Transfers 2010-2011 - Pagina 168 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 166 167 168 169 170 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Smetje schreef:
Wie wordt dan de backup op rechtsback? De Schutter is dan nog de enige die daar in geval van nood kan spelen zeker? Of kan Vervaecke dat ook?

En De Schutter kunt ge eigenlijk centraal achterin al zeker niet meer weghalen dan, want naast Filipovic en De Schutter hebt ge enkel nog Kestens die centraal achterin kan spelen. Als Brecht Moreels weggaat, vind ik persoonlijk dat de spoeling achterin (met amper vier spelers die je kan gebruiken voor de drie posities van rechtsachter en centrale verdediger) toch redelijk dun is.

20 Jun 2011, 13:16
Freak

Leeftijd: 35
Bartos schreef:
Smetje schreef:
Wie wordt dan de backup op rechtsback? De Schutter is dan nog de enige die daar in geval van nood kan spelen zeker? Of kan Vervaecke dat ook?

En De Schutter kunt ge eigenlijk centraal achterin al zeker niet meer weghalen dan, want naast Filipovic en De Schutter hebt ge enkel nog Kestens die centraal achterin kan spelen. Als Brecht Moreels weggaat, vind ik persoonlijk dat de spoeling achterin (met amper vier spelers die je kan gebruiken voor de drie posities van rechtsachter en centrale verdediger) toch redelijk dun is.

Kan heymans eigenlijk ook niet centraal vanachter als flipo of niels zou uitvallen in de loop vant seizoen?Alé als hij komt (maar normaal zeker).

20 Jun 2011, 13:17
Nationale Ploeg

Serbest moet ook weg bij ons buren, omwille van financiele reden.

als den Brecht weg zou gaan en Serebrennikov zou niet komen, is die misschien haalbaar. heeft lengte, ervaring en zal ook wel op verdedigende mid uit de voeten kunnen zeker ?

vindt Vandenbrande naar Temse ook wel straffe transfer.

20 Jun 2011, 13:26
Ancien

Leeftijd: 47
josken1 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ze hopen nog steeds op serrebrennkov,maar die blijft zelf hopen dat een eersteklasser hem nog wilt.
Heymans die zou zeker nog komen.

Volgens mij is hij alles behalve gemotiveerd om in 2de te komen spelen. Dringend op zoek naar een andere oplossing aub.

Ja maar, wacht hé, mannekes...kent hij eigenlijk den iendracht wel? Qua volk, ambitie en traditie? Qua beleving? Ik denk het niet? Ge zou beter wa mensen optrommelen en naar een training van Cercle afzakken met de nodige steun en spandoeken voor hem. Iemand die niet gemotiveerd is moet ge kunnen motiveren hé. In mijnen tijd als schoolmeester moest dat ook. Zorg dat wij hem graag willen/zien.

20 Jun 2011, 16:50
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
witzwet schreef:
josken1 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ze hopen nog steeds op serrebrennkov,maar die blijft zelf hopen dat een eersteklasser hem nog wilt.

Volgens mij is hij alles behalve gemotiveerd om in 2de te komen spelen. Dringend op zoek naar een andere oplossing aub.

Ja maar, wacht hé, mannekes...kent hij eigenlijk den iendracht wel? Qua volk, ambitie en traditie? Qua beleving? Ik denk het niet? Ge zou beter wa mensen optrommelen en naar een training van Cercle afzakken met de nodige steun en spandoeken voor hem. Iemand die niet gemotiveerd is moet ge kunnen motiveren hé. In mijnen tijd als schoolmeester moest dat ook. Zorg dat wij hem graag willen/zien.

Dat denk ik er ook van, of denkte da iemand gelijk Filipovic anders zou teruggekomen zen nor den Iendracht had hij hier oorspronkelijk nooit gespeeld? Ok dat is een ander verhaal mor als ge nen Serrebrennikov kunt laten zien wat voor een supporters wij zijn en bij wat voor een ploeg hij kan spelen dat dat zeker meespeelt in zijn beslissing.

20 Jun 2011, 16:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
witzwet schreef:
josken1 schreef:
Iendrachter90 schreef:

:crazy:

Ze zullen daar is lachen denkek ...

Serrebrennikov zal tekenen waar hij het meeste zal verdienen... Hoe zou je zelf zijn, op zijne leeftijd is het een kwestie van er nog alles uit te halen hoor.

20 Jun 2011, 17:18
Junior

serebreniko is nog steeds in de running. Heymans zou wel niet komen. Zou bij Wetteren blijven

20 Jun 2011, 17:40
nieuw in de eerste ploeg

scarfie schreef:
serebreniko is nog steeds in de running. Heymans zou wel niet komen. Zou bij Wetteren blijven

Het bedrag dat Serebrennikov vraagt(vroeg) is nog veel meer dan het het dubbele van het driedubbele dat Wouter zou gevraagd hebben.En dus onbetaalbaar.Ofwel is dat driedubbele heel weinig. ;)

20 Jun 2011, 18:03
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
zwawi schreef:
Serebrennikov mogen ze van mijn part gerust zo laten. Nijg gemotiveerd is hij precies nie en da zal wel ne vrij dure vogel zijn ook.

Sorry ze man, maar de motivatie die afhangt van hoe rap iemand zijn contract tekent?
Zijn alle transfers op het einde van de transferperiode dan slechte transfers?
Als je enkel spelers wil van wie het de levensdroom is om voor Eendracht Aalst te spelen ga je er ook niet geraken hoor.
Hij zal spelen waar hij het meest verdient. En je kan hem verdorie nog geen ongelijk geven ook toch?

Van mij mogen ze hem nog altijd als optie houden, als ze het kunnen betalen. Liever één goeie speler, dan twee halve waarvan je hoopt dat er één het niveau gaat omhoog tillen.

20 Jun 2011, 19:45
toevallige voorbijganger

Ben juist terug van den training en het eerste wat me opviel was dat depoitre toch nog wat last heeft en dat het veld er waardeloos bijligt.. daar mogen ze toch eens iets aan doen... en met het tenue dat ze trainde was ook maar onozel en da moe morgen ten in de gazet kommen ? :D de uittruikes van vorig jaar en de thuisbroekskes van over 2 jaar :d achja :D

++ punten : Ode Thompson en Bas Vervaeke hadden toch een eerste goede indruk..
- - punten : Die balaj was wat zozo ( maja is normaal nen jonge gast in zo een ploeg terecht komt) en dan diene van renterghem.. khad hem eigenlijk wat groter verwacht maar heeft toch soms goeie acties laten zien...
- - : Den brecht moreels was er niet op training dusja kdenk dat diene zijn contract al getekend heeft...
.

20 Jun 2011, 20:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Op een eerste training al + en - punten geven :crazy:
Kunde gij de Marcel niet vervangen.

20 Jun 2011, 21:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Komen er dit seizoen eigenlijk beloften (definitief) bij de A-kern? De Gussemé of die anderen die eind vorig seizoen meetrainden/invielen?

Is er bij de beloften eventueel iemand die de plaats van Brecht als backup voor de rechtsback kan innemen mocht die vertrekken? Ik dacht dat die Aster ofzo een talentvolle verdediger was?

20 Jun 2011, 21:30
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bakkie schreef:

Da vind ik idd ook wel :crazy:

20 Jun 2011, 21:40
Freak

Leeftijd: 35
Depoitre en yombo trainden trouwens apart.

20 Jun 2011, 22:11
Ancien

Leeftijd: 56
Bakkie schreef:

:lol: :plat:

20 Jun 2011, 22:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 166 167 168 169 170 345