|
|
| Pagina 14 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Ik vond de eerste helft best aardig met Ringoot in het midden. Tommy plooide inderdaad wat terug maar deed het verre van slecht. Aan het einde van de eerste helft zelfs een zeer mooi stukje eentijds voetbal gezien tussen Tommy en Wauter. Het middenveld met Cousin, Moreels, Ringoot en Vervaeke kon me wel bekoren.
Wat me na de rust opviel was het gebrek aan inzet. Vooral Van Damme en Galu kwamen in het stuk niet voor. Verder vind ik Potjes geen verdediger maar een middenvelder. Achteraan zou ik opteren voor Flipo en Kestens centraal. Spijtig voor Niels maar volgens mij is zijn beste plaats binnen de ploeg op dit ogenblik op back links. Daar heeft de ploeg hem op dit moment nodig. Maar het blijft natuurlijk maar een oefenwedstrijd. |
| 21 Jul 2011, 22:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Prodialoog schreef: Ik vond de eerste helft best aardig met Ringoot in het midden. Tommy plooide inderdaad wat terug maar deed het verre van slecht. Aan het einde van de eerste helft zelfs een zeer mooi stukje eentijds voetbal gezien tussen Tommy en Wauter. Het middenveld met Cousin, Moreels, Ringoot en Vervaeke kon me wel bekoren. Wat me na de rust opviel was het gebrek aan inzet. Vooral Van Damme en Galu kwamen in het stuk niet voor. Verder vind ik Potjes geen verdediger maar een middenvelder. Achteraan zou ik opteren voor Flipo en Kestens centraal. Spijtig voor Niels maar volgens mij is zijn beste plaats binnen de ploeg op dit ogenblik op back links. Daar heeft de ploeg hem op dit moment nodig. Maar het blijft natuurlijk maar een oefenwedstrijd. Dat denken er veel,maar het gaat er om wat hij wilt zeker. |
| 21 Jul 2011, 22:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Prodialoog schreef: Ik vond de eerste helft best aardig met Ringoot in het midden. Tommy plooide inderdaad wat terug maar deed het verre van slecht. Aan het einde van de eerste helft zelfs een zeer mooi stukje eentijds voetbal gezien tussen Tommy en Wauter. Het middenveld met Cousin, Moreels, Ringoot en Vervaeke kon me wel bekoren. Wat me na de rust opviel was het gebrek aan inzet. Vooral Van Damme en Galu kwamen in het stuk niet voor. Verder vind ik Potjes geen verdediger maar een middenvelder. Achteraan zou ik opteren voor Flipo en Kestens centraal. Spijtig voor Niels maar volgens mij is zijn beste plaats binnen de ploeg op dit ogenblik op back links. Daar heeft de ploeg hem op dit moment nodig. Maar het blijft natuurlijk maar een oefenwedstrijd. Ringoot deed het inderdaad verre van slecht, maar moet positioneel uiteraard nog enorm veel bijgestuurd worden wat maar normaal is - verviel naar het einde toe wel in het versturen van slechte passes waardoor Hamme iets meer de neus aan het venster kon steken. Wouter moest op zijn nieuwe plaats uiteraard ook nog serieus wennen (met als gevolg enkele ziekenhuisballen eerste klas oa maar het is hem vergeven) en verliest naar mijn mening net iets teveel rendement naar doel toe op die positie. De positie als tweede spits ligt Ode dan weer wel net iets beter zo bleek met Sam als echt diepe spits. Thompson moet de bal veel voelen en zijn lichaam kunnen gebruiken om te kaatsen in de ruimte tussen de centrale verdedigers en het middenveld. Wanneer hij in duel moet gaan in stricte mandekking en veel luchtduels moet uitvechten, raakt hij amper een bal en bovendien staat hij in balbezit steeds tien meter van de vijandige zestien meter waardoor je als ploeg geen aanspeelpunt hebt (tot groot ongenoegen van De Castro en Gallu trouwens) en Wouter ook niet kan profiteren van de afvallende bal. Ons beste spitsenduo blijft dus voorlopig zeker en vast Wouter en Sam die er weer staat, veel luchtduels won tegen Koen Van der heyden (toch geen slechte), knap kaatste met de borst en er vaak verdedigend ook goed tussenzat... Over onze linkerflank in de eerste helft was ik echter niet tevreden en dus deel ik uw mening over "Tommy" vooralsnog niet. Het tegendeel zelfs - ik vond zijn aanvalsspel beter dan zijn verdedigende want liet maar liefst zes keer in de eerste helft zijn man lopen oa door een paar keer te snel in de tackle te gaan en de tegenstander zo vrijgeleide op de flank te geven. Het dient echter gezegd dat Cousin onze linksachter alweer iets te vaak aan zijn lot overliet. Bob's spel in balbezit was wel al iets beter dan tegen Club en Westerlo maar hij kan toch veel beter dan wat hij voorlopig laat zien. Speelt precies met oogkleppen op heb ik het gevoel, enkel kijkend in een straal van 3 meter voor en naast zich. Vervaeke wordt voorlopig heel weinig in het spel betrokken hoewel hij duidelijk wil en wel kan voetballen - het duurde eigenlijk tot minuut 35 voordat we hem echt zagen. Als hij wist dat hij maar een helft ging spelen, is dat helaas ook veel te weinig hé... En inderdaad - Tommy was betrokken in de enige vloeiende aanval van de dag met opbouw van achteruit maar die 15 seconden op een match van 90 minuten zijn toch wel ruim onvoldoende om van een hoopgevende prestatie te spreken. Hoe je het draait of keert, wij zijn nu een tweedeklasser en zo'n acties - zeker met de ruimte die er op bepaalde momenten weer was - moet je meer kunnen brengen. In tweede worden de ruimtes nog compacter, dus moet je klaar zijn om toe te slaan als die ruimte zich aandient maar voorlopig blijft de onzuiverheid het steeds weer halen. Ik heb het gevoel dat er nog steeds een aantal spelers zijn die op derdeklasse-niveau denken te moeten acteren - misschien om wat in de underdogrol te kunnen kruipen dit seizoen? Helaas zal niemand ons in tweede als ex-derdeklasser aanzien en ons "sparen"/onderschatten... De naam en de aanhang zorgen meteen voor scherpte bij de tegenstanders, I guarantee you... En weer: voor mij is de uitslag tijdens de voorbereidingsmatchen van geen belang, het is wat er op de mat wordt gelegd dat telt en dat was weer niet voldoende. Mochten we Hamme 90 minuten met de rug tegen het doel hebben geplakt en op een fatale counter hadden gelopen, had ik die nederlaag zeker niet erg gevonden. Maar nu? Hamme had trouwens maandag of dinsdag nog maar gespeeld, moesten gisteren alweer de wei in maar oogden in de tweede helft frisser dan die van ons (waar er bovendien 6 nieuwe tussen de lijnen stonden van minuut 46...)... Ik vind het voorlopig moeilijk om lichtpunten te zien. Maar goed, zaterdag een nieuwe kans tegen alweer een op papier haalbare tegenstander - het excuus dat nog kon worden ingeroepen tegen Brugge en Westerlo (tegen eersteklassers die Europees moeten acteren) is nu helemaal weg, dus time to act - geen woorden, maar daden... |
| 22 Jul 2011, 7:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik heb mij laten vertellen dat we woensdagavond vriendschappelijk spelen op Geraardsbergen (1e provinciale). Dit zullen wel de beloften zijn zeker aangezien we dan drie matchen op 6 dagen gespeeld hebben (Hamme, Oudenaarde en Eindhoven).
Iemand die hier iets meer kan over zeggen? Parol? |
| 22 Jul 2011, 8:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: Ik heb mij laten vertellen dat we woensdagavond vriendschappelijk spelen op Geraardsbergen (1e provinciale). Dit zullen wel de beloften zijn zeker aangezien we dan drie matchen op 6 dagen gespeeld hebben (Hamme, Oudenaarde en Eindhoven). Iemand die hier iets meer kan over zeggen? Parol? En den 30ste spelen we volgens de aanduidingen bij den bond tege leeuwkens teralfene. |
| 22 Jul 2011, 10:55 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
oefenmatch was zeer slappe koffie
dat ge in volle voorbereiding zit, en dat nog niet alles vlot loopt (zacht uitgedrukt) tot daar aan toe maar wat meer ernst/concentratie en gedrevenheid had toch wel gemogen, dat zijt ge toch wel verplicht aan diegenen die ook deze matchen komen bezien he zeg. hopelijk lag het aan de zware trainingsintensiteit want anders kunnen ze zich wel eens aan ne kouden douche kunnen verwachten als tubize passeert. over nieuwelingen kunt ge nog ni te veel zeggen vind ik ik zou ode zeker nog niet veroordelen, en bas vervaeke... als die wa meer wordt betrokken in 't spel, dan kan dat ook nog wel wat worden voor ons. we zien wel... in ieder geval... zaterdag pas ik. wandelvoetbal kan ik maar ene keer in de week verdragen |
| 22 Jul 2011, 13:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Davy schreef: over nieuwelingen kunt ge nog ni te veel zeggen vind ik ik zou ode zeker nog niet veroordelen, en bas vervaeke... als die wa meer wordt betrokken in 't spel, dan kan dat ook nog wel wat worden voor ons. dju ik spreek mezelf tegen, ik weet het |
| 22 Jul 2011, 13:23 |
|
|
Vaste Waarde
zwawi schreef: Ik heb mij laten vertellen dat we woensdagavond vriendschappelijk spelen op Geraardsbergen (1e provinciale). Dit zullen wel de beloften zijn zeker aangezien we dan drie matchen op 6 dagen gespeeld hebben (Hamme, Oudenaarde en Eindhoven). Iemand die hier iets meer kan over zeggen? Parol? Nee, de eerste ploeg speelt zeker niet op Geraardsbergen. |
| 22 Jul 2011, 18:57 |
|
|
Freak
volgens twee spelemansen van standaard wetteren zijn ze van het kastje naar de muur gespeeld tegen Oudenaarde. Vooral Dejonckheere en Van Nieuwenhuysen maakten indruk...
|
| 22 Jul 2011, 19:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Doet Gbarrsin mee tegen Oudenaarde vanavond?
Word zeker niet makkelijk tegen Oudenaarde, voor mij DE titelkandidaat in derde, goede inkomende transfers _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 23 Jul 2011, 9:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jul 2011, 11:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Vanavond volgend oefenmatchken. Geen makkelijke wedstrijd, maar een overwinning zou toch deugd doen
|
| 23 Jul 2011, 12:47 |
|
|
Het zal vanavond zeker geen trainingsmatchke worden. Oudenaarde bewees in hun reeds gespeelde oefenmatchen dat ze over een goede ploeg beschikken. Bij ons draait het daarentegen nog niet. Toch hoop ik dat we vanavond minstens gelijke tred kunnen houden met Oudenaarde qua spelniveau. En een resultaat neerzetten zou op mentaal gebied ook deugd doen natuurlijk.
|
| 23 Jul 2011, 13:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Is de staantribune vanavond open? Zou Marco al meedoen (transfer staat nog niet op de officiele site)?
|
| 23 Jul 2011, 14:12 |
|
|
Smetje schreef: Is de staantribune vanavond open? Zou Marco al meedoen (transfer staat nog niet op de officiele site)? Normaal gaat hij spelen. |
| 23 Jul 2011, 14:14 |
|
| Pagina 14 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 57 Volgende |