|
|
| Pagina 64 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Wielrennen
Het wordt een beetje Mercxiaans hé... Ge weet wie ge moet volgen maar niemand die het kan...
Heel intelligent gereden ook, blijft toch wel heel nuchter! Ik ben fier dat ik een Belg ben... ...al blijft er bij elke grote wielerprestatie toch iets van twijfel insluipen, hé, het is spijtig maar het kan niet meer anders zeker... |
| 02 Jul 2011, 20:29 |
|
|
Freak
salvador schreef: Het wordt een beetje Mercxiaans hé... Ge weet wie ge moet volgen maar niemand die het kan... Heel intelligent gereden ook, blijft toch wel heel nuchter! Ik ben fier dat ik een Belg ben... ...al blijft er bij elke grote wielerprestatie toch iets van twijfel insluipen, hé, het is spijtig maar het kan niet meer anders zeker... tja, dat hebben de heren wielrenners aan zichzelf te danken hé. Straffe prestatie van Gilbert, wat een druk op de ketel en het toch doen... maar er blijft zoals je zegt altijd zoiets van: kan dat allemaal proper? |
| 02 Jul 2011, 20:33 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: salvador schreef: Het wordt een beetje Mercxiaans hé... Ge weet wie ge moet volgen maar niemand die het kan... Heel intelligent gereden ook, blijft toch wel heel nuchter! Ik ben fier dat ik een Belg ben... ...al blijft er bij elke grote wielerprestatie toch iets van twijfel insluipen, hé, het is spijtig maar het kan niet meer anders zeker... tja, dat hebben de heren wielrenners aan zichzelf te danken hé. Straffe prestatie van Gilbert, wat een druk op de ketel en het toch doen... maar er blijft zoals je zegt altijd zoiets van: kan dat allemaal proper? Zoals ge zegt, het feit dat er nu misschien twijfels ontstaan, is enkel en alleen door de wielrenners zelf. Als Gilbert niks pakt, dan is hij nu de dupe van al zijn voorgangers. Ik beschuldig hem niet, maar ergens vind ik het straf. Zo een heel jaar al op topniveau kunnen presteren. Als ge ziet dat een Cancellera, Boonen,... met pieken werken van 2 à 3 weken. |
| 02 Jul 2011, 21:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sinds VDB vind ik het kleuren van uw haar verder ook enorm verdacht.
Los daarvan: wat een exploot zeg ! Als ze vandaag nog een treffelijke ploegentijdrit rijden, dan zie ik hem het geel misschien zelfs een week en een beetje langer dan dat aanhouden. Op 23 km kunnen de verschillen - behoudens pech - toch niet super oplopen ? Bovendien kunnen ze als laatste starten wat toch al wat informatie kan brengen over de - mogelijks - gevaarlijke stukken. Gilbertken Sport is echt wel de enige manier om u nog belg te voelen dezer dagen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jul 2011, 11:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bram schreef: Sinds VDB vind ik het kleuren van uw haar verder ook enorm verdacht. Los daarvan: wat een exploot zeg ! Als ze vandaag nog een treffelijke ploegentijdrit rijden, dan zie ik hem het geel misschien zelfs een week en een beetje langer dan dat aanhouden. Op 23 km kunnen de verschillen - behoudens pech - toch niet super oplopen ? Bovendien kunnen ze als laatste starten wat toch al wat informatie kan brengen over de - mogelijks - gevaarlijke stukken. Gilbertken Sport is echt wel de enige manier om u nog belg te voelen dezer dagen. 6 seconden voorsprong is natuurlijk niet echt veel, maar laat ons hopen dat ze het redden hé |
| 03 Jul 2011, 11:51 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Sinds VDB vind ik het kleuren van uw haar verder ook enorm verdacht. Los daarvan: wat een exploot zeg ! Als ze vandaag nog een treffelijke ploegentijdrit rijden, dan zie ik hem het geel misschien zelfs een week en een beetje langer dan dat aanhouden. Op 23 km kunnen de verschillen - behoudens pech - toch niet super oplopen ? Bovendien kunnen ze als laatste starten wat toch al wat informatie kan brengen over de - mogelijks - gevaarlijke stukken. Gilbertken Sport is echt wel de enige manier om u nog belg te voelen dezer dagen. Het is de tijd van de 5de renner dat wordt gebruikt als ik mij niet vergis. Ge moet dan maar een paar 'mindere' hebben in uw team en het wordt al een pak moeilijker. Ik verwacht wel dat Leopard sterk gaat uitpakken. Die hebben nen simpelen tactiek. Zet Cancellera op kop en hou zou lang mogelijk zijn wiel en tis binnen. Ben ook is benieuwd sterk (of zwak) het blok van Saxo nu echt is. Als het ewa tegenvalt, dan staat Contador misschien al na 2 dagen op meer dan 2 minuten. Kan de Tour er alleen maar spannender maken. En inderdaad. Los van alle politieke kwesties, diejen belgischen driekleur vind ik toch een van de schonere truien dat er rondrijden in het peloton. |
| 03 Jul 2011, 11:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Godverdomme
|
| 10 Jul 2011, 15:22 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Zienaa schreef: Godverdomme Inderdaad... Interesse is al veel minder nu. "Ze vallen gelek de vliegen", de klassementrenners _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Jul 2011, 15:48 |
|
|
Vaste Waarde
Diejen volgwagen zeg
![]() |
| 10 Jul 2011, 18:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
voorbijganger schreef: Diejen volgwagen zeg ![]() http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_Tour/MG_verslagen_nieuws/1.1063519 T'is nijg ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Jul 2011, 18:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: voorbijganger schreef: Diejen volgwagen zeg ![]() http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_Tour/MG_verslagen_nieuws/1.1063519 T'is nijg ![]() Inderdaad, zal wel niet bewust geweest zijn maar ja een cowboy aan het stuur zeker ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Jul 2011, 18:32 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachtzot schreef: voorbijganger schreef: Diejen volgwagen zeg ![]() http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_Tour/MG_verslagen_nieuws/1.1063519 T'is nijg ![]() Het parket van Aurillac opent een vooronderzoek naar het ongeval waarbij zondag tijdens de negende Touretappe een volgwagen twee renners aanreed. Hoe kan daar nu een onderzoek naar gevoerd worden? Tlijkt mij nu wel heel duidelijk wat er gebeurd is. Straks gaan ze diejen chauffeur nog aanklagen voor vluchtmisdrijf omdat hij niet gestopt is.. |
| 11 Jul 2011, 17:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
VDB der uit enja daar gaat onze Belgische hoop eh. Tis nie da hij sowieso podium ging rijden, maar het was toch leuk om eens een echte klimmer te kunnen volgen in deze tour enja dan komt hij da tegen
|
| 11 Jul 2011, 21:52 |
|
|
Freak
Johnny Hoogerland ![]() |
| 11 Jul 2011, 22:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Nog geen namen bekend voor het criterium?
_________________ MCMXIX |
| 12 Jul 2011, 1:50 |
|
| Pagina 64 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 113 Volgende |