Eerste klasse - Pagina 340 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 338 339 340 341 342 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Eerste klasse
Jules Destrooper schreef:
Club Brugge wil een 11e nieuwe naam aan zijn kern toevoegen: volgens de Noorse pers is Club Brugge sterk geïnteresseerd in de Nigeriaanse linkerspits Anthony Ujah (21 j; Lilleström). Hij scoorde in de Noorse 1e klasse al 13 goals in 12 wedstrijden.

Zal waarschijnlijk het alternatief voor Hysen zijn. Hysen zijn vrouw (die eerstdaags gaat bevallen) ziet een overstap blijkbaar niet zitten.

24 Jun 2011, 15:58
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
Jules Destrooper schreef:
Club Brugge wil een 11e nieuwe naam aan zijn kern toevoegen: volgens de Noorse pers is Club Brugge sterk geïnteresseerd in de Nigeriaanse linkerspits Anthony Ujah (21 j; Lilleström). Hij scoorde in de Noorse 1e klasse al 13 goals in 12 wedstrijden.

Zal waarschijnlijk het alternatief voor Hysen zijn. Hysen zijn vrouw (die eerstdaags gaat bevallen) ziet een overstap blijkbaar niet zitten.

Inderdaad, en 2 miljoen euro voor iemand die bijna 30 jaar is, is ook niet weinig.

24 Jun 2011, 15:59
Ancien

Hoe zou dat komen? :lol:

Verrassend: Dirar te vroeg op training

Nabil Dirar lijkt zowaar aan een nieuw leven te zijn begonnen. De Marokkaanse international meldde zich vier dagen eerder dan gepland op training bij Club Brugge.

Na zijn huwelijksreis hoefde Dirar zich pas begin volgende week aan te melden. De trouwring zorgt blijkbaar voor een extra motivatie bij Dirar.

'Ik ben pas gisteren van huwelijksreis op de Seychellen teruggekeerd', liet hij optekenen. 'Het was een heerlijke vakantie. Ik ben goed uitgerust en ik denk niet dat het nut had om nog van een paar extra snipperdagen te profiteren. De honger naar het gras én de bal is bijzonder groot. Ik wou er na mijn terugkeer meteen invliegen.'

24 Jun 2011, 17:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Tomislav Ivic (77) is overleden

Tomislav Ivic is overleden. De Kroaat was 77 jaar. Ivic werd in ons land bekend als onder meer trainer van Standard en Anderlecht.

24 Jun 2011, 23:09
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Sven KSK Opwijk schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik kan hem niet uitstaan, zoals hij zich belachelijk heeft gemaakt toen hij uitschoof op dat veld van STVV, dat vond ik schitterend.

Bij Anderlecht hebben ze alleszins ne voorzitter die niet (bijna) op zijn gezicht moet vallen om zich belachelijk te maken :D .

Ge kunt daar mij ni mee kwetsen ofzo ze, ik ben zelf uiterst kritisch voor het beleid van RSCA :D

Trouwens, Biglia in de selectie van de Argentijnse nationale ploeg van Argentinië. Toen ik over laatst deze topic eens helemaal heb doorlezen waren er hier veel die zeiden dat hij nooit zou opgeroepen worden en dat hij zelfs geen top was in België.
I love it when I'm right :D

Dat laatste moet hij nog altijd bewijzen. In topmatchen kan hij zelden zijn stempel drukken.
Dat hij opgeroepen is voor Argentinië versta ik al helemaal niet.

25 Jun 2011, 0:29
Ancien

Bakkie schreef:

Tomislav Ivic is overleden. De Kroaat was 77 jaar. Ivic werd in ons land bekend als onder meer trainer van Standard en Anderlecht.

Was ook trainer bij E. Aalst tijdens het seizoen 1982-83.

25 Jun 2011, 8:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Hugo schreef:
Bakkie schreef:

Dat wordt niet vermeld natuurlijk :hmm:

25 Jun 2011, 8:31
Ancien

Leeftijd: 65
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Bakkie schreef:

Dat wordt niet vermeld natuurlijk :hmm:

Valt mij ook op, schandalig, hé...
Wij worden altijd doodgezwegen!

25 Jun 2011, 13:21
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Bartos schreef:

Bij Anderlecht hebben ze alleszins ne voorzitter die niet (bijna) op zijn gezicht moet vallen om zich belachelijk te maken :D .

Ge kunt daar mij ni mee kwetsen ofzo ze, ik ben zelf uiterst kritisch voor het beleid van RSCA :D

Trouwens, Biglia in de selectie van de Argentijnse nationale ploeg van Argentinië. Toen ik over laatst deze topic eens helemaal heb doorlezen waren er hier veel die zeiden dat hij nooit zou opgeroepen worden en dat hij zelfs geen top was in België.
I love it when I'm right :D

Dat laatste moet hij nog altijd bewijzen. In topmatchen kan hij zelden zijn stempel drukken.
Dat hij opgeroepen is voor Argentinië versta ik al helemaal niet.

Ik zou echt meer beginnen kijken als ze tegen de top spelen want dat is nu echt iets da je Biglia niet kan verwijten. Staat er altijd in topmatchen.

25 Jun 2011, 20:05
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Cambiasso: "Biglia kan mijn opvolger worden"
De Argentijnse bonsdcoach Sergio Batista neemt Lucas Biglia op in zijn definitieve selectie voor de Copa America. Inter Milaan-speler Esteban Cambiasso ziet in de Anderlecht- middenvelder al zijn opvolger.

"Biglia heeft zijn plaats in de nationale ploeg", aldus Cambiasso. "Zijn parcours lijkt op het mijne. Hij speelde bij Argentinos Juniors en ging al vroeg naar Europa. Lucas kan mijn opvolger worden."

Biglia staat in de belangstelling van onder meer Wolfsburg en Leverkusen. Anderlecht laat de Argentijnse international echter niet onder de acht miljoen euro vertrekken.

26 Jun 2011, 13:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Sven KSK Opwijk schreef:
De Argentijnse bonsdcoach Sergio Batista neemt Lucas Biglia op in zijn definitieve selectie voor de Copa America. Inter Milaan-speler Esteban Cambiasso ziet in de Anderlecht- middenvelder al zijn opvolger.

"Biglia heeft zijn plaats in de nationale ploeg", aldus Cambiasso. "Zijn parcours lijkt op het mijne. Hij speelde bij Argentinos Juniors en ging al vroeg naar Europa. Lucas kan mijn opvolger worden."

Biglia staat in de belangstelling van onder meer Wolfsburg en Leverkusen. Anderlecht laat de Argentijnse international echter niet onder de acht miljoen euro vertrekken.

jaa, zemmen geldj vandoen hein ... :D

26 Jun 2011, 13:55
Nationale Ploeg

Anderlecht-aanwinst Molins is maanden out

Het debuut van Guillermo Molins voor Anderlecht is in mineur geëindigd. De Zweed blesseerde zijn knie in de oefenmatch tegen Knokke. Hij wordt eerstdaags geopereerd.

Zweeds international Guillermo Molins had een van de smaakmakers bij Anderlecht moeten worden, maar de club zal de eerste maanden van het seizoen geen beroep kunnen doen op de rechtermiddenvelder.

In de oefenmatch tegen Knokke (die Anderlecht met 0-4 won) ging Molins tegen de vlakte. De ernst was meteen duidelijk. "Dit is een ramp", twitterde aanvoerder Deschacht.

Molins werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis en daar stelde men vast dat de voorste kruisbanden van zijn linkerknie beschadigd zijn. Binnenkort zal Molins al geopereerd worden.

26 Jun 2011, 14:10
nieuw in de eerste ploeg

Nu nog Vargas kopen en ze ebben 4.5 miljoen uitgegeven aan spelers waar ze tot november niks aan hebben :hmm:

26 Jun 2011, 14:37
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Sven KSK Opwijk schreef:

Ik zou echt meer beginnen kijken als ze tegen de top spelen want dat is nu echt iets da je Biglia niet kan verwijten. Staat er altijd in topmatchen.

Meer kijken ga ik zeker niet beginnen doen :-)
In de topwedstrijden vind ik er hem nooit bovenuitsteken, gewoon meespelen. Ik herinner mij ook een Europese wedstrijd dit jaar waarin hij bijzonder zwak was. De tegenstander kan ik me niet meer herinneren, en sorry, maar ik ga het niet opzoeken :-)
Bovendien maakt hij voor een middenvelder veel te weinig goals. Zelfs als verdedigende middenvelder zou je toch meer eens een goal moeten maken.

26 Jun 2011, 16:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Sven KSK Opwijk schreef:

Das ook om iets te zeggen zeker :hmm: Toen Cambiasso naar europa ging was dat volgens mij naar Real Madrid en vervolgens naar Inter Milaan wreed gelijklopend parcours moet ik zeggen.

26 Jun 2011, 20:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 338 339 340 341 342 500