|
|
| Pagina 20 van 31 |
[ 452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 31 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Abonnement
De vraag naar abonnementen moet enorm zijn. Geen enkele ploeg in west-europa heeft zo al iets
meegemaakt. De produktielijn om die kaarten aan te maken zit in de problemen. En dit terwijl ze bij de concurrenten hun abonnement-kaarten gemakkelijk in hun borstzakje krijgen. |
| 15 Jul 2011, 9:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
edit
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 15 Jul 2011, 9:52 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Volgend jaar kunnen ze mss 5 € rekenen voor de aanmaak vant abo. As ge da ni wilt betalen, moogt ge het zelf knippen en lamineren ....
Erg professioneel kunt ge zoiets echt niet noemen. Ik zou beschaamd zijn om zoiets op de website te zetten. (zet desnoods de jeugdspelers in) Nog een geluk dat ge voordeel hebt met een abo (voorkooprecht bij belangrijke matchen) want anders waren er al een heel deel abonnees afgehaakt ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Jul 2011, 12:26 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Gaskonijn schreef: chunga schreef: Iendrachter90 schreef: Tvrijwilligersarsenaal is precies uitgeput bij aalst SC Eendracht Aalst is op zoek naar enkele vrijwilligers die op 22/23 en 25/26 juli willen meehelpen met het aanmaken van de abonnementen, meer bepaald het lamineren ervan. Al wie Eendracht een steuntje in de rug wil geven bij dit werk kan contact opnieuw met het Eendracht secretariaat en dit via [email protected]. Bron: eendracht-aalst.be Dat ze Marcel da laten doen hé, doet hem eens iets nuttig. dat is nu toch zagen om te zagen? iedereen weet dat ze vrijwilligers te weinig hebben voor vanalles en nog wat. Ze willen de abonnementen gewoon zo snel mogelijk af waarschijnlijk, logisch toch dat ze daar vrijwilligers voor zoeken. ik zou zeggen, stroop de mouwen op en ga eens helpen die dagen, doe je eens iets nuttig voor je club Als je al 160€ hebt neergeteld voor je abo, heeft hij zijn club al meer dan genoeg gesteund zeker??? Snap niet dat ze daarvoor geen mensen kunnen optrommelen, is niet dat je er 20 moet hebben he. Er zullen ook geen 20 plastificeertoestellen zijn. Plus dat ze laten doen door de drukker van de abo's ofwel niet plastificeren... |
| 15 Jul 2011, 12:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik heb liever daze er vrijwilligers voor vragen als daze het nog moeten plastificieren alsk er om ga.
|
| 15 Jul 2011, 12:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Gaskonijn schreef: chunga schreef: Iendrachter90 schreef: Tvrijwilligersarsenaal is precies uitgeput bij aalst SC Eendracht Aalst is op zoek naar enkele vrijwilligers die op 22/23 en 25/26 juli willen meehelpen met het aanmaken van de abonnementen, meer bepaald het lamineren ervan. Al wie Eendracht een steuntje in de rug wil geven bij dit werk kan contact opnieuw met het Eendracht secretariaat en dit via [email protected]. Bron: eendracht-aalst.be Dat ze Marcel da laten doen hé, doet hem eens iets nuttig. dat is nu toch zagen om te zagen? iedereen weet dat ze vrijwilligers te weinig hebben voor vanalles en nog wat. Ze willen de abonnementen gewoon zo snel mogelijk af waarschijnlijk, logisch toch dat ze daar vrijwilligers voor zoeken. ik zou zeggen, stroop de mouwen op en ga eens helpen die dagen, doe je eens iets nuttig voor je club Bestaan eenvoudige en zeer goedkope machientjes voor den dag van vandaag waar ge geen 20 man voor nodig hebt om dat te bedienen. Lijkt wel of ik de club gestraft heb door mij een abbo te kopen.Maar ja uw mening hier geven is gevaarlijk natuurlijk krijgt ge direct verwijten dat ge "uw club niet steunt "of dat ge "genen echten" zijt. |
| 15 Jul 2011, 14:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
kritiek en uw mening geven mag zeker en vast, maar zitten zagen op alles en nog wat dat is er nu toch wel wat over.
het is precies een grote ramp omdat ze wat extra volk vragen om te helpen bij het aanmaken van de abonnementen. Ge moogt nog zo'n machine hebben (wat ze dus ook hebben) maar 500 abonnementen zijn niet op 1-2-3 gemaakt e...en ja, ze willen die zelf ook zo snel mogelijk af... en ik vraag mij af wat er zo'n soep is aan die abonnementen? ge kon overschrijven, ge kon op de fandag gaan betalen, en tegen begin augustus kunt ge ze gaan afhalen. vre weinig mis mee denkek ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 15 Jul 2011, 14:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Gaskonijn schreef: kritiek en uw mening geven mag zeker en vast, maar zitten zagen op alles en nog wat dat is er nu toch wel wat over. het is precies een grote ramp omdat ze wat extra volk vragen om te helpen bij het aanmaken van de abonnementen. Ge moogt nog zo'n machine hebben (wat ze dus ook hebben) maar 500 abonnementen zijn niet op 1-2-3 gemaakt e...en ja, ze willen die zelf ook zo snel mogelijk af... en ik vraag mij af wat er zo'n soep is aan die abonnementen? ge kon overschrijven, ge kon op de fandag gaan betalen, en tegen begin augustus kunt ge ze gaan afhalen. vre weinig mis mee denkek ![]() Zoe rap meigelèk?? Precies of zemmen nog giejn toid g'had.. Ik goan doar giej spel va mauken, mor ge moetj na ni oeverdroiven oeik ein. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 15 Jul 2011, 14:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Gaskonijn schreef: kritiek en uw mening geven mag zeker en vast, maar zitten zagen op alles en nog wat dat is er nu toch wel wat over. het is precies een grote ramp omdat ze wat extra volk vragen om te helpen bij het aanmaken van de abonnementen. Ge moogt nog zo'n machine hebben (wat ze dus ook hebben) maar 500 abonnementen zijn niet op 1-2-3 gemaakt e...en ja, ze willen die zelf ook zo snel mogelijk af... en ik vraag mij af wat er zo'n soep is aan die abonnementen? ge kon overschrijven, ge kon op de fandag gaan betalen, en tegen begin augustus kunt ge ze gaan afhalen. vre weinig mis mee denkek ![]() ![]() |
| 15 Jul 2011, 14:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bij mijn weten, ik kan mis zijn ook natuurlijk, is een abonnement maar geldig vanaf de eerste speeldag in de competitie, dus vanaf 17 augustus, dus binnen iets meer dan één maand, dus nog een zee van tijd.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Jul 2011, 15:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
miljaar hier kan iedereen toch zagen over onbenulligheden op da forum...'t is maar een abonnement helpen plastificeren jongens ....als ge niet wil gaan, ga dan niet...wie da wel ziet zitten zal daar wel met veel plezier staan zeker?
bestaat er een 'smilie' met een zaagske dat een boomstammeken doorzaagt? anders denkt ge gewoon dat bij mij post hier .... of zet er zo eentje bij tegen morgen... |
| 15 Jul 2011, 15:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
supersossis schreef: miljaar hier kan iedereen toch zagen over onbenulligheden op da forum...'t is maar een abonnement helpen plastificeren jongens ....als ge niet wil gaan, ga dan niet...wie da wel ziet zitten zal daar wel met veel plezier staan zeker? bestaat er een 'smilie' met een zaagske dat een boomstammeken doorzaagt? anders denkt ge gewoon dat bij mij post hier .... of zet er zo eentje bij tegen morgen... ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 15 Jul 2011, 17:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: supersossis schreef: miljaar hier kan iedereen toch zagen over onbenulligheden op da forum...'t is maar een abonnement helpen plastificeren jongens ....als ge niet wil gaan, ga dan niet...wie da wel ziet zitten zal daar wel met veel plezier staan zeker? bestaat er een 'smilie' met een zaagske dat een boomstammeken doorzaagt? anders denkt ge gewoon dat bij mij post hier .... of zet er zo eentje bij tegen morgen... ![]() Deze Smilie, zou passen in meerdere topics ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jul 2011, 20:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: supersossis schreef: miljaar hier kan iedereen toch zagen over onbenulligheden op da forum...'t is maar een abonnement helpen plastificeren jongens ....als ge niet wil gaan, ga dan niet...wie da wel ziet zitten zal daar wel met veel plezier staan zeker? bestaat er een 'smilie' met een zaagske dat een boomstammeken doorzaagt? anders denkt ge gewoon dat bij mij post hier .... of zet er zo eentje bij tegen morgen... ![]() Deze Smilie, zou passen in meerdere topics ![]() vooral in de topic "transfers" dezer dagen... ![]() |
| 15 Jul 2011, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: supersossis schreef: miljaar hier kan iedereen toch zagen over onbenulligheden op da forum...'t is maar een abonnement helpen plastificeren jongens ....als ge niet wil gaan, ga dan niet...wie da wel ziet zitten zal daar wel met veel plezier staan zeker? bestaat er een 'smilie' met een zaagske dat een boomstammeken doorzaagt? anders denkt ge gewoon dat bij mij post hier .... of zet er zo eentje bij tegen morgen... ![]() Deze Smilie, zou passen in meerdere topics :D |
| 15 Jul 2011, 23:00 |
|
| Pagina 20 van 31 |
[ 452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 31 Volgende |