Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Onderkroiper schreef:
Elektronized schreef:
Kvond ook ma zwakskes..
Khad op bepaalde momente tgevoel dant precies provinciaals voetbal was.. :wadde:
Ambiance waster ook ni echt.

@ Onderkroiper; kem da van mij nog ;-)
Asge wilt geevek et u overmorgen

Mercikes ik kom tot aan de K om fotokes te pakken :worship:

Van mij toch ni ? :nieje: Kplak ni op foto :D

21 Jul 2011, 19:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Erg zwakke match van ons ploegske....
En de 4 nieuwe jongens bevestigden datgene wat ook al tegen Westerlo en Brugge duidelijk was. 0,0 meerwaarde en daar ben ik dan nog positief...
Wat ze in diene Thompson gezien hebben, ik weet het ni... :wadde:
Het is duidelijk dat er momenteel niks lukt. Als dan ook de sterkhouders van vorig seizoen niks brengen, tja....

21 Jul 2011, 20:09
Ancien

Leeftijd: 46
SERRE schreef:
Erg zwakke match van ons ploegske....
En de 4 nieuwe jongens bevestigden datgene wat ook al tegen Westerlo en Brugge duidelijk was. 0,0 meerwaarde en daar ben ik dan nog positief...
Wat ze in diene Thompson gezien hebben, ik weet het ni... :wadde:
Het is duidelijk dat er momenteel niks lukt. Als dan ook de sterkhouders van vorig seizoen niks brengen, tja....

Niks lukken is een ding - geen twee passen na elkaar kunnen geven tegen een allesbehalve imponerend Hamme is nog iets anders... Zijn verder gegaan op het elan van tegen Westerlo en Brugge... Na de 1-0 van Hamme (in minuut 3 van de tweede helft?) hebben we nooit de indruk gegeven nog maar terug te kunnen komen...

Dank u wel toch aan Sam, de enige Aalstenaar die het merendeel van zijn duels won, wel moet staan waar een aanvaller hoort te staan en dus ook de enige was die Vonck wat aan het werk kon zetten... Voor de rest sluit ik me volledig aan bij SERRE... Gelukkig hebben we nog een maand!

Voor er kritiek komt op die negatieve posts: ja, de eerste helft was redelijk experimenteel met Ringoot als verdedigende middenvelder op de positie van Ken en Wouter op de plaats van Ewen achter het spitsenduo Thompson - Crispyn. De tweede helft vatten we aan als vorig seizoen met Kemp - De Castro, De Schutter, Filipovic en Podevijn - Galucci, Van Damme, Verheyden, Balaj - Wouter - Ode maar die was zowaar nog zwakker dan de eerste... Het is wel al duidelijk dat Thompson geen diepe spits is (loopt liever naast Wouter dan er voor) en als de supporters vorig seizoen Delclef heel zwak vonden op linksback, dan hebben we een nieuwe kanshebber om de rol van zwarte schaap over te nemen denk ik... Veel werk...

Laatst gewijzigd door DT op 21 Jul 2011, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.

21 Jul 2011, 20:23
forumlegende

Leeftijd: 43
Zwakke match gezien met weinig doelgevaar. Ik denk dat er al een half uur gespeeld was toen we de eerste echte kans te zien kregen (Nicolas De Lange knalde vrijstaand recht in de armen van Kempeneer). Wij waren een beetje daarna dicht bij een goal na een poging van Crispyn die door Vonck nog uit de benedenhoek werd gehaald. Hamme dreigde nog op het einde van de eerste helft met enkele gevaarlijke voorzetten en een schot in het zijnet maar scoren lukte dus niet. Meteen na de pauze deden ze dat wel. De goed ingevallen Jessy Lebsir won het duel tegen Podevijn en Scarpino trapte de bal (volgens mij met een beetje geluk) met een boog over Kempeneer tegen de netten. Wie dacht dat dit het sein was voor een betere tweede helft, had het mis. Wij waren niet bij machte om het spel naar ons toe te trekken en we konden enkel voor gevaar zorgen na een kopbal van Gallucci (net naast). Misschien hadden we nog een penalty moeten krijgen na een fout op Thompson maar dat neemt uiteraard niet weg dat het aanvallend simpelweg veel te weinig was. Hamme kreeg ook geen uitgespeelde kansen meer en dreigde vooral met afstandsschoten en op stilstaande fasen.
Van de nieuwkomers vond ik Vervaeke degelijk spelen op de rechterflank. Thompson daarentegen overtuigde andermaal niet en ik snap niet dat die vorig seizoen 18 keer gescoord heeft. Het lijkt er sterk op dat we voorin afhankelijk gaan zijn van de flitsen van Wouter Moreels. Van Renterghem kon mij op de linksachter ook niet echt bekoren. Verdedigend vond ik hem niet goed, aanvallend was het ietske beter. En Balaj toonde veel goede wil maar voor tweede klasse was dit ook te weinig.
Enfin, ze hebben nog wa tijd en moeten er maar staan op 17 augustus maar ik hoop in de komende matchen toch ne keer iets te zien da wa meer hoopgevend is.

21 Jul 2011, 20:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Er is nog héél veel werk aan de winkel. Ik heb ook de indruk dat ze nog in vakantiestemming zijn. De mentaliteit en wil zijn nog niet aanwezig.

Ik heb ook het gevoel dat Wouter het knopke nog moet omdraaien. Ging er waarschijnlijk van uit te vertrekken en de klik om weer met zijn volle gedacht bij ons te zijn moet er nog komen.

Voor de rest sluit ik me aan bij Serre en DT.

21 Jul 2011, 20:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Wat toch wel zorgwekkend is (alhoewel het nog vroeg is), is dat we op 3 matchen nauwelijks een goeie kans bij elkaar voetballen.

21 Jul 2011, 20:29
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:
Er is nog héél veel werk aan de winkel. Ik heb ook de indruk dat ze nog in vakantiestemming zijn. De mentaliteit en wil zijn nog niet aanwezig.Ik heb ook het gevoel dat Wouter het knopke nog moet omdraaien. Ging er waarschijnlijk van uit te vertrekken en de klik om weer met zijn volle gedacht bij ons te zijn moet er nog komen.

Voor de rest sluit ik me aan bij Serre en DT.

Stond inderdaad vaak in schril contrast met Thor Laleman van Hamme die maar bleef gaan... Wrang gevoel opnieuw I'm sorry...

21 Jul 2011, 20:35
Nationale Ploeg

Uitslag en reacties in de lijn van de verwachtingen... Ik denk dat er inderdaad nog veel werk aan de winkel is om een strijdbaar team tussen de lijnen te krijgen tegen midden augustus.

Soit, de tijd is er nog en met de juiste mentaliteit kun je al heel ver komen. :EA: :EA:

21 Jul 2011, 21:00
Scholier

Onderkroiper schreef:
Zijn er forumgangers die geweest zijn en hun ticket nog beschikbaar hebben.
Mijn fout natuurlijk was dat op voorhand vergeten te vragen.

Met 1 ben ik al tevreden :D

Ik zal het straks in u brievenbus steken. :worship:

21 Jul 2011, 21:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
baggio schreef:
Onderkroiper schreef:

Mercikes om dat in de regen te doen (y)

21 Jul 2011, 21:23
Scholier

Onderkroiper schreef:
baggio schreef:
Onderkroiper schreef:

Is geen moeite he,ik woon amper 5 huizen naast jou. :oooh:
Is al gebeurd zelle,zit in je brievenbus.

Laatst gewijzigd door baggio op 21 Jul 2011, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

21 Jul 2011, 21:33

baggio schreef:
Onderkroiper schreef:
baggio schreef:

Wij zijn van die supporters als ons vrouwke zegt "THUISBLIJVEN" we via het gejoel de match alsnog kunnen meebeleven :D
Gevonden (y)

21 Jul 2011, 21:38
Scholier

Onderkroiper schreef:
baggio schreef:
Onderkroiper schreef:

Wij zijn van die supporters als ons vrouwke zegt "THUISBLIJVEN" we via het gejoel de match alsnog kunnen meebeleven :D
Gevonden (y)

Ja dat is waar,maar ik mis bijna nooit een match. :EA: forever :juij: steeds ambiance op den EENDRACHT.

21 Jul 2011, 21:44

baggio schreef:
Onderkroiper schreef:
baggio schreef:

Gevonden (y)

Ja dat is waar,maar ik mis bijna nooit een match. :EA: forever :juij: steeds ambiance op den EENDRACHT.

Ik mis er ook weinig, vandaag kon ik wel niet maar ja iedere oefenmatch kan je ook niet zien

21 Jul 2011, 21:59
nieuw in de eerste ploeg

Dan is het maar hopen dat Thomspon zich te goed voelt voor oefenmatchen en in de competitie alles zal geven. Niet dat ik het goedkeur, maar hoop doet leven zeker?

21 Jul 2011, 22:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 57