|
|
| Pagina 4 van 13 |
[ 189 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
ajoin54 schreef: krisken schreef: Tom_1919 schreef: Idd, ofwel zwijgt ge in alle talen ofwel smijt ge het op het forum. En als het dan toch zo erg gesteld is zou ik al beginnen met het te zeggen. Door alles dood te zwijgen ga uw en onze club niet geholpen worden! ik hoef niets uit te brengen op dit forum toch geen details wil dat het bestuur antwoord op 30 juli dan kunnen ze met geen drogreden afkomen zal mijn briefje wel bij hebben wees gerust en het zijn geen leugens gisteren met iemand gesproken die meer dan dertig aan eendracht aalst verbonden was. mss een kleine tip avondles nederlands opnieuw gaan volgen en mss zullen de meesten hier zich niet ergeren aan de speciale zinscontructie zonder punten en of komma's en idd ofwel zegt ge iets zinnigs hier op het forum of anders kunt ge interessant gaan doen aan den toog en of anders is het het beste voor iedereen da ge zwijgt en in dat geval as ge niet interessant kunt doen hier dan in dat geval vooral WEGBLIJFT en als ge niks naar buiten wilt brengen wel hou het dan binnen totdat de mensen die wel iets te zeggen hebben het naar buiten willen brengen de rest is flauwekul ![]() wa kan mij dat schelen dat een ander zich ergerd als jij van uwen baas uw loon maanden niet krijgt wa ga je dan zeggen zal veel minder zijn dan aan den toog,en grote mond op te zetten opt forum loon jan,feb,maart,april,mei pas betaald de dag voor de match tegen westerlo of geen match see you op 30 juli |
| 17 Jul 2011, 15:57 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
DavidSeal schreef: krisken schreef: El Corredor schreef: @parol: graag toelichting of is de toestand zo precair dat het moet stilgezwegen worden? ben nekeer benieuwd of we een eerlijke vergadering gaan krijgen op 30 juli want ik ben gisteren een en ander te weten gekomen niet te doen niet te geloven kan het niet begrijpen dat we zo blijven sukkelen de club,deze aanhang waar gaan alle inkomsten naar toe of zijn de spelers dan zo duur dat de loonkost,uitbetaling premies worden opgeslorpt en dat er geen geld over is om schulden af te lossen laat staan iedereen te betalen.ik weet nog veel meer maarja we zien wel op 30 juli he. Eens een komma, of een punt gebruiken zou me al veel wijzer maken in uw tekst. ![]() seg ik schrijf te rap he verstoaje da nie |
| 17 Jul 2011, 15:59 |
|
|
Jan schreef: El Corredor schreef: @parol: iedereen heeft recht op verlof uiteraard, zo ook FDR, maar is er blijkbaar niemand anders capabel om het financiële luik wat toe te lichten? Een stand van zaken betreffende de schulden en dergelijke kan toch perfect zonder FDR? ![]() Dat vind ik nu toch ook wel vinden jullie het normaal dat jeugdtrainers maanden op vergoeding moeten wachten en dat de jeugdspelers die mogen blijven 200e voorschot moeten betalen voor komend seizoen weet niet se kan nog veel zeggen |
| 17 Jul 2011, 16:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
krisken schreef: Jan schreef: El Corredor schreef: @parol: iedereen heeft recht op verlof uiteraard, zo ook FDR, maar is er blijkbaar niemand anders capabel om het financiële luik wat toe te lichten? Een stand van zaken betreffende de schulden en dergelijke kan toch perfect zonder FDR? ![]() Dat vind ik nu toch ook wel vinden jullie het normaal dat jeugdtrainers maanden op vergoeding moeten wachten en dat de jeugdspelers die mogen blijven 200e voorschot moeten betalen voor komend seizoen weet niet se kan nog veel zeggen Nu somt ge hier wel alles op wat hier een maand geleden ook al stond é aléja ![]() En dat van die jeugdtrainers is niet normaal nee |
| 17 Jul 2011, 16:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
vraagjes voor de supportersvergadering.
wanneer komt die aanvallende middenvelder en backlinks ? moet ringoot nu nog vertrekken of niet? we hadden al 2 spelers voor op de rechterflank ( gallucci , jens) , waarom vervake er dan nog bijhalen ? we hebben een tijdje geleden achter de ly , serbest en heymans gezeten, allen verdedigers. hoe komt het dat verdedigende versterking plots niet meer nodig is ? balaj, van renterghem en thompson waren aankopen voor in de breedte , wanneer komen de echte versterkingen voor 2de ? |
| 24 Jul 2011, 10:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witteken schreef: vraagjes voor de supportersvergadering. wanneer komt die aanvallende middenvelder en backlinks ? moet ringoot nu nog vertrekken of niet? we hadden al 2 spelers voor op de rechterflank ( gallucci , jens) , waarom vervake er dan nog bijhalen ? we hebben een tijdje geleden achter de ly , serbest en heymans gezeten, allen verdedigers. hoe komt het dat verdedigende versterking plots niet meer nodig is ? balaj, van renterghem en thompson waren aankopen voor in de breedte , wanneer komen de echte versterkingen voor 2de ? Waarom ga je eens niet mee,bij deze ben je uitgenodigd. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jul 2011, 10:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witteken schreef: vraagjes voor de supportersvergadering. wanneer komt die aanvallende middenvelder en backlinks ? moet ringoot nu nog vertrekken of niet? we hadden al 2 spelers voor op de rechterflank ( gallucci , jens) , waarom vervake er dan nog bijhalen ? we hebben een tijdje geleden achter de ly , serbest en heymans gezeten, allen verdedigers. hoe komt het dat verdedigende versterking plots niet meer nodig is ? balaj, van renterghem en thompson waren aankopen voor in de breedte , wanneer komen de echte versterkingen voor 2de ? Aan ne kern van hoeveel man had gij gedacht é?Grbassin was de laatste transfer.En btw gbarssin is de middenvelder é ,dat de supporters in hun hoofd gestoken hebben dat het ne puur aanvallende ging zijn,terwijl dat niet de bedoeling was is niet de schuld van het bestuur. Wat ringoot betreft die kunnen ze beter houden,want presteert voor de moment ook beter dan enkele andere mannen. Omdat ze jens als linksback aanzien . Dat van die verdedigers daar eje gelijk Niet meer want onze kern is rond. |
| 24 Jul 2011, 10:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Iendrachter90 schreef: witteken schreef: vraagjes voor de supportersvergadering. wanneer komt die aanvallende middenvelder en backlinks ? moet ringoot nu nog vertrekken of niet? we hadden al 2 spelers voor op de rechterflank ( gallucci , jens) , waarom vervake er dan nog bijhalen ? we hebben een tijdje geleden achter de ly , serbest en heymans gezeten, allen verdedigers. hoe komt het dat verdedigende versterking plots niet meer nodig is ? balaj, van renterghem en thompson waren aankopen voor in de breedte , wanneer komen de echte versterkingen voor 2de ? Aan ne kern van hoeveel man had gij gedacht é?Grbassin was de laatste transfer.En btw gbarssin is de middenvelder é ,dat de supporters in hun hoofd gestoken hebben dat het ne puur aanvallende ging zijn,terwijl dat niet de bedoeling was is niet de schuld van het bestuur. Wat ringoot betreft die kunnen ze beter houden,want presteert voor de moment ook beter dan enkele andere mannen. Omdat ze jens als linksback aanzien . Dat van die verdedigers daar eje gelijk Niet meer want onze kern is rond. er zullen wel genoeg ploegen in derde of vierde zijn die ewen , kestens , of ringoot willen zeker? kern afslanken en versterking binnen halen. ik heb het bestuur hun uitleg niet nodig om te weten dat er nog een aanvallende middenvelder bij moet. het is niet omdat ringoot beter is dan sommige mannen dat hij daarom ook mee kan in 2de hé , als ik balaj, van renterghem en ewen bezig zie is het niet moeilijk om beter te doen. wie dat jens aanziet als backlinks heeft 0,0 verstand van voetbal. |
| 24 Jul 2011, 11:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
witteken schreef: ik heb het bestuur hun uitleg niet nodig om te weten dat er nog een aanvallende middenvelder bij moet. Als je hun uitleg niet nodig hebt, versta ik niet goed waarom de vraag moet worden gesteld op de supportersvergadering. |
| 24 Jul 2011, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: witteken schreef: ik heb het bestuur hun uitleg niet nodig om te weten dat er nog een aanvallende middenvelder bij moet. Als je hun uitleg niet nodig hebt, versta ik niet goed waarom de vraag moet worden gesteld op de supportersvergadering. omdat ik weet dat ze er niet normaal gaan kunnen op antwoorden, rond de pot draaien ja, daar zijn ze goed in . we hebben al 2-3 seizoenen geen backlinks, daar reken ik filipo niet meer bij. we gaan naar 2 de zonder terug enen te kopen , hoe ga je daar dan een normaal antwoord op kunnen geven? nie , rond de pot draaien en van jens en de schutter een backlinks maken . jullie kunnen die leugens slikken ,ik niet . |
| 24 Jul 2011, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witteken schreef: Stijn schreef: witteken schreef: ik heb het bestuur hun uitleg niet nodig om te weten dat er nog een aanvallende middenvelder bij moet. Als je hun uitleg niet nodig hebt, versta ik niet goed waarom de vraag moet worden gesteld op de supportersvergadering. omdat ik weet dat ze er niet normaal gaan kunnen op antwoorden, rond de pot draaien ja, daar zijn ze goed in . we hebben al 2-3 seizoenen geen backlinks, daar reken ik filipo niet meer bij. we gaan naar 2 de zonder terug enen te kopen , hoe ga je daar dan een normaal antwoord op kunnen geven? nie , rond de pot draaien en van jens en de schutter een backlinks maken . jullie kunnen die leugens slikken ,ik niet . Ga eens mee dan kun je daar je uitleg eens doen,maar blijkbaar heb je er de ballen niet voor. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jul 2011, 11:56 |
|
|
Freak
hoe komt het dat we nu zouden meemogen? vroeger was het altijd voor de elite.
|
| 24 Jul 2011, 11:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: witteken schreef: Stijn schreef: Als je hun uitleg niet nodig hebt, versta ik niet goed waarom de vraag moet worden gesteld op de supportersvergadering. omdat ik weet dat ze er niet normaal gaan kunnen op antwoorden, rond de pot draaien ja, daar zijn ze goed in . we hebben al 2-3 seizoenen geen backlinks, daar reken ik filipo niet meer bij. we gaan naar 2 de zonder terug enen te kopen , hoe ga je daar dan een normaal antwoord op kunnen geven? nie , rond de pot draaien en van jens en de schutter een backlinks maken . jullie kunnen die leugens slikken ,ik niet . Ga eens mee dan kun je daar je uitleg eens doen,maar blijkbaar heb je er de ballen niet voor. vroeger genoeg naar die vergaderingen geweest toen dat iedereen nog mocht komen , jij weet niets van mij , dus kreft tegen een ander |
| 24 Jul 2011, 12:00 |
|
|
witteken schreef: Stijn schreef: witteken schreef: ik heb het bestuur hun uitleg niet nodig om te weten dat er nog een aanvallende middenvelder bij moet. Als je hun uitleg niet nodig hebt, versta ik niet goed waarom de vraag moet worden gesteld op de supportersvergadering. omdat ik weet dat ze er niet normaal gaan kunnen op antwoorden, rond de pot draaien ja, daar zijn ze goed in . we hebben al 2-3 seizoenen geen backlinks, daar reken ik filipo niet meer bij. we gaan naar 2 de zonder terug enen te kopen , hoe ga je daar dan een normaal antwoord op kunnen geven? nie , rond de pot draaien en van jens en de schutter een backlinks maken . jullie kunnen die leugens slikken ,ik niet . Ja,alsze iets antwoorden dat u niet aanstaat is het niet normaal dusja wat nut heeft da nu. |
| 24 Jul 2011, 12:01 |
|
|
waly 2 schreef: hoe komt het dat we nu zouden meemogen? vroeger was het altijd voor de elite. Als je graag eens meegaat is da geen probleem,je mag altijd in mijn plaats gaan. Dan behoor je ook tot de elite ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jul 2011, 12:02 |
|
| Pagina 4 van 13 |
[ 189 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 13 Volgende |