|
|
| Pagina 182 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 180 181 182 183 184 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Wannes schreef: Ja dat denk ik ook wel. Onze ambitie voor dit seizoen is om uit de degradatiezone te blijven. Meer niet. Neen, het doel dat moet worden gehaald is erin blijven. De ambitie moet zijn een zorgeloos seizoen te draaien en dat is een heel andere mindset. En het zal zaak zijn geconcentreerd te blijven tot de 95ste minuut van de laatste speeldag. |
| 05 Jul 2011, 10:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jean schreef: Met alle respect maar ik denk dat jij tweede klasse zwaar overschat! We zullen zien. Niet vergeten dat in derde vaak de beste ploeg won - in tweede kan je met 1 kans of corner een wedstrijd beslissen zonder dat je ooit in de match hebt gezeten... Het niveau zelf is misschien niet om over naar huis te schrijven, maar de momenten zelf en het afstraffen/benutten ervan is zoveel belangrijker en daar wegen we nog veel te licht, let op mijn woorden. Ik veronderstel ook dat jij tweede klasse elke week live in het stadion volgt? |
| 05 Jul 2011, 10:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
DT schreef: Jean schreef: Met alle respect maar ik denk dat jij tweede klasse zwaar overschat! We zullen zien. Niet vergeten dat in derde vaak de beste ploeg won - in tweede kan je met 1 kans of corner een wedstrijd beslissen zonder dat je ooit in de match hebt gezeten... Het niveau zelf is misschien niet om over naar huis te schrijven, maar de momenten zelf en het afstraffen/benutten ervan is zoveel belangrijker en daar wegen we nog veel te licht, let op mijn woorden. Over dat afstraffen kan ik u begrijpen, maar vorig seizoen hebben we toch ook sommige ploegen afgestraft terwijl ze goed meevoetbalden eh. Op Geel maken we 5minuten voor tijd de 0-1 terwijl een gelijkspel daar misschien terecht was geweest. Op Brakel geven we een 0-2 voorsprong weg om dan toch 3-4 te winnen. Enkele wedstrijden hebben we de kansen laten liggen, maar als ne Wouter Moreels vooraan terug zijn niveau haalt...dieje straft het minste foutje in een verdediging af, nog maar te zwijgen van de kwaliteiten van Depoitre. |
| 05 Jul 2011, 10:10 |
|
|
Ancien
gweninho schreef: DT schreef: Jean schreef: Met alle respect maar ik denk dat jij tweede klasse zwaar overschat! We zullen zien. Niet vergeten dat in derde vaak de beste ploeg won - in tweede kan je met 1 kans of corner een wedstrijd beslissen zonder dat je ooit in de match hebt gezeten... Het niveau zelf is misschien niet om over naar huis te schrijven, maar de momenten zelf en het afstraffen/benutten ervan is zoveel belangrijker en daar wegen we nog veel te licht, let op mijn woorden. Over dat afstraffen kan ik u begrijpen, maar vorig seizoen hebben we toch ook sommige ploegen afgestraft terwijl ze goed meevoetbalden eh. Op Geel maken we 5minuten voor tijd de 0-1 terwijl een gelijkspel daar misschien terecht was geweest. Op Brakel geven we een 0-2 voorsprong weg om dan toch 3-4 te winnen. Enkele wedstrijden hebben we de kansen laten liggen, maar als ne Wouter Moreels vooraan terug zijn niveau haalt...dieje straft het minste foutje in een verdediging af, nog maar te zwijgen van de kwaliteiten van Depoitre. Tuurlijk dat was zeker zo, ook op Dessel bijvoorbeeld maar ik voorspel gewoon meer van dat in tweede klasse en dan zullen we ons ook moeten kunnen wapenen tegen de sporadische tegenstoten van "beperktere" ploegen die hold-ups kunnen plegen zoals vorig seizoen Racing Waregem (2 keer) en Brakel hier bij ons. Als je dan niet excelleert op stilstaande fases en (voorlopig) wat power mist, dan moet je dat wel serieus in de gaten houden als potentiële manco's... En niet nu al gaan roepen dat we niet slecht bezig zijn en dat we het goed gaan doen in tweede... Want op 180 minuten voetbal hebben we daar nog geen signalen van gezien... Is hard, maar is wel een feit. |
| 05 Jul 2011, 10:30 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Jean schreef: Met alle respect maar ik denk dat jij tweede klasse zwaar overschat! We zullen zien. Niet vergeten dat in derde vaak de beste ploeg won - in tweede kan je met 1 kans of corner een wedstrijd beslissen zonder dat je ooit in de match hebt gezeten... Het niveau zelf is misschien niet om over naar huis te schrijven, maar de momenten zelf en het afstraffen/benutten ervan is zoveel belangrijker en daar wegen we nog veel te licht, let op mijn woorden. Ik veronderstel ook dat jij tweede klasse elke week live in het stadion volgt? Vergeet toch ook niet dat we vorig jaar een paar keer door Wouter Moreels zijn gered met een aantal fantastische (en soms onverhoopte) doelpunten. Er zijn veel wedstrijden geweest waar we collectief de tegenstander overvleugelden maar er waren ook wedstrijden waar het verschil ENKEL EN ALLEEN door onze Wouter Moreels werd gemaakt. Zo mis ik persoonlijk een leidersfiguur (à la Dessaer) op ons middenveld die de lijnen kan uitzetten. En eigenlijk ook centraal achterin. Nochtans heb ik vertrouwen in het duo Filipovic/De Schutter of Kestens. OK, met Flippo heb je achterin een leidersfiguur maar die brute kopkracht in het duel heb je daar toch meer dan ooit nodig, en zeker in tweede klasse. Zoals ook gezegd door DT worden veel wedstrijden in tweede klasse beslist door een stilstaande fase. Dan heb je nood aan kopbalsterke spelers, niet alleen in het verdedigend compartiment maar ook in het aanvallende compartiment. En buiten Depoitre, Galucci en De Schutter hebben we geen kopkracht. |
| 05 Jul 2011, 10:36 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
Ploeg Anderlecht 2009 tegen ons:
Cordier (46' Schollen), Juhasz (46' Wasilewski), Kruiswijk (46' Bernárdez), Mazuch (46' Boufleur), Deschacht (46' Van Damme), Sare (68' Iakovenko), Losada (75' Cordier), Polak (46' Reynaldo), Iakovenko (46' Chatelle), Legear (46' De Sutter), Kanu (46' Bulykin) Ploeg gestart aan de competitie: Proto, Van Damme, Deschacht, Juhasz, Wasilewski, Boussoufa, Biglia, Gillet, Legear, Suarez, De Sutter Schollen, Chatelle, Frutos, Bernárdez, Diandy, Reynaldo, Sare = 11 van de 16 hebben tegen ons gespeeld Ploeg Anderlecht 2010 tegen ons: 1st half : Cordier, Gillet, Deschacht, Mabika, Lecjaks, Marecek, Legear, Losada, Polak, Siani, Bulykin 2nd half : Proto, Rnic, De Greef, Diandy, Badibanga, Kouyate, Sare, Iakovenko, Chavarria, Suarez, Kljestan Ploeg gestart aan de competitie: PROTO, MAZUCH Ondrej, DESCHACHT Olivier, BIGLIA Lucas, SUAREZ Matias, BOUSSOUFA Mbark LEGEAR Jonathan, KOUYATE Cheikhou, DE SUTTER Tom, JUHASZ Roland, GILLET Guillaume LECJAKS Jan, DOS SANTOS DA ROCHA Rubenilson, CHATELLE Thomas, KLJESTAN Sacha, SCHOLLEN Davy = 9 van de 16 hebben tegen ons gespeeld niet slecht toch? |
| 05 Jul 2011, 11:22 |
|
|
Ancien
Wannes schreef: Ploeg Anderlecht 2009 tegen ons: Cordier (46' Schollen), Juhasz (46' Wasilewski), Kruiswijk (46' Bernárdez), Mazuch (46' Boufleur), Deschacht (46' Van Damme), Sare (68' Iakovenko), Losada (75' Cordier), Polak (46' Reynaldo), Iakovenko (46' Chatelle), Legear (46' De Sutter), Kanu (46' Bulykin) Ploeg gestart aan de competitie: Proto, Van Damme, Deschacht, Juhasz, Wasilewski, Boussoufa, Biglia, Gillet, Legear, Suarez, De Sutter Schollen, Chatelle, Frutos, Bernárdez, Diandy, Reynaldo, Sare = 11 van de 16 hebben tegen ons gespeeld Ploeg Anderlecht 2010 tegen ons: 1st half : Cordier, Gillet, Deschacht, Mabika, Lecjaks, Marecek, Legear, Losada, Polak, Siani, Bulykin 2nd half : Proto, Rnic, De Greef, Diandy, Badibanga, Kouyate, Sare, Iakovenko, Chavarria, Suarez, Kljestan Ploeg gestart aan de competitie: PROTO, MAZUCH Ondrej, DESCHACHT Olivier, BIGLIA Lucas, SUAREZ Matias, BOUSSOUFA Mbark LEGEAR Jonathan, KOUYATE Cheikhou, DE SUTTER Tom, JUHASZ Roland, GILLET Guillaume LECJAKS Jan, DOS SANTOS DA ROCHA Rubenilson, CHATELLE Thomas, KLJESTAN Sacha, SCHOLLEN Davy = 9 van de 16 hebben tegen ons gespeeld niet slecht toch? Ja uiteraard dat er daarvan hebben gespeeld, is nogal logisch ook als er 21 spelers meededen in de oefenmatchen. Maar je moet kijken naar wie er met wie samenspeelde en dat was net hetzelfde toen als nu in de wedstrijden tegen Westerlo en Club: maximaal 6 basisspelers samen op het terrein. Dus waren de matchen tegen Club en Westerlo dus net hetzelfde qua opzet als die in het verleden tegen Anderlecht, met die uitzondering dat nu bij Club kerels als Donk, Hoefkens, Dalmat, Akpala zelfs geen eerste keus meer zijn. Het was dus niet zo dat bij Anderlecht telkens alle vedetten startten die zeker waren van hun plaats, zoals jij aangaf. Het waren evenzeer mixed elftallen zoals nu respectievelijk Brugge en Westerlo. Het verschil was niet dat onze tegenstand nu plots zoveel beter was hoor dan Anderlecht tweemaal in het verleden, wel dat wij merkelijk minder tegenstand boden nu na net evenveel training als de wedstrijden tegen Anderlecht in het verleden... Dat zijn gewoon de feiten. En daar gaat het mij om - in oefenmatchen moet je niet teveel kijken naar de tegenstander, zijn niveau of de eventuele surplus aan kwaliteit... Je moet kijken naar wat je eigen team op de mat legt en dat was over 180 minuten simpelweg niet goed genoeg. Welke positieve dingen jij dan wel mag hebben gezien om te quoteren dat het allemaal zo slecht niet was, is dus voor mij een raadsel. |
| 05 Jul 2011, 11:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Weet er hier iemand of er nog interesse is van den iendracht voor Dupré ?
Had dat onlangs gelezen, dat er interesse was van beide kampen, omdat antwerpen een transferverbod had gekregen. _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 05 Jul 2011, 12:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vond toch vooral ook de instelling opvallend anders. Vorig jaar wouden de spelers er wel iets van maken tegen Anderlecht. Dit jaar viel de goal snel en meteen daarna leek de goesting al over. Ik denk dat de honger naar het nieuwe seizoen bij veel spelers nog ver te zoeken was... Cousin op kop
Dat wilt niet zeggen dat ik toch ook zou willen oproepen om wat meer gestalte en kracht, ik denk dat we daar verder mee gaan komen dan met een type Serrebrenikov/Van Nieuwenhuyze _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jul 2011, 12:24 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Ik vond toch vooral ook de instelling opvallend anders. Vorig jaar wouden de spelers er wel iets van maken tegen Anderlecht. Dit jaar viel de goal snel en meteen daarna leek de goesting al over. Ik denk dat de honger naar het nieuwe seizoen bij veel spelers nog ver te zoeken was... Cousin op kop Absoluut en dat is dus weer iets van de ploeg zelf, wat niks met de tegenstander heeft te maken en dus toch ook een element is dat tot nadenken stemt. Als je u al niet kan opladen voor een match tegen twee eersteklassers, wat gaat dat dan zijn als we in januari in de sneeuw naar Eupen mogen of eind november in de gietende regen naar Boussu-Dour... Vorig jaar hadden we op basis van de selectiepolitiek toen nog zogenaamd mindere goden die we uit onze hoed konden toveren met voorbeeldige mentaliteit en karakter zoals Glen, Brecht, Kristof, Sam... Nu zijn de laatste twee al zo goed als vaste krachten (Sam ook als Laurent niet fit is), zijn de andere twee weg en is de voorraad karakterspelers er dus wel kleiner op geworden. Van Renthergem en Balaj lieten alvast zien hun truitje nat te willen maken, maar de tijd zal uitwijzen of ze aan de druk van het Aalsterse publiek zullen kunnen weerstaan... Delclef en Denys hadden het daar enorm moeilijk mee zo bleek... |
| 05 Jul 2011, 12:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Bram schreef: Ik vond toch vooral ook de instelling opvallend anders. Vorig jaar wouden de spelers er wel iets van maken tegen Anderlecht. Dit jaar viel de goal snel en meteen daarna leek de goesting al over. Ik denk dat de honger naar het nieuwe seizoen bij veel spelers nog ver te zoeken was... Cousin op kop Absoluut en dat is dus weer iets van de ploeg zelf, wat niks met de tegenstander heeft te maken en dus toch ook een element is dat tot nadenken stemt. Als je u al niet kan opladen voor een match tegen twee eersteklassers, wat gaat dat dan zijn als we in januari in de sneeuw naar Eupen mogen of eind november in de gietende regen naar Boussu-Dour... Vorig jaar hadden we op basis van de selectiepolitiek toen nog zogenaamd mindere goden die we uit onze hoed konden toveren met voorbeeldige mentaliteit en karakter zoals Glen, Brecht, Kristof, Sam... Nu zijn de laatste twee al zo goed als vaste krachten (Sam ook als Laurent niet fit is), zijn de andere twee weg en is de voorraad karakterspelers er dus wel kleiner op geworden. Van Renthergem en Balaj lieten alvast zien hun truitje nat te willen maken, maar de tijd zal uitwijzen of ze aan de druk van het Aalsterse publiek zullen kunnen weerstaan... Delclef en Denys hadden het daar enorm moeilijk mee zo bleek... Dat is natuurlijk een feit dat niet al de spelers er goesting in hadden,sommigen streden tot de laatste minuut,maar andere. Btw,hoeveel spelers hebben 2kere 90minuten gespeeld?2zeker of meer. |
| 05 Jul 2011, 12:55 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
ach het zijn nog altijd speculaties en veronderstellingen. Het bestuur heeft nog 2 versterkingen aangekondigd dus laat ons afwachten wat er nog bijkomt. De spelers waarmee ze onderhandeld hebben waren op papier niet slecht maar als ze niet willen komen, kan je er niet veel aan doen.
|
| 05 Jul 2011, 13:04 |
|
|
Ancien
Wannes schreef: ach het zijn nog altijd speculaties en veronderstellingen. Het bestuur heeft nog 2 versterkingen aangekondigd dus laat ons afwachten wat er nog bijkomt. De spelers waarmee ze onderhandeld hebben waren op papier niet slecht maar als ze niet willen komen, kan je er niet veel aan doen. I agree! |
| 05 Jul 2011, 13:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Wannes schreef: ach het zijn nog altijd speculaties en veronderstellingen. Het bestuur heeft nog 2 versterkingen aangekondigd dus laat ons afwachten wat er nog bijkomt. De spelers waarmee ze onderhandeld hebben waren op papier niet slecht maar als ze niet willen komen, kan je er niet veel aan doen. Idd en die versterking gaat er komen dus gene paniek. |
| 05 Jul 2011, 13:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Iendrachter90 schreef: Wannes schreef: ach het zijn nog altijd speculaties en veronderstellingen. Het bestuur heeft nog 2 versterkingen aangekondigd dus laat ons afwachten wat er nog bijkomt. De spelers waarmee ze onderhandeld hebben waren op papier niet slecht maar als ze niet willen komen, kan je er niet veel aan doen. Idd en die versterking gaat er komen dus gene paniek. Gunter Thiebaut liet onlangs zijn contract verbreken bij Lierse, maar had al een poosje contact met een aantal tweedeklassers. Het werd uiteindelijk Dender, de club waar hij al twee keer eerder actief was. "Het is inderdaad een club die ik ken", zei Thiebaut aan Voetbalkrant.com. "Het is ook een club waar ik zeker van weet dat de mensen vertrouwen in mij hebben. Bij Dender loopt er ook veel jeugd rond en het is de bedoeling dat ik die ook begeleid." Bij Lierse kende de kopbalsterke spits geen al te beste periode. Hij werd er zelfs uitgespeeld als middenvelder. "Ik heb al een paar keer met trainer Vital Borkelmans gepraat. Ik weet wel zeker dat de club me haalt om in de spits te spelen. Dat was ook een vereiste. Misschien wil ik binnen een paar jaar wel een rijtje afzakken, maar nu _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 05 Jul 2011, 16:47 |
|
| Pagina 182 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 180 181 182 183 184 … 345 Volgende |