|
|
| Pagina 338 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 336 337 338 339 340 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef: Bakkie schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik vraag mij af waar ze hun 'overschot' gaan zetten. Volgens mij gaan ze volgend jaar spelen: ---------------------------------------------Coosemans---------------------------------------------- ------Hoslin-----------------Almeback------------------Donk------------------Stenman------- --------------------------------Vadis------------------------Zimling---------------------------------- ----------Dirar--------------------------------Vazquez------------------------------?--------------- -------------------------------------------------Vleminckx--------------------------------------------- Dan heb je nog Hoefkens, Van Gijseghem, Geraerts, Simaeys, Kujovic, Meunier, Akpala, Kouemaha, Simaeys, Blondel, Junior Diaz,... Brugge is toch ook van het principe 'Belgische' moeten afstappen. Is een normale evolutie. De betere belgen zijn echt moeilijk te betalen (cfr. De Bruyne, Mertens,...) Bij Anderlecht zie ik ze, tot nu toe, volgend jaar zo spelen (als iedereen fit is): ---------------------------------------------------Proto-------------------------------------------------- ------Odoi-------------------Juhasz----------------------Samuel---------------Safari----------- --------------------------------Kljestan------------------------Biglia--------------------------------- ----------Molins----------------------------------Suarez------------------------------Kanu-------- -----------------------------------------------------Lukaku--------------------------------------------- Natuurlijk zijn Proto en Biglia nog een lange tijd out en zijn er nog enkele hangende transferdossiers (ingaand en uitgaand). De verdediging, daarmee kan ik zeker leven (al komt Deschacht er natuurlijk terug in). we hebben nog een spelverdeler en een linkerflank nodig. Ben eens benieuwd met wat ze nog gaan aankomen. Anderlecht heeft ook nog overschot genoeg,om een deftig ploegske op de mat te brengen. Mazuch,Lecjaks,Legaer,Seck,Dos Santos,Kouyate,Marecek,De Sutter,Veselinovic,Beenhouwer Wasil.....ik zal er nog vergeten zijn denk ik. Waar gaan ze dienen overschot zetten ![]() Lecjaks is weg hé. Staat in de belangstelling van Hamburg trouwens. Dos Santos is Kanu ![]() Ge kunt praktisch een tweede ploeg opstellen. ----------------------------------------------Schollen--------------------------------- ---Wasyl-------------Mazuch------------------------Deschacht-----Diogo---- ------------------------Gillet--------------------------Kouyaté---------------------- -----Legaer-----------------------------Fernando--------------Badibanga---- ------------------------------------------De Sutter------------------------------------ Dan nog Cordier, Iakovenko, Reynaldo, Bulykin, Veselinovic, Marecek, Seck, Chatelle, Diandy... Ze kunnen samen voor den titel spelen bij de reserven ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Jun 2011, 14:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: Brugge is toch ook van het principe 'Belgische' moeten afstappen. Is een normale evolutie. De betere belgen zijn echt moeilijk te betalen (cfr. De Bruyne, Mertens,...) ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jun 2011, 16:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bram schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Brugge is toch ook van het principe 'Belgische' moeten afstappen. Is een normale evolutie. De betere belgen zijn echt moeilijk te betalen (cfr. De Bruyne, Mertens,...) ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Jun 2011, 17:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Brugge is toch ook van het principe 'Belgische' moeten afstappen. Is een normale evolutie. De betere belgen zijn echt moeilijk te betalen (cfr. De Bruyne, Mertens,...) ![]() Mertens komt dan nog uit de jeugd van Anderlecht ook. Als ge toen niet zag dat hij talent had, moet ge nu ook niet komen zagen dat hij te duur is, vind ik. Trouwens, ik vraag me af of ze bij Anderlecht ipv 35 spelers waarvan ge met 95% werkelijk niks kunt aanvangen misschien niet beter eens naar ne kern zouden gaan waarmee ge er tenminste al 11 deftige kunt opstellen. Kwantiteit primeert er precies echt wel serieus boven kwaliteit. |
| 18 Jun 2011, 17:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
@Sven: denk dat Vazquez gehaald is voor op de flank: hij rechts, Dirar links en achter de spitsen Vargas of ne nieuwen (waarbij de voornaamste kandidaat Lior Rafaelov van Maccabi Haifa zou zijn). Maar zelfs als Vargas zou blijven denk ik dat ze daar nog ne nummer 10 nodig hebben.
|
| 18 Jun 2011, 19:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Nieuwste aanwinst van Club: "Een droom die uitkomt"
Club Brugge heeft de transfer van Tomas Høgli defintief afgerond. De Noorse international ondertekende een contract voor drie seizoenen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Jun 2011, 19:22 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bram schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Brugge is toch ook van het principe 'Belgische' moeten afstappen. Is een normale evolutie. De betere belgen zijn echt moeilijk te betalen (cfr. De Bruyne, Mertens,...) ![]() Ja ok, daar gaan ze sowieso in de fout. Maar het feit is ook gewoon dat het onmogelijk is om de betere spelers, in de Jupiler Pro League alleen al, te betalen. Als ploegen weten welke som dat RSCA gaat krijgen van Lukaku zullen die prijzen enkel maar stijgen. _________________
|
| 19 Jun 2011, 13:19 |
|
|
Vargas "ik verlaat brughe"
"Het was een moeilijke beslissing, maar ik heb ze genomen", legt Vargas uit. "Ik blijf niet bij Club Brugge. Ik zal een persconferentie geven en uitleggen welke beslissing ik genomen heb. Volgende week kondig ik aan wat ik beslist heb." "Ik dank iedereen die me in deze beslissing gesteund heeft. Ik hoop dat de Brugse fans mijn beslissing begrijpen. Ik zal ze altijd in mijn hart dragen. Bedankt om me de deuren in België te openen." Of Vargas al rond is met een andere club, is niet duidelijk. De Venezolaan staat in de belangstelling van Portugese, Nederlandse en Russische topclubs. Ook Anderlecht toont interesse. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Jun 2011, 13:08 |
|
|
Club Brugge heeft versterking nummer tien beet. Pietro Perdichizzi.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Jun 2011, 19:49 |
|
|
Ancien
Afgelaste duels worden een dag later al herspeeld
Afgelaste competitiematchen in eerste klasse worden voortaan al na één dag herspeeld of zullen dan toch al een nieuwe datum hebben. Forfaitcijfers wegens slechte velden komen er niet meer. Vorig seizoen riskeerden de thuisclubs die hun veld niet speelklaar kregen voor een competitiewedstrijd een forfaitnederlaag voor het Sportcomité. In de praktijk zorgde dat voor enkele ellenlange procedureslagen en chaos in de rangschikking van eerste klasse. Zo moest een overbodig duel tussen Charleroi en Cercle nog na de reguliere competitie worden afgewerkt. Dat kan nu niet meer. Het systeem met sancties valt weg. De nieuwe kalendermanager Nils Van Brantegem zal na een afgelasting in samenspraak met de clubs en de lokale overheden zo snel mogelijk een nieuwe datum vastleggen. Bij voorkeur wordt de afgelaste match, zoals bij de UEFA gebruikelijk is, al een dag later afgewerkt. In de praktijk zal dat, zeker bij toppers, niet altijd mogelijk zijn. Maar binnen de 24 uur zal er wel altijd een nieuwe datum zijn. Van Brantegem neemt de beslissing, beroep is niet mogelijk. Langere winterstop De winterstop in het nieuwe seizoen zal ook opnieuw langer zijn. Zoals eerder al was aangekondigd, is er maar één speeldag met kerstvoetbal. Die wordt in principe afgewerkt op 26 december. Daarna ligt de competitie stil tot en met het weekend van veertien januari. De Pro League sloot ten slotte een nieuwe overeenkomst af met Jupiler als partner voor de volgende vijf seizoenen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Jun 2011, 9:29 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Roland Duchatelet koopt Standard voor 40 miljoen euro
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 110623_050 |
| 23 Jun 2011, 11:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Rijke stinker, dikke blaas.
|
| 23 Jun 2011, 13:29 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Gilles schreef: Rijke stinker, dikke blaas. Hier valt mn broek van af ze! Dat er moest staan...koopt Eendracht Aalst...ge zou wel anders roepen. Een ding is zeker, och Gottekes STVV... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Jun 2011, 15:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witzwet schreef: Gilles schreef: Rijke stinker, dikke blaas. Hier valt mn broek van af ze! Dat er moest staan...koopt Eendracht Aalst...ge zou wel anders roepen. Een ding is zeker, och Gottekes STVV... Trek ze dan terug op e, tzou anders geen zicht zijn. Precies of die zou ooit Aalst willen kopen, als ge zo rijk zijt, gaje niet in 2e liggen krabben ze. |
| 23 Jun 2011, 15:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik wil toch nog eens zien hoe dit uitdraait bij Standard. Want het is wel een zeker feit dat Duchatelet qua voetbalkennis en connecties in de voetbalwereld nog niet in de buurt komt van Luciano D'Onofrio. Het zal zaak zijn van zich daar zeer goed te laten omringen.
|
| 23 Jun 2011, 15:26 |
|
| Pagina 338 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 336 337 338 339 340 … 500 Volgende |