|
|
| Pagina 174 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 172 173 174 175 176 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Timoilsjt schreef: witzwet schreef: Bakkie schreef: Volgens voetbalkrant moet Depoitre en Kempeneer ook weg http://www.voetbalkrant.com/nl/transfers/3e-klasse-a Misschien kan dat wel hé, lees FINANCIELE PROBLEMEN...Depoitre? Wat zijt ge met iemand die niet fit geraakt? In een interview met BVR vandaag in 't nieuwsblad stond dat Ode Thompson het hoofd van de aanval zou worden. Toch een beetje een rare uitspraak als je zowel een Depoitre als Moreels hebt (zonder afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten van Ode). Hij kan toch moeilijk nu al zeggen dat Thompson zijn vast plaatske op de bank zal krijgen hé. Ik vind dat er hier zijn die precies spoken zien, alsof Voetbalkrant zou weten wie er bij ons weg moet . Toegegeven dat Depoitre stilaan eens fit mag gaan zijn, maar nu ze hem laten opereren hebben, mogen we er toch vanuit gaan dat ze toch ook op hem gaan rekenen als hij hiermee fit geraakt. En een fitte Depoitre is en blijft een topspits hoor, zelfs voor tweede klasse. |
| 24 Jun 2011, 13:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Timoilsjt schreef: witzwet schreef: Bakkie schreef: Volgens voetbalkrant moet Depoitre en Kempeneer ook weg http://www.voetbalkrant.com/nl/transfers/3e-klasse-a Misschien kan dat wel hé, lees FINANCIELE PROBLEMEN...Depoitre? Wat zijt ge met iemand die niet fit geraakt? In een interview met BVR vandaag in 't nieuwsblad stond dat Ode Thompson het hoofd van de aanval zou worden. Toch een beetje een rare uitspraak als je zowel een Depoitre als Moreels hebt (zonder afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten van Ode). Ik denk dat Thompson gekocht werd om het vertrek van Moreels op te vangen.Aan deze laatste hoopte men een flinke stuiver te verdienen om de putten te vullen.Wat niet lukte en bijgevolg zitten we nu vooraan met een (luxe)-probleem.Natuurlijk kan je Moreels als spelverdeler uitspelen maar BVR is op zoek naar een verdedigende middenvelder.Dus past Wouter niet als spelverdeler in zijn spelconcept en is er wel degelijk een probleem als ook Depoitre fit is. |
| 24 Jun 2011, 13:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: Timoilsjt schreef: witzwet schreef: Misschien kan dat wel hé, lees FINANCIELE PROBLEMEN...Depoitre? Wat zijt ge met iemand die niet fit geraakt? In een interview met BVR vandaag in 't nieuwsblad stond dat Ode Thompson het hoofd van de aanval zou worden. Toch een beetje een rare uitspraak als je zowel een Depoitre als Moreels hebt (zonder afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten van Ode). Hij kan toch moeilijk nu al zeggen dat Thompson zijn vast plaatske op de bank zal krijgen hé. Ik vind dat er hier zijn die precies spoken zien, alsof Voetbalkrant zou weten wie er bij ons weg moet . Toegegeven dat Depoitre stilaan eens fit mag gaan zijn, maar nu ze hem laten opereren hebben, mogen we er toch vanuit gaan dat ze toch ook op hem gaan rekenen als hij hiermee fit geraakt. En een fitte Depoitre is en blijft een topspits hoor, zelfs voor tweede klasse.Ik vond het ook al raar dat dit op voetbalkrant staat,maar het staat er wel,ik vraag mij af waar ze hun informatie halen,uit hun duim zuigen ze het waarschijnlijk ook niet,als ge een Moreels al niet kwijt geraakt(waar ik heel blij mee ben) laat staan dat ze staan aan te schuiven voor een Depoitre die al 2 seizoenen op rij gekwetst is. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jun 2011, 15:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: Bartos schreef: Timoilsjt schreef: In een interview met BVR vandaag in 't nieuwsblad stond dat Ode Thompson het hoofd van de aanval zou worden. Toch een beetje een rare uitspraak als je zowel een Depoitre als Moreels hebt (zonder afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten van Ode). Hij kan toch moeilijk nu al zeggen dat Thompson zijn vast plaatske op de bank zal krijgen hé. Ik vind dat er hier zijn die precies spoken zien, alsof Voetbalkrant zou weten wie er bij ons weg moet . Toegegeven dat Depoitre stilaan eens fit mag gaan zijn, maar nu ze hem laten opereren hebben, mogen we er toch vanuit gaan dat ze toch ook op hem gaan rekenen als hij hiermee fit geraakt. En een fitte Depoitre is en blijft een topspits hoor, zelfs voor tweede klasse.Ik vond het ook al raar dat dit op voetbalkrant staat,maar het staat er wel,ik vraag mij af waar ze hun informatie halen,uit hun duim zuigen ze het waarschijnlijk ook niet,als ge een Moreels al niet kwijt geraakt(waar ik heel blij mee ben) laat staan dat ze staan aan te schuiven voor een Depoitre die al 2 seizoenen op rij gekwetst is. Als het informatie is van iemand van aalst zelfs ist ne slechte medewerker of supporter ze.Denys, delclef en thomas coppens zijn niet eens vermeld en ook ringoot mag weg. |
| 24 Jun 2011, 15:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wouter Moreels staat er trouwens ook bij.
|
| 24 Jun 2011, 15:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Voetbalkrant gewoon niet geloven. Das gewoon zever van de hoogste graad
![]() |
| 24 Jun 2011, 15:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Bartos schreef: Hij kan toch moeilijk nu al zeggen dat Thompson zijn vast plaatske op de bank zal krijgen hé. Ik vind dat er hier zijn die precies spoken zien, alsof Voetbalkrant zou weten wie er bij ons weg moet . Toegegeven dat Depoitre stilaan eens fit mag gaan zijn, maar nu ze hem laten opereren hebben, mogen we er toch vanuit gaan dat ze toch ook op hem gaan rekenen als hij hiermee fit geraakt. En een fitte Depoitre is en blijft een topspits hoor, zelfs voor tweede klasse.Ik vond het ook al raar dat dit op voetbalkrant staat,maar het staat er wel,ik vraag mij af waar ze hun informatie halen,uit hun duim zuigen ze het waarschijnlijk ook niet,als ge een Moreels al niet kwijt geraakt(waar ik heel blij mee ben) laat staan dat ze staan aan te schuiven voor een Depoitre die al 2 seizoenen op rij gekwetst is. Als het informatie is van iemand van aalst zelfs ist ne slechte medewerker of supporter ze.Denys, delclef en thomas coppens zijn niet eens vermeld en ook ringoot mag weg. Da va Denys,Declef en Thomas coppens,zijn zelfs niet vermeld op den officiéle site ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jun 2011, 15:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
lolo4ever schreef: Timoilsjt schreef: witzwet schreef: Misschien kan dat wel hé, lees FINANCIELE PROBLEMEN...Depoitre? Wat zijt ge met iemand die niet fit geraakt? In een interview met BVR vandaag in 't nieuwsblad stond dat Ode Thompson het hoofd van de aanval zou worden. Toch een beetje een rare uitspraak als je zowel een Depoitre als Moreels hebt (zonder afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten van Ode). Ik denk dat Thompson gekocht werd om het vertrek van Moreels op te vangen.Aan deze laatste hoopte men een flinke stuiver te verdienen om de putten te vullen.Wat niet lukte en bijgevolg zitten we nu vooraan met een (luxe)-probleem.Natuurlijk kan je Moreels als spelverdeler uitspelen maar BVR is op zoek naar een verdedigende middenvelder.Dus past Wouter niet als spelverdeler in zijn spelconcept en is er wel degelijk een probleem als ook Depoitre fit is. als ze wouter gaan uitspelen als aanvallende middenvelder , wat nu kan met thompson erbij, en ze halen er nog een sterke verdedigende middenvelder bij is dat wel mogelijk. |
| 24 Jun 2011, 16:31 |
|
|
Freak
daar serebrenikov naast zou vonken geven denk ik.
|
| 24 Jun 2011, 16:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bakkie schreef: Als het informatie is van iemand van aalst zelfs ist ne slechte medewerker of supporter ze.Denys, delclef en thomas coppens zijn niet eens vermeld en ook ringoot mag weg. Da va Denys,Declef en Thomas coppens,zijn zelfs niet vermeld op den officiéle site [/quote]Ook van de transfer van Brecht Moreels geen spoor op de officiële site, hij is nochtans wel uit de kern gehaald op de site. Toch een pijnlijk gebrek aan respect vind ik tegen een jongen die hier de voorbije twee jaar veel gespeeld heeft en zich altijd ingezet heeft voor de ploeg. |
| 24 Jun 2011, 17:21 |
|
|
witteken schreef: als ze wouter gaan uitspelen als aanvallende middenvelder , wat nu kan met thompson erbij, en ze halen er nog een sterke verdedigende middenvelder bij is dat wel mogelijk. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat onze trainer hier niet mee gaat afkomen zeg. Niet dat Wouter dit niet kan, maar een klasbak als Wouter moet ge op zijn beste plaats uitspelen en bij een speler die meer dan 20 goals maakt, is dit voorin en niet op het middenveld. Ik ben er trouwens niet meteen van overtuigd dat Depoitre en Thompson een complementair duo zouden vormen, want beide zijn echt spelers voor diep in de punt. Ideaal als ge daar een zwervende spits als Wouter kunt naast zetten. Nog één centrale middenvelder die verdedigend zijn werk opknapt, maar ook de lijnen kan uitzetten en een goal maken en dan is uw middenveld klaar volgens mij. |
| 24 Jun 2011, 17:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bartos schreef: Bakkie schreef: Als het informatie is van iemand van aalst zelfs ist ne slechte medewerker of supporter ze.Denys, delclef en thomas coppens zijn niet eens vermeld en ook ringoot mag weg. Da va Denys,Declef en Thomas coppens,zijn zelfs niet vermeld op den officiéle site ![]() Ook van de transfer van Brecht Moreels geen spoor op de officiële site, hij is nochtans wel uit de kern gehaald op de site. Toch een pijnlijk gebrek aan respect vind ik tegen een jongen die hier de voorbije twee jaar veel gespeeld heeft en zich altijd ingezet heeft voor de ploeg.[/quote] En een heel aangename persoon, dat heb ik op de Grote Markt in mei ervaren. Tijdens ons gesprek bleek dat hij en mijn echtgenote op dezelfde dag jarig zijn. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Jun 2011, 17:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bartos schreef: witteken schreef: als ze wouter gaan uitspelen als aanvallende middenvelder , wat nu kan met thompson erbij, en ze halen er nog een sterke verdedigende middenvelder bij is dat wel mogelijk. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat onze trainer hier niet mee gaat afkomen zeg. Niet dat Wouter dit niet kan, maar een klasbak als Wouter moet ge op zijn beste plaats uitspelen en bij een speler die meer dan 20 goals maakt, is dit voorin en niet op het middenveld. Ik ben er trouwens niet meteen van overtuigd dat Depoitre en Thompson een complementair duo zouden vormen, want beide zijn echt spelers voor diep in de punt. Ideaal als ge daar een zwervende spits als Wouter kunt naast zetten. Nog één centrale middenvelder die verdedigend zijn werk opknapt, maar ook de lijnen kan uitzetten en een goal maken en dan is uw middenveld klaar volgens mij. Tja, en toch zou ik Wouter als een nr. 10 eens graag zien spelen in een oefenmatchke bv. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Jun 2011, 17:31 |
|
|
jammen schreef: Bartos schreef: witteken schreef: als ze wouter gaan uitspelen als aanvallende middenvelder , wat nu kan met thompson erbij, en ze halen er nog een sterke verdedigende middenvelder bij is dat wel mogelijk. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat onze trainer hier niet mee gaat afkomen zeg. Niet dat Wouter dit niet kan, maar een klasbak als Wouter moet ge op zijn beste plaats uitspelen en bij een speler die meer dan 20 goals maakt, is dit voorin en niet op het middenveld. Ik ben er trouwens niet meteen van overtuigd dat Depoitre en Thompson een complementair duo zouden vormen, want beide zijn echt spelers voor diep in de punt. Ideaal als ge daar een zwervende spits als Wouter kunt naast zetten. Nog één centrale middenvelder die verdedigend zijn werk opknapt, maar ook de lijnen kan uitzetten en een goal maken en dan is uw middenveld klaar volgens mij. Tja, en toch zou ik Wouter als een nr. 10 eens graag zien spelen in een oefenmatchke bv. Mja, ik zeg het, waarschijnlijk zou Wouter daar ook meer dan behoorlijk zijne plan trekken hé, maar iemand die zo vlot scoort, moet ge toch gewoon zetten waar hij die goals kan maken en das voorin. Bovendien heeft Wouter al bewezen samen met Depoitre een dodelijk complementair duo te vormen. |
| 24 Jun 2011, 17:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bartos schreef: jammen schreef: Bartos schreef: Ik hoop uit de grond van mijn hart dat onze trainer hier niet mee gaat afkomen zeg. Niet dat Wouter dit niet kan, maar een klasbak als Wouter moet ge op zijn beste plaats uitspelen en bij een speler die meer dan 20 goals maakt, is dit voorin en niet op het middenveld. Ik ben er trouwens niet meteen van overtuigd dat Depoitre en Thompson een complementair duo zouden vormen, want beide zijn echt spelers voor diep in de punt. Ideaal als ge daar een zwervende spits als Wouter kunt naast zetten. Nog één centrale middenvelder die verdedigend zijn werk opknapt, maar ook de lijnen kan uitzetten en een goal maken en dan is uw middenveld klaar volgens mij. Tja, en toch zou ik Wouter als een nr. 10 eens graag zien spelen in een oefenmatchke bv. Mja, ik zeg het, waarschijnlijk zou Wouter daar ook meer dan behoorlijk zijne plan trekken hé, maar iemand die zo vlot scoort, moet ge toch gewoon zetten waar hij die goals kan maken en das voorin. Bovendien heeft Wouter al bewezen samen met Depoitre een dodelijk complementair duo te vormen. daarvoor dient een voorbereiding om dingen te proberen. ik heb liever dat ze wouter eens in het midden proberen dan dat ze weer afkomen met hun onnozele ruit. |
| 24 Jun 2011, 18:05 |
|
| Pagina 174 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 172 173 174 175 176 … 345 Volgende |