|
|
| Pagina 102 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 100 101 102 103 104 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
The Blackwans schreef: In deze discussie heb ik mij nog niet willen moeien omdat het simpelweg weeral eens te dwaas is voor woorden. Zo'n prachtige club als de onze, een supporterslegioen dat hondstrouw is, de mooie stad die Aalst is (geworden) en dan nog slagen ze er hier keer op keer in om het op bestuursniveau te verkloten. Je zou er stilaan ziek van worden. Wat is dat eigenlijk met DDB ? Diene mens heft al heel veel gedaan voor Eendracht Aalst, dat zeker wel. Maar eerlijk gezegd moet ik telkens ik hem hoor spreken wel eens de wenkbrauwen fronsen. Spreekvaardig is hij allesbehalve! Dat intervieuw op TV Oost, waar hij echt ongeloofelijk hard op de man af gaat ( YVA ) is daar getuige van. Ik vraag me zelfs af in hoeverre FDR al niet de hele tijd de touwtjes in handen heeft ?! Woon maar eens een supportersvergadering bij en je zal meteen merken wat ik bedoel. Soit, DDB en FDR vormen volgens mij wel een tandem die onze club ergens kan brengen, hopen dus dat dat nog goed komt, al hou ik nu al mijn hart vast. Ook YVA is volgens mij een persoon die de club veel goeds kan bijbrengen, al vraag ik me af of hij als manager wel genoeg ervaring en kennis heeft. De enige persoon die ik in onze club liever niet zie blijven is onze sportief verantwoordelijk MVDS. Ik hoor van personen die het kunnen weten (mensen uit het voetbalmillieu die totaal geen binding hebben met onze club en dus zonder vooroordelen spreken) dat zo iemand niet geschikt is om sportief een club in tweede klasse (want ze mogen eens wakker worden in de Bredestraat, wij zijn een tweedeklasser) te leiden. Hij zit er ook altijd bij als iemand die weinig blijk geeft van interesse en waarmee geen gesprek te voeren is, hij heeft immers toch altijd gelijk en supporters zijn supporters en die moeten inkom betalen, roepen in de tribune en verder zwijgen. Onderhandelingen met inkomende transfers zouden ook op deze manier verlopen en daar heb ik mijn vragen bij. Akkoord, hier ga ik ook nogal op de man af, wie denkt dat ik hier te ver ga mag gerust PM'en, geen zin om ambras te maken in dit publieke gedeelte. Nu moet ik voorlopig echter wel mijn mond houden en de resultaten afwachten, maar ook hier hou ik alweer mijn hart vast. DDB en FDR moeten maar eens rustig gaan eten en proberen de scheve situatie recht te zetten, anders zouden we als supporters tegen nieuwjaar wel weer eens op de barricade zullen moeten springen. Daar heb ik nu eens geen zin in, in een stabiel bestuur des te meer. Bekwame mensen op de juiste plaats en een misschien best een manager van buitenaf die verantwoording moet afleggen t.o.v. het bestuur. Dat hebben we nodig. Misschien moeten we maar eens als supporters iets proberen. Op Standard hebben ze geld bijeen gezocht via de supporters om zodoende die aandelen van dat oud mens op te komen en zo deel uit te maken van het bestuur. Maarja, net als het bestuur kunnen ook onze supporters waarschijnlijk niet Eendrachtig uit de hoek komen om iemand af te vaardigen om voor ons te vertegenwoordigen, daarvoor lopen er hier teveel rond die zelf graag alles te zeggen hebben. Eendracht Aalst, als bijna 100jaar, maar van Eendracht is er weinig sprake. Misschien nog eens nadenken over een naamsverandering * DIEPE ZUCHT* je geeft het gevoel van heel veel supporters weer , dus ik denk niet dat je veel pb's gaat krijgen... |
| 19 Jun 2011, 13:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: The Blackwans schreef: In deze discussie heb ik mij nog niet willen moeien omdat het simpelweg weeral eens te dwaas is voor woorden. Zo'n prachtige club als de onze, een supporterslegioen dat hondstrouw is, de mooie stad die Aalst is (geworden) en dan nog slagen ze er hier keer op keer in om het op bestuursniveau te verkloten. Je zou er stilaan ziek van worden. Wat is dat eigenlijk met DDB ? Diene mens heft al heel veel gedaan voor Eendracht Aalst, dat zeker wel. Maar eerlijk gezegd moet ik telkens ik hem hoor spreken wel eens de wenkbrauwen fronsen. Spreekvaardig is hij allesbehalve! Dat intervieuw op TV Oost, waar hij echt ongeloofelijk hard op de man af gaat ( YVA ) is daar getuige van. Ik vraag me zelfs af in hoeverre FDR al niet de hele tijd de touwtjes in handen heeft ?! Woon maar eens een supportersvergadering bij en je zal meteen merken wat ik bedoel. Soit, DDB en FDR vormen volgens mij wel een tandem die onze club ergens kan brengen, hopen dus dat dat nog goed komt, al hou ik nu al mijn hart vast. Ook YVA is volgens mij een persoon die de club veel goeds kan bijbrengen, al vraag ik me af of hij als manager wel genoeg ervaring en kennis heeft. De enige persoon die ik in onze club liever niet zie blijven is onze sportief verantwoordelijk MVDS. Ik hoor van personen die het kunnen weten (mensen uit het voetbalmillieu die totaal geen binding hebben met onze club en dus zonder vooroordelen spreken) dat zo iemand niet geschikt is om sportief een club in tweede klasse (want ze mogen eens wakker worden in de Bredestraat, wij zijn een tweedeklasser) te leiden. Hij zit er ook altijd bij als iemand die weinig blijk geeft van interesse en waarmee geen gesprek te voeren is, hij heeft immers toch altijd gelijk en supporters zijn supporters en die moeten inkom betalen, roepen in de tribune en verder zwijgen. Onderhandelingen met inkomende transfers zouden ook op deze manier verlopen en daar heb ik mijn vragen bij. Akkoord, hier ga ik ook nogal op de man af, wie denkt dat ik hier te ver ga mag gerust PM'en, geen zin om ambras te maken in dit publieke gedeelte. Nu moet ik voorlopig echter wel mijn mond houden en de resultaten afwachten, maar ook hier hou ik alweer mijn hart vast. DDB en FDR moeten maar eens rustig gaan eten en proberen de scheve situatie recht te zetten, anders zouden we als supporters tegen nieuwjaar wel weer eens op de barricade zullen moeten springen. Daar heb ik nu eens geen zin in, in een stabiel bestuur des te meer. Bekwame mensen op de juiste plaats en een misschien best een manager van buitenaf die verantwoording moet afleggen t.o.v. het bestuur. Dat hebben we nodig. Misschien moeten we maar eens als supporters iets proberen. Op Standard hebben ze geld bijeen gezocht via de supporters om zodoende die aandelen van dat oud mens op te komen en zo deel uit te maken van het bestuur. Maarja, net als het bestuur kunnen ook onze supporters waarschijnlijk niet Eendrachtig uit de hoek komen om iemand af te vaardigen om voor ons te vertegenwoordigen, daarvoor lopen er hier teveel rond die zelf graag alles te zeggen hebben. Eendracht Aalst, als bijna 100jaar, maar van Eendracht is er weinig sprake. Misschien nog eens nadenken over een naamsverandering * DIEPE ZUCHT* je geeft het gevoel van heel veel supporters weer , dus ik denk niet dat je veel pb's gaat krijgen... Toch wel een positieve PB van mij ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jun 2011, 13:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
The Blackwans schreef: In deze discussie heb ik mij nog niet willen moeien omdat het simpelweg weeral eens te dwaas is voor woorden. Zo'n prachtige club als de onze, een supporterslegioen dat hondstrouw is, de mooie stad die Aalst is (geworden) en dan nog slagen ze er hier keer op keer in om het op bestuursniveau te verkloten. Je zou er stilaan ziek van worden. Wat is dat eigenlijk met DDB ? Diene mens heft al heel veel gedaan voor Eendracht Aalst, dat zeker wel. Maar eerlijk gezegd moet ik telkens ik hem hoor spreken wel eens de wenkbrauwen fronsen. Spreekvaardig is hij allesbehalve! Dat intervieuw op TV Oost, waar hij echt ongeloofelijk hard op de man af gaat ( YVA ) is daar getuige van. Ik vraag me zelfs af in hoeverre FDR al niet de hele tijd de touwtjes in handen heeft ?! Woon maar eens een supportersvergadering bij en je zal meteen merken wat ik bedoel. Soit, DDB en FDR vormen volgens mij wel een tandem die onze club ergens kan brengen, hopen dus dat dat nog goed komt, al hou ik nu al mijn hart vast. Ook YVA is volgens mij een persoon die de club veel goeds kan bijbrengen, al vraag ik me af of hij als manager wel genoeg ervaring en kennis heeft. De enige persoon die ik in onze club liever niet zie blijven is onze sportief verantwoordelijk MVDS. Ik hoor van personen die het kunnen weten (mensen uit het voetbalmillieu die totaal geen binding hebben met onze club en dus zonder vooroordelen spreken) dat zo iemand niet geschikt is om sportief een club in tweede klasse (want ze mogen eens wakker worden in de Bredestraat, wij zijn een tweedeklasser) te leiden. Hij zit er ook altijd bij als iemand die weinig blijk geeft van interesse en waarmee geen gesprek te voeren is, hij heeft immers toch altijd gelijk en supporters zijn supporters en die moeten inkom betalen, roepen in de tribune en verder zwijgen. Onderhandelingen met inkomende transfers zouden ook op deze manier verlopen en daar heb ik mijn vragen bij. Akkoord, hier ga ik ook nogal op de man af, wie denkt dat ik hier te ver ga mag gerust PM'en, geen zin om ambras te maken in dit publieke gedeelte. Nu moet ik voorlopig echter wel mijn mond houden en de resultaten afwachten, maar ook hier hou ik alweer mijn hart vast. DDB en FDR moeten maar eens rustig gaan eten en proberen de scheve situatie recht te zetten, anders zouden we als supporters tegen nieuwjaar wel weer eens op de barricade zullen moeten springen. Daar heb ik nu eens geen zin in, in een stabiel bestuur des te meer. Bekwame mensen op de juiste plaats en een misschien best een manager van buitenaf die verantwoording moet afleggen t.o.v. het bestuur. Dat hebben we nodig. Misschien moeten we maar eens als supporters iets proberen. Op Standard hebben ze geld bijeen gezocht via de supporters om zodoende die aandelen van dat oud mens op te komen en zo deel uit te maken van het bestuur. Maarja, net als het bestuur kunnen ook onze supporters waarschijnlijk niet Eendrachtig uit de hoek komen om iemand af te vaardigen om voor ons te vertegenwoordigen, daarvoor lopen er hier teveel rond die zelf graag alles te zeggen hebben. Eendracht Aalst, als bijna 100jaar, maar van Eendracht is er weinig sprake. Misschien nog eens nadenken over een naamsverandering * DIEPE ZUCHT* Niets maar dan ook niets aan toe te voegen... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Jun 2011, 20:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Van mij mag je deze post zelfs zo gaan bezorgen aan ons bestuur, dan weten ze meteen waar ze aan toe zijn.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Jun 2011, 20:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
The Blackwans schreef: Op Standard hebben ze geld bijeen gezocht via de supporters om zodoende die aandelen van dat oud mens op te komen Toch één kleine opmerking. Dat oud mens van Standard is een jaar of 40 en mag gerust nog gezien worden Voor de rest overigens ook niks aan toe te voegen. |
| 20 Jun 2011, 9:09 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bartos schreef: The Blackwans schreef: Op Standard hebben ze geld bijeen gezocht via de supporters om zodoende die aandelen van dat oud mens op te komen Toch één kleine opmerking. Dat oud mens van Standard is een jaar of 40 en mag gerust nog gezien worden Voor de rest overigens ook niks aan toe te voegen. inderdaad heb een artikel van haar gelezen en ze heeft redelijk wat verstand |
| 20 Jun 2011, 10:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Vandaag mailtje gestuurd omdat ik vraag had ivm mijn abonnement... had na 10 minuten al antwoord van Yannick. Op dat vlak is die dus al heel goed bezig
![]() _________________
|
| 20 Jun 2011, 11:31 |
|
|
Scholier
Fanatix schreef: Vandaag mailtje gestuurd omdat ik vraag had ivm mijn abonnement... had na 10 minuten al antwoord van Yannick. Op dat vlak is die dus al heel goed bezig ![]() Voor onze partybus bij de carnavalsmatch was alles ook heel goed geregeld. Asl het goed is mag ook ook eens gezegd worden hé ![]() |
| 20 Jun 2011, 12:50 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Ook bij mij een zeer snel antwoord op vragen omtrent mijn abo, ik zal het antwoord hier zetten, ik denk dat sommigen hier ook wel mee geholpen zullen zijn
't Mag idd gezegd worden als 't goe is!Citeer: Beste, Vooreerst mijn dank voor de aankoop van een abonnement. De afhaalmomenten worden vanavond vastgelegd en zullen eerstdaags bekendgemaakt worden via de website en pers. Mvg, Yannick Van Aken namens Eendracht Aalst |
| 20 Jun 2011, 14:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Madman schreef: Ook bij mij een zeer snel antwoord op vragen omtrent mijn abo, ik zal het antwoord hier zetten, ik denk dat sommigen hier ook wel mee geholpen zullen zijn 't Mag idd gezegd worden als 't goe is!Citeer: Beste, Vooreerst mijn dank voor de aankoop van een abonnement. De afhaalmomenten worden vanavond vastgelegd en zullen eerstdaags bekendgemaakt worden via de website en pers. Mvg, Yannick Van Aken namens Eendracht Aalst ik heb zelfs mijnen brief nog niet gekregen ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 20 Jun 2011, 18:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
20-06-2011 -Bestel je abonnement online
Het seizoen 2010-2011 zit er nog maar net op of we kijken al uit naar het nieuwe seizoen in tweede nationale. Alle info omtrent ticketing en abonnementen zijn te downloaden via deze link. Vergeet ook niet dat iedereen die een abonnement voor 26/06/2011 zal betalen de eigenaar wordt van een nieuw spelersshirt ! Via onderstaande link is het mogelijk je abonnement te bestellen via eendracht-aalst.be. Met alle vragen over abonnementen kan u tevens terecht op [email protected] Bron: eendracht-aalst.be - meer info Ze zijn echt wakker bij aalst ![]() |
| 20 Jun 2011, 23:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik had mijn naam al op een papiertje geschreven bij de vvk voor Westel en Club en had reeds betaald, maar ik heb het online formulier toch nog eens ingevuld.
|
| 20 Jun 2011, 23:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jomo, is het nu betalen voor de 26sten of is op de fandag betalen nog genoeg?
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 21 Jun 2011, 11:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gaskonijn schreef: Jomo, is het nu betalen voor de 26sten of is op de fandag betalen nog genoeg? Misschien best allebei doen, dan zijt ge zeker . |
| 21 Jun 2011, 11:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
We krijgen deze week nog verrassend nieuws over de bestuursperikelen, reken maar!
| 21 Jun 2011, 21:00 |
|
| Pagina 102 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 100 101 102 103 104 … 289 Volgende |