Transfers 2010-2011 - Pagina 172 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 170 171 172 173 174 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers 2010-2011
Jongens toch hier zitten wat zagen bijeen, de ploeg speelt los kampioen en de kern wordt bijeen gehouden.
Alleen dat is al genoeg om goed mee te draaien in tweede.
En gene lincksback? Who cares, indertijd speelde Peter Cooman daar - ne centrale middenvelder - tegen zijn voet en toen was er ook kritiek op Fazekas... tot ze de eindronde wonnen!

22 Jun 2011, 19:35
Ancien

Leeftijd: 46
champagne schreef:

Serebrenikov wil gerust naar aalst komen.
Maar het is zijne manager dat hem liever stalt bij een eersteklasser.
Trouwens cercle was ook akkoord.
Maarja die managers hé.

Tja, het is diene mens zijn werk hé en bij een eersteklasser zal hij zelf ook nog iets opstrijken... Soit, reden te meer dat je op meer dan een paard had moeten wedden - zet wat extra druk op de ketel naar diene manager toe... Als Sergiy zijne manager ons nu aan het lijntje zou houden tot eind juli en dan toch nog voor een andere ploeg kiest, ben je altijd gezien... Tuurlijk was Cercle akkoord: hij moet weg maar ligt nog onder contract - elke kandidaat overnemer is goed dan voor de vereniging...

22 Jun 2011, 19:41
Freak

in die oefenmatchen kunnen er toch ook nog testers meespelen.misschien zit daar wel iets tussen. :wadde:

22 Jun 2011, 19:54
Ancien

Zienaa schreef:
Hugo schreef:
Zienaa schreef:
Ik vraag me af wie kop van jut gaat zijn als het volgend seizoen slecht gaat.

Trainer buiten en bestuur buiten! :lol:

Daar vrees ik dus voor als ze toch iemand de schuld moeten geven.

Dat zal niet gebeuren hoor... Leuke bijkomstigheid bij het artikel in de krant vandaag: de spelers die kwamen, kwamen er allemaal op voorspraak van BVR... Ik interpreteer dat dus als volgt: indien BVR deze spelers niet had voorgesteld en niet had aangedrongen op hun komst, hadden we dus op dit moment 0,0 versterking binnengehaald tegenover drie vertrekkers... Schoon...

Wat me wel opvalt, is de melding over Brecht - snap niet dat ze hem hebben gevraagd om te vertrekken. Deze speler stond een heel seizoen in de basis in zijn eerste seizoen, krijgt prompt een contractverlenging van 2 jaar en mede daardoor zoekt een andere speler op die positie andere oorden op. Wordt plots bij de start van vorig seizoen gepasseerd (was al zo van in de galawedstrijd tegen Anderlecht), maar speelt toch nog meer wedstrijden dan hij zelf aanvankelijk nog had durven hopen... Kreeg bovendien amper nog een kans op zijn beste positie, maar in de wedstrijden zoals op Hoogstraten, liet hij ook zien op andere posities nog een meerwaarde te kunnen zijn... Snap die move dus niet goed en eerlijk gezegd, ik hou mijn hart al vast wie er vanaf vrijdag naast zal worden gezet...

Vorig seizoen bij het seizoensbegin afgeserveerd: Kestens, Brecht, Podevijn, Coppens - allemaal hebben ze zich terug in de ploeg geknokt, niet in het minst op basis van inzet, karakter en mentaliteit. En twee ervan zouden we dus nu al kwijt zijn, door eigen toedoen dan nog... Dat begrijp ik toch niet zo goed...

22 Jun 2011, 19:55
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
champagne schreef:

Serebrenikov wil gerust naar aalst komen.
Maar het is zijne manager dat hem liever stalt bij een eersteklasser.
Trouwens cercle was ook akkoord.
Maarja die managers hé.

Tja, het is diene mens zijn werk hé en bij een eersteklasser zal hij zelf ook nog iets opstrijken... Soit, reden te meer dat je op meer dan een paard had moeten wedden - zet wat extra druk op de ketel naar diene manager toe... Als Sergiy zijne manager ons nu aan het lijntje zou houden tot eind juli en dan toch nog voor een andere ploeg kiest, ben je altijd gezien... Tuurlijk was Cercle akkoord: hij moet weg maar ligt nog onder contract - elke kandidaat overnemer is goed dan voor de vereniging...

7 % voor de manager.
Eerste keuze was van nieuwenhuyze hé
maar dienen kiest voor oudenaarde.
Maar geef de hoop niet op voor sergiy, als zijne manager hem niet kan slijten aan een eersteklasser dan gaan we een goei zaak doen.

22 Jun 2011, 20:00
Ancien

waly 2 schreef:
in die oefenmatchen kunnen er toch ook nog testers meespelen.misschien zit daar wel iets tussen. :wadde:

In de voorbereiding moet je vooral aan automatismen werken met de spelers waar je op rekent bij de seizoensstart... Als je uw oefencampagne moeten aanvatten met een batterij testers mag je die eenheid al meteen vergeten... Testers zijn volgens mij nog goed in te passen op aanvallende posities: spitsen, flankaanvallers, eventueel een vleugelback... Maar nu zijn we op zoek naar een centrale, sturende middenvelder wat een cruciale rol is in uw team. De brug tussen aanval en verdediging, centraal in de as... Daar moet je niet te veel liggen klooien - een slechte voorbereiding hoeft geen ramp te zijn, maar voor het vertrouwen van de rest van het team is het alvast niet goed: dat zagen we in ons moeilijk jaar onder Limpens/Dillen/VDH nog niet zo lang geleden... Desastreuze voorbereiding, goed begonnen op Wetteren in de eerste seizoensmatch, 1 tegenslag in die match en alles zakte als een pudding in elkaar om eigenlijk nooit meer op te staan gedurende heel dat seizoen... Midden juli, als de echte voorbereiding begint, moet uw centrale middenvelder er zijn, ni meer of ni minder...

22 Jun 2011, 20:01
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
DT schreef:

Wat me wel opvalt, is de melding over Brecht - snap niet dat ze hem hebben gevraagd om te vertrekken. Deze speler stond een heel seizoen in de basis in zijn eerste seizoen, krijgt prompt een contractverlenging van 2 jaar en mede daardoor zoekt een andere speler op die positie andere oorden op. Wordt plots bij de start van vorig seizoen gepasseerd (was al zo van in de galawedstrijd tegen Anderlecht), maar speelt toch nog meer wedstrijden dan hij zelf aanvankelijk nog had durven hopen... Kreeg bovendien amper nog een kans op zijn beste positie, maar in de wedstrijden zoals op Hoogstraten, liet hij ook zien op andere posities nog een meerwaarde te kunnen zijn... Snap die move dus niet goed en eerlijk gezegd, ik hou mijn hart al vast wie er vanaf vrijdag naast zal worden gezet...

Misschien dat hij zelf graag de club wil verlaten?
Die heeft denk ik nog een fulltime-job.

22 Jun 2011, 20:07
Freak

Leeftijd: 35
Stijn schreef:
DT schreef:

Misschien dat hij zelf graag de club wil verlaten?
Die heeft denk ik nog een fulltime-job.

Brecht wil idd zelf weg.

22 Jun 2011, 20:11
Junior

DT schreef:
Dat zal niet gebeuren hoor... Leuke bijkomstigheid bij het artikel in de krant vandaag: de spelers die kwamen, kwamen er allemaal op voorspraak van BVR... Ik interpreteer dat dus als volgt: indien BVR deze spelers niet had voorgesteld en niet had aangedrongen op hun komst, hadden we dus op dit moment 0,0 versterking binnengehaald tegenover drie vertrekkers... Schoon...

Dat is wel een heel enge interpretatie :crazy:
Wat moeten ze dan doen? Drie spelers halen waar de trainer niks van wist. Was dat dan beter geweest voor DT?

22 Jun 2011, 20:36
Freak

das wel tof zo.een centrale middenvelder moet nergens testen. (y)

22 Jun 2011, 20:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Telbar schreef:
DT schreef:

Dat is wel een heel enge interpretatie :crazy:
Wat moeten ze dan doen? Drie spelers halen waar de trainer niks van wist. Was dat dan beter geweest voor DT?

Met die tekst bedoelen ze vooral dat die zijn aangebracht door BVR. Zeer gezond is dat toch niet, pas op ik ben zeer content dat we nen "plantrekker" in huis hebben gelijk Bart, maar in principe moet een ander die spelers zoeken en zal hij op het einde wel zeggen of hij hem wilt of niet. Hier is het andersom :?

Over Brecht vind ik ook dat ze serieuze kronkels gemaakt hebben. Maar bon, dat is voor veel hier een - te - gevoelig onderwerp, en ik wil De Bruecker niet verder aan het stressen zetten :D

22 Jun 2011, 21:25
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Brecht gaat naar Terjoden.

Wat betreft de transfers heb ik liever een trainer die aangeeft welke spelers er komen als spelers die komen en waar de trainer niet mee akoord gaat.

22 Jun 2011, 21:52
Freak

Leeftijd: 45
SKTW realiseerde nog een laatste, grote inkomende transfer voor het komende seizoen. De 24-jarige verdediger Brecht Moreels komt als laatste speler de groep versterken.
Hij speelde tot zijn 15 bij Sottegem, nadien 2 jaar bij Club Brugge en dan terug naar Sottegem waar hij een vaste stek veroverde in het eerste elftal in 3de klasse. De laatste 2 seizoenen was hij speler bij Eendracht Aalst.

22 Jun 2011, 21:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Het vertrek van Brecht is vooral spijtig omdat hij op alle posities in de verdediging kon spelen. Door het vertrek van 1 speler verlies je hier dus heel wat mogelijkheden.

Succes bij TW Brecht.

22 Jun 2011, 22:04
Reserve

Leeftijd: 36
Smetje schreef:
Het vertrek van Brecht is vooral spijtig omdat hij op alle posities in de verdediging kon spelen. Door het vertrek van 1 speler verlies je hier dus heel wat mogelijkheden.

Succes bij TW Brecht.

Vind ik ook, B. Moreels was een zeer regelmatige speler!! iemand die nooit "uitblonk" maar altijd een zeer goeie match speelde. Ik vind dit een groot verlies!

22 Jun 2011, 22:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 170 171 172 173 174 345