|
|
| Pagina 105 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 103 104 105 106 107 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
DavidSeal schreef: Mijn pa (al 65jaar supporter) zei het deze week nog, qua voorzitter was die van Arzoni destijds nog een van de beteren. Al waren de tijden toen anders natuurlijk, en ging er niet ZOVEEL geld mee gemoeid...en voorwaarden en regeltjes. Frans Daeleman,dat was nog nen echte voorzitter. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jun 2011, 15:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
En nu allemaal in en uitademen
Der zijn er hier die alleen reageren als het "slecht gaat"en dan hebben ze goei bronnen in overvloed en dan komen ze maar meteen het ganse verhaal hier zetten zonder er bij na te denken of die goei bron mss niet de bedoeling had om 1ne bepaalde persoon buitenspel proberen te zetten.Waar het probleem zit wetek zelf niet ,want ik hoor tegenstrijdige berichten a volonté.Misschien gewoon wachten tot 1july? En dan kunnen we nog altijd met scherp schieten. En btw,van aken is dus niet de fulltime manager(in hln staat een interview met hem). |
| 24 Jun 2011, 16:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Iendrachter90 schreef: En btw,van aken is dus niet de fulltime manager(in hln staat een interview met hem). Da wist ge toch al? t is toch nen 1/5de manager? |
| 24 Jun 2011, 16:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Spees schreef: Iendrachter90 schreef: En btw,van aken is dus niet de fulltime manager(in hln staat een interview met hem). Da wist ge toch al? t is toch nen 1/5de manager? Voor de zekerheid dat iedereen het weet é ,anderhalve dag per week peisk stond er in de gazet ![]() Tpunt is eigenlijk dat iedereen denkt dat hij de fulltime manager is en dus altijd moet kunnen bezig zijn met aalst,maar hij is nooit aangesteld als fulltime manager dat is een fout die we in het begin gemaakt hebben. |
| 24 Jun 2011, 16:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Spees schreef: Iendrachter90 schreef: En btw,van aken is dus niet de fulltime manager(in hln staat een interview met hem). Da wist ge toch al? t is toch nen 1/5de manager? Alle gij ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 24 Jun 2011, 16:56 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: En nu allemaal in en uitademen Der zijn er hier die alleen reageren als het "slecht gaat"en dan hebben ze goei bronnen in overvloed en dan komen ze maar meteen het ganse verhaal hier zetten zonder er bij na te denken of die goei bron mss niet de bedoeling had om 1ne bepaalde persoon buitenspel proberen te zetten.Waar het probleem zit wetek zelf niet ,want ik hoor tegenstrijdige berichten a volonté.Misschien gewoon wachten tot 1july? En dan kunnen we nog altijd met scherp schieten. En btw,van aken is dus niet de fulltime manager(in hln staat een interview met hem). dus het feit dat de spelers weigerden te spelen tegen Westerlo omdat ze hun loon nog niet gekregen hadden is ook zever? al is dat euvel ITEA gewijs ondertussen opgelost als ze 1100 toeschouwers inschrijven en ge hebt er 2200, op jaarbasis zit ge er dan een klein 20.000 tickets naast. ik heb den indruk dat het principe van een zwarte boekhouding niet echt bekend is bij ons bestuur, bende egotrippers ![]() |
| 24 Jun 2011, 17:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik stel voor om dit onderwerp volledig te sluiten.
Wat is het nut om hier verder te gaan met een potje modder gooien? Als het hier zo blijft verder gaan zal je een algemene vergadering van knokploegen krijgen i.p.v. een vergadering tussen mensen in het belang van Eendracht Aalst. Sommigen hebben er hier blijkbaar meer baat bij om slechte herinneringen over te houden aan onze geliefde club. Ik niet. Ik ga straks naar de wedstrijd zoals ik altijd al heb gedaan, onder om het even welk bestuur. Financieel krijgen ze ons misschien kappot maar de spirit blijft. ![]() |
| 24 Jun 2011, 18:34 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04 Berichten: 29 |
Gisteren hoorde ik in de companie naast mij (ik ken die mensen dus wel niet) iemand vertellen dat een zekere eatv een functie zou gaan bekleden binnen Eendracht?
Is dat waar? kent iemand die? Zou daar iets van geld achter zitten? Het kan ook voor de jeugd geweest zijn, heb het maar met een half oor gehoord. |
| 25 Jun 2011, 8:44 |
|
|
Freak
circus schreef: Gisteren hoorde ik in de companie naast mij (ik ken die mensen dus wel niet) iemand vertellen dat een zekere eatv een functie zou gaan bekleden binnen Eendracht? Is dat waar? kent iemand die? Zou daar iets van geld achter zitten? Het kan ook voor de jeugd geweest zijn, heb het maar met een half oor gehoord. TV Aalst misschien met Peter VDB als nieuwe voorzitter? God beware ons ![]() |
| 25 Jun 2011, 8:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor schreef: circus schreef: Gisteren hoorde ik in de companie naast mij (ik ken die mensen dus wel niet) iemand vertellen dat een zekere eatv een functie zou gaan bekleden binnen Eendracht? Is dat waar? kent iemand die? Zou daar iets van geld achter zitten? Het kan ook voor de jeugd geweest zijn, heb het maar met een half oor gehoord. TV Aalst misschien met Peter VDB als nieuwe voorzitter? God beware ons ![]() Nogmaals: Aalst.tv is niet van PVDB! |
| 25 Jun 2011, 12:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
AlostanA schreef: El Corredor schreef: circus schreef: Gisteren hoorde ik in de companie naast mij (ik ken die mensen dus wel niet) iemand vertellen dat een zekere eatv een functie zou gaan bekleden binnen Eendracht? Is dat waar? kent iemand die? Zou daar iets van geld achter zitten? Het kan ook voor de jeugd geweest zijn, heb het maar met een half oor gehoord. TV Aalst misschien met Peter VDB als nieuwe voorzitter? God beware ons ![]() Nogmaals: Aalst.tv is niet van PVDB! Dat heb ik ondervonden had hem een mail gestuurd,met de vraag of hij niet wou vermelden op Aalst tv,dat we een petitie hadden voor DDB,maar zelfs geen antwoord gekregen van hem _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jun 2011, 12:19 |
|
|
Freak
AlostanA schreef: El Corredor schreef: circus schreef: Gisteren hoorde ik in de companie naast mij (ik ken die mensen dus wel niet) iemand vertellen dat een zekere eatv een functie zou gaan bekleden binnen Eendracht? Is dat waar? kent iemand die? Zou daar iets van geld achter zitten? Het kan ook voor de jeugd geweest zijn, heb het maar met een half oor gehoord. TV Aalst misschien met Peter VDB als nieuwe voorzitter? God beware ons ![]() Nogmaals: Aalst.tv is niet van PVDB! oei verkeerd gedacht dus van mij. Uit wie of wat bestaat TV Aalst dan nog? |
| 25 Jun 2011, 12:30 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: AlostanA schreef: El Corredor schreef: TV Aalst misschien met Peter VDB als nieuwe voorzitter? God beware ons ![]() Nogmaals: Aalst.tv is niet van PVDB! oei verkeerd gedacht dus van mij. Uit wie of wat bestaat TV Aalst dan nog? Uit PVDB en nog een paar mensen ^^ _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Jun 2011, 12:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: AlostanA schreef: El Corredor schreef: TV Aalst misschien met Peter VDB als nieuwe voorzitter? God beware ons ![]() Nogmaals: Aalst.tv is niet van PVDB! Dat heb ik ondervonden had hem een mail gestuurd,met de vraag of hij niet wou vermelden op Aalst tv,dat we een petitie hadden voor DDB,maar zelfs geen antwoord gekregen van hem Binnengehaald àls de man die ons eens sponsors à volonte ging bezorgen. Zoveel later en wat zien we? Maar Yannick kreeg hier wel de volle laag, terwijl die andere gewoon gebakken lucht verkoopt. Dat was een serieuse flater van die binnen te halen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Jun 2011, 13:04 |
|
|
SERRE schreef: We krijgen deze week nog verrassend nieuws over de bestuursperikelen, reken maar! Waar blijft da nieuws ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jun 2011, 14:26 |
|
| Pagina 105 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 103 104 105 106 107 … 289 Volgende |