|
|
| Pagina 14 van 31 |
[ 452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 31 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Abonnement
iendracht mèn 2de vraa schreef: Iendrachter90 schreef: Iemand ne zinnige uitleg waarom het rekeningnummer op de brief en site niet gelijk is aan het rekeningnummer dat gekrijgt via de mail(alsge online besteld)? Ik heb dit gisteren gemeld aan Yannick en er is geen probleem indien je het reeds op het rekeningnummer van de brief hebt gestort ,maar bij het afhalen van je abonnement breng je uw rekeninguitreksel mee dan ben je safe. |
| 25 Jun 2011, 0:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Iendrachter90 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Iendrachter90 schreef: Iemand ne zinnige uitleg waarom het rekeningnummer op de brief en site niet gelijk is aan het rekeningnummer dat gekrijgt via de mail(alsge online besteld)? Ik heb dit gisteren gemeld aan Yannick en er is geen probleem indien je het reeds op het rekeningnummer van de brief hebt gestort ,maar bij het afhalen van je abonnement breng je uw rekeninguitreksel mee dan ben je safe. Dat is er nog al op, dat je eerst moet bewijzen of je al dan niet gestort hebt ! daar heb ik maar een woord voor dikke amateurs ! ik zelf heb mijn abonnement al een maand betaald en als ik nu ginder moet aanschuiven met mijn rekeningsuitrekksel om mijn abonnement af te halen, dan is het laatste keer dat ik nog een abonnement gekocht heb op den iendracht. |
| 25 Jun 2011, 11:00 |
|
|
Ancien
eendrachter'80 schreef: Iendrachter90 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik heb dit gisteren gemeld aan Yannick en er is geen probleem indien je het reeds op het rekeningnummer van de brief hebt gestort ,maar bij het afhalen van je abonnement breng je uw rekeninguitreksel mee dan ben je safe. Dat is er nog al op, dat je eerst moet bewijzen of je al dan niet gestort hebt ! daar heb ik maar een woord voor dikke amateurs ! ik zelf heb mijn abonnement al een maand betaald en als ik nu ginder moet aanschuiven met mijn rekeningsuitrekksel om mijn abonnement af te halen, dan is het laatste keer dat ik nog een abonnement gekocht heb op den iendracht. Voil kreft, iedereen kan anders komen zeggen dat ze een abonnement besteld hebben, op den Iendracht komt ge van alles tegen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2011, 11:03 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
zemmen toch tijd genoeg gehad om de rekeningen na te kijken en aan te duiden wie betaald heeft
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 25 Jun 2011, 11:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
eendrachter'80 schreef: Iendrachter90 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik heb dit gisteren gemeld aan Yannick en er is geen probleem indien je het reeds op het rekeningnummer van de brief hebt gestort ,maar bij het afhalen van je abonnement breng je uw rekeninguitreksel mee dan ben je safe. Dat is er nog al op, dat je eerst moet bewijzen of je al dan niet gestort hebt ! daar heb ik maar een woord voor dikke amateurs ! ik zelf heb mijn abonnement al een maand betaald en als ik nu ginder moet aanschuiven met mijn rekeningsuitrekksel om mijn abonnement af te halen, dan is het laatste keer dat ik nog een abonnement gekocht heb op den iendracht. 't is toch niet meer dan logisch dat ge een bewijs van betaling meebrengt, zo moeilijk is da toch niet ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Jun 2011, 11:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: zemmen toch tijd genoeg gehad om de rekeningen na te kijken en aan te duiden wie betaald heeft ![]() dat denk ik ook. Als zij al hun verrichtingen afprinten, kunnen ze toch direct controleren? En dan is er maar één iemand die een lijst moet printen. |
| 25 Jun 2011, 11:12 |
|
|
Freak
kreezie nonkeltje schreef: eendrachter'80 schreef: Iendrachter90 schreef: Dat is er nog al op, dat je eerst moet bewijzen of je al dan niet gestort hebt ! daar heb ik maar een woord voor dikke amateurs ! ik zelf heb mijn abonnement al een maand betaald en als ik nu ginder moet aanschuiven met mijn rekeningsuitrekksel om mijn abonnement af te halen, dan is het laatste keer dat ik nog een abonnement gekocht heb op den iendracht. 't is toch niet meer dan logisch dat ge een bewijs van betaling meebrengt, zo moeilijk is da toch niet ? ik vind het logisch als ge een DEFTIGE boekhouding voert, dat ge juist niks moet meepakken. Het gaat allemaal om organisatie en management, maar dan ben ik een kreft, geen probleem. |
| 25 Jun 2011, 11:15 |
|
|
forumlegende
Stijn schreef: Verbechio schreef: zemmen toch tijd genoeg gehad om de rekeningen na te kijken en aan te duiden wie betaald heeft ![]() dat denk ik ook. Als zij al hun verrichtingen afprinten, kunnen ze toch direct controleren? En dan is er maar één iemand die een lijst moet printen. Wat doe je dan met de mensen die daags voor de fandag (op een zaterdag) hun geld hebben gestort ? Daar al eens aangedacht? Ik denk niet dat je dat bedrag daags nadien (op een zondag) al op een rekening kan zien. |
| 25 Jun 2011, 11:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Dani schreef: Stijn schreef: Verbechio schreef: zemmen toch tijd genoeg gehad om de rekeningen na te kijken en aan te duiden wie betaald heeft ![]() dat denk ik ook. Als zij al hun verrichtingen afprinten, kunnen ze toch direct controleren? En dan is er maar één iemand die een lijst moet printen. Wat doe je dan met de mensen die daags voor de fandag (op een zaterdag) hun geld hebben gestort ? Daar al eens aangedacht? Ik denk niet dat je dat bedrag daags nadien (op een zondag) al op een rekening kan zien. als je pc-banking hebt staat dat DIREKT op je PC af te lezen op de historiek van je rekening, en dan print je zelf je uitreksel af en klaar is kees. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 25 Jun 2011, 11:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
zwetzat schreef: Dani schreef: Stijn schreef: dat denk ik ook. Als zij al hun verrichtingen afprinten, kunnen ze toch direct controleren? En dan is er maar één iemand die een lijst moet printen. Wat doe je dan met de mensen die daags voor de fandag (op een zaterdag) hun geld hebben gestort ? Daar al eens aangedacht? Ik denk niet dat je dat bedrag daags nadien (op een zondag) al op een rekening kan zien. als je pc-banking hebt staat dat DIREKT op je PC af te lezen op de historiek van je rekening, en dan print je zelf je uitreksel af en klaar is kees. ![]() als je eerder betaald hebt zou het idd logisch zijn dat ze hun lijst uitprinten en dan hoef je natuurlijk maar je identiteitskaaart te tonen, maar je kan natuurlijk evtl nog moeten aanschuiven ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 25 Jun 2011, 11:27 |
|
|
forumlegende
zwetzat schreef: Dani schreef: Stijn schreef: dat denk ik ook. Als zij al hun verrichtingen afprinten, kunnen ze toch direct controleren? En dan is er maar één iemand die een lijst moet printen. Wat doe je dan met de mensen die daags voor de fandag (op een zaterdag) hun geld hebben gestort ? Daar al eens aangedacht? Ik denk niet dat je dat bedrag daags nadien (op een zondag) al op een rekening kan zien. als je pc-banking hebt staat dat DIREKT op je PC af te lezen op de historiek van je rekening, en dan print je zelf je uitreksel af en klaar is kees. ![]() Ik bedoel dat ze dit op den Eendracht nog niet kunnen zien ... |
| 25 Jun 2011, 11:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwetzat schreef: Dani schreef: Stijn schreef: dat denk ik ook. Als zij al hun verrichtingen afprinten, kunnen ze toch direct controleren? En dan is er maar één iemand die een lijst moet printen. Wat doe je dan met de mensen die daags voor de fandag (op een zaterdag) hun geld hebben gestort ? Daar al eens aangedacht? Ik denk niet dat je dat bedrag daags nadien (op een zondag) al op een rekening kan zien. als je pc-banking hebt staat dat DIREKT op je PC af te lezen op de historiek van je rekening, en dan print je zelf je uitreksel af en klaar is kees. ![]() En de oudere mensen die geen pc hebben is dat nu zo moeilijk om een betalings bewijs mee te brengen.Al die historie over die abonnementen,hebben jullie nu al je abonement nodig,pfffff..... _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jun 2011, 11:33 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: kreezie nonkeltje schreef: eendrachter'80 schreef: Dat is er nog al op, dat je eerst moet bewijzen of je al dan niet gestort hebt ! daar heb ik maar een woord voor dikke amateurs ! ik zelf heb mijn abonnement al een maand betaald en als ik nu ginder moet aanschuiven met mijn rekeningsuitrekksel om mijn abonnement af te halen, dan is het laatste keer dat ik nog een abonnement gekocht heb op den iendracht. 't is toch niet meer dan logisch dat ge een bewijs van betaling meebrengt, zo moeilijk is da toch niet ? ik vind het logisch als ge een DEFTIGE boekhouding voert, dat ge juist niks moet meepakken. Het gaat allemaal om organisatie en management, maar dan ben ik een kreft, geen probleem. Als de organisatie en het management er nog niet is moet men zich maar aanpassen aan de huidige toestand. De roep naar een bekwame manager op den Iendracht is onwaarschijnlijk groot, dat ze daar eens vlug werk van maken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2011, 11:38 |
|
|
Bakkie schreef: zwetzat schreef: Dani schreef: Wat doe je dan met de mensen die daags voor de fandag (op een zaterdag) hun geld hebben gestort ? Daar al eens aangedacht? Ik denk niet dat je dat bedrag daags nadien (op een zondag) al op een rekening kan zien. als je pc-banking hebt staat dat DIREKT op je PC af te lezen op de historiek van je rekening, en dan print je zelf je uitreksel af en klaar is kees. ![]() En de oudere mensen die geen pc hebben is dat nu zo moeilijk om een betalings bewijs mee te brengen.Al die historie over die abonnementen,hebben jullie nu al je abonement nodig,pfffff..... ik denk dat er zo heftig gereageerd wordt omdat ze hun betaling al hebben gedaan maar nog enkele weken moeten wachten vooraleer ze hun abbo EFFEKTIEF in handen kunnen hebben ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 25 Jun 2011, 11:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dani schreef: zwetzat schreef: Dani schreef: Wat doe je dan met de mensen die daags voor de fandag (op een zaterdag) hun geld hebben gestort ? Daar al eens aangedacht? Ik denk niet dat je dat bedrag daags nadien (op een zondag) al op een rekening kan zien. als je pc-banking hebt staat dat DIREKT op je PC af te lezen op de historiek van je rekening, en dan print je zelf je uitreksel af en klaar is kees. ![]() Ik bedoel dat ze dit op den Eendracht nog niet kunnen zien ... Maakt nu ook niet uit é ,die truitjes zijn er morgen nog niet alé dat wordt toch gezegd.Dus moet ge morgen nog niet kunnen bewijzen dat ge al betaald hebt. |
| 25 Jun 2011, 11:40 |
|
| Pagina 14 van 31 |
[ 452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 31 Volgende |