|
|
| Pagina 104 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 102 103 104 105 106 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Panoleon ging ons op de hoogte houden,maar de laatste tijd weinig nieuws van hem.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jun 2011, 11:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
De (9)Bilde schreef: Uit goeie bron : De nieuwe voorzitter zal een niet nader genoemd persoon zijn die in de VZW zit;hij zal de taak voorlopig voor 6 maand op zich nemen... En eerstdaags zal dhr FDR ontboden worden bij de vzw om het één en het ander uit te leggen(oa.waar de opbrengsten zijn vh galabal; van waar hij nu toch plotseling het geld heeft gevonden om de spelers te betalen(loon maand Mei)(Filipovic -in bijzijn van MVDS - moet sms van hem hebben gekregen met de tekst "loon is gestort.." MVDS viel uit de lucht- (zeker omdat FDR eerder die dag aan MVDS centen had gevraagd om de lonen uit te betalen want zijn kas was leeg ???En tevens ook waarom hij bv.1200 betalende bezoekers in zijn boekhouding zet IPV bv. 2200....) Extra zwarte kas??? Naar ik vernomen heb zou hem terwijl ook gevraagd worden alle papieren,bankkaarten,boeken af te geven en de eer aan zichzelf te houden.... FDR de alleenheerser-het einde is in zicht... DDB zou jeugdvoorzitter zijn, tot binnen 6maand......??? Geen blaaskes gasten-uit goeie betrouwbare bron wat een amateuristisch gedoe weeral zeg.... begin er echt mijn buik van vol te krijgen. nu noch een degradatiestrijd volgend jaar die misschien slecht afloopt en we zijn terug naar af. ons ploegske is zoals ons stadion geworden : langzaam maar zeker aan het afbrokkelen tot het wellicht instort en ondertussen met wat steunbalken hier en daar onderstutten. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 24 Jun 2011, 12:29 |
|
|
Scholier
De (9)Bilde schreef: Uit goeie bron : De nieuwe voorzitter zal een niet nader genoemd persoon zijn die in de VZW zit;hij zal de taak voorlopig voor 6 maand op zich nemen... En eerstdaags zal dhr FDR ontboden worden bij de vzw om het één en het ander uit te leggen(oa.waar de opbrengsten zijn vh galabal; van waar hij nu toch plotseling het geld heeft gevonden om de spelers te betalen(loon maand Mei)(Filipovic -in bijzijn van MVDS - moet sms van hem hebben gekregen met de tekst "loon is gestort.." MVDS viel uit de lucht- (zeker omdat FDR eerder die dag aan MVDS centen had gevraagd om de lonen uit te betalen want zijn kas was leeg ???En tevens ook waarom hij bv.1200 betalende bezoekers in zijn boekhouding zet IPV bv. 2200....) Extra zwarte kas??? Naar ik vernomen heb zou hem terwijl ook gevraagd worden alle papieren,bankkaarten,boeken af te geven en de eer aan zichzelf te houden.... FDR de alleenheerser-het einde is in zicht... DDB zou jeugdvoorzitter zijn, tot binnen 6maand......??? Geen blaaskes gasten-uit goeie betrouwbare bron Ik ga mij niet uitspreken over deze feiten.Maar als de fiscus dit leest,mogen jullie een inval van de BBI verwachten.Ik zou toch maar oppassen met zo'n uitspraken,wat het gaat hier wel over fraude en dat kan het einde van een club betekenen.De boetes zijn niet mals. |
| 24 Jun 2011, 12:43 |
|
|
Ancien
De (9)Bilde schreef: Uit goeie bron : De nieuwe voorzitter zal een niet nader genoemd persoon zijn die in de VZW zit;hij zal de taak voorlopig voor 6 maand op zich nemen... En eerstdaags zal dhr FDR ontboden worden bij de vzw om het één en het ander uit te leggen(oa.waar de opbrengsten zijn vh galabal; van waar hij nu toch plotseling het geld heeft gevonden om de spelers te betalen(loon maand Mei)(Filipovic -in bijzijn van MVDS - moet sms van hem hebben gekregen met de tekst "loon is gestort.." MVDS viel uit de lucht- (zeker omdat FDR eerder die dag aan MVDS centen had gevraagd om de lonen uit te betalen want zijn kas was leeg ???En tevens ook waarom hij bv.1200 betalende bezoekers in zijn boekhouding zet IPV bv. 2200....) Extra zwarte kas??? Naar ik vernomen heb zou hem terwijl ook gevraagd worden alle papieren,bankkaarten,boeken af te geven en de eer aan zichzelf te houden.... FDR de alleenheerser-het einde is in zicht... DDB zou jeugdvoorzitter zijn, tot binnen 6maand......??? Geen blaaskes gasten-uit goeie betrouwbare bron De bestuursvergadering gaat door op 1 juli zeker, wat uw bedoeling is van de ganse lastercampagne weet ik niet. Maar besef wel waar ge mee begonnen zijt, ik kan nooit geloven dat deze post geen staartje zal krijgen. Wacht liever de bestuursvergadering af alvorens gevaarlijke uitspraken te doen, zoals iemand te beschuldigen van diefstal en fraude. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 24 Jun 2011, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Jun 2011, 13:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Het feit dat dergelijke posts mogelijk zijn op het forum betekent dat er iets fundamenteel verkeerd zit, niet op het forum maar op het hoogste niveau binnen de club...
|
| 24 Jun 2011, 13:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
elfahem schreef: Het feit dat dergelijke posts mogelijk zijn op het forum betekent dat er iets fundamenteel verkeerd zit, niet op het forum maar op het hoogste niveau binnen de club... Zijn ze nu echt bezig om deze mooie club kapot te maken ! ![]() |
| 24 Jun 2011, 13:17 |
|
|
Ancien
eendrachter'80 schreef: elfahem schreef: Het feit dat dergelijke posts mogelijk zijn op het forum betekent dat er iets fundamenteel verkeerd zit, niet op het forum maar op het hoogste niveau binnen de club... Zijn ze nu echt bezig om deze mooie club kapot te maken ! ![]() Ik voel me rot, nee echt triestig om te zien op welke manier wij de nieuwe competitie moeten aanvatten. Met al amateuristisch gedoe binnen het bestuur, zie ik ons zelfs de jaarwisseling niet meer halen. Nee, echt onze supporters verdienen beter, veel veel beter. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Jun 2011, 13:26 |
|
|
forumlegende
Wait and see. Meer kunnen we helaas niet doen.
Laten we 't vanavond voor 90min niet aan ons hart komen, en hopelijk genieten van een mooie match met sterke Jan opnieuw op den iendracht! Voor en na de match zullen de bestuursproblemen 100% zeker hét gespreksonderwerp bij uitstek zijn in de cafés (hoewel niemand van ons er het fine van af weet). _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 24 Jun 2011, 13:47 |
|
|
Nationale Ploeg
eendrachter'80 schreef: Het bestuur heeft bij Guy Valckenier gepolst of hij voorzitter zou willen worden, maar hij heeft ze vriendelijk bedankt en voor FCV Het Grote Staatsgesubsidieerde Mega Project wou hij wel in de bres springen... het liefst van al zie ik De Bruecker gewoon terugkomen. en dan actief zoeken om het bestuur met nog een paar kapitaalkrachtige mensen uit te breiden. tis natuurlijk gemakkelijk gezegd... _________________ may the FORCE be with you. |
| 24 Jun 2011, 13:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Hugo schreef: De (9)Bilde schreef: Uit goeie bron : De nieuwe voorzitter zal een niet nader genoemd persoon zijn die in de VZW zit;hij zal de taak voorlopig voor 6 maand op zich nemen... En eerstdaags zal dhr FDR ontboden worden bij de vzw om het één en het ander uit te leggen(oa.waar de opbrengsten zijn vh galabal; van waar hij nu toch plotseling het geld heeft gevonden om de spelers te betalen(loon maand Mei)(Filipovic -in bijzijn van MVDS - moet sms van hem hebben gekregen met de tekst "loon is gestort.." MVDS viel uit de lucht- (zeker omdat FDR eerder die dag aan MVDS centen had gevraagd om de lonen uit te betalen want zijn kas was leeg ???En tevens ook waarom hij bv.1200 betalende bezoekers in zijn boekhouding zet IPV bv. 2200....) Extra zwarte kas??? Naar ik vernomen heb zou hem terwijl ook gevraagd worden alle papieren,bankkaarten,boeken af te geven en de eer aan zichzelf te houden.... FDR de alleenheerser-het einde is in zicht... DDB zou jeugdvoorzitter zijn, tot binnen 6maand......??? Geen blaaskes gasten-uit goeie betrouwbare bron De bestuursvergadering gaat door op 1 juli zeker, wat uw bedoeling is van de ganse lastercampagne weet ik niet. Maar besef wel waar ge mee begonnen zijt, ik kan nooit geloven dat deze post geen staartje zal krijgen. Wacht liever de bestuursvergadering af alvorens gevaarlijke uitspraken te doen, zoals iemand te beschuldigen van diefstal en fraude. Als dat klopt dan moet die De Roose idd buiten, seg! Wel goed dat men het op tijd weet en niet zoals bij Orlans de volledige verdoemis in gaan...Alleen vind ik het toch allemaal vreemd hoor. Spelers niet kunnen betalen, wat ga je dan in godsnaam doen in tweede en wie is er dan nog gemotiveerd om te spelen? Stop er dan mee he seg. Nogmaals het bewijs dat die zogenaamde supportersvergaderingen een grote opgezette show zijn die amper 1% waarheid zal bevatten. Weet je wat het probleem is, we hebben altijd al een voorzitter gehad die zijn hart niet bij eendracht heeft liggen, maar profijt inziet als reclame of als leuk egotripperijtje, hobbytje of mediageilheid. Goethals was de enige met een eendrachthart. Jongens toch, gaat dat nu nooit eens stoppen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Jun 2011, 13:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
De (9)Bilde schreef: Uit goeie bron : De nieuwe voorzitter zal een niet nader genoemd persoon zijn die in de VZW zit;hij zal de taak voorlopig voor 6 maand op zich nemen... En eerstdaags zal dhr FDR ontboden worden bij de vzw om het één en het ander uit te leggen(oa.waar de opbrengsten zijn vh galabal; van waar hij nu toch plotseling het geld heeft gevonden om de spelers te betalen(loon maand Mei)(Filipovic -in bijzijn van MVDS - moet sms van hem hebben gekregen met de tekst "loon is gestort.." MVDS viel uit de lucht- (zeker omdat FDR eerder die dag aan MVDS centen had gevraagd om de lonen uit te betalen want zijn kas was leeg ???En tevens ook waarom hij bv.1200 betalende bezoekers in zijn boekhouding zet IPV bv. 2200....) Extra zwarte kas??? Naar ik vernomen heb zou hem terwijl ook gevraagd worden alle papieren,bankkaarten,boeken af te geven en de eer aan zichzelf te houden.... FDR de alleenheerser-het einde is in zicht... DDB zou jeugdvoorzitter zijn, tot binnen 6maand......??? Geen blaaskes gasten-uit goeie betrouwbare bron Makker,IK HOOP dat je voldoende beseft van de gevolgen die hieraan kunnen verbonden zijn met wat je hier gepost hebt!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Jun 2011, 14:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De (9)Bilde schreef: Uit goeie bron : De nieuwe voorzitter zal een niet nader genoemd persoon zijn die in de VZW zit;hij zal de taak voorlopig voor 6 maand op zich nemen... En eerstdaags zal dhr FDR ontboden worden bij de vzw om het één en het ander uit te leggen(oa.waar de opbrengsten zijn vh galabal; van waar hij nu toch plotseling het geld heeft gevonden om de spelers te betalen(loon maand Mei)(Filipovic -in bijzijn van MVDS - moet sms van hem hebben gekregen met de tekst "loon is gestort.." MVDS viel uit de lucht- (zeker omdat FDR eerder die dag aan MVDS centen had gevraagd om de lonen uit te betalen want zijn kas was leeg ???En tevens ook waarom hij bv.1200 betalende bezoekers in zijn boekhouding zet IPV bv. 2200....) Extra zwarte kas??? Naar ik vernomen heb zou hem terwijl ook gevraagd worden alle papieren,bankkaarten,boeken af te geven en de eer aan zichzelf te houden.... FDR de alleenheerser-het einde is in zicht... DDB zou jeugdvoorzitter zijn, tot binnen 6maand......??? Geen blaaskes gasten-uit goeie betrouwbare bron Ge moet dat hiet vooral openlijk op het forum zetten... _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 24 Jun 2011, 14:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Als wat hier op het forum geschreven wordt dramatische gevolgen kan hebben, dan zijn ze pas amateuristisch en kinderachtig bezig.
Jongens toch, is dat nu zo moeilijk om een voetbalclub te leiden!? |
| 24 Jun 2011, 15:26 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
witzwet schreef: Hugo schreef: De (9)Bilde schreef: Uit goeie bron : De nieuwe voorzitter zal een niet nader genoemd persoon zijn die in de VZW zit;hij zal de taak voorlopig voor 6 maand op zich nemen... En eerstdaags zal dhr FDR ontboden worden bij de vzw om het één en het ander uit te leggen(oa.waar de opbrengsten zijn vh galabal; van waar hij nu toch plotseling het geld heeft gevonden om de spelers te betalen(loon maand Mei)(Filipovic -in bijzijn van MVDS - moet sms van hem hebben gekregen met de tekst "loon is gestort.." MVDS viel uit de lucht- (zeker omdat FDR eerder die dag aan MVDS centen had gevraagd om de lonen uit te betalen want zijn kas was leeg ???En tevens ook waarom hij bv.1200 betalende bezoekers in zijn boekhouding zet IPV bv. 2200....) Extra zwarte kas??? Naar ik vernomen heb zou hem terwijl ook gevraagd worden alle papieren,bankkaarten,boeken af te geven en de eer aan zichzelf te houden.... FDR de alleenheerser-het einde is in zicht... DDB zou jeugdvoorzitter zijn, tot binnen 6maand......??? Geen blaaskes gasten-uit goeie betrouwbare bron De bestuursvergadering gaat door op 1 juli zeker, wat uw bedoeling is van de ganse lastercampagne weet ik niet. Maar besef wel waar ge mee begonnen zijt, ik kan nooit geloven dat deze post geen staartje zal krijgen. Wacht liever de bestuursvergadering af alvorens gevaarlijke uitspraken te doen, zoals iemand te beschuldigen van diefstal en fraude. Als dat klopt dan moet die De Roose idd buiten, seg! Wel goed dat men het op tijd weet en niet zoals bij Orlans de volledige verdoemis in gaan...Alleen vind ik het toch allemaal vreemd hoor. Spelers niet kunnen betalen, wat ga je dan in godsnaam doen in tweede en wie is er dan nog gemotiveerd om te spelen? Stop er dan mee he seg. Nogmaals het bewijs dat die zogenaamde supportersvergaderingen een grote opgezette show zijn die amper 1% waarheid zal bevatten. Weet je wat het probleem is, we hebben altijd al een voorzitter gehad die zijn hart niet bij eendracht heeft liggen, maar profijt inziet als reclame of als leuk egotripperijtje, hobbytje of mediageilheid. Goethals was de enige met een eendrachthart. Jongens toch, gaat dat nu nooit eens stoppen. Ja, Goethals, dat was natuurlijk de voorbeeldvoorzitter ![]() |
| 24 Jun 2011, 15:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Mijn pa (al 65jaar supporter) zei het deze week nog, qua voorzitter was die van Arzoni destijds nog een van de beteren. Al waren de tijden toen anders natuurlijk, en ging er niet ZOVEEL geld mee gemoeid...en voorwaarden en regeltjes.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Jun 2011, 15:42 |
|
| Pagina 104 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 102 103 104 105 106 … 289 Volgende |