|
|
| Pagina 5 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Ze rap op den officiéle site.
SC Eendracht Aalst startte goed aan de wedstrijd en was de betere ploeg in de eerste tien minuten. Damien Gallucci zette de bal voor van op de rechterflank maar Bob Cousin kon net niet koppen en Westerlo werkte de bal in hoekschop. Vervolgens was het even wachten op een volgende kans. Deze keer waren de bezoekers gevaarlijk maar Kevin Van Den Noortgaete bracht knap redding op een vrije trap van Christian Bruls. Even na het halfuru klom Westerlo op voorsprong. Eendracht werkte de bal weg maar die viel voor de voeten van Bruls die van buiten de zestien staalhard in de kruising binnenschoot. Westerlo kreeg voor de pauze nog enkele goede kansen maar zowel Dieter Dekelver (kopbal) als Bruls (schot vanuit een scherpe hoek) stuitten op Kevin Van Den Noortgaete. Eendracht was nog éénmaal gevaarlijk voor de pauze. Moreels probeerde Sam Crispijn door de buitenspel val te loodsen maar de grensrechter zag offside. Na de pauze zagen we de vier aanwinsten van Eendracht aan het werk maar het waren de bezoekers uit Westerlo die de wedstrijd nu stevig in handen hadden. Een voorzet van op de linkerflank werd werd door Da Silva tegen de binnenkant van de paal gekopt. Even later redde Jorden De Batselier knap met de voet een schot diezelfde Da Silva. Een kwartier voor tijd vond de spits van Westerlo dan toch het gaatje. Da Silva kopte een voorzet van op de linkerflank binnen. Westerlo scoorde in de slotfase nog tweemaal: eerst knikte Jeroen Van Tornhout een hoekschop binnen aan de eerste paal en helemaal op het eind van de wedstrijd legde Bruls de zware 0-4 eindcijfers vast. Eendracht was een maatje te klein voor eersteklasser KVC Westerlo. Aanstaande woensdag mag Eendracht zich meten met Club Brugge. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jun 2011, 23:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iendrachtzot schreef: Artikel naar aanleiding oefenwedstrijd vanavond ![]() In het (extra) groot te bekijken op: http://img4.imageshack.us/img4/7675/viernieuwkomers.jpg Podevijn overgewicht,dat zal ook niet teveel zijn. En hij moet nog op reis vertrekken,dat wordt een dieet ![]() |
| 24 Jun 2011, 23:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jens moest lachen toen ik hem deze avond vroeg waar zijn overgewicht ergens zat.
De eerste foto's van het seizoen zijn ingeblikt en worden zaterdagavond gepost. Truitjes lijken toch nog mee te vallen op de aktiefoto's Filmpjes alsook op Youtube morgenavond _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jun 2011, 0:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Schitterende uitslag als je 't mij vraagt ... Ik veronderstel dat je er hiernet was (ik kan me niet voorstellen dat je zo laag gaat van de boel meteen af te breken na een eerste oefenmatch waar je zelf niet waart), dus kan je misschien iets meer uitleg geven. Soit, ik was er en het trok inderdaad op niks, maar het is wel nog enorm vroeg om conclusies te trekken. Ik vond Kestens een hele sterke match spelen en ook De Castro was goed, voor de rest deden de nieuwelingen hun best, maar ook niet meer over te zeggen dan dat. Dus moeilijk om meer over deze match te zeggen. Behalve dan dat ik geen voorstander ben van zo een pre-voorbereiding waar iedereen het gevoel heeft dat het er echt nog niet toe doet, maar soit, het was zo de vorige seizoenen, we zullen er nu ook maar niet op zagen zeker. Misschien toch ook nog een woordje over onze uitrusting. Ik vond onze truitjes al niet geslaagd, maar in combinatie met de shorts, mijn lieve god ... wie is hier verantwoordelijk voor? Ik vind het echt dramatisch lelijk. |
| 25 Jun 2011, 0:57 |
|
|
Ancien
Hei is inderdaad niet nodig om alles af te breken, maar het is wel duidelijk dat ons middenveld serieus moet versterkt worden.
Die nummer 8 van Westerlo is wel een groot talent in mijn ogen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2011, 8:19 |
|
|
Ancien
Xander schreef: Iendrachtzot schreef: Artikel naar aanleiding oefenwedstrijd vanavond ![]() In het (extra) groot te bekijken op: http://img4.imageshack.us/img4/7675/viernieuwkomers.jpg Zie het artikel rechts over dender. oud speler van ons , Kristof De Saedeleer lapt dender 200.000 aan hun been. Merci Kristof !! ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2011, 8:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Wie heeft er nog zijn ticket dat in voorverkoop gekocht werd tegen Westerlo ?
Blijkbaar zijn de tickets die gisteren aan het loket verkocht werden ZONDER stempel en zo Niet gedateerd. Ik kreeg na de match een paar exemplaren uit de K maar slechts 1 met de stempel WES op Ik zou graag nog enkele ruilexemplaren hebben. Wie kan helpen ? Zelfde oproep voor tickets met BRU tegen Brugge volgende week . Bedankt om dat niet weg te gooien !!! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jun 2011, 8:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Hugo schreef: Xander schreef: Iendrachtzot schreef: Artikel naar aanleiding oefenwedstrijd vanavond ![]() In het (extra) groot te bekijken op: http://img4.imageshack.us/img4/7675/viernieuwkomers.jpg Zie het artikel rechts over dender. oud speler van ons , Kristof De Saedeleer lapt dender 200.000 aan hun been. Merci Kristof !! ![]() ![]() laat ons eerst maar onze eigen bestuurlijke en financiele rommel opkuisen vooraleer we met anderen spotten, of het zou kunnen dat die mannen van Dender nog het rapst met ons kunnen lachen. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Jun 2011, 9:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
We begonnen goed en vrij scherp aan de match in de opstelling van vorig seizoen (zonder nieuwkomers dus). De eerste kans was dan ook voor ons na een voorzet van Gallucci. Jammer genoeg bleef het daarbij want we konden De Winter niet echt aan het werk zetten. Hetzelfde voor Westerlo eigenlijk. Voor de 0-1 moest Van Den Noortgaete enkel die vrije trap pakken. In de slotminuten van de eerste helft kregen ze wel nog enkele kansen.
Na de rust kregen de nieuwkomers wel hun kans maar zij konden hun stempel niet drukken. Offensief brachten we bijna niks en defensief lieten we toch ook een paar steken vallen. Desondanks bleef het 0-1 tot een kwartiertje voor tijd. Westerlo scoorde nog 3 keer na toch wel positionele fouten bij ons achteraan en smeerde ons zo een vrij zware nederlaag aan. Het is natuurlijk nog vroeg om een echt oordeel te vellen en het was tegen een ploeg die straks europees speelt maar over het algemeen had ik er toch meer van verwacht. |
| 25 Jun 2011, 9:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iemand die weet waarom Verheyden en Kempeneer niet speelden?
|
| 25 Jun 2011, 9:21 |
|
|
Ancien
eintracht frankfurt schreef: Hugo schreef: Xander schreef: Zie het artikel rechts over dender. oud speler van ons , Kristof De Saedeleer lapt dender 200.000 aan hun been. Merci Kristof !! ![]() ![]() laat ons eerst maar onze eigen bestuurlijke en financiele rommel opkuisen vooraleer we met anderen spotten, of het zou kunnen dat die mannen van Dender nog het rapst met ons kunnen lachen. Ik weet het, maar ik kon het mij niet laten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2011, 9:23 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Aalst begon met Vdn,de castro,kestens,filipovic,ringoot,gallucci,van damme,de schutter,cousin,w.moreels en crispyn. Ruststand 0-1 Met de rust kwamen de batselier,balaj,van renterghem,vervaeke en thompson erin voor gallucci,w.moreels,de schutter,crispyn en vandenoortgaete. Na 70minuten mocht podevijn nog invallen voor niels ringoot. Ik vond Podevijn wel goed invallen, ik denk dat we op deze positie met Jens goed zitten, ik val in herhaling maar ons middenveld moeten ze serieus versterken, want anders komen we in de problemen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2011, 9:28 |
|
|
forumlegende
Gisteren werd duidelijk dat de voor velen "te trage en slechte" Verheyden onmisbaar is op ons middenveld!
En proficiat aan de mannen in de K om een eerst oefenmatch van ambiance te voorzien. |
| 25 Jun 2011, 9:33 |
|
|
Freak
edit
|
| 25 Jun 2011, 9:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jean schreef: Gisteren werd duidelijk dat de voor velen "te trage en slechte" Verheyden onmisbaar is op ons middenveld! Ik vind dat je sportief geen enkele conclusie kan trekken uit een oefenmatch na nog geen week training. |
| 25 Jun 2011, 10:18 |
|
| Pagina 5 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 57 Volgende |