|
|
| Pagina 659 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 657 658 659 660 661 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Mensen nooit op ingaan op berichten zoals deze, ikzelf werk ook in de verzekeringssector en heb al meerdere verhalen hierover gehoord.
Dit is ERGO en ergo is het vroegere... HAMBURG-MANNHEIMER, die mannen hebben hun naam moeten veranderen wegens het teveel aan "goede reclame"... _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Jul 2011, 9:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
De_steve schreef: Mensen nooit op ingaan op berichten zoals deze, ikzelf werk ook in de verzekeringssector en heb al meerdere verhalen hierover gehoord. Dit is ERGO en ergo is het vroegere... HAMBURG-MANNHEIMER, die mannen hebben hun naam moeten veranderen wegens het teveel aan "goede reclame"... ERGO is een overkoepelende naam van het vroegere Hamburg Mannheimer, Deutsche Kranken Versicherung (DKV) en DAS. Dus de naamsverandering is niet om die reden gebeurt. Hamburg-Mannheimer had inderdaad geen goeie naam als het op klantenwerving aankwam, maar dat kan van elke verzekering gezegd worden. DKV is zelfs de beste (ook de duurste) als het op hospitalisatieverzekering aankomt. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 20 Jul 2011, 10:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Dirk schreef: De_steve schreef: Mensen nooit op ingaan op berichten zoals deze, ikzelf werk ook in de verzekeringssector en heb al meerdere verhalen hierover gehoord. Dit is ERGO en ergo is het vroegere... HAMBURG-MANNHEIMER, die mannen hebben hun naam moeten veranderen wegens het teveel aan "goede reclame"... ERGO is een overkoepelende naam van het vroegere Hamburg Mannheimer, Deutsche Kranken Versicherung (DKV) en DAS. Dus de naamsverandering is niet om die reden gebeurt. Hamburg-Mannheimer had inderdaad geen goeie naam als het op klantenwerving aankwam, maar dat kan van elke verzekering gezegd worden. DKV is zelfs de beste (ook de duurste) als het op hospitalisatieverzekering aankomt. Voilà, na wetjet insj va ne sereize mensj.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 20 Jul 2011, 11:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Schepper schreef: Dirk schreef: De_steve schreef: Mensen nooit op ingaan op berichten zoals deze, ikzelf werk ook in de verzekeringssector en heb al meerdere verhalen hierover gehoord. Dit is ERGO en ergo is het vroegere... HAMBURG-MANNHEIMER, die mannen hebben hun naam moeten veranderen wegens het teveel aan "goede reclame"... ERGO is een overkoepelende naam van het vroegere Hamburg Mannheimer, Deutsche Kranken Versicherung (DKV) en DAS. Dus de naamsverandering is niet om die reden gebeurt. Hamburg-Mannheimer had inderdaad geen goeie naam als het op klantenwerving aankwam, maar dat kan van elke verzekering gezegd worden. DKV is zelfs de beste (ook de duurste) als het op hospitalisatieverzekering aankomt. Voilà, na wetjet insj va ne sereize mensj.... ![]() Goi moetj alliejn een goei brandverzekerink emmen hein Schepper mé aal die BBQ's da ge in gank stekt ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 20 Jul 2011, 11:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Dirk schreef: DKV is zelfs de beste (ook de duurste) als het op hospitalisatieverzekering aankomt. Kan ik beamen, als ge da kunt betalen zéker doen. |
| 20 Jul 2011, 18:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
|
| 23 Jul 2011, 18:58 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Zienaa schreef: http://www.bbc.co.uk/news/uk-14262237 triestige zaak |
| 23 Jul 2011, 20:04 |
|
|
Freak
en witteken al wakker?hoeveel halve liters zen t noch geworren?
![]() |
| 24 Jul 2011, 10:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
acrid schreef: Zienaa schreef: http://www.bbc.co.uk/news/uk-14262237 triestige zaak Sommege mensjen kroigen wa ze verdienen. Oe eirg da teis oeik mag zoin.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Jul 2011, 18:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Wiste geir damme weir ni alliejn Kamiel as koizer emmen bé 'n Iendracht?
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=4M3D2FUE _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 27 Jul 2011, 11:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
acrid schreef: Zienaa schreef: http://www.bbc.co.uk/news/uk-14262237 triestige zaak zester vet mè _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 27 Jul 2011, 18:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Schepper schreef: Wiste geir damme weir ni alliejn Kamiel as koizer emmen bé 'n Iendracht? http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=4M3D2FUE amai jurgen goed geschoten jong! ik wist niet dat gij zo ne scherpschutter waard ze ![]() _________________
|
| 28 Jul 2011, 12:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zandbergske schreef: Schepper schreef: Wiste geir damme weir ni alliejn Kamiel as koizer emmen bé 'n Iendracht? http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=4M3D2FUE amai jurgen goed geschoten jong! ik wist niet dat gij zo ne scherpschutter waard ze ![]() Hij was wel moe want moest op een stoeleke zitten @Jurgen DIKKE PROFICIAT _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jul 2011, 13:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: zandbergske schreef: Schepper schreef: Wiste geir damme weir ni alliejn Kamiel as koizer emmen bé 'n Iendracht? http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=4M3D2FUE amai jurgen goed geschoten jong! ik wist niet dat gij zo ne scherpschutter waard ze ![]() Hij was wel moe want moest op een stoeleke zitten @Jurgen DIKKE PROFICIAT Hij heeft da idd goe gedaan,proficiat é man ![]() |
| 28 Jul 2011, 13:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
http://www.clint.be/actua/binnenland/chauffeur-van-de-lijn-kaffert-blinde-bejaarde-uit?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=donderdag
Ik werd ook 3 jaar geleden beschimpt door collega uit Gent. Toen ik blind was aan 1 oog had hij de opmerking dat ik misschien niet goed zag maar ook doof was, omdat niet gereageerd had op zijn oproeptoon op de trein. ( De oproeptoon dat hij gebruikte was in feite voor treinbestuurder ). Het heeft zes maand geduurd voor alleer hij bij de directie op het matje werd geroepen. De confrontatie kwam er omdat ik zelf naar Gent trok om mijn verdonkermaande klacht uit de vergeetschuif te halen. Mits dreiging mijnentwege om daar een echte rechtzaak van te maken, kapilde de overste omdat hij besefte dat hij er ging voor opdraaien en ik niet te verwurwen was. Zijn uitleg was : "Je bent van Aalst, je bent toch gewoon om te beschimpen en beschimpt te worden tijdens carnaval" Een half uurje later was de collega ter plaatse om zijn verontschuldigingen aan te bieden. Je ziet Den Onderkroiper is niet zo zacht als jullie denken Ik had in mijn klacht géén straf gevraagd enkel zijn verontschuldiging. Maanden werd door (?) het hand boven het hoofd gehouden, denkende dat ik het "feit" wel zou vergeten. Niet waar dus. Het ging om een Gentse collega die minstens nog 30 jaar moet komen werken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jul 2011, 13:43 |
|
| Pagina 659 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 657 658 659 660 661 … 885 Volgende |