|
|
| Pagina 12 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Bericht Re: Wie is de populairste ploeg van het land?
Nog 57 stemmen en we hebben de 4000 bereikt..
Moet te doen zijn volgens mij ![]() |
| 09 Jul 2011, 10:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Die 4000 zouden beter elk een abo aanschaffen, is veel beter voor de club dan één dat haar kousen uittrekt...
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 09 Jul 2011, 10:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gio schreef: Die 4000 zouden beter elk een abo aanschaffen, is veel beter voor de club dan één dat haar kousen uittrekt... ![]() Ik dacht niet dat het een wedstrijd was om abonnementen te ronselen. Eerder om de ploeg die de meeste e-mailadressen samen kon brengen ![]() Al dan niet om later te spammen Dat we nog steeds niet op 4.000 staan ligt vermoedelijk dat de teller geblokkeerd staat. Aan het tempo dat ik stemmen ronselde zouden we Club Brugge ingehaald hebben de laatste week Sinds donderdagavond is er géén stem meer bijgekomen en ben er 200 % zeker van dat er gisteren en vandaag nog gestemd werd. Dat we heden zoveel stemmen hebben ben ik hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van. De laatste maand verstuurde ik bij benadering 3.000 mails, naar de door mij gekende e-mailadressen van Aalsterenaren alsook een 500-tal buitenlandse contacten. Sommige forumgangers wisten dat reeds Ook heb ik op de trein aan honderden Aalsterse reizigers mijn overschot (Fandag 26 juni) van flyers uitgedeeld. Het betreft mensen die ik al jaren ken maar GEEN vaste supporters zijn van Den Iendracht. Ze hebben enkel de moeite gedaan om te stemmen omdat ik dat vroeg. Ook moet ik zeggen dat vele Aalstenaren er echt een goed gevoel aan overhouden dat we opnieuw 2e klasser zijn. Ze komen maar sporadisch eens een matchke bekijken of zelfs niet. De grootste verrassing kwam er uit Rome want in mijn zoektocht naar documentatie vorig jaar, heb ik goede vriendschapsbanden overgehouden met AS Roma supporters. Meer zelfs de vergelijkbare onofficiële website van As Roma heb ik vele foto's en artikels bezorgd omdat ze die doodgewoon niet hadden in hun archief. De webmaster verrasste mij door de Roma-supporters alsook te laten stemmen voor Aalst door dit te vermelden op de site.. Eerst waren deze stemmen geblokkeerd maar deze werden er opnieuw bijgeteld. Ik heb me kostelijk geamuseerd de laatste weken en ontelbare oude contacten opgefrist. Het belangrijste is dat er enorm veel Eendrachtmateriaal voor Expo100 boven water gekomen is en ik moet nog binnen korte tijd bij enkele personen op bezoek die van alles liggen hebben van Eendracht Aalst. Dus deze wedstrijd was de ideale springplank naar aanloop van Expo100. Ondertussen stonden we toch in de kijker,want eerlijk deze wedstrijd is een totale flop over de ganse lijn volgens mij. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2011, 13:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Goi zetj toch e vriejt maan zelle Yves..
![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 09 Jul 2011, 13:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Schepper schreef: Goi zetj toch e vriejt maan zelle Yves.. ![]() Ze noemen mij al jaren Den Onderkroiper voor iets Eerlijk wat is er mooier dan contacten te hebben met andere mensen. Wat mij ook deugd doet is de vele positieve mails die ik mocht ontvangen . Hierin bevestigden de afzenders hun uitgebrachte stem alsook hun bewondeling van mijn inzet voor de ploeg. Het belangrijste zijn de talrijke mooie foto's en en documentatie die niet op Expo90 aanwezig was boven water gekomen is. Zo kreeg ik contact met de zoon van oudspeler Le Compte. De zoon is nu zelf al 75 jaar en hij bezorgde mij ongeziene foto's van 1920 alsook scan militair paspoort en aansluitingskaart van de speler in 1920 !!! Hierop zie je dat de spelers alle 6 maand 6 BFR moesten bijdragen om lid te zijn van Eendracht Aalst. Toen nog volledig onbezoldigd. Come and see in june 2019 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2011, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Was uk mor e graptjen e Yves, heb enorm bewondering voor dienen inzet om den Iendracht op de kaart te zetten, mede door jouw inzet is ons grootmoeder ook bezitter van een nieuw espresso machien door die wedstrijd van het nieuwsblad. By the way, as ge is in de geburen van Herne zijt ben je altijd welkom om is een goei zjat café te komen nuttigen bij haar
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 09 Jul 2011, 14:10 |
|
|
Gio schreef: Was uk mor e graptjen e Yves, heb enorm bewondering voor dienen inzet om den Iendracht op de kaart te zetten, mede door jouw inzet is ons grootmoeder ook bezitter van een nieuw espresso machien door die wedstrijd van het nieuwsblad. By the way, as ge is in de geburen van Herne zijt ben je altijd welkom om is een goei zjat café te komen nuttigen bij haar ![]() Fijn te vernemen dat je grootmoeder bij de winnaars was. Eendracht maakt macht. Plezierig gevoel om dat te weten want de tijd om stemmen te ronselen was ook veel miniemer dan nu. Ook kon er toen maar 1 keer gestemd worden per IP-adres en bij de Pinoffswedstrijd leverde dat soms in 1 gezin tot 10 stemmen op. Er zijn mailadressen gebruikt die al een tijdje niet meer gebruikt werden Spijtig dat ik geen treinen meer doe naar Herne ![]() Allemaal afgeschaft in de loop der jaren. Enkel nog hier rond de kerktoren. Ik ben eens nieuwsgierig of er nog iets gaat bijkomen bij die 3943 stemmen. zou zonde zijn 943 stemmen en geen extra foto _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2011, 14:21 |
|
|
Bomber schreef: Goe gedoan Yves!!! Als ge nu aan al die contacten nog nen euro vraagt, dan kunnen we wss wel zelf zo ne fotoshoot organiseren ![]() Eerst een Miss Iendracht verkiezing op poten zetten tegen volgende fandag. Op tijd reklame maken zodanig dat er meerdere kandidates zijn Kenners genoeg om de mooiste er uit te kiezen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2011, 17:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
As ge ons model es goe bekijkt, zoude eerder stemmen om iet extra aan te doen
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 09 Jul 2011, 17:47 |
|
|
Verbechio schreef: As ge ons model es goe bekijkt, zoude eerder stemmen om iet extra aan te doen ![]() Ik was al content mè de kaasen, de rest em nie oever geklapt Moar der zen lielijker schepsels boi de andere ploegen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2011, 18:25 |
|
|
Zopas bij een vriend geweest die nog niet gestemd had en in mijn bijzijn vulde hij de stem geldig in met zijn e-mailadres.
Gevolg hij kreeg de melding dat bevestigingsmail naar hem gestuurd werd en ..... noppes nada géén mail gekregen om stem te bevestigen. Dus de stand bleef ook op 3.943 staan. Dus heb ik via mail de organisators op de hoogte gebracht van dit mankement . Uitkijken wat het resultaat zal zijn eerstdaags ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2011, 20:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Zopas bij een vriend geweest die nog niet gestemd had en in mijn bijzijn vulde hij de stem geldig in met zijn e-mailadres. Gevolg hij kreeg de melding dat bevestigingsmail naar hem gestuurd werd en ..... noppes nada géén mail gekregen om stem te bevestigen. Dus de stand bleef ook op 3.943 staan. Dus heb ik via mail de organisators op de hoogte gebracht van dit mankement . Uitkijken wat het resultaat zal zijn eerstdaags ![]() Ola, we worden te populair, ze beginnen ons al te boycotten. Yves, dat mag je niet laten gebeuren hé. Hou dat maar goed in het oog! ![]() |
| 09 Jul 2011, 22:16 |
|
|
kd'ke schreef: Onderkroiper schreef: Zopas bij een vriend geweest die nog niet gestemd had en in mijn bijzijn vulde hij de stem geldig in met zijn e-mailadres. Gevolg hij kreeg de melding dat bevestigingsmail naar hem gestuurd werd en ..... noppes nada géén mail gekregen om stem te bevestigen. Dus de stand bleef ook op 3.943 staan. Dus heb ik via mail de organisators op de hoogte gebracht van dit mankement . Uitkijken wat het resultaat zal zijn eerstdaags ![]() Ola, we worden te populair, ze beginnen ons al te boycotten. Yves, dat mag je niet laten gebeuren hé. Hou dat maar goed in het oog! ![]() Ik vermoed dat er niets geboycot wordt maar dat hun site de vele stemmen niet meer kon volgen ? Twee dagen geleden een slotoffensief gedaan en toen vertrokken er nog honderden mails. Ik heb ze allen nog staan Mails werden door mij steeds apart verstuurd.Kijk eens goed op hun site bij het klassement staat Eendracht Aalst er met 3943 stemmen, maar als je naar alle foto's gaat kijken staat daar slechts 3935 fans vermeld. Ik ga er mijn slaap niet voor laten, straks opstaan om 03.30 om 04.15 te beginnen om 12.30 ben ik al thuis _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2011, 22:25 |
|
|
Soms zou ik ^pleiten voor een "Ik vind dit leuk" knop hier op het forum
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Jul 2011, 6:25 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Gio schreef: Soms zou ik ^pleiten voor een "Ik vind dit leuk" knop hier op het forum Heb ik ook al vaak zitten denken ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Jul 2011, 9:45 |
|
| Pagina 12 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende |