Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13
 Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Geweldig verwoord en zo denk ik er ook over. :worship:

30 Jun 2011, 9:59
forumlegende

Die 2 matchen zijn natuurlijk nog niet echt een waardemeter, maar de angst bekruipt me toch een beetje...als je ziet dat we met amper 1 nieuwkomer aan de match beginnen. Ok, we waren los kampioen met die ploeg in 3e, maar in 2e gaat alles toch nog een stukje sneller en dan zijn er heel wat jongens die gewoon niet goed genoeg zijn. Jongens als Crispijn, Verheyden en De Castro bvb. Geen verwijt naar hen toe hoor, maar voor sommigen is het Peterprincipe wel van toepassing. Hopelijk stijgen ze boven zichzelf uit, of komen er nog een paar transfers. Ik ben normaal gezien geen zwartkijker en het seizoen is nog lang niet bezig, maar wat ik gisteren en vrijdag zag deed me toch wat denken aan ons onverhoopt avontuur in eerste klasse in 1991. Hopelijk vergis ik me...

30 Jun 2011, 10:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Twas gisteren tijdens de rust ook weer ne voltreffer (n)
Eerst in de kantine 10 minuten staan wachten op 2 pintjes omdat t vat af was en ze kregen het nieuw nie in gang.
Als ge da nog moet beginnen doen alst volk toe komt...
Den Onderkroiper had mijn ticketje gevraagd voor zijn collectie, als ik dan terug naar mijn plaats wou gaan mocht ik niet binnen door dieje dikke blaas van die nieuwe security.
Een chance dat we langs den E nog binnen geraakt zijn om zo gans de tribune over te steken naar ons plaatskes in den B. (onderweg heeft mijne kameraad wel nog op de tenen van Jonathan Blondel gestaan maar soit :D )
Als ge zo u trouwe supporters moet behandelen die al jaren trouw zijn! (n)
Kan mss goed zijn dat die security verplicht is in tweede (ik weet het niet) maar zorg aub voor sympathieke jongens en niet voor wat dikke nekken :kots:

30 Jun 2011, 10:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
josken1 schreef:
Twas gisteren tijdens de rust ook weer ne voltreffer (n)
Eerst in de kantine 10 minuten staan wachten op 2 pintjes omdat t vat af was en ze kregen het nieuw nie in gang.
Als ge da nog moet beginnen doen alst volk toe komt...
Den Onderkroiper had mijn ticketje gevraagd voor zijn collectie, als ik dan terug naar mijn plaats wou gaan mocht ik niet binnen door dieje dikke blaas van die nieuwe security.
Een chance dat we langs den E nog binnen geraakt zijn om zo gans de tribune over te steken naar ons plaatskes in den B. (onderweg heeft mijne kameraad wel nog op de tenen van Jonathan Blondel gestaan maar soit :D )
Als ge zo u trouwe supporters moet behandelen die al jaren trouw zijn! (n)
Kan mss goed zijn dat die security verplicht is in tweede (ik weet het niet) maar zorg aub voor sympathieke jongens en niet voor wat dikke nekken :kots:

Dan nog gezwegen van de wachtrijen aan de loketten vd zittribune. Eén loketje open langs elke kant, resultaat: een wachtrij tot de overkant vd straat...
We hebben in derde dikwijls gelachen met de omstandigheden waarin we ontvangen werden maar ik stel vast dat we zelf nauwelijks beter kunnen.

30 Jun 2011, 11:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Over de match gaak me zo nie uitspreken want da wordt hier al genoeg gedaan. Ma ik denk da de supporters zich goed geamuseerd hebben :D De sfeer was heel goed en er was heel veel volk(ook van Brugge).
Het zijn voor de supporters ook nog maar oefenmatchen , maar als ge ziet hoe dawe ons gisteren achter de ploeg zetten en sfeer maken :EA:
Kujovic zal ontroerd geweest zijn :worship:

30 Jun 2011, 11:18
Vaste Waarde

Inderdaad, nog veel werk op alle vlakken (sportief als administratief). Bonnetjes waren opeens op (tijdens de rust) in de kantine achter staantribune waar ze dan maar bonnetjes van 4 jaar terug verkocht hebben... Ook zag ik lange rijen staan aan het bezoekersvak. Om nog maar te zwijgen over het feit dat we terug tussen die garage's weg moesten :? :? Zal tof worden als den Antwaaaarp en consoorten hier toekomen. Oplossing was nochtans al gegeven bij de kampioenviering. Bezoekers naar de J verhuizen uiterst rechts en die wegsturen via die garage's...

Schitterend idd van Kujo !!!!
Over de match wil ik niet veel zeggen want vond het gene vetten van onze kant uit, teveel slordigheden, geen goede passing en dan val je tegen een 1ste klasser direct door de mand. Het blijft dan ook een oefenmatch dus gaan we daar verder geen conclusies aan vastknopen.
Erg vond ik wel Dirar die zelfs in een oefenmatch kop aan kop moet gaan staan, jawadde jongens...

30 Jun 2011, 11:27
Nationale Ploeg

Ace schreef:
Inderdaad, nog veel werk op alle vlakken (sportief als administratief). Bonnetjes waren opeens op (tijdens de rust) in de kantine achter staantribune waar ze dan maar bonnetjes van 4 jaar terug verkocht hebben... Ook zag ik lange rijen staan aan het bezoekersvak. Om nog maar te zwijgen over het feit dat we terug tussen die garage's weg moesten :? :? Zal tof worden als den Antwaaaarp en consoorten hier toekomen. Oplossing was nochtans al gegeven bij de kampioenviering. Bezoekers naar de J verhuizen uiterst rechts en die wegsturen via die garage's...

Schitterend idd van Kujo !!!!
Over de match wil ik niet veel zeggen want vond het gene vetten van onze kant uit, teveel slordigheden, geen goede passing en dan val je tegen een 1ste klasser direct door de mand. Het blijft dan ook een oefenmatch dus gaan we daar verder geen conclusies aan vastknopen.
Erg vond ik wel Dirar die zelfs in een oefenmatch kop aan kop moet gaan staan, jawadde jongens...

Heb idd ook nen deel van die oude bonnekes moeten kopen achter de staantribune, ik hoop maar da ze daar geen probleem van maken wanneer ik mijn pintjes bestel onder de zittribune, waar ik anders zit...

30 Jun 2011, 11:31
forumlegende

En dan nog gezwegen over het onkruid dat aan de inkom bijna een halve meter hoog staat :)

30 Jun 2011, 11:37
Nationale Ploeg

Anders nen nieuwe topic aanmaken: de klaagmuur :lol:

30 Jun 2011, 11:41
Ancien

Leeftijd: 38
Ik kon gisteren de match niet zien omdat ik moest werken. Op de site van Brugge al een verslagje met de doelpunten voor wie het ook graag eens (her)bekijkt.

http://clubbrugge.be/nl/nieuws/video/278

edit: was onze 'vriend' Orlans aanwezig?

Laatst gewijzigd door Gilles op 30 Jun 2011, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Jun 2011, 11:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
69 schreef:
Anders nen nieuwe topic aanmaken: de klaagmuur :lol:

Hoe? gans het forum is toch de klaagmuur? :banana: :banana:

30 Jun 2011, 11:44
Miniem

Gisteren vooral onder de indruk van diene Deschilder bij Brugge. 18 jaar en heeft tot de 76ste minuut geduurd voor hij zijn eerste slechte pass verstuurde (naar Hoefkens), steeds aanspeelbaar, vlot het spel verleggend met klare kijk. Sterk.

Wij dan. Ik weiger alleen op de verdediging te schieten. Eerste goal is uitglijden van VDN, tweede goal half mislukte vrije trap van Dalmat die De castro op zijn bil krijgt en door Meunier met dank wordt binnengetrapt. Die infiltratie van Van Belle bij de derde goal, wordt er te vroeg losgelaten door de mids. Verdedigen doe je als ploeg. Er mag maar een opkomende mid los gelaten worden door de mid van onze ploeg als er zekerheid is dat deze kan worden opgenomen door een verdediger van ons. Niet eerder. Er wordt door de backs (en dan vooral van rechts) ook veel te weinig naar binnen geknepen om dekking te geven op het juiste moment. En dan is er in mijn ogen het gebrek aan duel kracht in alle linies.

Ik kan de meesten bijtreden dat Verhoeven het goed gedaan heeft en ook Kestens. De Schutter (steeds tegen 2 man), Galucci (vaak foutief gestuit), Ringoot (was secuur voor mij, soms wat onorthodox, maar heeft zich beperkt tot wat hij op die positie moest doen) waren verdienstelijk.

Maar wie zeker de grootste piuim verdient was de K. Bedankt mannen (en vrouwen). Jullie zorgen er voor dat ik mij nooit hoef te vervelen tijdens de wedstrijd en er altijd iets te beleven valt. Prachtige sfeer en zeker eersteklasse waardig.

30 Jun 2011, 12:05
Nationale Ploeg

Ardilla schreef:
Ringoot (was secuur voor mij, soms wat onorthodox, maar heeft zich beperkt tot wat hij op die positie moest doen) waren verdienstelijk.

idd, gisteren bleef Ringoot mooi overeind. is ook 1 van de weinige (met Kestens) die wat lengte heeft achteraan. als hij fit is kan hij volgens mij wel mee, maar tja tis da fit zijn bij hem he.

30 Jun 2011, 12:31
Freak

Leeftijd: 35
Die security is er btw mede door de fout van onze stewards.Zij vonden het nodig om het afgelopen jaar per match al hun vriendjes gratis binnen te laten(ene steward zei zelf dat hij meer dan 20man per match gratis binnenliet),waardoor aalst een pak inkomsten misliep.Dus is er nu beslist dat de security de ingangskaarte moet controleren en dan vooral aan de staantribune.

30 Jun 2011, 12:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Still standing ! schreef:
Ardilla schreef:
Ringoot (was secuur voor mij, soms wat onorthodox, maar heeft zich beperkt tot wat hij op die positie moest doen) waren verdienstelijk.

idd, gisteren bleef Ringoot mooi overeind. is ook 1 van de weinige (met Kestens) die wat lengte heeft achteraan. als hij fit is kan hij volgens mij wel mee, maar tja tis da fit zijn bij hem he.

Een fitte Ringoot kan je zeker gebruiken,net zoals een fitte Depoitre ;)

30 Jun 2011, 12:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13