Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
De Jean schreef:
*checkt zijn kalender*

Het is 23 juli.

:hmm:

minder dan een maand voor de start dus en we staan nergens.

23 Jul 2011, 23:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Miljaarde 't is hier weer plezant :hmm:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

23 Jul 2011, 23:59
Freak

Leeftijd: 35
witzwet schreef:
Alé kom, t'is tijd om eens een kat een kat te noemen hé; Verheyden, Kestens, De Castro zijn al drie spelers die nooit hadden mogen blijven hé. Tomas Van Renthergem, wa kunt ge daar mee doen? Die van Deinze, aankopen ok maar meekunnen in tweede? Neen. Aankoop in de breedte.

Wat heb je dan nog: Depoitre, wiens carrière weldra voorbij is. Vervaeke Bas, who the fuck is Vervaeke Bas...nen duim groot. Ook Van Damme zag ik in derde meer slechte passen geven dan goei...nu is het weeral van da. Pffff, opgeblazen door de supporters, de status van onschendbaarheid verworven.

Thompson heeft zijn naam...nu de rest nog.
Hoop dat onze laatste transfer 'het zogenaamde schot in de roos' wel wat standvastigheid brengt maar gezien het feit dat hij vaak van ploeg wisselt is dat al vast geen goede cv!

We kochten onze spelers van ploegen die amper iets betekenden: een vechtend Wetteren, een futloos Ronse, Ene van Deinze die nie eens mocht meedoen, ...

Nogmaals het bewijs dat de mooie transfers die Aalst ging realiseren één grote luchtbel waren (maar hé, ga vooral naar die vergadering, loof en prijs...). Zelfs de o zo nodige linksback hebben we NIET gehaald, NIET dus. Ringoot, Van Renthergem, misschien eens Flippo zullen dit jaar mekaar afwisselen. Van de sop in de drop.

Dank u E. Aalst!

Alweer worden we teleurgesteld.

Ja,idd vorig jaar maar kampioen é zeg tgoh :lol:
En vandaag was niemand goed dus ik verwacht als iemand zijn mening wilt zeggen, dat hij alle spelers bespreekt die meegedaan hebben, en dat hij er niet zomaar é paar uitpakt, want kestens bv was beter dan é paar spelers daje hier gewoon ni vernoemd ze ;)
En dan nog zolang dat bvr zijn typeploeg niet laat starten kunnen we eigenlijk niets zeggen.
De 4die niet in de kern zaten kregen blijkbaar gewoon rust.

24 Jul 2011, 0:01
Knaap

Leeftijd: 44
Ik vraag mij af waarom het nu echt nodig is om 9 euro te vragen voor een oefenmatchke tegen godbetert Oudenaarde.....
Vind ik wel schandalig veel voor wa we dan maar krijgen te zien.
5 euro is wel iets meer realistischer, toch?

24 Jul 2011, 0:25
Freak

Leeftijd: 35
Maessie schreef:
Ik vraag mij af waarom het nu echt nodig is om 9 euro te vragen voor een oefenmatchke tegen godbetert Oudenaarde.....

Kpeis dat daar iedereen het wel zal over eens zijn zeker :D

24 Jul 2011, 0:26
Knaap

Leeftijd: 44
Ik hoop gewoon da BVR vanaf dinsdag met zijn type-ploeg gaat beginnen spelen, want zoals vandaag is er zowel voor ons, supporters, als spelers zelf ni veel plezier aan.... Allé, da denk ik toch, tenzij de spelers da plezant vinden, diene afgang? :?
We komen er wel gasten, wordt moeilijk seizoen, da wisten we, maar we redden 't wel.
:EA:

24 Jul 2011, 0:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Vond Gbarssin bij aanvang vrij aardig voetballen. Heeft body, kapte enkele keren zijn man uit en gaf enkele goeie passes, veelal in één tijd. Kreeg na een kwartier terecht geel en deemsterde daarna weg. Had na een half uur zijn tweede geel moeten krijgen en van het veld gemoeten. Nog vroeg om te oordelen maar zou wel eens de enige echte versterking kunnen zijn onder de gerealiseerde transfers.

24 Jul 2011, 0:39
nieuw in de eerste ploeg

69 schreef:
Vond Gbarssin bij aanvang vrij aardig voetballen. Heeft body, kapte enkele keren zijn man uit en gaf enkele goeie passes, veelal in één tijd. Kreeg na een kwartier terecht geel en deemsterde daarna weg. Had na een half uur zijn tweede geel moeten krijgen en van het veld gemoeten. Nog vroeg om te oordelen maar zou wel eens de enige echte versterking kunnen zijn onder de gerealiseerde transfers.

Kan inderdaad voetballen alleen vrees ik dat we met onze Fransmannen meerdere matchen met 10 zullen beëindigen met de nodige schorsingsdagen als toemaatje.
Verder had ik de indruk dat Oudenaarde veel beter heeft ingekocht.
Als je vraagt aan Brecht Moreels-zeker geen wereldspeler maar wel degelijk en op elke plaats achteraan inzetbaar-om te vertrekken wegens onvoldoende voor tweede dan is het toch de bedoeling dat je iets beter binnenbrengt en dat is zeker niet gebeurd.
Als je vraagt aan Verheyden om zijn riant contract te verlengen en je laat hem nu bewijzen dat hij niet meer dan een bankzitter kan zijn dan heb ik daar toch mijn vragen bij.
Als je Thompson bijhaalt als vervanger voor Depoitre terwijl nadien blijkt dat die jongen geen diepe spits is en Depoitre niet kan vervangen dan komt die hier misschien als vervanger van Moreels.Hoe hij dat gaat doen weet ik ook niet.
Als je voor de rest enkel versterkingen in de breedte bijhaalt dan ben je niet goed bezig.
En dan zit je nog met een Yombo die een goede voetballer is maar die best zou functioneren in een vrije rol achter de spitsen.En zo spelen we nu eenmaal niet-misschien terecht omdat je dan het evenwicht uit het elftal haalt- dan weet ik niet goed wat we met die jongen gaan aanvangen
Als je al maanden belooft om Wouter Moreels zijn contract open te breken en anderzijds zet je een prijs op zijn hoofd die zijn transfer moeilijker maakt dan ga je zo een jongen niet stimuleren.Weet men wat men wil.Wil men via hem aan schuldafbouw doen of wil men een belangrijke speler houden?
En last but not least ook dit jaar zal er blijkbaar niemand uit de eigen jeugd een kans krijgen.Alhoewel als het zeer slecht gaat kan dat nog veranderen.

Nee,een goed gevoel heb ik niet....en hopelijk blijft Moreels en wordt Depoitre terug de oude.

24 Jul 2011, 7:41
forumlegende

Leeftijd: 43
Momenteel vind ik ons niet versterkt ten opzichte van vorig seizoen. Desondanks geloof ik in de groep die vorig jaar de titel behaalde maar dan moeten ze wel het niveau halen van bij de start van ons kampioenenjaar en daar zitten ze op dit moment mijlenver af.

24 Jul 2011, 8:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Maessie schreef:
Voor het geen we te zien kregen was dat inderdaad wat veel.

24 Jul 2011, 8:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Onze nieuwste aanwinst Gbarssin bevestigde wel wat we hier te zien kregen in dat you tube filmpje.
Technisch goed, moeilijk van de bal te zetten, harde strakke pas in de voet en bewaart goed het overzicht.
Minpunten : Soms lijkt hij mij even afwezig niet geconcentreerd, als dit dan al gebeurt in je eerste wedstrijd voor je nieuw publiek is dit geen goed teken. Net als bij De Castro durft ook hier het licht eens uit gaan precies, tweede fout die hij maakt had hem bij de meeste refs terrecht de uitsluiting opgeleverd.
Conclussies kan je er zeker niet aan vast knopen met dank aan onze trainer die niet zijn meest competitieve ploeg had opgesteld. Oefenwedstrijden dienen zeker om eens iets uit te proberen maar ik zou nu toch stillaan de ploeg wat vorm zien krijgen.

24 Jul 2011, 8:31
Ancien

Leeftijd: 47
lolo4ever schreef:
69 schreef:

Kan inderdaad voetballen alleen vrees ik dat we met onze Fransmannen meerdere matchen met 10 zullen beëindigen met de nodige schorsingsdagen als toemaatje.
Verder had ik de indruk dat Oudenaarde veel beter heeft ingekocht.
Als je vraagt aan Brecht Moreels-zeker geen wereldspeler maar wel degelijk en op elke plaats achteraan inzetbaar-om te vertrekken wegens onvoldoende voor tweede dan is het toch de bedoeling dat je iets beter binnenbrengt en dat is zeker niet gebeurd.
Als je vraagt aan Verheyden om zijn riant contract te verlengen en je laat hem nu bewijzen dat hij niet meer dan een bankzitter kan zijn dan heb ik daar toch mijn vragen bij.
Als je Thompson bijhaalt als vervanger voor Depoitre terwijl nadien blijkt dat die jongen geen diepe spits is en Depoitre niet kan vervangen dan komt die hier misschien als vervanger van Moreels.Hoe hij dat gaat doen weet ik ook niet.
Als je voor de rest enkel versterkingen in de breedte bijhaalt dan ben je niet goed bezig.
En dan zit je nog met een Yombo die een goede voetballer is maar die best zou functioneren in een vrije rol achter de spitsen.En zo spelen we nu eenmaal niet-misschien terecht omdat je dan het evenwicht uit het elftal haalt- dan weet ik niet goed wat we met die jongen gaan aanvangen
Als je al maanden belooft om Wouter Moreels zijn contract open te breken en anderzijds zet je een prijs op zijn hoofd die zijn transfer moeilijker maakt dan ga je zo een jongen niet stimuleren.Weet men wat men wil.Wil men via hem aan schuldafbouw doen of wil men een belangrijke speler houden?
En last but not least ook dit jaar zal er blijkbaar niemand uit de eigen jeugd een kans krijgen.Alhoewel als het zeer slecht gaat kan dat nog veranderen.

Nee,een goed gevoel heb ik niet....en hopelijk blijft Moreels en wordt Depoitre terug de oude.

(y) dat is nu es de nagel op de kop!

24 Jul 2011, 9:02
Freak

Leeftijd: 42
AlostanA schreef:
Als Moreels nu nog vertrekt, dan hebben we sportief pas echt een probleem.

kem volledig hetzelfde gedacht/gevoel.

ps we kunnen idd moeilijk kansen creëren ma als we dan voor goal komen, ist precies een komisch programma. in den 1ste helft stonde ze op 2m voor de goal en nog kregen ze hem er ni in (ze probeerden met moeite)

24 Jul 2011, 9:33
forumlegende

Leeftijd: 43
We kunnen niks anders doen dan hopen op beterschap he. Te beginnen tegen FC Eindhoven dinsdag. Ik heb ne keer gekeken en daar spelen toch enkele spelers die een belletje doen rinkelen. Wesley Vanbelle (ex-KV Mechelen), Theo Lucius (ex-PSV en Feyenoord), Jelle De Bock (speelde in de jeugd nog bij ons) en trainer is Ernest Faber.

24 Jul 2011, 9:43
Ancien

Just vedrom van congé en tis precies of dammen al mé ien bien in derde klasse zitten azzek da ier allemoal leis.
Ge moetj et pozetief bekoiken: 't kaan alien mor beiteren te beginnen mé oevermeiren en ast tèn nog ni beiter es tèn est vèr de match noadien. 't Belangrèkste es dammen der stoan op 17 oagustus.

Nèm na geir................ ;)

24 Jul 2011, 11:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 57