|
|
| Pagina 16 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
zwetzat schreef: Jeroen schreef: Jean schreef: Moet gij nu echt uw abonnement al hebben op 26 juni?? Leer eens wat geduld te hebben! Ik moet just niks, ik ga gewoon liever in 1x om mijn abo en dat truitje. Mag het? zojuist mail gekregen van Frank Schraets , secretariaat Eendracht: op de fandag GEEN truitjes, noch abbo's deze volgen later en zal nog medegedeeld worden waar en wanneer ! ![]() Wat is dat voor een gedoe, zal de volkstoeloop op de fandag zeker niet ten goede komen. Verdomme dat begint hier serieus op mijn ..... _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Jun 2011, 19:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: Spijtig ik dacht deze trui te laten handtekenen door de spelers op de fandag Een teleurgestelde fan in Eindhoven vrees ik die ik dit beloofd had ![]() ik wil haar anders wel troosten ze [/quote]Dat dacht ik wel rokkejager ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2011, 19:47 |
|
|
Ancien
zwetzat schreef: Jeroen schreef: Jean schreef: Moet gij nu echt uw abonnement al hebben op 26 juni?? Leer eens wat geduld te hebben! Ik moet just niks, ik ga gewoon liever in 1x om mijn abo en dat truitje. Mag het? zojuist mail gekregen van Frank Schraets , secretariaat Eendracht: op de fandag GEEN truitjes, noch abbo's deze volgen later en zal nog medegedeeld worden waar en wanneer ! ![]() Rare gang van zaken want op de officiële website staat er nog niets vermeld hierover. In ieder geval als het zo is, dan is dit wel een serieuse blunder hoor. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Jun 2011, 21:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, ze hadden het inderdaad beter kunnen organiseren.
Al hun activiteiten zijn nie slecht maar ze hadden 's avonds moeten afsluiten met een oefenmatch zoals vorig jaar. Maar dan wel tegen een echte ploeg in plaats van tegen Dender Enfin, ik zal waarschijnlijk wel ne keer passeren op de fandag maar veel volk verwacht ik eerlijk gezegd niet. |
| 23 Jun 2011, 21:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Mja, ze hadden het inderdaad beter kunnen organiseren. Al hun activiteiten zijn nie slecht maar ze hadden 's avonds moeten afsluiten met een oefenmatch zoals vorig jaar. Maar dan wel tegen een echte ploeg in plaats van tegen Dender Enfin, ik zal waarschijnlijk wel ne keer passeren op de fandag maar veel volk verwacht ik eerlijk gezegd niet. Als ge komt, Den Hugo en ikzelf doen de rondleidingen die eindigen bij de Miss Iendrachtverkiezing Ik hoop dat er wat volk aanwezig is zou een domper zijn voor de mensen die er hun Latijn ingestoken hebben. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2011, 21:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Mja, ze hadden het inderdaad beter kunnen organiseren. Al hun activiteiten zijn nie slecht maar ze hadden 's avonds moeten afsluiten met een oefenmatch zoals vorig jaar. Maar dan wel tegen een echte ploeg in plaats van tegen Dender Enfin, ik zal waarschijnlijk wel ne keer passeren op de fandag maar veel volk verwacht ik eerlijk gezegd niet. Als ge komt, Den Hugo en ikzelf doen de rondleidingen die eindigen bij de Miss Iendrachtverkiezing Ik hoop dat er wat volk aanwezig is zou een domper zijn voor de mensen die er hun Latijn ingestoken hebben. ![]() Ja,aanspreken doet het nu toch ni é yves,hoe ge het draait of keert.Ik woon nu op enkele stappen vant stadion,maar ik kan goed verstaan dat ne supporter dat al wat verder woont,daarvoor niet gaat afkomen. |
| 23 Jun 2011, 21:45 |
|
|
Freak
ik zou nog gekomen zijn voor mijn spelerstrui ,maar zo..
|
| 23 Jun 2011, 21:47 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
vergeet het 'levend kickertornooi' niet ! ... als je dan toch wa leute wilt ;o
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 23 Jun 2011, 21:54 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Mja, ze hadden het inderdaad beter kunnen organiseren. Al hun activiteiten zijn nie slecht maar ze hadden 's avonds moeten afsluiten met een oefenmatch zoals vorig jaar. Maar dan wel tegen een echte ploeg in plaats van tegen Dender Enfin, ik zal waarschijnlijk wel ne keer passeren op de fandag maar veel volk verwacht ik eerlijk gezegd niet. Als ge komt, Den Hugo en ikzelf doen de rondleidingen die eindigen bij de Miss Iendrachtverkiezing Ik hoop dat er wat volk aanwezig is zou een domper zijn voor de mensen die er hun Latijn ingestoken hebben. ![]() Als er geen volk is , hebt ge meer tijd over om op den bbq een brochette meer op te eten. En er is toch nog altijd het voetbalkickertornooi van de supportersclubs, ook leuk om eens mee te maken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Jun 2011, 21:57 |
|
|
Ancien
Iendrachtzot schreef: vergeet het 'levend kickertornooi' niet ! ... als je dan toch wa leute wilt ;o ![]() Aanwezig. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Jun 2011, 21:58 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Mja, ze hadden het inderdaad beter kunnen organiseren. Al hun activiteiten zijn nie slecht maar ze hadden 's avonds moeten afsluiten met een oefenmatch zoals vorig jaar. Maar dan wel tegen een echte ploeg in plaats van tegen Dender Enfin, ik zal waarschijnlijk wel ne keer passeren op de fandag maar veel volk verwacht ik eerlijk gezegd niet. Als ge komt, Den Hugo en ikzelf doen de rondleidingen die eindigen bij de Miss Iendrachtverkiezing Ik hoop dat er wat volk aanwezig is zou een domper zijn voor de mensen die er hun Latijn ingestoken hebben. ![]() Ja,aanspreken doet het nu toch ni é yves,hoe ge het draait of keert.Ik woon nu op enkele stappen vant stadion,maar ik kan goed verstaan dat ne supporter dat al wat verder woont,daarvoor niet gaat afkomen. Inderdaad juist daarom dat het spijtig is dat dit remmend zal werken op het bezoekersaantal als de truitjes en NIET zullen zijn. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2011, 21:59 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Bartos schreef: Heeft er trouwens iemand een idee of de abonnementen en de gratis truitjes op de fandag al afgehaald kunnen worden? even ter info ik was woensdag op de zandberg er was vvk voor wedstrijd tegen westerlo,club brugge en alle info ivm abo of je al betaald hebt,besteld,gemaild en gn antw je weet wel he enz. er is woensdag ook gezegt dat abo op naam gedrukt worden en niet direct te verkrijgen zijn iets voor volgend maand. wie weet zitten er op het forum ook personen die via hun werkgever sport en cultuurcheques krijgen heb info genomen en je kan er u abo ook mee betalen. |
| 24 Jun 2011, 7:52 |
|
|
Ancien
Allez, het gaat goed weer worden zondag, tof voor de supportersclubs die hun tornooi gaan spelen.
Ik ben eens nieuwsgierig wie de eer zal hebben om tegen de eerste ploeg te spelen. Ik heb gisteren de organisator gesproken en je kon tot vandaag nog met een ploeg inschrijven, het was nog wachten op een deelnemende ploeg van supp.club "De Spionkop". Wie wil deelnemen kan misschien contact opnemen met OPC059, het kan altijd zijn dat ze nog iemand nodig hebben om een ploeg compleet te maken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2011, 11:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Allez, het gaat goed weer worden zondag, tof voor de supportersclubs die hun tornooi gaan spelen. Ik ben eens nieuwsgierig wie de eer zal hebben om tegen de eerste ploeg te spelen. Ik heb gisteren de organisator gesproken en je kon tot vandaag nog met een ploeg inschrijven, het was nog wachten op een deelnemende ploeg van supp.club "De Spionkop". Wie wil deelnemen kan misschien contact opnemen met OPC059, het kan altijd zijn dat ze nog iemand nodig hebben om een ploeg compleet te maken. Zou Lot en co nu ook een ploeg hebben,of gaan ze meedoen aan Miss Iendracht Oilsjt. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jun 2011, 11:52 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: Allez, het gaat goed weer worden zondag, tof voor de supportersclubs die hun tornooi gaan spelen. Ik ben eens nieuwsgierig wie de eer zal hebben om tegen de eerste ploeg te spelen. Ik heb gisteren de organisator gesproken en je kon tot vandaag nog met een ploeg inschrijven, het was nog wachten op een deelnemende ploeg van supp.club "De Spionkop". Wie wil deelnemen kan misschien contact opnemen met OPC059, het kan altijd zijn dat ze nog iemand nodig hebben om een ploeg compleet te maken. Zou Lot en co nu ook een ploeg hebben,of gaan ze meedoen aan Miss Iendracht Oilsjt. ![]() Den Onderkroiper heeft alvast extra materiaal mee, Miss Iendracht Oiljst wat een eer zeg! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2011, 11:58 |
|
| Pagina 16 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 21 Volgende |