|
|
| Pagina 12 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Schuldafbouw zodat we niet in de problemen komen kwa licentievoorwaarden lijkt mij al meer dan voldoende.
Voor mij primeert wel het sportieve. Ik heb geen zin om volgend jaar weer in derde te belanden want dat zou wel eens het begin van het einde kunnen betekenen. |
| 19 Jul 2011, 21:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Prodialoog schreef: Schuldafbouw zodat we niet in de problemen komen kwa licentievoorwaarden lijkt mij al meer dan voldoende. Voor mij primeert wel het sportieve. Ik heb geen zin om volgend jaar weer in derde te belanden want dat zou wel eens het begin van het einde kunnen betekenen. Voor u primeert het sportieve op het financiële? Dus we mogen in financiële problemen zitten, zolang we ons maar redden in tweede. Nochtans is dat eerste het einde van het einde hoor . |
| 20 Jul 2011, 9:01 |
|
|
Freak
Waasland Beveren - Hamme 0 - 2
Waasland-Beveren ging onderuit in de oefenwedstrijd tegen K.V.W. Hamme. Scarpino en De Wilde zorgden voor de doelpunten bij Hamme niet gemakkelijk zeker ? |
| 20 Jul 2011, 12:39 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Prodialoog schreef: Schuldafbouw zodat we niet in de problemen komen kwa licentievoorwaarden lijkt mij al meer dan voldoende. Voor mij primeert wel het sportieve. Ik heb geen zin om volgend jaar weer in derde te belanden want dat zou wel eens het begin van het einde kunnen betekenen. Voor u primeert het sportieve op het financiële? Dus we mogen in financiële problemen zitten, zolang we ons maar redden in tweede. Nochtans is dat eerste het einde van het einde hoor .Hoe ge het nu draait of keert, het financiele hangt af van het sportieve en omgekeerd. Als het financieel niet goed draait, dan zullen de slechte resultaten op sportief vlak zich wel snel laten voelen. Nu draait het eindelijk eens goed op sportief vlak, maar van de financiele kant gebeurt er momenteel niks. En als ze niet snel zijn, dan zullen ze de boot missen. Ge kunt dat trouwens snel zien. Kijk eens rond op het plein en weet mij te zeggen hoeveel reclamepanelen er al jaren staan, maar van wie ge niks hoort. En hoeveel borden er zijn bijgekomen de afgelopen jaren. Men zou verschieten. |
| 20 Jul 2011, 18:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
hansken schreef: Ik ben nu al meermaals naar zo'n supportersvergadering geweest, ofwel voor OPC ofwel voor Spionkop Lede... Nu vraag ik mij toch af, zijt gij ooit als eens geweest? Ik geef u op veel dingen gelijk eh, maar hoe gij hier altijd zo tekeer kunt gaan, elke keer er een vergadering op komst is Ik zou zeggen, ga deze keer eens! Ge moogt in mijn plek gaan want ik kan toch niet die dag... Schrijft u 20 paginas vol met vragen, lanceer ze daar eens allemaal en kom hier dan een verslagje neerpennen! Dat kan misschien opluchten...Rome wasn't build in a day, ewel, onze schulafbouw zal ook niet op 1 dag verdwijnen... Leer er mee leven ![]() Het zijn inderdaad soms kritische noten die hij uit, maar steeds geargumenteerd, en zonder scheldwoorden in. Op dat gebied zijn er hier veel die er een voorbeeld kunnen aan nemen. Ik vind ook dat het geen slecht idee zou zijn om op een bepaalde manier de doorsnee 'niet-lid-supportersclub' de kans te geven er heen te gaan. Desnoods met een email-systeem voor die supporters, via het welke men een aanvraag kan doen. Als ze er teveel hebben kunnen ze dan nog altijd loten en de gelukkigen en ogelukkigen informeren. (zelf ben ik geen kandidaat |
| 20 Jul 2011, 18:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Stijn schreef: hansken schreef: Ik ben nu al meermaals naar zo'n supportersvergadering geweest, ofwel voor OPC ofwel voor Spionkop Lede... Nu vraag ik mij toch af, zijt gij ooit als eens geweest? Ik geef u op veel dingen gelijk eh, maar hoe gij hier altijd zo tekeer kunt gaan, elke keer er een vergadering op komst is Ik zou zeggen, ga deze keer eens! Ge moogt in mijn plek gaan want ik kan toch niet die dag... Schrijft u 20 paginas vol met vragen, lanceer ze daar eens allemaal en kom hier dan een verslagje neerpennen! Dat kan misschien opluchten...Rome wasn't build in a day, ewel, onze schulafbouw zal ook niet op 1 dag verdwijnen... Leer er mee leven ![]() Het zijn inderdaad soms kritische noten die hij uit, maar steeds geargumenteerd, en zonder scheldwoorden in. Op dat gebied zijn er hier veel die er een voorbeeld kunnen aan nemen. Ik vind ook dat het geen slecht idee zou zijn om op een bepaalde manier de doorsnee 'niet-lid-supportersclub' de kans te geven er heen te gaan. Desnoods met een email-systeem voor die supporters, via het welke men een aanvraag kan doen. Als ze er teveel hebben kunnen ze dan nog altijd loten en de gelukkigen en ogelukkigen informeren. (zelf ben ik geen kandidaat das waar , moest het bestuur eens eerlijk en op een normale manier communiceren met de supporters, zou er hier veel minder geruzied worden. en als er hier dan iemand met een gerucht afkomt, wordt hij hier direct weggepest , uitgelachen door kindjes omdat hij een dt fout maakt of een hoofdletter is vergeten, of versleten van slechte - of dender supporter.hoe en waar moet je dan nog aan een beetje informatie komen . ![]() |
| 20 Jul 2011, 18:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
edit
|
| 20 Jul 2011, 18:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Deze namiddag beginnen we er definitief aan. Van een echte test kunt ge nu nog nie spreken maar het wordt in elk geval een oefenmatch tegen een stevige tegenstander. Hamme heeft goed ingekocht en bewees in hun eerste vriendschappelijke matchen al dat ze over een goede ploeg beschikken: 1-1 tegen Lokeren en 0-2 winst op Beveren.
|
| 21 Jul 2011, 7:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Gaskonijn schreef: DavidSeal schreef: Er is NIKS goed meer aan onze club , de transfers, het bestuur, ons stadion snik snik, ik ga me een andere hobby zoeken!!Het is maar om te lachen he, mochten er zijn dat twijfelden... ![]() Toeme, ik was al aan het vieren omdat ge niet meer kwam supporteren *stopt fles champagne weer weg* Eeeh, Gaskonijn ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Jul 2011, 8:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
waly 2 schreef: Waasland Beveren - Hamme 0 - 2 Waasland-Beveren ging onderuit in de oefenwedstrijd tegen K.V.W. Hamme. Scarpino en De Wilde zorgden voor de doelpunten bij Hamme niet gemakkelijk zeker ? En zo hebben we meteen ook weeral een excuus ze, mocht het straks niet vlotten...'ja maar, W.Beveren verloor er thuis ook van...' Ben es benieuwd! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Jul 2011, 15:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
1-0 Hamme, en zwakke match naar schijnt.
|
| 21 Jul 2011, 17:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Aalst speelde met :kempeneer,de castro,kestens(de schutter),filipovic,van renterghem(podevijn),vervaeke(gallucci)-ringoot(van damme)-W.moreels,Cousin(Balaj),Thompson,Crispyn(verheyden)
Iedereen speelde 45minuten en ik ben eigenlijk ontgoocheld in de mentaliteit van het merendeel van de spelers.De vechtersmentaltiteit was ver te zoeken,maar soit twas de eerste oefenmatch zeker. |
| 21 Jul 2011, 19:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zijn er forumgangers die geweest zijn en hun ticket nog beschikbaar hebben.
Mijn fout natuurlijk was dat op voorhand vergeten te vragen. Met 1 ben ik al tevreden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jul 2011, 19:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Kvond ook ma zwakskes..
Khad op bepaalde momente tgevoel dant precies provinciaals voetbal was.. Ambiance waster ook ni echt. @ Onderkroiper; kem da van mij nog ![]() Asge wilt geevek et u overmorgen |
| 21 Jul 2011, 19:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Elektronized schreef: Kvond ook ma zwakskes.. Khad op bepaalde momente tgevoel dant precies provinciaals voetbal was.. Ambiance waster ook ni echt. @ Onderkroiper; kem da van mij nog ![]() Asge wilt geevek et u overmorgen Mercikes ik kom tot aan de K om fotokes te pakken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jul 2011, 19:52 |
|
| Pagina 12 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 57 Volgende |