|
|
| Pagina 344 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 342 343 344 345 346 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Eerste klasse
Kandidaat-opvolger Duchâtelet was al op oefenmatch STVV
De algemene vergadering van de vzw van Sint-Truiden stemt morgen over de opvolging van Roland Duchâtelet. Een belangrijke kandidaat is Benoît Morrenne, de voormalige managing director van KIA Belgium. www.sportwereld.be Waar ken ik die mens toch van? |
| 12 Jul 2011, 9:49 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
voorbijganger schreef: Kandidaat-opvolger Duchâtelet was al op oefenmatch STVV De algemene vergadering van de vzw van Sint-Truiden stemt morgen over de opvolging van Roland Duchâtelet. Een belangrijke kandidaat is Benoît Morrenne, de voormalige managing director van KIA Belgium. www.sportwereld.be Waar ken ik die mens toch van? Hebt ge hem al verteld dat hij de verkeerde ploeg gekozen heeft? ![]() |
| 12 Jul 2011, 13:01 |
|
|
Freak
Witsel voor vijf jaar naar Benfica
De kogel is door de kerk. Axel Witsel trekt naar Benfica. De 22-jarige Rode Duivel heeft een contract voor vijf seizoenen getekend. |
| 12 Jul 2011, 14:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
waly 2 schreef: Witsel voor vijf jaar naar Benfica De kogel is door de kerk. Axel Witsel trekt naar Benfica. De 22-jarige Rode Duivel heeft een contract voor vijf seizoenen getekend. Tes toepen dammen der vanaf zoin. Goeie voebalist, mor ken kaan op zè gezicht ni.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 12 Jul 2011, 18:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: waly 2 schreef: Witsel voor vijf jaar naar Benfica De kogel is door de kerk. Axel Witsel trekt naar Benfica. De 22-jarige Rode Duivel heeft een contract voor vijf seizoenen getekend. Tes toepen dammen der vanaf zoin. Goeie voebalist, mor ken kaan op zè gezicht ni.. ![]() Jij bent dan ook een notoir RSCA-supporter he ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Jul 2011, 18:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Is daar niet ene Pablo Aimar aanvallende middenvelder? Ze zullen daar wel een plaats voor hebben neem ik aan, aangezien ze 8 miljoen euro zouden neergeteld hebben...
|
| 12 Jul 2011, 21:37 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Schepper schreef: waly 2 schreef: Witsel voor vijf jaar naar Benfica De kogel is door de kerk. Axel Witsel trekt naar Benfica. De 22-jarige Rode Duivel heeft een contract voor vijf seizoenen getekend. Tes toepen dammen der vanaf zoin. Goeie voebalist, mor ken kaan op zè gezicht ni.. ![]() Ik was er in het begin ook zo kwaad als iets op. Maar is gewoon een superspeler. Zal ook veel hoger eindigen als bij Benfica. Blijft een verlies voor de Belgische competitie. _________________
|
| 12 Jul 2011, 23:37 |
|
|
Vaste Waarde
Sven KSK Opwijk schreef: Schepper schreef: waly 2 schreef: Witsel voor vijf jaar naar Benfica De kogel is door de kerk. Axel Witsel trekt naar Benfica. De 22-jarige Rode Duivel heeft een contract voor vijf seizoenen getekend. Tes toepen dammen der vanaf zoin. Goeie voebalist, mor ken kaan op zè gezicht ni.. ![]() Ik was er in het begin ook zo kwaad als iets op. Maar is gewoon een superspeler. Zal ook veel hoger eindigen als bij Benfica. Blijft een verlies voor de Belgische competitie. Kende gij diejen dan persoonlijk? |
| 13 Jul 2011, 9:37 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
voorbijganger schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Schepper schreef: Tes toepen dammen der vanaf zoin. Goeie voebalist, mor ken kaan op zè gezicht ni.. ![]() Ik was er in het begin ook zo kwaad als iets op. Maar is gewoon een superspeler. Zal ook veel hoger eindigen als bij Benfica. Blijft een verlies voor de Belgische competitie. Kende gij diejen dan persoonlijk? Moet ge iemand persoonlijk kennen om er kwaad op te zijn misschien? Dat is ook een nieuw feit... _________________
|
| 13 Jul 2011, 23:57 |
|
|
Vaste Waarde
Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik was er in het begin ook zo kwaad als iets op. Maar is gewoon een superspeler. Zal ook veel hoger eindigen als bij Benfica. Blijft een verlies voor de Belgische competitie. Kende gij diejen dan persoonlijk? Moet ge iemand persoonlijk kennen om er kwaad op te zijn misschien? Dat is ook een nieuw feit... Hoe kunt ge anders kwaad zijn op iemand als ge er nooit tegen hebt gesproken of in aanraking mee zijt geweest? En waarom zijt ge er dan kwaad op? Heeft hij voorgestoken in den Colruyt ofzo? |
| 14 Jul 2011, 12:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
voorbijganger schreef: Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Kende gij diejen dan persoonlijk? Moet ge iemand persoonlijk kennen om er kwaad op te zijn misschien? Dat is ook een nieuw feit... Hoe kunt ge anders kwaad zijn op iemand als ge er nooit tegen hebt gesproken of in aanraking mee zijt geweest? En waarom zijt ge er dan kwaad op? Heeft hij voorgestoken in den Colruyt ofzo? Doeie er nu om? Voor die tackle op Wasly misschien? |
| 14 Jul 2011, 13:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
voorbijganger schreef: Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Kende gij diejen dan persoonlijk? Moet ge iemand persoonlijk kennen om er kwaad op te zijn misschien? Dat is ook een nieuw feit... Hoe kunt ge anders kwaad zijn op iemand als ge er nooit tegen hebt gesproken of in aanraking mee zijt geweest? En waarom zijt ge er dan kwaad op? Heeft hij voorgestoken in den Colruyt ofzo? Gij kunt ook zeveren hoor. Gij zou dus zeker niet kwaad zijn moest er iemand van de tegenpartij Moreels zijn been breken? Even verduidelijken, want ik ben niet zeker of je het wel snapt... Witsel heeft Wasyl zijn been gebroken en Sven is supporter van RSCA... ![]() |
| 14 Jul 2011, 13:59 |
|
|
voorbijganger schreef: Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Kende gij diejen dan persoonlijk? Moet ge iemand persoonlijk kennen om er kwaad op te zijn misschien? Dat is ook een nieuw feit... Hoe kunt ge anders kwaad zijn op iemand als ge er nooit tegen hebt gesproken of in aanraking mee zijt geweest? En waarom zijt ge er dan kwaad op? Heeft hij voorgestoken in den Colruyt ofzo? Neeje, ni in de Colruyt nee. Twas in den Aldi. Osama Bin Laden, Hitler, Dutroux,... hebben u toch ook nooit iets misdaan? Mij ook niet, maar ik ben er wel vies op (voor ik hier commentaar op krijg, ik vergelijk Witsel niet met die mannen hé )_________________
|
| 14 Jul 2011, 18:03 |
|
|
Vaste Waarde
Tgoh ja, ik zie er geen verschil in tussen diejen tackel van witsel en diejen kerel (kweet zelfs zijnen naam niet meer) dat Carcela zijn gezicht aan fritten heeft geshot.
Beiden zeggen dat ze het zonder intentie hebben gedaan. Witsel geloven ze niet, den andere wel. Wie moet er dan kwaad zijn op wie? Enfin, tkan mij niet veel schelen. Wees dan maar op boos |
| 14 Jul 2011, 21:34 |
|
|
Freak
Voetbalkenner Filip Joos wordt waarschijnlijk het gezicht van Sporting Telenet, het voetbalkanaal van Telenet. Joos blijft in elk geval wel werken voor de VRT.
Nauwelijks twee weken voor de start van de voetbalcompetitie krijgen de ploegen met commentatoren en analisten van de verschillende zenders stilaan vorm. Tom Coninx wordt het gezicht van het programma met samenvattingen op VTM. Coninx wordt bijgestaan door analist Marc Degryse. Het voetbalprogramma van VTM op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond moet uitgroeien tot een soort 'Match of the Day'. Bij concurrent Belgacom zou Bart Raes commentaar leveren bij de interessantste van de vijf wedstrijden die Belgacom op zaterdag mag uitzenden. Filip Joos zou voor commentaar leveren bij de drie topwedstrijden per weekend die worden uitgezonden op Sporting Telenet. Ook hij zou worden bijgestaan door Marc Degryse ![]() |
| 14 Jul 2011, 23:03 |
|
| Pagina 344 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 342 343 344 345 346 … 500 Volgende |