|
|
| Pagina 176 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 174 175 176 177 178 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
El Corredor schreef: Davy schreef: op zich ben ik niet helemaal miscontent over de kern waarmee we in tweede kunnen opstarten (behalve dan op de posititie van linksback. Op het midden heeft men het vertrouwen behouden in de jongens die er waren. Misschien niet zonder risico... maar op basis van de degelijke prestaties van ewen, ken en kristof toch ook niet helemaal onlogisch. Niet veel ploegen kunnen hun kampioenenploeg behouden. en mits de terugkeer van depoitre hebben we een hele sterke ploeg die zeker haar plan trekt in tweede. Achteraan blijft voor mij het vraagteken... daar missen we op de flank (als we flippo centraal houden) vooral snelheid en positiespel, en over de hele verdediging missen we toch ook wel wat gestalte. maar voor de rest... eigenlijk maak ik me vooral zorgen onder welk gesternte ons kampioenenploeg nu moet opstarten. met al dat gekleuter in de bestuurskamer is de winningmood allicht ver te zoeken, en zijn de spelers misschien meer gefocust over wat er naast het veld dan wat er op het veld gebeurt. op het moment dat het op den iendracht zou moeten bruisen, meer dan ooit, hebben diegenen die de club tot hier gebracht hebben alles zelf op de helling geplaatst. Gans dieje cinema laat een zeer slechte en indruk op de supporters, maar allicht ook op de huidige spelers, zeker ook potentiele inkomende transfers, laat staan op sponsors of investeerders mochten die er al zijn. ik hoop één ding... dat de crèche rap gedaan is, en dat de neuzen binnen dit en een maand allemaal in de zelfde richting staan. er is heel wat puin te ruimen vrees ik. als ge dat allemaal al mist in uw verdediging, wat blijft er dan volgens u nog over? ![]() nen ijzersterke Filipovic, ne klepper als De Schutter die beiden weldegelijk hun mannetje aankunnen en dan nog zuiver kunnen uitvoetballen ook en dan zeker ook nen De Castro die absoluut ook zijn kwaliteiten heeft. Ge speelt geen kampioen met een slechte verdediging he, ik zeg alleen dat de verdediging het compartiment is waar ik vragen bij heb, want 't is waar... de castro loopt al eens verloren, en ja, we pakken nog te makkelijk tegengoals op stilstaande fasen (vooral in de lucht). ge moogt gij proberen om alle mogelijke kwaliteiten in uw verdediging stoppen... maar ge weet gij evengoe als iedereen hier dat de financiele middelen nogal beperkt zijn zeker he, om het zwak uit te drukken. Zou ik dezelfde transfers gedaan hebben? allicht niet... al die versterkingskes in de breedte (en ook dat moet nog blijken) hadden ze beter opgespaard voor één sterke grote verdediger (hetzij ne centralen, met dan flippo op links, hetzij nen back links) ... maar 't is nu zo, en al bij al ben ik daar content mee. da's plezierig zenne, nekeer content kunnen zijn... de gasten die vorig jaar een lang en moeilijk seizoen tot een goed einde gebracht hebben, krijgen van mij zeker het vertrouwen in tweede (... maar dan moeten ze daar in hunnen ivoren toren aan de bredestraat dringend mee willen). |
| 28 Jun 2011, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Davy schreef: op zich ben ik niet helemaal miscontent over de kern waarmee we in tweede kunnen opstarten (behalve dan op de posititie van linksback. Op het midden heeft men het vertrouwen behouden in de jongens die er waren. Misschien niet zonder risico... maar op basis van de degelijke prestaties van ewen, ken en kristof toch ook niet helemaal onlogisch. Niet veel ploegen kunnen hun kampioenenploeg behouden. en mits de terugkeer van depoitre hebben we een hele sterke ploeg die zeker haar plan trekt in tweede. Achteraan blijft voor mij het vraagteken... daar missen we op de flank (als we flippo centraal houden) vooral snelheid en positiespel, en over de hele verdediging missen we toch ook wel wat gestalte. maar voor de rest... eigenlijk maak ik me vooral zorgen onder welk gesternte ons kampioenenploeg nu moet opstarten. met al dat gekleuter in de bestuurskamer is de winningmood allicht ver te zoeken, en zijn de spelers misschien meer gefocust over wat er naast het veld dan wat er op het veld gebeurt. het is lang geleden dat de huidige toestand zo mooi, en vooral excact samengevat is. Het is aan de mannen en de vrouwen die het momenteel voor het zeggen hebben op den iendracht om knopen door te hakken voor het te laat is. op het moment dat het op den iendracht zou moeten bruisen, meer dan ooit, hebben diegenen die de club tot hier gebracht hebben alles zelf op de helling geplaatst. Gans dieje cinema laat een zeer slechte en indruk op de supporters, maar allicht ook op de huidige spelers, zeker ook potentiele inkomende transfers, laat staan op sponsors of investeerders mochten die er al zijn. ik hoop één ding... dat de crèche rap gedaan is, en dat de neuzen binnen dit en een maand allemaal in de zelfde richting staan. er is heel wat puin te ruimen vrees ik. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Jun 2011, 21:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Davy schreef: El Corredor schreef: Davy schreef: op zich ben ik niet helemaal miscontent over de kern waarmee we in tweede kunnen opstarten (behalve dan op de posititie van linksback. Op het midden heeft men het vertrouwen behouden in de jongens die er waren. Misschien niet zonder risico... maar op basis van de degelijke prestaties van ewen, ken en kristof toch ook niet helemaal onlogisch. Niet veel ploegen kunnen hun kampioenenploeg behouden. en mits de terugkeer van depoitre hebben we een hele sterke ploeg die zeker haar plan trekt in tweede. Achteraan blijft voor mij het vraagteken... daar missen we op de flank (als we flippo centraal houden) vooral snelheid en positiespel, en over de hele verdediging missen we toch ook wel wat gestalte. maar voor de rest... eigenlijk maak ik me vooral zorgen onder welk gesternte ons kampioenenploeg nu moet opstarten. met al dat gekleuter in de bestuurskamer is de winningmood allicht ver te zoeken, en zijn de spelers misschien meer gefocust over wat er naast het veld dan wat er op het veld gebeurt. op het moment dat het op den iendracht zou moeten bruisen, meer dan ooit, hebben diegenen die de club tot hier gebracht hebben alles zelf op de helling geplaatst. Gans dieje cinema laat een zeer slechte en indruk op de supporters, maar allicht ook op de huidige spelers, zeker ook potentiele inkomende transfers, laat staan op sponsors of investeerders mochten die er al zijn. ik hoop één ding... dat de crèche rap gedaan is, en dat de neuzen binnen dit en een maand allemaal in de zelfde richting staan. er is heel wat puin te ruimen vrees ik. als ge dat allemaal al mist in uw verdediging, wat blijft er dan volgens u nog over? ![]() nen ijzersterke Filipovic, ne klepper als De Schutter die beiden weldegelijk hun mannetje aankunnen en dan nog zuiver kunnen uitvoetballen ook en dan zeker ook nen De Castro die absoluut ook zijn kwaliteiten heeft. Ge speelt geen kampioen met een slechte verdediging he, ik zeg alleen dat de verdediging het compartiment is waar ik vragen bij heb, want 't is waar... de castro loopt al eens verloren, en ja, we pakken nog te makkelijk tegengoals op stilstaande fasen (vooral in de lucht). ge moogt gij proberen om alle mogelijke kwaliteiten in uw verdediging stoppen... maar ge weet gij evengoe als iedereen hier dat de financiele middelen nogal beperkt zijn zeker he, om het zwak uit te drukken. Zou ik dezelfde transfers gedaan hebben? allicht niet... al die versterkingskes in de breedte (en ook dat moet nog blijken) hadden ze beter opgespaard voor één sterke grote verdediger (hetzij ne centralen, met dan flippo op links, hetzij nen back links) ... maar 't is nu zo, en al bij al ben ik daar content mee. da's plezierig zenne, nekeer content kunnen zijn... de gasten die vorig jaar een lang en moeilijk seizoen tot een goed einde gebracht hebben, krijgen van mij zeker het vertrouwen in tweede (... maar dan moeten ze daar in hunnen ivoren toren aan de bredestraat dringend mee willen). Laat ons hopen dat we een ijzersterke Filipovic zien hé. Vorig seizoen hebben we die tijdens de terugronde toch véél te weinig gezien... Ik ben nog altijd fan van Flippo, maar als dit het seizoen teveel zou blijken zitten we met een serieus probleem achteraan. |
| 29 Jun 2011, 10:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Laat ons hopen dat we een ijzersterke Filipovic zien hé. Vorig seizoen hebben we die tijdens de terugronde toch véél te weinig gezien... Ik ben nog altijd fan van Flippo, maar als dit het seizoen teveel zou blijken zitten we met een serieus probleem achteraan. De Filipovic van vorig seizoen is volgens mij toch ook een klepper in tweede klasse, zelfs als hij de leeftijd wat begint te voelen (alhoewel die nog enorm scherp staat), geloof ik niet dat hij plots niet meer zou meekunnen. Maar het feit is wel dat er met uw verdedigers niet teveel mag gebeuren, want de spoeling achterin is toch echt wel enorm dun hé. Amper 1 rechtsachter, amper 3 spelers die centraal achterin uit de voeten kunnen en 2 linksachters die dan nog eigenlijk geen echte linksachters zijn (soit, al zullen die hier wel voldoende hunne plan trekken en stond er in de krant dat die Heymans misschien toch komt). Bovendien hoop ik uit de grond van mijn hart dat we niet gaan geconfronteerd worden met een gebrek aan kracht en gestalte centraal achterin. |
| 29 Jun 2011, 10:31 |
|
|
Miniem
Bartos schreef: Jeroen schreef: Laat ons hopen dat we een ijzersterke Filipovic zien hé. Vorig seizoen hebben we die tijdens de terugronde toch véél te weinig gezien... Ik ben nog altijd fan van Flippo, maar als dit het seizoen teveel zou blijken zitten we met een serieus probleem achteraan. De Filipovic van vorig seizoen is volgens mij toch ook een klepper in tweede klasse, zelfs als hij de leeftijd wat begint te voelen (alhoewel die nog enorm scherp staat), geloof ik niet dat hij plots niet meer zou meekunnen. Maar het feit is wel dat er met uw verdedigers niet teveel mag gebeuren, want de spoeling achterin is toch echt wel enorm dun hé. Amper 1 rechtsachter, amper 3 spelers die centraal achterin uit de voeten kunnen en 2 linksachters die dan nog eigenlijk geen echte linksachters zijn (soit, al zullen die hier wel voldoende hunne plan trekken en stond er in de krant dat die Heymans misschien toch komt). Bovendien hoop ik uit de grond van mijn hart dat we niet gaan geconfronteerd worden met een gebrek aan kracht en gestalte centraal achterin. Denk eerlijk gezegd dat het centraal achterin nog wel oke zit met (duel)kracht. Veel kan ook worden opgevangen met de ervaring daar. Maar het is wel een feit dat duelkracht en gestalte over het hele plein gezien een probleem kan worden. We hebben nu eenmaal veel lichtere (kleinere) jongens. Mooi om voetballend naar te kijken, maar op stilstaande fases heb je meer volk nodig wil je de "torens" van de tegenstrever stoppen. Ik geef je ook volledig gelijk dat de spoeling momenteel wat dun is. |
| 29 Jun 2011, 10:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ardilla schreef: Bartos schreef: De Filipovic van vorig seizoen is volgens mij toch ook een klepper in tweede klasse, zelfs als hij de leeftijd wat begint te voelen (alhoewel die nog enorm scherp staat), geloof ik niet dat hij plots niet meer zou meekunnen. Maar het feit is wel dat er met uw verdedigers niet teveel mag gebeuren, want de spoeling achterin is toch echt wel enorm dun hé. Amper 1 rechtsachter, amper 3 spelers die centraal achterin uit de voeten kunnen en 2 linksachters die dan nog eigenlijk geen echte linksachters zijn (soit, al zullen die hier wel voldoende hunne plan trekken en stond er in de krant dat die Heymans misschien toch komt). Bovendien hoop ik uit de grond van mijn hart dat we niet gaan geconfronteerd worden met een gebrek aan kracht en gestalte centraal achterin. Denk eerlijk gezegd dat het centraal achterin nog wel oke zit met (duel)kracht. Veel kan ook worden opgevangen met de ervaring daar. Maar het is wel een feit dat duelkracht en gestalte over het hele plein gezien een probleem kan worden. We hebben nu eenmaal veel lichtere (kleinere) jongens. Mooi om voetballend naar te kijken, maar op stilstaande fases heb je meer volk nodig wil je de "torens" van de tegenstrever stoppen. Ik geef je ook volledig gelijk dat de spoeling momenteel wat dun is. Correct - bleek al tegen Westerlo trouwens. Mogen natuurlijk ook niet dramatiseren: vorig seizoen hadden we daar ook zo'n schrik voor en al bij al hebben we toch niet zoveel problemen gekend op dat vlak. Alleen vrees ik dat we in tweede iets meer ploegen gaan tegenkomen die stilstaande fases als hun stokpaardje zien. De Olsa Brakels van tweede zeg maar... Hopelijk wordt er bij ons zelf aan het nemen van vrije schoppen en corners gewerkt... wat Cousin afgelopen vrijdag liet zien op dat gebied, was echt om van te huilen... |
| 29 Jun 2011, 11:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Denk eerlijk gezegd dat het centraal achterin nog wel oke zit met (duel)kracht. Veel kan ook worden opgevangen met de ervaring daar. Maar het is wel een feit dat duelkracht en gestalte over het hele plein gezien een probleem kan worden. We hebben nu eenmaal veel lichtere (kleinere) jongens..[/quote]
en spontaan denk ik dan aan de Mich (Seminck). waar gaat die eigenlijk naar toe ? zou bij Rcm einde contract zijn dacht ik. _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Jun 2011, 12:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Die Heymans staat dan toch dicht bij een overgang naar EA. (bron: HLN)
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 29 Jun 2011, 12:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
witzwet schreef: Die Heymans staat dan toch dicht bij een overgang naar EA. (bron: HLN) Zou al een betere aanwinst zijn dan Dupré in mijn ogen... _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Jun 2011, 12:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Die Heymans staat dan toch dicht bij een overgang naar EA. (bron: HLN) Het staat ook in het Nieuwsblad vandaag. |
| 29 Jun 2011, 13:06 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
Still standing ! schreef: Denk eerlijk gezegd dat het centraal achterin nog wel oke zit met (duel)kracht. Veel kan ook worden opgevangen met de ervaring daar. Maar het is wel een feit dat duelkracht en gestalte over het hele plein gezien een probleem kan worden. We hebben nu eenmaal veel lichtere (kleinere) jongens.. en spontaan denk ik dan aan de Mich (Seminck). waar gaat die eigenlijk naar toe ? zou bij Rcm einde contract zijn dacht ik.[/quote] Idd, uit goede bron weet ik dat Mich speciaal lang gewacht heeft voor contractverlenging bij RCM, daar hij hoopte de kopbalsterke speler zou zijn die wij dit jaar zeker zouden kunnen gebruiken in 2 klasse. Een goede Seminck is altijd welkom ! _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 29 Jun 2011, 13:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Hem terughalen zou super zijn, kan je terug Filipovic op links zetten en centraal Seminck - De Schutter, op rechts De Castro.
| 29 Jun 2011, 13:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik weet het niet. Is (uit)voetballend toch te beperkt en is ook niet echt snel. (Flippo wel) maar toch.
|
| 29 Jun 2011, 14:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
josken1 schreef: witzwet schreef: Die Heymans staat dan toch dicht bij een overgang naar EA. (bron: HLN) Zou al een betere aanwinst zijn dan Dupré in mijn ogen... is dat dan toch via KV mechelen of rechtstreeks van wetteren naar ea? |
| 29 Jun 2011, 14:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
supersossis schreef: josken1 schreef: witzwet schreef: Die Heymans staat dan toch dicht bij een overgang naar EA. (bron: HLN) Zou al een betere aanwinst zijn dan Dupré in mijn ogen... is dat dan toch via KV mechelen of rechtstreeks van wetteren naar ea? Via mechelen |
| 29 Jun 2011, 14:37 |
|
| Pagina 176 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 174 175 176 177 178 … 345 Volgende |