|
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 240 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Eendracht Aalst spullen te koop op het net
Elektronized schreef: Of da da een uniek stuk is, daar spreekek mij ni over uit, want kweet et ni... En tis mss een dom idee, maar ist ni mogelijk da de supporterclubs ofzo samenleggen om die bal te kopen, en dan tentoon te stellen in het PC stadion zelf ? Tis maar een idee he lijkt me een goed idee, kan niet meer zijn dan een paar eurocent per lid _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Jun 2011, 16:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Elektronized schreef: En tis mss een dom idee, maar ist ni mogelijk da de supporterclubs ofzo samenleggen om die bal te kopen, en dan tentoon te stellen in het PC stadion zelf ? Tis maar een idee he Ge hebt overschot van gelijk ... tis inderdaad een dom idee . |
| 22 Jun 2011, 17:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Bartos schreef: Elektronized schreef: En tis mss een dom idee, maar ist ni mogelijk da de supporterclubs ofzo samenleggen om die bal te kopen, en dan tentoon te stellen in het PC stadion zelf ? Tis maar een idee he Ge hebt overschot van gelijk ... tis inderdaad een dom idee .da was gwn mr een ideeken ze |
| 22 Jun 2011, 18:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bomber schreef: Regelt dat eens, dat de supportersclubs diejen bal samen kopen.. En waar ga je hem dan zetten? Moest het ESV opnieuw tot leven komen en de clubs een bijdrage regelen voor dit soort dingen dan mss, maar dan nog, waar trek je dan de grens van dingen die worden opgekocht... En Yves heeft groot gelijk dat hij niet alles opkoopt, hij kan anders 2 shiften gaan werken per dag ![]() voor zover ik hier alles wat gelezen heb omtrent dienen dommen bal, is er niemand die gevraagd heeft dat Yves hem zou moeten kopen, dus alle opmerkingen dien aangaande slaan nergens op einde _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Jun 2011, 19:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwetzat schreef: Bomber schreef: Regelt dat eens, dat de supportersclubs diejen bal samen kopen.. En waar ga je hem dan zetten? Moest het ESV opnieuw tot leven komen en de clubs een bijdrage regelen voor dit soort dingen dan mss, maar dan nog, waar trek je dan de grens van dingen die worden opgekocht... En Yves heeft groot gelijk dat hij niet alles opkoopt, hij kan anders 2 shiften gaan werken per dag ![]() voor zover ik hier alles wat gelezen heb omtrent dienen dommen bal, is er niemand die gevraagd heeft dat Yves hem zou moeten kopen, dus alle opmerkingen dien aangaande slaan nergens op einde Edit _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 22 Jun 2011, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Jun 2011, 19:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
@Electonized maak je niet druk ik ben je zelfs dankbaar de link te vermelden wat de bal betreft, want had de startprijs maar 25 Euro geweest, waren er al meerdere supporters die een bod deden.
Ik heb niet mijn twijfels aan de echtheid doch aan de waarde van deze bal. Sentimenteel is dat misschien 250 Euro waard maar als gewoon attribuut zou ik daar maximum 50 à 75 Euro aan geven. Is in feite géén slecht idee om dat aan te kopen om in PC stadion te zetten, maar de aankoop is in feite iets voor de club zelf. Ik zal dat eens op tafel gooien op de Fandag @Zwetzat je voorstel was goed bedoelt _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jun 2011, 21:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bomber schreef: Regelt dat eens, dat de supportersclubs diejen bal samen kopen.. En waar ga je hem dan zetten? Moest het ESV opnieuw tot leven komen en de clubs een bijdrage regelen voor dit soort dingen dan mss, maar dan nog, waar trek je dan de grens van dingen die worden opgekocht... En Yves heeft groot gelijk dat hij niet alles opkoopt, hij kan anders 2 shiften gaan werken per dag ![]() Ben al jaren voorstander van een soort "ESV" zoals in het verleden... Maar dit ter zijde... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 22 Jun 2011, 22:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gio schreef: Bomber schreef: Regelt dat eens, dat de supportersclubs diejen bal samen kopen.. En waar ga je hem dan zetten? Moest het ESV opnieuw tot leven komen en de clubs een bijdrage regelen voor dit soort dingen dan mss, maar dan nog, waar trek je dan de grens van dingen die worden opgekocht... En Yves heeft groot gelijk dat hij niet alles opkoopt, hij kan anders 2 shiften gaan werken per dag ![]() Ben al jaren voorstander van een soort "ESV" zoals in het verleden... Maar dit ter zijde... Moet toch mogelijk zijn om dat terug tot leven te roepen of ni? |
| 22 Jun 2011, 22:38 |
|
|
Onderkroiper schreef: @Electonized maak je niet druk ik ben je zelfs dankbaar de link te vermelden wat de bal betreft, want had de startprijs maar 25 Euro geweest, waren er al meerdere supporters die een bod deden. Ik heb niet mijn twijfels aan de echtheid doch aan de waarde van deze bal. Sentimenteel is dat misschien 250 Euro waard maar als gewoon attribuut zou ik daar maximum 50 à 75 Euro aan geven. Is in feite géén slecht idee om dat aan te kopen om in PC stadion te zetten, maar de aankoop is in feite iets voor de club zelf. Ik zal dat eens op tafel gooien op de Fandag @Zwetzat je voorstel was goed bedoelt mè gedacht _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Jun 2011, 22:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Wie alsnog aan een prikje het vaandeltje wil aankopen van Eendracht Aalst - Levski Sofia, krijgt de mogelijkheid, want dit staat te koop op E-bay voor 6,90 € + 2,30 € verzendkosten = 9,20 € wat minder is als de oorspronkele 12,50 €
http://cgi.benl.ebay.be/vaandel-EENDRACHT-AALST-LEVSKI-SOFIA-UEFA-CUP-1995-/140584578162?pt=LH_DefaultDomain_123&hash=item20bb7e6c72 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jul 2011, 13:58 |
|
|
Voor diegenen die dit nog niet hebben
http://cgi.benl.ebay.be/SOFIA-ROEIME-CD-EENDRACHT-AALST-/200635727334?pt=BENL_Muziek_Cd_s_1&hash=item2eb6d23de6 http://cgi.benl.ebay.be/EENDRACHT-AALST-VIERT-KARNAVAL-1995-/200635727331?pt=BENL_Muziek_Cd_s_1&hash=item2eb6d23de3 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Jul 2011, 15:14 |
|
|
forumlegende
Ik wist niet waar het juist te zetten maar ik vond tussen mijn oude dassen eentje van den Eendracht.
Hij moet in onze eersteklasseperiode uitgebracht zijn denk ik. Iemand interesse? Misschien voor de expo? Wie hem wil krijgt hem, maar ik wil voorrang geven aan onderkroiper voor zijn collectie! |
| 01 Aug 2011, 17:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Jean schreef: Ik wist niet waar het juist te zetten maar ik vond tussen mijn oude dassen eentje van den Eendracht. Hij moet in onze eersteklasseperiode uitgebracht zijn denk ik. Iemand interesse? Misschien voor de expo? Wie hem wil krijgt hem, maar ik wil voorrang geven aan onderkroiper voor zijn collectie! Ik em oeik azoe nog iejnen. Mé ons kampioenenmatch addek em zelfs oan. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 01 Aug 2011, 17:46 |
|
|
Jean schreef: Ik wist niet waar het juist te zetten maar ik vond tussen mijn oude dassen eentje van den Eendracht. Hij moet in onze eersteklasseperiode uitgebracht zijn denk ik. Iemand interesse? Misschien voor de expo? Wie hem wil krijgt hem, maar ik wil voorrang geven aan onderkroiper voor zijn collectie! Vermits ik dit NIET bezit, heb ik daar uiteraard interesse in. Graag geef ik daar zelfs 5 Euro voor zodat deze dat met gerstennat van eigenaar kan wisselen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Aug 2011, 23:17 |
|
|
forumlegende
Onderkroiper schreef: Jean schreef: Ik wist niet waar het juist te zetten maar ik vond tussen mijn oude dassen eentje van den Eendracht. Hij moet in onze eersteklasseperiode uitgebracht zijn denk ik. Iemand interesse? Misschien voor de expo? Wie hem wil krijgt hem, maar ik wil voorrang geven aan onderkroiper voor zijn collectie! Vermits ik dit NIET bezit, heb ik daar uiteraard interesse in. Graag geef ik daar zelfs 5 Euro voor zodat deze dat met gerstennat van eigenaar kan wisselen ![]() Je krijgt dat gratis maat, ik weet dat jij er iets super tof mee doet. Ik heb trouwens nog een luxe-stylo in een harde koker en de bovernkant van die koker is het logo van den Eendracht. Ook dit dateert uit onze eersteklasse periode. Weer dezelfde regel : als onderkroiper dit nog niet heeft is het voor hem, anders voor diegene die het wil. |
| 02 Aug 2011, 13:49 |
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 240 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |