan logisch is dat hij hem niets laat opdringen.

Capabel zijn ze zeker wel, stabiel dus niet. Ik reken op De Bruecker om nu voor eens en voor altijd zijn visie door te duwen in alle geledingen. Maar liever niet iets in de aard van project 90 als het eventjes kan ;)

14 Jun 2011, 22:52
Ancien

Hier zijn weer geen woorden voor, waarom altijd de miserie bij den Iendracht?
Ik moet morgen naar Denderleeuw 't zal daar plezant worden. :kots:

14 Jun 2011, 22:54

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Kan Parol of Panoleon ons eens wa meer info geven,wat er loos is.

14 Jun 2011, 23:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
zwawi schreef:
De (9)Bilde schreef:
El Corredor schreef:
mijn voorspelling gaat nog rapper uitkomen dan ik had gevreesd. :cool:

als al het nieuws wat ik hoorde omtrent betalingen, niet inzaaien van terreinen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon, klopt. Dan is dit het begin van het einde!

en nu geeft de voorzitter de pijp aan Maarten, wegens een machtsstrijd omtrent de aanstelling van de nieuwe manager?? DDB wou Patricia, De Roose wou Yannick.

Iendracht Veroit. :hmm:

ps: toen ze een paar weken zeiden, geef de nieuwe manager en spelers wat krediet, denk ik dat ze dat letterlijk bedoelden...

idd El corredor achterstallige betalingen, premie betaling met ITEA geld, spelers die twee maanden moeten wachten op hun loon en serieuse onenigheid over die gratis truitjes bij het aankopen van abonnement(lees:geld door de ramen goeien)+inzage vd boekhouding weigeren an de andere leden vh bestuur.... ik heb dit ook allemaal uit zeeeeeer goeie bron vernomen.... De Rose is een alleenheerser en onze nieuwe manager is zijn poulain.(lees marionet)

Als da hier klopt, ist simpel he. Dan moet De Roose buiten!!!

Op basis van wat? Stomme uitspraak als je de persoon De Roose / de feiten niet kent... Afgaan op één of andere post hier op't forum is wat goedkoop om mensen direct de grond in te boren.

14 Jun 2011, 23:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bakkie schreef:

ik kan dit helaas ook niet. Heb net als iedereen hier het raden naar de reden. Had donderdag Dirk nog aan de lijn en toen bleek er geen vuiltje aan de lucht, de vergadering was wel stroef verlopen, maar er was een consensus bereikt. Morgen weten we mss iets meer, volgens de berichtgeving stopt hij trouwens enkel als voorzitter en blijft hij in de raad van bestuur. Wie weet, mogelijk kan hij zijn leidinggevende job mss niet meer combineren met het voorzitterschap, maar nogmaals, ik heb er op dit moment ook het raden naar.

14 Jun 2011, 23:14

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
panoleon schreef:
Bakkie schreef:

ik kan dit helaas ook niet. Heb net als iedereen hier het raden naar de reden. Had donderdag Dirk nog aan de lijn en toen bleek er geen vuiltje aan de lucht, de vergadering was wel stroef verlopen, maar er was een consensus bereikt. Morgen weten we mss iets meer, volgens de berichtgeving stopt hij trouwens enkel als voorzitter en blijft hij in de raad van bestuur. Wie weet, mogelijk kan hij zijn leidinggevende job mss niet meer combineren met het voorzitterschap, maar nogmaals, ik heb er op dit moment ook het raden naar.

Merci,we zullen dan maar hopen,dat er morgen wa beter nieuws verschijnt.
En nu ga ik proberen :x doken te doen. ;)

14 Jun 2011, 23:18
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
parking voor het stadion stond deze avond bomvol en er was veel activiteit binnen. Er beweegt dus nog iets en er is nog leven in het stadion.

Morgen eens een kaars doen branden voor de heilige Rita en nog eventjes wachten met dat abbonement te betalen. Een T-shirt van 250€ vind ik wat veel en moeilijk uit te leggen aan mijn madam.

14 Jun 2011, 23:36
Junior

Prodialoog schreef:
parking voor het stadion stond deze avond bomvol en er was veel activiteit binnen. Er beweegt dus nog iets en er is nog leven in het stadion.

Morgen eens een kaars doen branden voor de heilige Rita en nog eventjes wachten met dat abbonement te betalen. Een T-shirt van 250€ vind ik wat veel en moeilijk uit te leggen aan mijn madam.

Kan et iets positiever aub, de heilige Rita is voor de hopeloze en onmogelijke gevallen. Ma dan nog :), ge moogt gij nog 100 kaarsen doen branden voor om het even welken heiligen, da helpt allemaal niks uit.

15 Jun 2011, 0:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Ik was eerlijk gezegd niet echt verbaasd om dit nieuws te vernemen. En dat verontrust mij nog het meest...
Jammer voor Dirk, want een voorzitter die er zoveel energie & tijd insteekt, zie ik wel altijd graag aan het werk.

Achja. Onze nieuwe manager zal wel eerstdaags duidelijkheid brengen en communiceren zeker? Hij heeft nu toch bijna 2 maand schoolvakantie.

15 Jun 2011, 0:30
Nationale Ploeg

Misschien barst nu ook wel de luchtbel rond de schulden-afbouw?
El Corredor wees ons hier maanden geleden al op enkele 'simpele' rekenfouten en als ik nu hoor dat de inkomsten dit seizoen afgerekend zijn op gemiddeld 1500 toeschouwers, dan zijn er wel heeeeel veel ticketjes in rook opgegaan. :stom: Eendracht supporter zijn = puur massochisme.

15 Jun 2011, 1:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 89 90 91 92 93 289