|
|
| Pagina 558 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 556 557 558 559 560 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: de Dendertopic
Bomber schreef: reageer daar gewoon ni op aja... Kga trouwens in da evenement da door opc aangemaakt is die mannen hun reacties wissen, en als iedereen op da van dender ni reageert zalt rap gedaan zijn met de kinjerozje _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Jul 2011, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bomber schreef: reageer daar gewoon ni op aja... Kga trouwens in da evenement da door opc aangemaakt is die mannen hun reacties wissen, en als iedereen op da van dender ni reageert zalt rap gedaan zijn met de kinjerozje Inderdaad, en komt dat zeker niet hier op't forum zetten. Tis begot nog een half jaar tot die match. |
| 13 Jul 2011, 14:10 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Bomber schreef: reageer daar gewoon ni op aja... Kga trouwens in da evenement da door opc aangemaakt is die mannen hun reacties wissen, en als iedereen op da van dender ni reageert zalt rap gedaan zijn met de kinjerozje Wel marginaal dat ge mensen van dat evenement verwijderd |
| 13 Jul 2011, 16:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
geeroms schreef: Bomber schreef: reageer daar gewoon ni op aja... Kga trouwens in da evenement da door opc aangemaakt is die mannen hun reacties wissen, en als iedereen op da van dender ni reageert zalt rap gedaan zijn met de kinjerozje Wel marginaal dat ge mensen van dat evenement verwijderd en groot gelijk heeft hij....zijde zelf verwijderd misschien da ge daar weer zo een zure reactie op moet komen geven? |
| 13 Jul 2011, 16:59 |
|
|
Freak
dat "marginaal" moogt ge ook eens achterlaten.
|
| 13 Jul 2011, 17:08 |
|
|
Bomber schreef: geeroms schreef: Bomber schreef: reageer daar gewoon ni op aja... Kga trouwens in da evenement da door opc aangemaakt is die mannen hun reacties wissen, en als iedereen op da van dender ni reageert zalt rap gedaan zijn met de kinjerozje Wel marginaal dat ge mensen van dat evenement verwijderd Jongen, dat is het OPC-evenement, dus wij smijten daar af wie we willen... En ja, der zitten der nog veel van Dender tussen, maar die geven geen kinderachtige commentaren op alles... Kvraag mij af wat dan mijn kinderachtige commentaar zou geweest zijn? Als je onze naam van het stadion zo int groot uitlegt, en ik reageer daar dan op dat we tenminste een stadion hebben dat goedgekeurd is, is dat dan kinderachtig? Voor zo een kleine steekskes smijt ge er toch geen mensen af? Zeker omdat er veel grotere kinders op dat evenement zaten. |
| 13 Jul 2011, 17:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
geeroms schreef: Bomber schreef: geeroms schreef: Wel marginaal dat ge mensen van dat evenement verwijderd Jongen, dat is het OPC-evenement, dus wij smijten daar af wie we willen... En ja, der zitten der nog veel van Dender tussen, maar die geven geen kinderachtige commentaren op alles... Kvraag mij af wat dan mijn kinderachtige commentaar zou geweest zijn? Als je onze naam van het stadion zo int groot uitlegt, en ik reageer daar dan op dat we tenminste een stadion hebben dat goedgekeurd is, is dat dan kinderachtig? Voor zo een kleine steekskes smijt ge er toch geen mensen af? Zeker omdat er veel grotere kinders op dat evenement zaten. boitn ![]() |
| 13 Jul 2011, 17:41 |
|
|
Boitn
![]() |
| 13 Jul 2011, 17:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bomber schreef: jongen, al uw posts waren kleinerend t.o.v den iendracht, khad er al wa gedelete... En azzek da van u laat staan komen daar weer reacties op en zo blijft het duren... Voor wa zejje nu dweis dagge der ni op kunt vraag ik mij af? Om nog meer onnozelheden uit te kramen? Kendj'em na nog ni beiter? ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 13 Jul 2011, 18:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: jongen, al uw posts waren kleinerend t.o.v den iendracht, khad er al wa gedelete... En azzek da van u laat staan komen daar weer reacties op en zo blijft het duren... Voor wa zejje nu dweis dagge der ni op kunt vraag ik mij af? Om nog meer onnozelheden uit te kramen? ge moetj a dor nie in opwinden jong, van die matchen lig ik nie wakker ze. Azoe e spel da ze moaken, omda ze isj tegen een echte tradiesjeclub megen spelen! |
| 13 Jul 2011, 18:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
geeroms schreef: Boitn ![]() En laat de rust hier nu terugkeren tot december ![]() |
| 13 Jul 2011, 18:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bomber schreef: geeroms schreef: Bomber schreef: reageer daar gewoon ni op aja... Kga trouwens in da evenement da door opc aangemaakt is die mannen hun reacties wissen, en als iedereen op da van dender ni reageert zalt rap gedaan zijn met de kinjerozje Wel marginaal dat ge mensen van dat evenement verwijderd Jongen, dat is het OPC-evenement, dus wij smijten daar af wie we willen... En ja, der zitten der nog veel van Dender tussen, maar die geven geen kinderachtige commentaren op alles... _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 13 Jul 2011, 19:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
het mormel kreeg rood en zweeg in alle talen
![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Jul 2011, 20:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
kreezie nonkeltje schreef: het mormel kreeg rood en zweeg in alle talen ![]() ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 13 Jul 2011, 22:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Iendrachtzot schreef: kreezie nonkeltje schreef: het mormel kreeg rood en zweeg in alle talen ![]() ![]() Ze zullen dit jaar wel zeker weer 2dagen zwijgen. Wanneer ze tegen ons spelen. Veel cinema en gezever ervoor en erna, maar op de matchdagen hoor en zie je ze niet. ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Jul 2011, 20:59 |
|
| Pagina 558 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 556 557 558 559 560 … 711 Volgende |